فورواردر از چین با علی والا

واردات کالا با علی والا، تلفن: 008613883921774 ( حسین جاوید )

برای واردات کالا با علی والا تماس بگیرید

تلفن چین ( حسین جاوید ) 008613883921774

مشکلات و ابهامات حمل و نقل از چین به ایران به اندازه‌ای زیاد است که همواره داشتن یک رابطه کاری مناسب با یک کمپانی جابه‌جایی محموله حاذق را بسیار  با اهمیت جلوه می‌دهد. در صورتی که واردکننده محصولات چینی هستید، قطعا به خوبی می‌دانید که واردت از چین متضمن برنامه‌ریزی وسیعی‌ است. تاخیر در قسمتی از روند واردات مانند حمل‌ونقل، می‌تواند تاثیرات مهمی را به دنبال داشته باشد. اینجاست که دسترسی به فورواردر از چین می‌تواند نقش ناجی را ایفا کند.

فورواردر از چین

فرض کنید که بار شما با تاخیر به دست تاجر برسد، این مسئله می‌تواند آینده تجارت شما را تحت تاثیر قرار دهد. خوشبختانه، یک فورواردر شایسته می‌تواند همه نیازهای واردات و صادرات شما را برآورده سازد. دسترسی داشتن به یک فورواردر از چین و بدون شک مورد اعتماد این تاجران کمک می‌کند تا محصولات به هنگام به موقع می‌رسد و در مخارج واردات نیز صرفه‌جویی می‌شود. آن‌ها همواره دیدگاهایی را برای حمل‌ونقل بین‌المللی محصولات مدنظر دارند.

برای واردات از چین با علی والا در سریع ترین زمان و با کمترین هزینه کلیک کنید.

فهرست مطالب فورواردر از چین با علی والا:

  • فورواردر چه کسی است و نقش آن در واردات کالا
  • انواع مختلف فورواردر از چین به ایران
  • مزایای فورواردر از چین
  • بهترین فورواردر از چین را با علی والا بیابید
  • سوالات متداول راجع به فورواردر از چین

فورواردر چه کسی است و نقش آن در واردات کالا

پیش از اینکه بخواهیم در خصوص محاسن وجود فورواردر از چین بگوییم، لازم است کمی با وظایف مهم آن آشنا گردید. فورواردر شخصیت بسیار مهمی است که می‌تواند مشارکت با چینی‌ها را آسان کند. به عبارتی او متصدی شرکت‌های حمل‌ونقل است که محصولات سفارشی بین‌المللی را به دست بازرگانان و واردکنندگان می‌رساند.

برای حمل خرده بار از چین با علی والا کلیک کنید.

 واردکننده‌ای که می‌خواهد سفارش محصول از چین به ایران را جابه‌جا کند، ناچار نیست شخصاً با کمپانی حمل‌ونقل ارتباط داشته باشد. فقط نیاز به پیدا کردن یک کمپانی فورواردر معتبر و مورد اعتماد دارد. بعد از آن می‌تواند تمام مراحل و روش حمل محصول از چین به ایران را به آن کمپانی بسپارد.

یک فورواردر سفارش مشتری را می‌پذیرد، یک قرارداد و شرایط حمل محموله را پیشنهاد و با شخص وارد کننده به مباحثه می‌پردازند. به علاوه شخصی است که با سازمان‌های رسمی همچون اداره گمرک تعامل دارد، به عبارت دیگر مدارک مورد نیاز را تهیه می‌کند و تسویه حساب مشتریان را انجام می‌دهد.

فورواردر چه کسی است و نقش آن در واردات کالا
فورواردر چه کسی است و نقش آن در واردات کالا

افزون براین، فورواردر با واحدهای خارجی و قسمت‌های داخلی مشغول در انجام حمل‌ونقل نیز سروکار دارد. آن‌ها به علت داشتن روابط قوی می‌توانند با فورواردرهای ملی و بین‌المللی هم دیدار کنند. چنانچه بخواهیم مختصر یک فورواردر را تعریف کنیم باید بگوییم که یک متصدی چند منظوره است که وظیفه حمل و نقل محصول را از هر مکانی به مکان دیگر از سوی صاحب بار بر عهده می‌گیرد.

برای حمل و نقل از چین به ایران کلیک کنید.

از این رو وجود یک فورواردر از چین این فرصت را برای تجار فراهم می‌کند تا بدون واسطه و به سهولت با خرید محصول از تولیدکنندگان، محموله خود را به بهترین روش ممکن در ایران دریافت نمایند.

به طور معمول فورواردر با تمامی مراحل روند حمل‌ونقل برخورد دارد. او می‌بایست به دقت فکر کند که تمام فرایند جابه‌جایی محصول چگونه باید انجام شود. فورواردر ملی با تنظیم مراحل روند حمل و نقل در داخل کشور سروکار دارد، درصورتیکه فورواردر بین المللی ضمن همکاری با بازرگانان خارج از کشور، وظیفه حمل کالا به خارج از کشور را نیز برعهده دارد.گفتنی است که گستره فعالیت فورواردر نه تنها شامل خدمات حمل و نقل حتی خدمات مرتبط با تهیه و توزیع هم می‌شود.

انواع مختلف فورواردر از چین به ایران

  • فورواردر هوایی از چین به ایران؛ حمل‌ونقل هوایی دربرگیرنده برنامه‌ریزی و ترتیب دادن حمل محموله از یک نقطه به نقطه‌ای دیگر به وسیله هواپیما است. افزون براین، حمل‌ونقل هوایی وقت زیادی نمی‌برد و علیرغم تصور عموم، آنچنان هم گران نیست.
  • فورواردر زمینی از چین به ایران؛ حمل‌ونقل به صورت زمینی برای واردات محصولاتی که حجم بسیاری دارند، ایده‌آل است. اغلب برای واردات کالاهای خاص مانند مصالح ساختمانی از فورواردرهای زمینی کمک گرفته می‌شود.
  • فورواردر دریایی از چین به ایران؛ اغلب واردکنندگان برای ارسال اقلام بزرگ یا در مقدارهای زیاد حمل‌ونقل دریایی را ترجیح می‌دهند. فورواردرهای دریایی از چین به ایران تخصص دارند و از مقررات مربوط به انتقال محموله مطلع هستند. افزون براین، حمل‌ونقل دریایی در قیاس با حمل‌ونقل هوایی مقرون به صرفه است.

برای استفاده از خدمات کارگو در چین شرکت بازرگانی علی والا کلیک کنید.

مزایای فورواردر از چین

در ادامه این مقاله به بیان مزایای وجود فورواردر از چین خواهیم پرداخت.

بهترین نرخ حمل و نقل

تجارت بین‌الملل و با وجود افزایش نرخ ارز، حتی واردات محصولات چینی بدون واسطه به ایران می‌تواند گران و پرهزینه باشد. اما وجود یک فورواردر که به کمپانی‌های متفاوت حمل‌ونقل دسترسی دارد، بر حسب معمول بهترین قیمت‌ها را بیان می‌کند.

از این رو ظرفیت اپراتورها به سرعت تغییر می‌کند، امکان دارد یک روز سریع‌تر یا دیرتر نرخ‌های مناسب‌تری وجود داشته باشد. یک فورواردر می‌تواند برای به دست یابی به‌صرفه‌ترین نرخ مذاکره کند.

یک فورواردر چینی می‌تواند بهترین قیمت را به تجار پیشنهاد کند. اگرچه همواره بهترین قیمت الزاما ارزان‌ترین نخواهد بود. کمپانی‌های حمل‌ونقل به صورت هوایی و دریایی امکان دارد پیشینه قابل اطمینان متفاوتی داشته باشند و یا امکان دارد خدماتی را در هنگامی که متناسب با برنامه شما باشد، ارائه ندهند.

برای اطلاع از هزینه حمل کالا از چین کلیک کنید.

افزون براین، اکثر فورواردرها قیمت‌های تخفیفی را به مشتریان عادی و افرادی که بار‌های بزرگ ارسال می‌کنند، ارائه می‌دهند. آنها لوازم مورد نیاز برای جابه‌جایی محموله‌ها را به طور عمده و در مقدارهای بسیار زیادی خریداری می‌کنند. به همین خاطر است که اکثر فورواردرهای چینی خدمات درجه یک را با قیمت‌های اقتصادی ارائه می‌دهند.

مزایای فورواردر از چین
مزایای فورواردر از چین

تجمیع محصولات

دسترسی به یک فورواردر از چین فرصت جابه‌جایی مجموعه‌ای از محصولات به طور هم‌زمان را فراهم می‌سازد. یک فورواردر می‌تواند مخارج خود را در هنگام حمل محموله کامل کاهش دهد.

 خدمات باربری که برای اکثر از مشتریان عمل می‌کند، میتواند بار‌های کوچکتر را از کمپانی‌های مختلف ترکیب کند تا یک محموله کلان را جبران کند. یکپارچه‌سازی حمل‌ونقل مشکل است؛ چرا که چندین طرف درگیر هستند، اما یک کمپانی حمل‌ونقل وسیع می‌تواند این پیچیدگی را برای شما به خوبی انجام دهد.

برای آشنایی با بهترین کالاها برای واردات از چین کلیک کنید.

انتخاب سریعترین مسیر

همواره با طیف وسیعی از واردکنندگان محصول از چین به ایران مواجه شده‌ایم که خواهان رسیدن محموله‌های خود در کمترین زمان ممکن هستند. تعویق در رساندن محصول به مقصد می‌تواند رضایت مشتری را کاهش دهد. به همین علت امکان دارد آن‌ها در پی واردکنندگان دیگری میروند که می‌توانند محموله‌های سفارشی را در زمان سریع‌تری به دست مشتریان برسانند.

یک کمپانی حمل‌ونقل محصول یا فورواردر با دستیابی به مجموعه‌ای از کمپانی‌های حمل‌ونقل معتبر و قابل اعتماد می‌تواند کمک کند تا بار‌های سفارشی اشخاص در کم‌ترین زمان ممکن به دست‌شان برسد.

تحویل به موقع محموله

نکته‌ای که اکثر اوقات تجار از تولید‌کنندگان چینی تقاضا دارند، تحویل به موقع محموله است. دسترسی به یک فورواردر چینی معتبر برابر است با تحویل به موقع محموله. بعضی از واردکنندگان محصولات چینی خود دارنده کسب‌وکار هستند و با مشتریان بسیاری ارتباط دارند.

در صورتی که یک واردکننده نتواند محموله سفارشی خود را سر موعد مقرر به مشتریان تحویل دهد، امکان دارد بازار فروش خود را از دست بدهد و مشتریان به او دیگر اعتماد نداشته باشند. هنگامی که باری در خارج از کشور گم می‌شود، مشتریان خود را در ضرر می‌بینند؛ چراکه کار بسیاری نمی‌توانند انجام دهند.

وجود فورواردر به این دست از تجار کمک می‌کند تا با پیگیری‌های بسیار و ردیابی محموله سر موعد مقرر به دست‌شان برسد. یک فورواردر چینی دارای کارگران ماهری است که از برنامه‌ریزی روند حمل‌ونقل تا در مدت تحویل به طور حرفه‌ای عمل می‌کنند.

سیستمهای ردیابی کارآمد

ممکن است مدت زمان مشخصی به طول بیانجامد تا بار شما سرانجام به مقصد برسد. اکثر واردکنندگانی که از چین انواع محصولات را وارد می‌کنند، دلواپس از دست دادن بار‌های خود در طی مسیر هستند. اما این نگرانی هنگامی که با یک فوروادر معتبر چینی همکاری داشته باشید، بیهوده تلقی می‌شود. چرا که آن‌ها به خوبی می‌توانند محموله‌های شما را ردیابی نمایند.

 با اینکه انتخاب‌هایی برای تحویل محصول به واسطه خدمات دیگر وجود دارد، ولیکن کمپانی‌های حمل‌ونقل معتبر بار شما را پیگیری می‌کنند. با توجه به فعال بودن ردیابی حمل‌ونقل، مشتریان می‌دانند که بار آنها در چه مرحله‌ای قرار دارد و چه وقتی به دست‌شان خواهد رسید.

امنیت بالا

مهم‌ترین مزیت وجود فورواردر از چین را می‌توان به امنیت بسیار بالای آن اشاره کرد. بازرگانان بزرگ بر حسب معمول سفارش‌های عمده با ارزش چند میلیون دلاری سفارش می‌دهند. در این شرایط چه کمپانی حمل‌ونقلی می‌تواند محموله‌های سفارشی او را به آسانی به ایران برساند، بدون اینکه نگرانی برای تامین امنیت محصولات داشته باشد.

فورواردرهای چینی وسایل، تجهیزات و محفظه‌های خوبی برای نگه‌داری انواع کالاها دارند. آنها اطمینان حاصل می‌کنند که قطعات شکننده را با بیشترین مراقبت نگه دارند. همچنین فورواردرهای چینی با بسته‌بندی کامل، اجناس کوچک و ظریف را بدون اینکه به آن‌ها صدمه‌ای وارد شود به مقصد می‌رسانند. آن‌ها از سیستم‌های دیجیتالی مناسب برای ارسال سفارش‌ها استفاده می‌کنند، به همین خاطر است که تضمین می‌کنند که بار‌های سفارشی کاملا ایمن به دست شما خواهد رسید.

بهترین فورواردر از چین را با علی والا بیابید

موسسان مجموعه علی والا با سال‌ها تجربه در زمینه واردات انواع محصولات از چین شرایط راحتی را برای ایرانیان فراهم نموده‌اند. افزون بر اینکه می‌توانید محصولات مورد نیاز کسب‌وکار خود را از طریق این مجموعه از چین سفارش دهید و به ازای مبلغ سفارشات خود از این شرکت چک ضمانت دریافت نماید. شرکت علی والا با طیف وسیعی‌ از فورواردرهای چینی مرتبط است تا محموله‌های سفارشی شما در با صرفه‌ترین شکل و به سرعت به دست‌تان برساند.

بهترین فورواردر از چین را با علی والا بیابید
بهترین فورواردر از چین را با علی والا بیابید

سوالات متداول راجع به فورواردر از چین

در کمپانی علی والا فورواردر چه کارهایی انجام می‌دهد؟

کمپانی علی‌والا با سالها تجربه خود در عرصه واردات و صادرات به مشتریان خود خدمات و سرویس‌دهی می‌کند. کمپانی علی‌والا با داشتن دفتر و انبار در کشورهای چین و امارات امور بازرگانی مشتریان را پیگیری می‌کند. نقش فورواردر به این معناست که به عنوان مثال چنانچه شما خریدی در کشور چین انجام داده‌اید و از انبارهای کمپانی علی‌والا دور هستید فورواردرهای ما ترتیبی اتخاذ می‌دهند تا محموله شما در بهترین شرایط و کم‌ترین زمان ممکن به انبارهای این کمپانی برسد و هرچه سریع‌تر آماده ارسال به کشورمان گردد.

آیا فورواردر فرد مورد اعتمادی است؟

تمامی کارکنان مجموعه علی والا چه در ایران و چه در خارج از کشور دارای ضمانت و اعتبار معتبر از سوی این مجموعه هستند. مجموعه بازرگانی علی‌والا با سال‌ها تجربه و اعتبار کلیه کارکنان خود را ضمانت می‌کند؛ چرا که در این شرکت همه شرایط و ضوابط بطور کاملا قانونی انجام می‌پذیرد.

هزینه فورواردر از چین و خدمات آن چه میزان است؟

نرخ خدمات فورواردر در شرکت علی والا بسته به نوع کشور و نوع خدمات و نیز فاصله شهر مد نظر با انبارها متفاوت است. هم اکنون به علت نوسانات شدید ارزی هزینه های ریالی این خدمات نامشخص و هر روزه در حال تغییر است. زیرا فرد فورواردر در خارج از کشور این خدمات را بطور غیر ریالی یعنی با درهم، یوان با مجموعه علی‌والا محاسبه می‌کند.

این مطلب را به اشتراک بگذارید

برای واردات کالا با علی والا تماس بگیرید. تلفن چین ( حسین جاوید ): 008613883921774

590 تعداد بازدید

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.