حمل و نقل از چین به ایران با علی والا

واردات کالا با علی والا، تلفن: 008613883921774 ( حسین جاوید )

برای واردات کالا با علی والا تماس بگیرید

تلفن چین ( حسین جاوید ) 008613883921774

سهم چین در ایجاد بازارهای آنلاین در تمام نقاط جهان بسیار زیاد است. از این رو هم که همواره کشورمان با کشور چین روابط تجاری خوبی داشته است، فرصت‌های بسیاری را برای صاحبان مشاغل در ایران ارائه می‌دهد. بدون شک هم اکنون از خود می‌پرسید چه روش‌هایی برای حمل و نقل از چین به ایران وجود دارد و نرخ آن‌ها چقدر است؟

حمل و نقل از چین به ایران

نرخ حمل و نقل از چین به ایران در دوره‌های زمانی متفاوت و با توجه به روش‌های مختلف ممکن است، متفاوت باشد. برای حمل محموله از چین به ایران با علی والا تماس بگیرید.

برای واردات از چین با علی والا در سریع ترین زمان و با کمترین هزینه کلیک کنید.

فهرست مطالب حمل و نقل از چین به ایران با علی والا:

  • شرکت حمل و نقل از چین به ایران
  • حمل و نقل دریایی از چین به ایران
  • حمل و نقل ریلی از چین به ایران
  • حمل و نقل هوایی از چین به ایران
  • عوامل موثر بر حمل کالا از چین به ایران
  • معتبر ترین شرکت حمل و نقل بین المللی
  • حمل دریایی از چین
  • حمل کالا دریایی از چین
  • حمل دریایی از چین به ایران
  • حمل دریایی از چین به دبی
  • حمل بار دریایی از چین
  • حمل هوایی از چین
  • حمل کالا هوایی از چین
  • حمل هوایی از چین به ایران
  • حمل هوایی از چین به دبی
  • حمل بار هوایی از چین
  • سوالات متداول حمل و نقل از چین به ایران

شرکت حمل و نقل از چین به ایران

ویژگی بسیار مهمی که مجموعه علی والا را از دیگر شرکت‌های بازرگانی متفاوت می‌کند، چک ضمانتی است که این مجموعه در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد. هم اکنون یکی از نگرانی‌های اصلی مشتریان یافتن یک کمپانی واسطه معتبر است تا بتوان به آنها اعتماد کنند.

برای حمل خرده بار از چین با علی والا کلیک کنید.

کمپانی بازرگانی علی‌والا به عنوان برترین کمپانی بازرگانی در عرصه واردات کالا از چین، پس از عقد قرارداد رسمی با تاجر یک چک تضمین به نرخ خرید کالای مشتری در اختیار او قرار می‌دهد، بدین ترتیب هیچ گونه نگرانی در خصوص رسیدن محصول به دستتان وجود نخواهد داشت.

شرکت حمل و نقل از چین به ایران
شرکت حمل و نقل از چین به ایران

نکته قابل ملاحضه‌ی دیگر که علی‌والا را به بهترین کمپانی بازرگانی در زمینه واردات محصول از چین به ایران تبدیل نموده است؛ سرویس ارسال Door to Door است که  به ندرت در دیگر کمپانی‌های بازرگانی واردات محصول وجود دارد. در سرویس Door to Door محصول شما در چین از فروشنده و یا تولید کنند تحویل گرفته خواهد شد و پس از طی نمودن تمامی فرایندهای گمرکی، محصول مد نظرتان تا جلوی درب انبار شما در ایران حمل می‌گردد.

یکی دیگر از دغدغه‌هایی که تجار با آن روبه‌رو هستند، انبارداری در  کشور چین است. اکثر بازرگانانی که قصد واردات انواع محصول از چین را دارند، به یک انبار در این کشور نیازمند هستند تا کالای خود را  در آنجا نگهداری نمایند.

برای واردات بدون گمرک با علی والا در سریع ترین زمان و با کمترین هزینه کلیک کنید.

در این صورت بهترین انتخاب استفاده از خدمات انبارداری شرکت بازرگانی علی والا است. از این رو چنانچه محصولات شما که از فروشندگان مختلف خریداری شده است، به یک انبار مشخص که زیر نظر کمپانی علی‌والا است، ارسال خواهد شد.

حمل و نقل دریایی از چین به ایران

 از روش‌های حمل و نقل از چین به ایران، ارسال به وسیله کشتی و از راه دریا است. برای هر شخصی که با کشتی بارهای سفارشی خود را از چین به ایران وارد می‌کند، به خوبی می‌داند که این روش گزینه‌ای اقتصادی برای حمل و نقل محموله‌های وارداتی محسوب می‌گردد. به عبارتی بیش از ۹۰ درصد محصولات وارداتی از چین و تمام نقاط جهان با کشتی ارسال می‌شوند.

صنعت حمل و نقل دریایی رقابتی‌ترین نرخ‌های حمل و نقل را به واردکنندگان به خصوص در مسافت‌های متمادی، ارائه می‌دهد. متقابلا، بعضی ارزیابی ها نشان می‌دهند که هزینه حمل و نقل دریایی از چین به ایران بطور معمول چهار تا شش برابر ارزان‌تر از حمل و نقل به صورت هوایی است. صرف نظر از حجم و ابعاد بار شما، شرکت‌های حمل و نقل دریایی برحسب معمول می‌توانند نیازهای شما را در این عرصه برآورده سازند.

بار‌های کوچک‌تر را می‌توان با سایر بارها دسته‌بندی کرد تا یک کانتینر را پر کند و امکان تقسیم نرخ خدمات حمل و نقل را فراهم می‌سازد. بار‌های بزرگ‌تر را که می‌توانند یک یا چند کانتینر را پر کنند و گزینه‌های بسیاری را به فرستندگان ارائه ‌می‌دهند. در حقیقت، کشتی‌ها ایده‌آل‌ترین روش برای حمل حجم بالایی از بار هستند، چرا که برای حمل مقادیر بسیاری از محصولات یا مواد خام مورد نیاز کارخانه‌ها طراحی شده‌اند.

برای واردات توسط فورواردر از چین با علی والا کلیک کنید.

روی هم رفته نرخ حمل و نقل دریایی از کشور چین به مسائلی همچون نوع قرارداد و کانتینر انتخابی وابسته است. افزون بر این بهتر است بدانید که نرخ حمل کالا از کشور چین به ایران آن هم از راه دریا برای محصولات وارداتی رده بالا و قیمتی، دو برابر بیش از محصولات معمولی است. کانتینرهای دریایی برای حمل محموله در سه دسته ۲۰ و ۴۰ فوتی و ۴۰ های‌کیوب ظرفیت دارند.

حمل و نقل ریلی از چین به ایران

در سال ۲۰۱۷ میلادی امکان ارسال بار با قطار به طور مستقیم از چین به ایران فراهم شده است. البته در آغاز رویت یک قطار چینی در ناوگان ریلی ایران که بارهای سفارشی تجار ایرانی را حمل می‌کرد کمی شگفتی تاجران را برانگیخت. بعد از گذشت چندین سال به عنوان یکی از شیوه‌های اقتصادی حمل محصولات از چین به ایران شناخته می‌شود.

برای استفاده از خدمات کارگو در چین شرکت بازرگانی علی والا کلیک کنید.

دلایل متفاوتی وجود دارد که بر روی هزینه‌های حمل و نقل ریلی از چین به ایران تاثیر مستقیم می‌گذارد. به همین دلیل هم نمی‌توان نرخ مشخصی را برای آن بیان نمود. همانند دیگر شیوه‌ها نوع قرارداد امضا شده با تولیدکننده، نوع واگنی که در نظر می‌گیرید و سپس حجم محصولات و در پایان مسافتی که قطار باید بپیماید، روی نرخ حمل و نقل از چین به ایران با قطار اثر خواهد گذاشت. موعد تحویل محموله نیز به طور تقریبی ۲  هفته اعلام شده است.

حمل و نقل ریلی از چین به ایران
حمل و نقل ریلی از چین به ایران

قطارهای باربری چینی که مقصد آن‌ها ایران باشد از دو طریق می‌توانند عبور کنند. مسیر قدیم و جدید. مسیر قدیم از شهرهای شانگهای و ایوو می‌گذرد و در پایان به مشهد و از مسیر ریلی مشهد به تهران می‌رسد. مسیر جدید نیز از شهرهای چین همچون چانگشا، آلا شانکو، دوستیک، بولشاک، شلجیکا می‌گذرد و در انتها به مسیر ریلی قزاقستان و ترکمنستان وارد می‌شود. سپس به مسیر ریلی سرخس وارد و از آنجا راهی شهر تهران خواهد شد.

حمل و نقل هوایی از چین به ایران

برای هر شخصی که باری را در سطح بین‌المللی ارسال می‌کند، به خوبی می‌دانند که حمل و نقل هوایی خدمات سریع و انعطاف‌پذیر را به تجار و بازرگانان ارائه می‌کند. این شیوه حمل و نقل و ارسال محصول را بیشتر واردکنندگانی که موعد زمان و تحویل آنی کالاهای وارداتی از چین برای‌شان اهمیت بسیاری دارد را انتخاب می‌کنند. آنچه که بر روی حمل و نقل هوایی از چین به ایران اثر می‌گذارد وزن و نوع بار، نوع محصول و کلاس خطر و نوع قرارداد یا به عبارتی اینکوترمز است.

برای واردات ساعت از چین با علی والا در سریع ترین زمان و با کمترین هزینه کلیک کنید.

مهم‌ترین مسئله‌ای که روی هزینه ارسال و حمل و نقل هوایی از چین به ایران اثر می‌گذارد، وزن حقیقی و ابعاد بار سفارشی است. مقصود از وزن حقیقی همان عددی است که بر روی ترازو یا باسکول مشاهده می‌شود و منظور از  ابعاد، وزن محصول با محاسبه جعبه بسته‌بندی شده در آن است. به هر صورت برای حمل محموله با هواپیما باید روی وزن و ابعاد سفارشات خود توجه داشته باشید.

هزینه حمل و نقل هوایی از چین به ایران برای محصولات بیش از ۳۰۰ کیلوگرم ارزان‌تر از سفارش‌هایی با وزن کمتر از این مقدار است. از این رو در این شیوه حمل محموله نیز سفارش‌های کلی نرخ ارسال کمتری می‌پردازند.

بزرگترین مزیتی که این شیوه حمل و نقل محموله نصیب تجار و واردکنندگان می‌کند، تحویل سریع و به موقع محصول است. بنابراین می‌توان به محل‌های دریافت محموله و پایانه‌های هوایی بسیار کنترل شده و ایمن اشاره نمود که خطر سرقت یا صدمه را به محصولات سفارشی را محدود می‌کنند.

برای اطلاع از هزینه حمل کالا از چین کلیک کنید.

اغلب کمپانی‌های خدمات حمل و نقل هوایی، ردیابی براساس وب ارائه می‌دهند که برای بازرگان این امکان را فراهم می‌کند تا وضعیت محموله خود را در زمان حال از مقصد تا رسیدن بررسی نمایند.

از مزایای دیگری که می‌توانیم برای این گونه حمل و نقل  بیان کنیم، نرخ مناسب بسته‌بندی بار است. از این رو که محموله در بسته‌بندی‌های بسیار سبک وزن حمل می‌شوند، نیاز کمتری به مواد بسته‌بندی و ظروف وجود دارد. جالب است بدانید که ترخیص محصولات وارداتی در فرودگاه امام در کم‌ترین زمان ممکن انجام می‌شود، چرا که تمامی روند کار به صورت کاملا مکانیزه صورت می‌پذیرد.

حمل و نقل هوایی از چین به ایران
حمل و نقل هوایی از چین به ایران

عوامل موثر بر حمل کالا از چین به ایران

هر چند که نرخ حمل و نقل به علت شرایط ارز همواره در حال تغییر است، اما یک نکته مهم وجود دارد. آن هم تأثیر آن بر نرخ کل محصولات  وارداتی از چین است. هزینه های برآورد برای حمل و نقل محموله‌های سفارشی از چین برای واردکننده مهم محسوب می‌شود. ولیکن اینکه چه عواملی روی هزینه حمل و نقل اثر می‌گذارد از مواردی است که در ادامه به آن‌ها اشاره می‌کنیم.

  • ابعاد و حجم و وزن بار سفارشی: ابعاد بسته، به عنوان یک عامل اثرگذار برروی نرخ حمل محصول از چین به ایران شناخته می‌شود. ابعاد در حقیقت یک تکنیک قیمت‌گذاری است که اندازه و ابعاد کالا مدنظر را برای تعیین نرخ کلی حمل و نقل آن تعیین می‌کند.
  • سرعت حمل و نقل: در صورتی که یک تاجر قدرتمند و البته با تجربه هستید به خوبی می‌دانید که تحویل در موعد مقرر یا سریع محصولات سفارشی شما از این کشور به چه میزان می‌تواند بازار خوبی را برای شما فراهم سازد. با این وجود، زمان‌های حمل و نقل کوتاه‌تر برحسب معمول نیازمند هزینه بیشتری هستند، اگرچه اغلب واردکنندگان خواهان این هستند که در سریع‌ترین زمان ممکن محموله های سفارشی خود را تحویل بگیرند.
  • عوارض گمرکی و دیگر مالیات‌ها: افزون بر مناطق حمل و نقل، شما باید هزینه‌های به خصوص کشور را هم در نظر بگیرید، به ویژه برای حمل و نقل برون مرزی. این مسئله شامل عوارض واردات و تعرفه‌های خاص محصول می‌گردد. مرتبط با این موضوع، دانستن ارزش کمترین یا آستانه‌ای که اغلب به وسیله سایر کشور تعیین میشود و اینکه در آن هیچ گونه عوارض گمرکی برای محصولات وارداتی اعمال نخواهد شد، برای شما و مشتریانتان مفید است.
  • هزینه‌های مازاد تحویل: هزینه‌هایی که امکان دارد به علت تاخیر ارسال و برای تحویل از گمرک بر روی محصولات وارداتی اعمال شود را شامل می‌شود. گاهی نیز ممکن است کالا‌های سفارشی بالاتر از وزن، اندازه و یا ابعاد تعیین شده باشند. این موضوع می‌تواند به مقدار قابل ملاحظه ای نرخ‌های حمل و نقل را افزایش دهند. در نتیجه اطلاع از این مسئله می‌تواند مفید باشد؛ چنانچه نمی‌خواهید با هزینه‌های مازاد خارج از قیمت اصلی شگفت زده شوید.
  • بیمه حمل و نقل: هزینه‌های مازاد دیگری که بایستی مدنظر قرار گیرد، بیمه حمل‌و‌نقل است. اغلب کمپانی‌های حمل و نقل محصول از کشور چین گزینه بیمه را ارائه می‌دهند. این گزینه به بازرگانان اطمینان خاطر می‌دهد که سفارشات آن‌ها با آسودگی و بدون آسیب دیدگی به دست‌شان می‌رسد.

برای آشنایی با بهترین کالاها برای واردات از چین کلیک کنید.

معتبر ترین شرکت حمل و نقل بین المللی

دسترسی به شرکت حمل و نقل بین المللی معتبر که بتوان حمل کالا از چین به ایران یا از هر مقصدی را به آن سپرد، اهمیت زیادی دارد. شرکت بازرگانی علی والا به واسطه تجربه کاری و ارتباط با شرکت‌های کارگو معتبر می‌تواند به واردکنندگان کالا کمک کند. اما شرکت‌های حمل و نقل چه ویژگی‌هایی دارند؟! یک شرکت خوب معمولا مشهور است، قیمت رقابتی و خدمات جامع ارائه می‌دهند. همچنین به شبکه حمل و نقل ایده‌آلی هم دسترسی دارند.

حمل دریایی از چین

اکثر محصولاتی که در مرزهای کشور تولید نمی‌شود، از دو دریای شمال و جنوب و از چین وارد می‌شوند. بدان جهت که کشورمان از سمت شمال به دریای خزر و از سمت جنوب به خلیج‌فارس و دریای عمان به پایان میرسد، بنادر تجاری بسیار مهمی را دارا است. حمل و نقل از طریق دریا نسبت به دیگر روش‌های حمل و نقل سرعت کمتری دارد و شرایط بد آب و هوایی هم می‌تواند سبب تأخیر بیشتر گردد.

نرخ حمل محصول به صورت دریایی از چین با توجه به بسته‌بندی محصول، حجم یا وزن و نیز حقوق گمرکی در هر دو بندر تعیین می‌گردد. با این وجود، برای درک بهتر نرخ حمل و نقل، مثال زیر را در نظر بگیرید: یک کانتینر ۲۰ فوتی از بندرشانگهای چین، به بندرعباس ایران، به طور میانگین ۸۵۰ دلار برای شما خرج خواهد داشت.

با وجود اینکه چنانچه بندر تحویل بندر امام‌خمینی(ره) و بندر بارگیری بندر گوانگژو چین باشد، نرخ آن در حدود ۱۴۲۰ دلار آمریکا خواهد بود. بعضی از مالیات‌ها و مخارج خدمات برحسب نرخ‌های رسمی به این مخارج حمل و نقل اضافه خواهد شد.

حمل دریایی از چین
حمل دریایی از چین

حمل و نقل دریایی روش ترجیحی حمل و نقل بین دو کشور چین و ایران است. به طور تقریبی ۹۰٪ از همه ی کالاهای مبادله شده به این روش حمل می‌شود. تجار بین‌المللی در ایران به این علت به این راهبرد علاقه دارند که به آنها اجازه می‌دهد حجم بسیاری از محصولات را با هزینه‌ای بسیار پایین وارد نمایند.

حمل کالا دریایی از چین

یکی از روش‌های متداول که در سراسر دنیا برای واردات کالا سراغ آن می‌روند، حمل کالا از مسیر آبی و دریا است. چین یکی از مقاصد اصلی تاجران برای خرید و واردات محصول است و مسیر دریایی این کشور برای انتقال محموله‌های خریداری شده همیشه در حال فعالیت است.

حمل دریایی از چین به ایران

رابطه تجاری بین این دو کشور باعث شده تا حمل و نقل از چین به ایران آن هم از دریا به طور مداوم فعالیت داشته باشد. در صورتی که برخی از بازرگانان توانایی پرداخت هزینه جابه‌جایی محموله‌های وارداتی از چین با هواپیما را نداشته باشند، سراغ مسیر دریایی می‌روند. حمل دریایی از چین به ایران هم مقرون به صرفه است و هم از امنیت لازم برخوردار است.

حمل دریایی از چین به دبی

 از پرکاربردترین روش‌های حمل بار از کشور چین به ایران، حمل دریایی از چین به واسطه دبی است. این روش در بین تجار بسیار متداول است. با وجود اینکه تحریم‌های بین‌المللی جریان واردات محصول به ایران را متوقف کرده است، روش حمل دریایی از چین به واسطه دبی و بعد انتقال آن به ایران، انتخاب خوبی برای تجار است.

کشور امارات به علت موقعیت جغرافیایی خود در خاورمیانه، مقصد مناسبی برای تجارت بین‌المللی است. از آنجایی که امارات در همسایه گی ایران قرار دارد، می‌توان با ارسال محصول از چین به دبی، پروسه واردات محصول به کشور را آسان کرد. حمل و نقل از چین به دبی به تجار اجازه می‌دهد تا تجارت بین‌المللی خود را با کمترین هزینه ممکن انجام دهند.

علل حمل بار از چین به دبی را می‌توان در چند جمله خلاصه نمود:

  • ممنوعیت حمل بار خرده‌فروشی به کشورمان
  • تحریم‌های بین‌المللی موجب شده در بسیاری از موارد فروشنده علاقه‌ای به ارسال کالای خود به کشور تحریم شده نداشته باشد؛ از این رو تجار می‌توانند دبی را به عنوان مقصد خود انتخاب نمایند تا کالای آنها بدون هیچ گونه مشکلی ارسال گردد.
  • در حمل دریایی از چین به دبی مخارج کمتر و سرعت انتقال بیشتر خواهد بود. با توجه به مسیر مستقیم حمل و نقل از چین به بندر جبل‌علی در دبی، هر زمان که بخواهید می‌توانید یک کمپانی حمل و نقل برای انتقال بار خود پیدا کنید. این مسئله به‌موجب رقابت میان کمپانی‌های حمل و نقل شده است که هریک تلاش می‌کنند بار شما را با هزینه کمتری ارسال کنند.
  • امکان ارسال کالا به مناطق آزاد جنوب کشور و به کارگیری از معافیت‌های ویژه
حمل دریایی از چین به دبی
حمل دریایی از چین به دبی

 در اغلب موارد حمل بار به ایران به طور خرده‌فروشی امکان پذیر نیست. چنانچه بخواهیم مستقیم به ایران محصول وارد کنیم باید از طریق باربری هوایی اقدام کنیم که مخارج بالایی دارد.

حمل بار دریایی از چین

ایران به عنوان یکی از وسیع‌ترین کشورهای خاورمیانه که دارای بنادر دریایی معروف و بزرگی است. روزانه هزاران کانتینر به این بنادر دریایی وارد و خارج می‌شود.

برای حمل بار دریایی از چین، می بایست یکی از این بنادر زیر را برگزینید:

  • بندرعباس (IRBND)
  • بندر بوشهر (IRBUZ)
  • بندر امام خمینی (IRBKM)
  • بندر چابهار (IRZBR)
  • بندر خور الزبیر (IQKHA)
  • بندر خرمشهر (IRKHO)

پیشنهاد می‌کنیم که بندرعباس (IRBND) یا بوشهر (IRBUZ) را انتخاب نمایید؛ چرا که برحسب معمول مخارج حمل و نقل به این دو بندر کم‌تر است همچنین فرایند گمرکی در این دو بندر سهل‌تر از سایر بنادر دریایی در ایران است.

زمان حمل و نقل و حتی زمان تحویل برای حمل دریایی از چین به ایران به عوامل زیادی بستگی دارد. عواملی همچون اینکه سرویس FCL یا LCL را انتخاب کنید. از کدام بندر در چین محموله ارسال می‌کنید و بندر مقصد درکجا قرار دارد. در آخر از خدمات ارسال مستقیم استفاده خواهید کرد یا خیر.

حمل هوایی از چین

حمل هوایی از چین به کشورمان عبارت‌اند از محموله‌ای از بسته‌ها و محصولات است که از طریق هواپیما به ایران منتقل می‌شود. حمل‌و‌نقل از چین به ایران  با وسایل نقلیه هوایی، انتقال به سراسر جهان را آسان‌تر می‌کند. روش حمل‌و‌نقل هوایی در قیاس با دیگر روش های حمل‌و‌نقل کالا مثل حمل‌و‌نقل ریلی و حمل و نقل دریایی در کمترین زمان و ایمن‌تر است.

صنعت حمل و نقل هوایی در سال‌های گذشته به صورت منظم توسعه پیدا کرده است و به عنوان یکی از راه های تخصصی و سریع‌تر برای حمل کالاها شناخته شده است. پروسه حمل و نقل محموله نیاز به اقدامات ضروری بسیاری دارد که بوسیله باربری و حمل و نقل هوایی انجام می گیرد؛ بر این اساس در این قسمت، شیوه نامه هایی را در مورد نحوه انجام پروسه حمل هوایی از چین به ایران عرضه می‌کنیم.

مرحله مهم در پروسه حمل و نقل وجود دارد.  حمل هوایی از چین به ایران بدون رعایت این ۴ مورد انجام نخواهد شد. بنابراین پیش از اینکه محصول خود را به کمپانی حمل و نقل تحویل دهید، حتماً این ۴ مورد را مدنظر قرار دهید.

حمل هوایی از چین
حمل هوایی از چین

 جمع آوری و بسته بندی محموله

مونتاژ محصول برای مشتریان و تهیه لیست عدل بندی الزامی است. نیاز است بدانید که حمل و نقل محصول بدون بسته‌بندی و چیدمان ممکن نیست و مواد داخل بسته بایستی مرتب باشند. زمانی که محصول مونتاژ شد، می‌توانیم مرحله بعدی را آماده سازی کنیم.

انتقال محموله به کامیون

بعد از مرحله بسته‌بندی، محصولات شما برای انتقال به فرودگاه میبایست به کامیون ها انتقال یابند. جای نگرانی نیست، شرکت‌ها بهترین کامیون‌ها را برای باربری هوایی به ایران انتخاب نموده‌اند تا محموله شما کاملاً سالم به مقصد برسند. تنها به خاطر داشته باشید که بیمه حمل و نقل بار خود را دریافت نمایید.

سند حمل و نقل

این مرحله بسیار ضروری و مهم است. مدارک بوسیله شرکت حمل و نقل برای شما آماده می‌شود. این اسناد دربردارنده اطلاعاتی درباره محصولات، پرداخت‌ها، زمان حمل و نقل و دیگر مواردی است که همواره باید نگه دارید. به خاطر داشته باشید، این اسناد به عنوان مدرکی برای ترخیص کالاهای شما از گمرک بسیار ضروری هستند.

ورود کالا به کشور

در این مرحله محصولات شما از طریق هواپیما به سوی مقصد یعنی ایران پرواز می‌کند و همینکه به فرودگاه مقصد رسید به انبار مخصوص انتقال خواهد یافت. پس از پشت سرگذاشتن فرایندها و ارزیابی‌های لازم، تجار می‌تواند محصول خود را از انبار تحویل بگیرد.

حمل کالا هوایی از چین

اگر برای واردات کالا از چین به مقصد ایران عجله دارید، یکی از بهترین و سریع‌ترین روش‌ها برای انتقال، حمل کالا هوایی از چین است. سرویس حمل و نقل از چین به ایران نیز به صورت هوایی فعالیت دارد. عموما از شیوه کارگو که انتقال بار با هواپیمای باری است، استفاده می‌کنند. البته در این شیوه به نوع و حجم کالاها نیز بستگی دارد.

حمل هوایی از چین به ایران

این پاراگراف مخصوص تاجرانی است که قصد دارند محموله و بار سفارشی خود را در سریع‌ترین زمان ممکن از چین راهی ایران کنند. حمل هوایی از چین به ایران، یکی از سریع‌ترین راه‌حلی است که می‌تواند به چنین افرادی کمک کند. نکته مهم این است که برای ترخیص کالا مقصد بندر امام خمینی نیازی نیست که افراد ساعت‌ها زمان بگذارند؛ زیرا همه مراحل به صورت الکترونیکی انجام می‌شود.

حمل هوایی از چین به دبی

یکی از بهترین و سریع‌ترین روش‌های حمل و نقل از چین به ایران، حمل هوایی از چین به شهر دبی و پس از آن به ایران است. در این روش محصول شما به وسیله هواپیما به کشور امارات متحده عربی حمل می‌گردد که برحسب معمول از این روش برای واردات محصول در مقدارهای کمتر استفاده می‌شود.

به عنوان یک تاجر، امکان دارد بخواهید نمونه‌هایی از محصولاتی را که  قصد دارید به طورعمده وارد کنید، ارزیابی یا مشاهده کنید. شما می‌توانید این کار را با استفاده از حمل و نقل هوایی از چین به دبی به سرعت انجام دهید. در مجموع حمل هوایی از چین به دبی برای واردات کالاهای خرده فروشی یا محصولاتی که نیاز به حمل سریع دارند بسیار مناسب است.

از طرف دیگر، بیش از ۶۰ فرودگاه بین‌المللی چین را به سایر کشورها متصل می‌کند. فرودگاه‌های چین نیز از نظر ترافیک مسافری و نیز از نظر حمل و نقل محصول، جز شلوغ‌ترین فرودگاه‌های جهان هستند. خطوط هوایی جنوبی چین فقط ایرلاین باربری است که چین را مستقیماً به ایران و دقیقاً تهران متصل می‌کند. تمام خطوط هوایی در ابتدا شهر کوالالامپور یا دبی توقف کرده و سپس به ایران خواهند رسید.

در سال‌های اخیر امارات متحده عربی به یکی از بزرگترین مراکز تجاری در خاورمیانه و جهان تبدیل شده است. قرار گرفتن دبی در مجاورت ایران برای بازرگانان ایرانی بسیار هوس انگیز است.

حمل هوایی از چین به دبی
حمل هوایی از چین به دبی

حمل بار هوایی از چین

در حمل بار هوایی از چین بایستی چند مسئله را مدنظر داشته باشید که در زیر به اختصار به آنها اشاره می‌پردازیم:

  • داشتن تمامی مجوزهای حمل و نقل هوایی: کمپانی‌هایی که مجوز حمل و نقل هوایی دارند از قابلیت‌های بسیاری برخوردارند. نرخ کمتر و امکان تفکیک محموله از جمله ویژگی‌های این کمپانی‌ها است.
  • داشتن دفاتر رسمی در کشور مبدا: کمپانی‌های حمل و نقل بین‌المللی معتبر نیز در کشور مبدأ و هم در مقصد دفاتر رسمی دارند. امکان دارد کمپانی‌های بسیاری وجود داشته باشند که محصولات شما را از چین به ایران حمل ‌کنند، ولیکن فقط تعداد کمی از آنها دفتر رسمی در کشور چین دارند. دارا بودن دفتر رسمی در کشور مبدأ نه تنها می‌تواند اعتماد شما را به خود جلب کند بلکه در تسریع فرایند کار هم بسیار اهمیت دارد.
  • برخورداری از پشتیبانی قوی و پاسخگویی مناسب توسط کارشناسان مجرب: به یاد داشته باشید که مهم‌ترین نکته پیش از هر اقدامی کسب اطلاعات صحیح در مورد کمپانی حمل و نقل است. سعی کنید شرکتی را برگزینید که به سوالات شما در مورد حمل و نقل از چین به ایران از طریق هوایی به درستی پاسخ دهد.

سوالات متداول درباره حمل و نقل از چین به ایران

آیا مجموعه علی والا در کشور چین انبار دارد؟

مجموعه علی والا برای آسانی و کیفیت کار خود در کشورهای مبدا انبارهایی را تجهیز دیده است. هم اکنون مجموعه علی‌والا در کشورهای امارات متحده عربی، چین، قطر دارای انبار بزرگ و مجهز هستند. یکی از اعتبارات این شرکت دارا بودن این انبارها است که نشان از حجم بسیاری حمل و نقل و میزان رضایت‌مندی مشتریان قدیمی خود است.

بهترین شیوه حمل و نقل از چین به ایران کدام است؟

با توجه به نوع بار و حجم سفارشی می‌توان بهترین شیوه حمل بار از چین را مشخص کرد.

ارزان ترین روش برای حمل و نقل از چین به ایران کدام است؟

حمل و نقل دریایی از چین به ایران یکی از ارزان‌ترین و به صرفه‌ترین روش برای جابه‌جایی محموله‌های سفارشی از چین به ایران است.

آیا امکان حمل و نقل از چین به ایران به صورت هوایی وجود دارد؟

بله، در صورتی که تاجران بخواهند محموله در زمان سریع‌تری به دست‌شان برسند، می‌توانند از خدمات حمل هوایی از چین به ایران استفاده کنند.

این مطلب را به اشتراک بگذارید

برای واردات کالا با علی والا تماس بگیرید. تلفن چین ( حسین جاوید ): 008613883921774

455 تعداد بازدید

دیدگاه ها

۲ دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.