حمل خرده بار از چین با علی والا

واردات کالا با علی والا، تلفن: 008613883921774 ( حسین جاوید )

برای واردات کالا با علی والا تماس بگیرید

تلفن چین ( حسین جاوید ) 008613883921774

برای حمل خرده بار از چین چه راهکاری وجود دارد؟ اصلا چرا باید کسی بخواهد از چین خرده بار وارد کشور کند؟ در این مقاله قصد داریم راجع به یک مساله که شاید برای شما چندان روشن نباشد توضیح دهیم. این مساله عبارت است از حمل نوعی بار که به نام خرده بار شناخته می‌شود از کشور چین به ایران. به همین دلیل در ادامه مقاله توضیحاتی کلی در مورد واردات از این کشور، چگونگی انجام واردات و البته چگونگی انتقال بار از چین به ایران توضیح می‌دهیم.

حمل خرده بار از چین

اینکه بدانیم حمل خرده بار از چین چه منفعتی دارد قرار است در این مقاله بررسی شود. به همین خاطر باید در ابتدا به این موضوع بپردازیم که این نوع واردات بار از چین چرا باید مهم باشد و چه مزایا و سودی برای شخص وارد کننده دارد. به همین دلیل در ادامه ابتدا واردات از چین را بررسی کرده و سپس مراحل واردات و در نهایت چگونگی حمل خرده بار را بررسی می‌کنیم. با ما همراه باشید تا این موضوع را به‌طور کامل بررسی کنیم.

برای واردات از چین با علی والا در سریع ترین زمان و با کمترین هزینه کلیک کنید.

فهرست مطالب

  • چرا واردات از چین
  • مراحل واردات از چین
  • ارسال خرده بار از چین به ایران
  • حمل دریایی خرده بار
  • حمل دریایی خرده بار از چین
  • حمل خرده بار از چین با بازرگانی علی والا
  • سوالات متداول

چرا واردات از چین

قبل از هرگونه توضیحی راجع به اینکه چرا باید حمل خرده بار از چین انجام دهیم لازم است که در مورد این موضوع تحقیق کنیم که اصلا چرا باید از چین کالا وارد کنیم. شرکت‌های چینی در طول چند دهه به خاطر حمایت‌هایی که از جانب دولت چین داشتند توانستند از نظر اقتصادی رشد سریعی داشته و توانایی تولید هر نوع کالایی را داشته باشند. برای مثال امروزه می‌توان هر نوع کالایی مثل گوشی هوشمند، قطعات خودرو، لوازم خانگی، انواع پوشاک و برندهای لباس مختلف و … را از این کشور وارد ایران کرد.

برای واردات توسط فورواردر از چین با علی والا کلیک کنید.

چرا واردات از چین
چرا واردات از چین

اما جدای از اینکه تنوع تولیدات این کشور بسیار زیاد است، قیمت ارزان محصولاتی که تولید می‌کند هم باعث شده که اکثر بازرگانان و تجار ایرانی چین را به عنوان مقصد اول تجاری خود انتخاب کنند. به همین دلیل حمل خرده بار از چین نیز که نوعی واردات کالا از این کشور است با قیمت اندک قابل انجام بوده و بسیاری از بازرگانان و تجار ایرانی از آن جهت سودآوری واردات کالا از این کشور استفاده می‌کنند. در ادامه ابتدا مراحل واردات را توضیح می‌دهیم و سپس به سراغ خود حمل خرده بار از کشور چین می‌رویم.

برای حمل و نقل از چین به ایران کلیک کنید.

مراحل حمل خرده بار از چین

برای واردات کالا از چین به ایران و همچین واردات خرده بار از چین به ایران باید حتما چند مرحله اساسی طی شود. این مراحل همان‌طور که گفتیم میان حمل خرده بار از چین به ایران و حمل هر نوع بار دیگری مشترک است. پس اگر هم بخواهید خرده بار وارد کشور کنید لازم است که حتما این مراحل را طی کنید. مراحلی که شامل خرید و ترخیص کالا و البته حمل اجناس از چین به داخل ایران است.

خرید خرده بار از چین

مرحله اول برای انجام واردات از کشور چین چه به صورت خرده بار چه به صورت بار کامل عبارت است از خرید خرده بار. بهتر است تعریف کنیم که بطور کلی خرده بار چیست و سپس نحوه خرید آن را توضیح دهیم. خرده بار به تعداد اندک از یک کالا که بتوان در ابعاد کوچک آن را تهیه و جابجا کرد گفته می‌شود.

برای استفاده از خدمات کارگو در چین شرکت بازرگانی علی والا کلیک کنید.

مثلا خرده بار را می‌توان در مور ۱۰۰ عدد گوشی هوشمند به کار برد اما برای قطعات خودرو یا صنایع کشاورزی قابل استفاده نیست. پس هزینه خرید کمتری هم داشته و بطور کلی ساده‌تر می‌توان آن را خریداری و به داخل کشور وارد کرد. برای خرید خرده بار می‌توانید خودتان شخصا به شرکت چینی سفارش دهید یا اینکه از رابط یک شرکت بازرگانی بخواهید این کار را برای شما انجام دهد.

ترخیص خرده بار

بعد از خرید خرده بار، برای اینکه بتوانید حمل خرده بار از چین انجام دهید لازم است که مراحل ترخیص آن را هم انجام دهید. این مراحل بیشتر شامل یک سری عملیات‌های قانونی است که باید در اداره گمرک چین انجام شود.

برای ترخیص خرده بارها لازم است که شما با تهیه یک سری مدارک مثل بارنامه و کارت سلامت اجناس به اداره گمرک چین رفته و درخواست ترخیص خرده بارها را بدهید. گاهی به خاطر کمتر از یک مقداری بودن وزن خرده بارها (این مقدار بستگی به قوانین گمرکی شهری که از آن خرید کرده‌اید دارد) حق گمرکی از شما گرفته نمی‌شود. شما بعد از ترخیص خرده بارها باید برای ارسال آنها به ایران اقدام کنید که توضیح آن در قسمت بعد آمده است.

ارسال خرده بار از چین به ایران

برای حمل خرده بار از چین به ایران شما باید با یک شرکت بین‌المللی حمل‌ونقل بار وارد مذاکره شوید و با بستن قرارداد انتقال کالاها، خرده بارهای خود را به آنها سپرده و به ایران ارسال کنید. برای انجام این کار چند راه کلی وجود دارد.  یا می‌توانید خرده بارها را از طریقحمل‌ونقل ریلی به ایران بفرستید. که در اینصورت یک قطار باری کار ارسال را انجام می‎دهد. یا اینکه انتقال از طریق دریا را انتخاب کنید که البته کار حمل کالاها در این حالت توسط یک کشتی باری انجام می‌شود.

برای اطلاع از هزینه حمل کالا از چین کلیک کنید.

ارسال خرده بار از چین به ایران
ارسال خرده بار از چین به ایران

در نهایت نیز می‌توانید روش حمل بارها از طریق هواپیمای باری را انتخاب کنید که عموما برای انتقال خرده بار چندان توصیه نمی‌شود. علت آن هم این است که برای حمل خرده بار نیازی نیست هزینه زیاد انتقال هوایی را انتخاب کرد. البته بهتر است بر اساس نوع خرده باری که می‌خواهید وارد کنید تصمیم بگیرید که کدام روش را انتخاب کنید اما متداول‌ترین این روش‌ها ارسال از طریق دریایی است.

حمل دریایی خرده بار

همانطور که گفتیم برای حمل خرده بار از چین به ایران بهترین روش ارسال از طریق دریایی است. در این روش یک کشتی باری برای حمل بار شما در نظر گرفته می‌شود و شما می‌توانید خرده بارهای خود را با خیال راحت درون کشتی قرار داده و به سمت ایران بفرستید.

برای آشنایی با بهترین کالاها برای واردات از چین کلیک کنید.

امنیت سفر دریایی برای کالاها بسیار بالا بوده و نوع بیمه‌ای که در این سفر مورد استفاده قرار می‌گیرد مورد تایید اکثر بازرگانان و تجار در سراسر جهان است. بیشتر شهرهای بندری چین ترانزیت دریایی دارند. به همین دلیل خیالتان از جانب اینکه می‌توانید خرده بار خود را از طریق دریایی به ایران ارسال کنید راحت باشد.

حمل دریایی خرده بار از چین

شاید از قبل نام کارگو دریایی را شنیده باشید. اما اگر نام کارگو به گوشتان نخورده بهتر است بدانید که روش حمل خرده بار از چین و به طور کلی بار از چین به ایران از طریق کشتی دریایی را کارگو می‌نامند.

در این روش که بسیار کم هزینه هم هست شما می‌توانید بهترین بیمه را برای کالاهای خود در نظر گرفته و با خیال راحت آنها را روانه ایران کنید. البته اگر کارهای خود را به یک شرکت واسطه بازرگانی بسپارید به روشی بسیار بهتر انجام می‌شوند. شرکتی که در قیمت بعد می‌خواهیم آن را معرفی کنیم.

حمل دریایی خرده بار از چین
حمل دریایی خرده بار از چین

حمل خرده بار از چین با بازرگانی علی والا

گفتیم که حمل خرده بار از چین با کشتی بهتر است که به یک شرکت بازرگانی وارداتی واسطه سپرده شود. پیشنهاد ما این است که کارهای حمل خرده بار خود را بطور کلی به شرکت بازرگانی علی والا بسپارید.

این شرکت به خاطر تجربه بالایی که در امر خرید و حمل خرده بار از کشور چین دارد می‌تواند به سادگی و با کمترین قیمت خرده بارهای خریداری شده توسط شما را از چین به ایران بفرستد. قراردادهای بلندمدتی که این کمپانی با شرکت‌های حمل‌و‌نقل دریایی بین‌المللی بسته بهترین آپشنی است که می‌توانید از طریق آن خرده بارهای خود را با نازل‌ترین قیمت به ایران ارسال کنید.

سوالات متداول حمل خرده بار از چین

آیا خرده بارها را نیز می‎‌توان از راه واردات وارد کشور کرد؟

بله حمل خرده بار از چین یک روش برای انتقال خرده بارها از کشور چین به ایران است.

بهترین روش برای حمل خرده بارها از کشور چین به ایران کدام است؟

بهترین گزینه برای واردات خرده بار از چین انتقال از طریق کشتی باری است.

آیا برای حمل خرده بار از چین نیاز به گرفتن مجوز است؟

بله. برای واردات هر نوع باری چه خرده بار چه بار کامل وجود مجوز لازم است.

این مطلب را به اشتراک بگذارید

برای واردات کالا با علی والا تماس بگیرید. تلفن چین ( حسین جاوید ): 008613883921774

437 تعداد بازدید

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.