کارگو در چین با علی والا

واردات کالا با علی والا، تلفن: 008613883921774 ( حسین جاوید )

برای واردات کالا با علی والا تماس بگیرید

تلفن چین ( حسین جاوید ) 008613883921774

شاید تا بحال نام کارگو را نشنیده باشید. شاید هم شنیده‌اید اما آشنایی مختصری با آن دارید. بطور کلی خدمات کارگو موضوعی نیست که خیلی عامیانه باشد و همه از آن اطلاع داشته باشند. به همین خاطر قصد داریم در این مقاله راجع به کارگو در چین توضیحاتی کامل ارائه دهیم. توضیحاتی که شامل تعریف خود کارگو و ویژگی‌های آن است. ویژگی‌هایی که شما را در یافتن یک شرکت کارگوی مناسب برای حمل کالاهای‌تان از چین به ایران کمک می‌کند.

خدمات کارگو

به همین خاطر کارگو در چین متعلق به شهرهای صنعتی و صادراتی چین از جمله گوانجو، ایوو، نینگو، فوشان و … را توضیح می‌دهیم. سپس به سراغ بررسی انواع کارگو، شرکت‌هایی که کار کارگو در ایران انجام می‌دهند و در نهایت چگونگی گرفتن مجوز کارگو را بررسی می‌کنیم. اگر شما هم قصد دارید صفر تا صد خدمات کارگو را در چین بیاموزید و کاربردهای آن را بررسی کنید تا پایان مقاله با همراه باشید.

برای واردات از چین با علی والا در سریع ترین زمان و با کمترین هزینه کلیک کنید.

فهرست مطالب کارگو در چین با علی والا:

  • کارگو در چین
  • کارگو در گوانجو چین
  • کارگو در ایوو چین
  • کارگو در نینگبو چین
  • کارگو در فوشان چین
  • کارگو در شنژن چین
  • کارگو در پکن چین
  • کارگو در شاندونگ چین
  • کارگو در تیانجین چین
  • بهترین کارگو چین
  • آموزش کارگو
  • قیمت کارگو
  • کارگو خرید از چین
  • خرید مجوز کارگو
  • کارگو در ایران
  • کارگو دریایی
  • انواع کارگو
  • کارگو در چین با شرکت وارداتی علی والا
  • سوالات متداول

کارگو در چین

به نظرتان برای حمل کالاهای خریداری شده از چین به ایران باید چکار کرد؟ مسلما برای اینکار باید از وسایل حمل بار استفاده کرد. یعنی در وهله اول می‌توان از هواپیما، قطار  یا کشتی برای حمل بارها استفاده کرد. اما چگونه می‌توان با هواپیماهای مسافربری یا کشتی‌های مسافری اجناس را از چین به ایران انتقال داد؟

برای حمل خرده بار از چین با علی والا کلیک کنید.

کارگو در چین
کارگو در چین

آیا می‌توان زمان خرید بلیط مشخص کرد مقدار باری که می‌خواهیم انتقال دهیم بسیار بیشتر از حد عادی است؟ قطعا نمی‌توان. به همین دلیل است که یک سری شرکت حمل‌و‌نقل بین‌المللی وجود دارند که کار انتقال کالاهای خریداری شده از چین به ایران را انجام می‌دهند. نام این شرکت‌ها کارگو است و مخصوص انتقال بارهای وارداتی هستند. در ادامه به صورت تخصصی کارگو موجود در هر یک از شهرهای صنعتی چین را توضیح می‌دهیم.

برای واردات بدون گمرک با علی والا در سریع ترین زمان و با کمترین هزینه کلیک کنید.

کارگو در گوانجو چین

گوانجو شهری است در جنوب کشور چین. این شهر در استان گوانگ دونگ قرار داشته و حدود ۴۴٬۰۷۱٬۰۰۰ نفر جمعیت دارد. این شهر به خاطر صنعت بسیار پیشرفته‌ای که دارد تولیدات بسیار متنوعی در زمینه‌های گوناگون از پوشاک تا قطعات خودرو دارد. به همین دلیل هر ساله حجم بسیار بالایی از این قطعات از شهر گوانجو به اقصی نقاط دنیا صادر می‌شود.

برای واردات توسط فورواردر از چین با علی والا کلیک کنید.

کارگو در گوانجو چین
کارگو در گوانجو چین

وجود کارگو در شهر گوانجو چین بسیار ضروری است و به همین دلیل یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های حمل و نقل در این شهر قرار دارد. یکی از دلایلی که باعث شده کارگو در چین دارای قدرت نفوذ بسیاری در اکثر کشورهای دنیا باشد، کارگو شهر گوانجو است.

برای حمل و نقل از چین به ایران کلیک کنید.

خدمات کارگو در ایوو چین

ایوو از شهرهای توریستی و البته صنعتی چین است که مقصد بسیاری از گردشگران و البته بازرگانان از سراسر دنیاست. این شهر را به خاطر عمده فروشی‌های بزرگی که در زمینه تولیدات مختلف صنعتی و پوشاک دارد در جهان می‌شناسند.

جمعیت این شهر حدود ۱.۲ میلیون نفر است. یکی دیگر از دلایل شهرت شهر ایوو سیستم حمل‌و‌نقل پیشرفته‌ای است که دارد. به همین خاطر کارگو در ایوو یکی از پیشرفته‌ترین و دقیق‌ترین کارگوهای کشور چین است.

خدمات کارگو در نینگبو چین

نینگبو از دیگر شهرهای صنعتی کشور چین است که در استان چجیانگ قرار داشته و حدود ۷.۶۳۹.۰۰۰ نفر جمعیت دارد. از جمله قوی‌ترین انواع کارگو دریایی کشور متعلق به شهر نینگبو است. این شهر به خاطر قدرت اقتصادی و البته تولیدی‌های زیادی که در زمینه ساخت قطعات خودرو دارد، مشهور است. همانطور که گفتیم شهر نینگبو از جمله شهرهای قوی کارگو در چین در کارگو دریایی است. سالانه تعداد زیادی از بازرگانان ایرانی برای وارد کردن تولیدات صنعتی خود به این شهر رفته و از کارگو آن استفاده می‌کنند.

برای واردات ساعت از چین با علی والا در سریع ترین زمان و با کمترین هزینه کلیک کنید.

خدمات کارگو در فوشان چین

فوشان یکی دیگر از استان بسیار صنعتی گیانگ دونگ است که دارای جمعیتی برابر با حدود ۵ میلیون و ۷۰۰ هزار بوده و دارای صنعتی بسیار پیشرو در زمینه تولید قطعات الکترونیکی است. همچنین در این شهر تولیدی‌های بسیار بزرگی در زمینه ساخت و توزیع ابزارآلات دقیق صنعتی و البته تولیدات لوازم آرایشی وجود دارد که باعث شده است کارگو این شهر جزو فعال‌ترین کارگوهای هوایی کشور چین محسوب شود.

برای اطلاع از هزینه حمل کالا از چین کلیک کنید.

هر ساله تعداد زیادی بازرگان و تاجر ایرانی روانه این شهر می‌شوند تا از طریق کارگو آن لوازم آرایشی مورد نیاز فروشنده‌های ایرانی را تامین کنند.

کارگو در شنزن چین

شنزن از شهرهای صنعتی همسایه هنگ کنگ است که دارای کارگو در چین دریایی و هوایی بسیار فعال است. این شهر تقریبا ۱۳ میلیون نفر جمعیت دارد و به خاطر کانتینر بندر بسیار بزرگی که دارد، مشهور است.

کارگو در شنزن چین
کارگو در شنزن چین

قطعات الکترونیکی بسیار پیشرفته‌ای در این شهر ساخته می‌شود و به همین دلیل آن را سیلیکون ولی کشور چین می‌شناسند. از نظر صنعتی این شهر در رتبه ۹ کشور چین قرار داشته و عده‌ای آن را پنجره‌ای رو به جهان خارج می‌دانند که نشانگر آینده صنعتی بسیار درخشان این شهر است.

برای آشنایی با پر سودترین کالاها برای واردات از چین کلیک کنید.

کارگو در پکن چین

پایتخت صنعتی دومین قدرت اقتصادی جهان که یکی از فعال‌ترین گمرک‌های جهان را داشته و البته کارگو در چین را به خاطر کارگو هوایی این شهر در جهان شناخته شده است. جمعیت این شهر حدود ۲۲ میلیون نفر است.

کارگو در پکن چین
کارگو در پکن چین

اکثر کالاهایی که به عنوان صادرات چین شناخته می‌شوند در این شهر ساخته شده و به اقصی نقاط دنیا صادر می‌گردند. پکن از هر نظر مهم‌ترین شهر چین نیز محسوب می‌شود و می‌توان گفت که یکی از قدرتمندترین شهرهای آسیا و جهان از نظر اقتصادی است.

خدمات کارگو در شاندونگ چین

شاندونگ از استان‌های بسیار صنعتی کشور چین است که دارای کارگو دریایی بسیار قوی است. شهرهای مختلف این استان از مراکز تولید قطعات خودروهای روز دنیا بوده و هر ساله شرکت‌های خودروسازی از سراسر جهان بخصوص ایران به این شهر سفر کرده و قطعات مورد نیاز خود را از آنجا تامین می‌کنند.

به همین خاطر است که کارگو دریایی این شهر بسیار قدرتمند بوده و دارای صادرات بسیار زیادی به شهرهای مختلف جهان است. این استان از نظر رتبه اقتصادی جزو ۲۰ استان صنعتی برتر کشور چین است.

برای اطلاع از هزینه حمل از چین به ایران کلیک کنید.

خدمات کارگو در تیانجین چین

شهر تیانجین دارای یک از قدیمی‌ترین بنادر صنعتی کشور چین است. جمعیت آن حدود ۱۴ میلیون بوده و دارای کارگاه‌ها و تولیدات بسیار وسیعی در زمینه پوشاک و لوازم آرایشی است. بندر قدرتمند این شهر دارای کارگو در چین دریایی بسیار پیشرفته‌ای است که به اکثر نقاط دنیا صادرات دارد.

بازرگانان و تجار ایرانی هرساله این شهر را به عنوان مقصد اقتصادی خود انتخاب کرده و واردات بسیار عظیمی از آن دارند. این بندر را می‌توان جزو تاثیرگذارترین مناطق تجاری کشور چین  به حساب آورد.

بهترین کارگو چین

پاسخ به اینکه بهترین کارگو در چین متعلق به کدام کارگو است،  بستگی دارد به اینکه بخواهید در چه زمینه‌ای واردات داشته باشید. اگر بخواهید از محصولاتی که در شهرهای بندری چین واردات داشته باشید مسلما باید به دنبال بهترین کارگو دریایی چین که متعلق به شهر نینگبو چین است. از طرفی اگر بخواهید به سراغ بهترین کارگو هوایی چین بروید باید به کارگو هوایی شهر پکن روی بیاورید.

بهترین کارگو چین
بهترین کارگو چین

آموزش کارگو

برای یادگیری کارگو در چین بهترین کار این است که با یک شرکت بازرگانی وارداتی ارتباط بگیرید. این شرکت‌ها توانایی دارند که شما را در امر کارگو آموزش داده و از آن یاد بگیرید که چگونه می‌توان کارگو دریایی در چین، کارگو هوایی یا کارگو زمینی انجام دهید. یکی از شرکت‌های بسیار معتبر در زمینه آموزش کارگو می‌توان به شرکت علی والا اشاره کرد.

قیمت کارگو

قیمت کارگو موضوعی است که بطور کامل به نوع بار، مسافت شهر تا ایران، نوع کارگو و بسیاری فاکتور دیگر بستگی دارد. بطور کلی قیمت کارگو زمینی از کارگو دریایی کمتر بوده و همچنین قیمت کارگو دریایی از قیمت کارگو هوایی کمتر است. شما برای اینکه بتوانید قیمت دقیق کارگو را استعلام بگیرید باید با شرکت وارداتی واسطه تماس بگیرید.

خدمات کارگو خرید از چین

بطور کلی اکثر شهرهای صنعتی چین به خاطر اینکه دارای صادرات و واردات عظیم هستند دارای کارگوهای هوایی، دریایی یا خشکی هستند. به همین دلیل در شهرهای مختلف چین می‌توان انواع کارگو را یافت و کار واردات و صادرات را به‌خوبی انجام داد. اکثر این کارگوها هم با شرکت‌های وارداتی ایرانی در ارتباط هستند و شما می‌توانید با استفاده از آنها کار واردات کالاهای مورد نیاز خود را بدون دردسر انجام دهید.

کارگو خرید از چین
کارگو خرید از چین

خرید مجوز کارگو

به نظر شما چگونه می‌توان مجوز کارگو گرفت؟ بسیاری از شرکت‌های واسطه هستند که می‌توانند به شما مجوز کارگو بفروشند و به این صورت شما با خرید مجوز کارگو در چین می‌توانید کار واردات کالاهای خود را به صورت قانونی و بدون کوچک‌ترین مشکلی انجام دهید. بسیاری از وارد کنندگان کالا از چین خودشان مجوز کارگو خریداری کرده و مستقلا کار انتقال کالاها از چین را انجام می‌دهند.

خدمات کارگو در ایران

در کشور ایران نیز به خاطر صادرات و واردات حجیمی که صورت می‌گیرد، کارگو وجود دارد. بخصوص در شهر تهران که مرکز صنعتی تجاری کشور ایران است می‌توان شرکت‌های کارگو بسیار زیادی یافت.

این شرکت‌ها به خاطر ارتباط با کمپانی‌های وارداتی و صادراتی موجود در ایران کار حمل‌و‌نقل کالاها را با سرعت و دقت بالا انجام می‌دهند. به همین خاطر اگر شما وارد کننده یا صادر کننده هستید می‌توانید با وجود این کارگوهای موجود در ایران کارهای خود را به‌سادگی تمام انجام دهید.

کارگو دریایی

از انواع کارگو که بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرد، کارگو دریایی است. کارگو دریایی بیشتر در بنادر صنعتی و پیشرفته چین قرار داشته و با استفاده از آن می‌توان کالاهای تولید شده در بنادر این کشور را به ایران انتقال داد. روش کار به این صورت است که کشتی‌های باری کالاهای شما را بارگیری کرده و از طریق دریاهای آزاد آن‌ها را به بنادر ایران انتقال می‌دهند.

کارگو دریایی
کارگو دریایی

انواع کارگو

حتما پی برده‌اید که بطور کلی سه نوع کارگو داریم. کارگو هوایی که در آن اجناس از کشوری به کشور دیگر از طریق هواپیمای مسافری انتقال داده می‌شوند. کارگو دریایی که در آن وسیله حمل‌و‌نقل این کالاها کشتی باری است و کارگو زمینی که در آن با استفاده از خطوط ریلی بین‌المللی کار انتقال اجناس انجام می‌شود. انتخاب هر کدام از این انواع کارگو بستگی دارد به اینکه کالای شما چه نوع کالایی باشد و بخواهید از کدام روش آنها را به ایران انتقال دهید.

کارگو در چین با شرکت وارداتی علی والا

یکی از شرکت‌های بسیار معتبر در زمینه ارتباط با کارگو در چین و انتقال اجناس از چین به ایران شرکت علی والا است. این شرکت به خاطر داشتن قراردادهای بلندمدت با شرکت‌های کارگو موجود در چین توانایی دارد که کار انتقال اجناس شما را به سادگی هر چه تمام‌تر انجام داده و اجناس مورد نیاز شما را با سرعت بالا به گمرک ایران انتقال دهد.

سوالات متداول درباره خدمات کارگو

آیا در چین کارگو وجود دارد؟

بله شرکت‌های کارگو بسیار قدرتمند و پیشرفته‌ای در شهرهای مختلف چین مشغول به کار هستند.

انواع کارگو در چین کدام است؟

کارگو هوایی، دریایی و ریلی از انواع کارگو موجود در کشور چین هستند

بهترین نوع کارگو چینی کدام است؟

بهترین نوع کارگو موجود در کشور چین بستگی دارد به اینکه بخواهید از چه طریقی اجناس خود را به ایران انتقال دهید.

این مطلب را به اشتراک بگذارید

برای واردات کالا با علی والا تماس بگیرید. تلفن چین ( حسین جاوید ): 008613883921774

452 تعداد بازدید

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.