خرید از چین و تحویل در ایران با علی والا

برای خرید از چین و تحویل در ایران در سریع‌ترین زمان و با کمترین هزینه با علی والا تماس بگیرید.

واردات کالا با علی والا، تلفن: 008613883921774 ( حسین جاوید )

برای واردات کالا با علی والا تماس بگیرید

تلفن چین ( حسین جاوید ) 008613883921774

به بازار کالاهای مختلف داخل ایران سری بزنید و بطور اتفاقی از فروشندگان بپرسید که اجناس خود را از کجا تهیه کرده‌‌اند؟ جواب اکثرشان کشور چین خواهد بود. برای مثال اگر حدود ۱۰۰ مغازه لباس‌فروشی سر بزنید بدون اغراق متوجه خواهید شد که بالای ۹۰ درصد اجناس این فروشگاه‌ها ساخته شده در چین هستند. به همین خاطر قرار است در این مقاله به موضوع خرید از چین بپردازیم.

خرید از چین

بطور کلی خرید از چین چگونه انجام می‌شود؟ چه مراحلی دارد؟ چه نوع خریدی از چین انجام دهیم مناسب است؟ از کدام سایت‌ها و تولیدی‌های چینی خرید کنیم و … اگر شما هم به این موضوع جذاب اما تخصصی علاقه دارید حتما تا پایان مقاله با ما همراه باشید. چرا که قرار است نکاتی را درباره خرید از کشور چین توضیح دهیم که شاید تا به حال به آن توجهی نکرده باشید. برای خرید از چین و واردات آن به ایران با علی والا تماس بگیرید.

برای واردات از چین با علی والا در سریع‌ترین زمان و با بهترین هزینه کلیک کنید.

فهرست مطالب خرید از چین:

  • نحوه خرید کالا از چین
  • چطور از چین خرید کنیم
  • خرید از شرکت های چینی
  • خرید از سایت های چینی
  • آموزش خرید از سایت های چینی
  • راهنمای خرید از چین
  • سایت خرید از چین علی بابا
  • اموزش خرید از سایت علی بابا چین
  • خرید عمده از چین
  • خرید عمده محصولات از چین
  • چگونه از چین خرید عمده کنیم
  • خرید از چین بدون واسطه
  • خرید کالا از چین و تحویل در ایران
  • خرید از چین و ارسال به ایران
  • خرید از چین تحویل در ایران
  • علی والا بهترین سایت خرید عمده از چین
  • خرید از چین با شرکت بازرگانی علی والا
  • سوالات متداول

نحوه خرید کالا از چین

خرید از چین یکی از مهم‌ترین موضوعاتی است که در رابطه با واردات کالا از کشور چین باید خم و چم آن را بدانید. بطور کلی برای واردات کالا از چین سه مرحله عمده باید پشت سر گذاشته شود. خرید کالا، ارسال آنها به ایران و ترخیص کالاهای خریداری شده از گمرک ایران. پس نحوه خرید کالا از چین اولین و شاید مهم‌ترین مرحله برای انجام این عملیات است. اما برای خرید اجناس چینی باید چکارکنیم؟

برای حمل خرده بار از چین با علی والا کلیک کنید.

بطور خلاصه اگر کسی بخواهد جنس چینی بخرد و وارد کشور کند، لازم است که یا خودش یا واسطه‌ شرکتی بازرگانی که کارهای واردات کالا به او سپرده شده به کشور چین رفته و بطور رسمی درخواست خرید کالا بدهد.

"نحوه

شرکت‌های چینی بعد از دریافت درخواست خرید جنس، یا آنها را بنابر سفارش خریدار تولید می‌کنند  یا اینکه بسته‌بندی کرده و برای ارسال آماده می‌کنند. کل این مراحل با ارسال کالاها به گمرک شهر چینی به پایان رسیده و نوبت به انجام مراحل بعدی می‌رسد. اما چگونه انجام دادن این خرید و نکات آن هنوز گفته نشده که در ادامه توضیح داده می‌شود.

چطور از چین خرید کنیم

گفتیم که خرید از چین شامل یک سری عملیات است که یا توسط خود خریدار انجام می‌شود یا اینکه رابط یک شرکت وارداتی واسطه مراحل را طی می‌کند. اما روش انجام این کار چه توسط خود خریدار چه توسط رابط چگونه است؟ برای انجام عملیات خرید لازم است که در ابتدا یک فاکتور رسمی به نام پیش‌فاکتور تهیه شود.

برای واردات توسط فورواردر از چین با علی والا کلیک کنید.

این پیش‌فاکتور که به نام پروفرما هم شناخته می‌شود شامل قیمت خرید محصولات، تعداد آنها و البته نحوه پرداخت مبلغ خرید است. این پروفرما یا توسط خود خریدار یا به واسطه شرکت وارداتی به دست شرکت چینی رسیده و آنها با دریافت آن یا به صورت ایمیل یا به صورت نامه اداری، اقدامات لازم برای تهیه کالاها را آغاز می‌کنند.

از مهم‌ترین اقدامات لازم برای انجام این کار ارسال کالاها برای اداره بازرسی و تایید کیفیت محصولات است. انجام این مرحله برای گرفتن تاییدیه گمرک چین به منظور ارسال کالاهای خریداری شده به ایران ضروری است. بعد از تایید پروفرما و کیفیت کالاها، نوبت به ارسال اجناس به گمرک کشور چین می‌رسد.

خرید از شرکت های چینی

گفتیم برای خرید از چین لازم است که برای شرکت‌های چینی یک پروفرما شامل مشخصات کالاهای مورد نیازتان ارسال کنید. اما اگر برای مثال شما در کار فروش گوشی هوشمند باشید، ترجیح‌تان این است که اجناس را از یک شرکت چینی معتبر تهیه کنید یا شرکتی که اعتبارش چندان شناخته شده نیست؟

برای حمل و نقل از چین به ایران کلیک کنید.

مسلما اگر قیمت فروش محصولات این دو شرکت که یکی معتبر است و دیگری چندان مشهور نیست فاصله زیادی نداشته باشد، ترجیح شما بر خرید از شرکت چینی معتبر است. اما سوال اصلی این است که چگونه می‌توان این شرکت‌های چینی معتبر را پیدا کرده و از آنها خرید کنیم؟

چند راه برای این کار وجود دارد که هرکدام را در ادامه بطور مفصل توضیح می‌دهیم اما اگر بخواهیم ساده بگوییم، شما می‌توانید با تحقیقات در بازار ایران اعتبار شرکت‌های چینی را بسنجید. به این صورت که مثلا در زمینه گوشی یک تحقیقات میدانی در بازارهای گوشی فروشی ایران انجام داده و شرکت‌های فروشنده چینی که اجناسشان بیشتر به فروش رفته را بیابید.

"<yoastmark

همچنین با تحقیق اینترنتی در سایت‌های چینی فروشنده اجناس نیز می‌توانید این تحقیق را انجام دهید. آخرین گزینه برای تحقیقات در مورد شرکت‌های چینی به‌منظور خرید از چین این است که با خود شرکت‌های چینی بصورت مستقیم ارتباط برقرار کنید و از آنها نمونه کالا بخواهید.

خرید از سایت های چینی

گفتیم که یکی از راه‌های تحقیق در مورد شرکت‌های چینی برای خرید از چین این است که در سایت‌های چیینی تحقیق کرده و بعد از اطمینان یافتن از اعتبار آنها، خرید خود را انجام دهید. حتما تاکنون خرید اینترنتی از سایت‌های ایرانی را تجربه کرده‌اید. روش کار به این صورت است که شما نام یک کالایی که مد نظرتان است را وارد گوگل کرده و سپس یک سری سایت متعلق به فروشگاه‌های معتبر در این زمینه در صفحه اول ظاهر می‌شود.

برای استفاده از خدمات کارگو در چین شرکت بازرگانی علی والا کلیک کنید.

در گام بعدی شما وارد سایت دلخواه خود شده و خریدتان را انجام می‌دهید. اما برای خرید از سایت‌های چینی از قبل لازم است که سایت شرکت چینی مورد نظر خود را در گوگل جستجو کرده و سپس با ورود  به سایت اقدام به خرید کنید. در ادامه چگونگی خرید از این سایت‌ها را توضیح داده‌ایم.

آموزش خرید از سایت های چینی

امروزه اکثر سایت‌های فروشنده اجناس چینی با دو زبان چینی و انگلیسی ساخته می‌شوند. به همین دلیل برای خرید از این سایت‌ها لازم است که دانش زبانی به اندازه کافی باشد. چراکه باید بتوانید ویژگی‌های محصولات و چگونگی دسترسی به درگاه خرید را در سایت پیدا کنید.

البته تنها داشتن دانش زبانی کافی نیست. برای خرید از چین از طریق سایت‌های چینی لازم است به قوانین بین‌المللی انتقال پول از طریق شبکه‌های انتقال هزینه، چگونگی محاسبه مالیات، روش پرداخت مبلغ، درخواست ارسال کالا براساس نوع کالایی که خریداری کرده‌اید هم تسلط داشته باشید.

به همین دلیل سپردن این کار به یک شرکت واسط وارداتی با تجربه در امر خرید اینترنتی از سایت‌های چینی بهتر است. حتی اگر تجربه قبلی هم داشته باشید باز هم باید برای اطمینان از درستی خرید از سایت‌های چینی، انجام این عملیات را به یک شرکت وارداتی با تجربه بسپارید. واسط‌های این شرکت‌ها به خاطر دانش بالایی که در مورد شرکت‌های چینی دارند می‌توانند به‌راحتی کارهای خرید اینترنتی اجناس مورد نیاز شما را انجام دهند.

راهنمای خرید از چین

اگر بخواهیم یک راهنمای کلی در مورد خرید از چین ارائه دهیم، با توجه به توضیحات ارائه شده چند نکته را باید مدنظر داشته باشید. خرید کالا از چین یک عملیات ساده خرید مثل خرید از سایت‌ها و شرکت‌های تولیدی ایرانی نیست. شما در مرحله اول باید شرکت‌های چینی فروشنده معتبر که در زمینه مورد نظر شما فعالیت دارند را بیابید. این کار با تحقیقات میدانی، اینترنتی و ارتباط مستقیم قابل انجام است.

برای اطلاع از هزینه حمل کالا از چین کلیک کنید.

سپس باید نحوه خرید کالای مورد نظر خود را مشخص کنید. شما می‌توانید یا خودتان مستقیما به چین سفر کرده و اجناس مورد نیاز خود را خریداری کنید یا با استفاده از واسطه‌هایی که شرکت‌های وارداتی در چین دارند اقدام به انجام این کار کنید.

"راهنمای

روش دیگر این است که به صورت اینترنتی از سایت خود شرکت درخواست خرید بدهید. برای انجام این کار نیز لازم است که حتما از یک شرکت با تجربه در این زمینه مشورت بگیرید. در هر صورت برای خرید از چین لازم است که کارها به یک شرکت باتجربه در این زمینه سپرده شود.

در پایان مقاله این شرکت با تجربه را به شما معرفی می‌کنیم، اما فعلا باید بدانید که برای انجام هر کدام از این روش‌ها مهم این است که پروفرما را به‌درستی تکمیل کنید و کارهای ارسال آن و تحویل کالاها را به‌درستی انجام دهید.

سایت خرید از چین علی بابا

سایت علی بابا را می‌شناسید؟ بزرگ‌ترین سایت خرید و فروش، یافتن واسطه‌های بازرگانی، یافتن شرکت‌های وارداتی و صادراتی و پیشرو در زمینه استفاده از هوش مصنوعی در خرید و فروش اجناس است. این سایت توسط یک شخص چینی به نام جک ما ساخته شده است. همانطور که خودش تعریف می‌کند:

(روزی در کافه‌ای در شهر سانفرانسیسکو به این فکر می‌کردم که علی‌بابا عجب نام قشنگی است. که در همین لحظه پیشخدمتی نزدیک شد و از او پرسیدم: راجع به علی‌بابا چیزی شنیده‌اید؟ پیشخدمت گفت بله. پرسیدم چه چیزی در مورد علی بابا می‌دانید؟ او گفت: کنجد کنجد باز شو! و گفتم، بله، همین است.

برای آشنایی با بهترین کالاها برای واردات از چین کلیک کنید.

بعد به خیابان بیرون کافه رفتم و از ۳۰ نفر دیگر نیز همین سؤال را پرسیدم. مردمی از هند، آلمان، چین و توکیو، همه علی‌بابا را می‌شناختند. علی‌بابا تاجری مهربان و باهوش است که به روستاییان کمک می‌کرده است. اسمی ساده که همه جای دنیا شناخته می‌شود)

اینگونه شد که سایت علی بابا نه تنها برای خرید از چین، بلکه خرید از هر خرده فروشی یا شرکت بزرگ در دنیا تاسیس شد و امروزه جزو بزرگ‌ترین شرکت‌های دنیا محسوب می‌شود. اما خرید از علی بابا چگونه انجام می‌شود؟

آموزش خرید از سایت علی بابا چین

در قسمت قبل توضیح دادیم که سایت علی بابا چقدر اهمیت دارد و تقریبا برای هر خرید بین‌المللی حرف اول را می‌زند. اما چگونه می‌توان با سایت علی بابا خرید از چین انجام داد؟ برای خرید از این سایت کافی است که نام حوزه کسب‌وکاری که می‌خواهید در آن زمینه فروشندگان خرد تا شرکت‌های بزرگ جهانی را بیابید وارد سایت علی بابا کنید.

این سایت با قدرت رایانش ابری بالایی که دارد قادر است تمام اطلاعات در زمینه مورد نظر را برای شما فراهم کرده و نه تنها از انواع خرده فروش‌ها بلکه از تمام شرکت‌های بازرگانی که در آن زمینه مشغول واردات و صادرات هستند را برای شما لیست کند. سپس با انتخاب فروشگاه موردنظر می‌توانید اقدام به خرید کنید.

روش پرداخت مبلغ و سفارش نیز مانند سایت‌های فروشگاهی است اما با کیفیتی بسیار بالاتر. این سایت برای انجام نقل‌وانتقال ارز بین‌المللی یک سیستم به نام Alipay راه‌اندازی کرده و شما می‌توانید با این سرویس بین‌المللی اقدام به پرداخت هزینه خرید کالاها کرده و اجناس مورد نیاز خود را از هر فروشگاهی که در سایت علی بابا پیدا کرده‌اید، خریداری کنید.

"آموزش

خرید از چین با سایت علی بابا بسیار ساده شده است. کافی است نام شرکت چینی مورد نظر خود را وارد سایت علی بابا کرده و با لینک شدن به درگاه فروش سایت، اجناس خود را انتخاب و خریداری کنید.

خرید عمده از چین

تمام مطالبی که برای چگونگی انجام خرید از چین لازم بود بدانید را توضیح دادیم. اما نکته اینجاست که چه نوع خریدی از چین انجام دهیم سودآورتر است؟ جواب بسیار ساده است: خرید عمده‌ای. اگر از هر فروشنده‌ای درخواست کنید که مرکز تامین اجناسش را به شما معرفی کند، قطعا به شما آدرس یک فروشنده عمده را خواهد داد. مثلا لباس جنسی است که اگر دقت کنید از انواع سایز و مدلش تعداد بسیار بالایی به خریدار تحویل داده می‌شود.

این نوع خرید همان خرید عمده‌ای است. اما خرده فروش اجناس خریداری شده را به صورت تک‌فروش در اختیار مردم قرار داده و به خاطر همین خرید عمده‌ای فروش تکی سود مناسب خود را کسب می‌کند.

خرید از چین بصورت عمده نیز همان راه سود بیشتر از طریق واردات کالای چینی است. شما با خرید عمده اجناس با قیمت کمتر از چین، و فروش اجناس بصورت تکی با قیمت بیشتر در بازار ایران، از این واردات سودی مناسب برای خود دست‌وپا می‌کنید. اما خرید عمده‌ای از چین چگونه است و برای انجام آن چه مراحلی باید طی شود؟

خرید عمده محصولات از چین

برای خرید عمده اجناس چینی، کافی است درست مانند خرید از چین که در قسمت‌های قبل مراحل و نکات آن توضیح دادیم عمل کنید. یعنی یا می‌توانید کار خرید خود را به صورت مستقیم با رفتن به چین انجام دهید یا اینکه کارهای خرید عمده‌ای اجناس را به یک شرکت واسطه وارداتی بسپارید.

همچنین برای یافتن و سفارش اجناس عمده می‌توانید از سایت‌ شرکت‌های چینی استفاده کرده یا در علی بابا این مراکز فروش را پیدا کرده و درخواست خرید خود را ثبت کنید. برای ثبت نیز همانطور که توضیح دادیم باید یک پرفورما با اطلاعاتی در مورد تعداد اجناس عمده، قیمت خرید و چگونگی پرداخت هزینه تکمیل و به شرکت چینی فروشنده ارسال کنید.

چگونه از چین خرید عمده کنیم

برای خرید از چین به صورت عمده لازم است مراحلی که در خرید اجناس عادی از چین لازم است پشت سر بگذارید را انجام دهید. یعنی یافتن شرکت فروشنده اجناس عمده‌ای در زمینه‌ای که نیاز دارید، ارسال درخواست خرید یا به صورت حضوری یا از طریق اینترنت، درج اطلاعات خرید محصولات در پرفورمای ارسال شده و در نهایت نهایی کردن خرید عمده‌ای محصولات

بهترین کار البته برای انجام خرید عمده از چین این است که کارهای خرید خود را به یک شرکت واسطه بازرگانی با تجربه بسپارید. شرکتی که قبلا نیز در زمینه‌های مختلف اجناس عمده‌ای وارد کشور کرده باشد.

"چگونه

انجام این عملیات یکی از وظایف اصلی شرکت‌های واسطه بازرگانی است. راستش هرچقدر هم که در مورد خرید از چین اطلاعات و تجربه داشته باشید باز هم باید کارهای خرید  را به یک شرکت واسطه وارداتی بسپارید.

علت آن این است که در انجام این عملیات یک سری نکات ریز وجود دارد که هر کسی از آن اطلاع نداشته و بطور کلی به خاطر تجربه زیاد شرکت‌های وارداتی، تنها در اختیار واسطه‌های این شرکت‌ها است. البته در پایان مقاله همانطور که وعده دادیم یکی از باتجربه‌ترین این شرکت‌ها را به شما معرفی می‌کنیم.

خرید از چین بدون واسطه

اگر تجربه زیادی در امر خرید اینترنتی از شرکت‌های خارجی دارید، می‌توانید بدون واسطه هم کارهای خرید از چین خود را انجام دهید. روش انجام این کار این است که وارد سایت شرکت‌های فروشنده شده و درخواست خرید ثبت کنید. در این مورد نیز توضیح دادیم که چگونه می‌توانید از طریق خود سایت‌ها به صورت مستقیم یا با استفاده از سایت علی بابا اقدام کنید.

البته روش دیگری هم برای خرید کالای چینی بدون حضور واسطه هم وجود دارد که عبارت است از خرید از بازار ته لنجی. هر لنج یا ملوانی که به سفر خارجی می‌رود حق دارد بنابر قانون تا یک سقف مشخص کالا خریداری کرده و بدون پرداخت گمرک و بدون واسطه‌گری شرکت‌های وارداتی آنها را وارد کشور ایران کند. این اجناس البته در بازارهایی با همین نام، یعنی بازار ته لنجی به فروش می‌رسد. شما با خرید از این بازارها می‌توانید کالاهای مورد نیاز چینی خود را بدون واسطه خریداری کنید.

خرید کالا از چین و تحویل در ایران

بعد از انجام مراحل خرید از چین که توضیح دادیم، نوبت به مرحله تحویل اجناس به گمرکی کشور چین می‌رسد. این مرحله از نظر قانونی باید طی شود تا کیفیت کالاها تضمین شده و اجازه ارسال اجناس خریداری شده از کشور چین به ایران صادر شود.

در گمرک کشور چین شما باید همزمان با بازرسی کالاها و تایید کیفیت آنها، مدارکی رسمی مانند پرفورما و بارنامه و کارت بازرگانی خود را تحویل داده و با پرداخت مبلغی به نام حق گمرکی، درخواست صدور مجوز صادرات بدهید.

اداره گمرک چین نیز براساس قوانین خود و البته نوع کالایی که خریداری کرده‌اید، این مجوز را صادر می‌کند. بعد از صدور مجوز مربوطه، شما باید اقدام به ارسال کالا از چین کنید. کلیه این مراحل را خرید کالا از چین و تحویل در ایران می‌نامند. اما برای ارسال کالاها چکار باید کرد؟

"<yoastmark

خرید از چین و ارسال به ایران

کلیه مراحل خرید اجناس و تحویل آنها در ایران باید یا به وسیله خود شما انجام شود یا به یک شرکت وارداتی با تجربه سپرده شود. برای ارسال اجناس بعد از خرید از چین ، سه راه پیشروی شما قرار دارد.

همچنین شما می‌توانید این اجناس را از طریق خطوط ریلی بین‌المللی به گمرک ایران وارد کنید، یا اینکه از طریق کشتی‌های باری آنها را از بنادر چین بارگذاری کرده و به گمرک ایران تحویل دهید یا درنهایت آنها را بار هواپیماهای باری کرده و به گمرک ایران ارسال کنید.

اینکه کدام روش را انتخاب کنید کاملا وابسته است به نوع کالای شما. گاهی کالاهای خریداری شده توسط شما به گونه‌ای هستند که تنها باید از طریق سفر زمینی به گمرک ایران تحویل داده شوند.

خرید از چین تحویل در ایران

روش خرید از چین و ارسال با وسایل باری بین‌المللی را کارگو می‌نامند. کارگو متداول‌ترین روش برای انتقال اجناس از چین به ایران است که البته متداول‌ترین کارگو نیز از میان کارگو هوایی، دریایی و زمینی، همان کارگو دریایی است. صنعتی‌ترین شهرهای چین دارای بنادری بسیار عظیم هستند و روش انتقال اجناس تولیدی خود به کشورهای دیگر دنیا را از نوع کارگو دریایی فراهم کرده‌اند.

به همین خاطر است که کارگو دریایی مرسوم‌ترین روش برای انتقال اجناس چینی از این کشور به ایران است. شما یا خودتان یا شرکت واسطه بازرگانی که کارهای خرید از چین شما را انجام می‌دهد می‌توانید با یک شرکت کارگو دریایی برای انتقال اجناس از چین به ایران وارد مذاکره و بستن قرارداد شده و اجناس را به ایران انتقال دهید.

علی والا بهترین سایت خرید عمده از چین

شرکت بازرگانی واسطه مناسب برای واردات کالاها و خرید از چین ، شرکت بازرگانی علی والا است. این شرکت نه تنها با تجربه‌ترین شرکت برای انجام کارهای خرید کالا از چین محسوب می‌شود، بلکه بهترین برای خرید عمده هم هست.

"علی

گفتیم که خرید عمده از چین دارای یک سری ریزه کاری‌ها و نکات خاص است که هر شرکتی از پس انجام آن برنمی‌آید. در این زمینه پیشنهاد ما شرکت با تجربه و دارای دانش بالای علی والا است. شرکتی که بیشترین حجم واردات کالای عمده‌ای از چین را انجام داده و به جرئت می‌توان آن را بهترین شرکت برای انجام این کار دانست.

خرید از چین با شرکت بازرگانی علی والا

با توضیحاتی که ارائه دادیم، پیشنهاد ما در نهایت این است که انجام تمام کارهای خرید از چین که شامل تحقیق بازار و اعتبار شرکت‌های چینی، نحوه خرید اینترنتی از سایت این شرکت‌ها، خرید اینترنتی از علی بابا، ارسال پروفرما و ثبت درخواست خرید و از همه مهم‌تر خرید عمده‌ای کالا است را به شرکت بازرگانی علی والا بسپارید. شرکت با تجربه‌ای که کارهای خرید کالای شما را به بهترین شکل انجام خواهد داد.

سوالات متداول درباره خرید از چین

  • برای خرید از چین چه مراحلی باید انجام شود؟

بطور کلی برای انجام خرید کالا از چین لازم است که در ابتدا یک شرکت معتبر در این زمینه پیدا کرد، سپس کارهای خرید مثل ارسال پروفرما، خرید از سایت و انتقال اجناس را به آن سپرد.

  • بهترین نوع خرید از چین کدام است؟

خرید عمده بهترین نوع خرید کالا از کشور چین است.

  • بهترین شرکت برای خرید عمده از کشور چین کدام است؟

شرکت علی والا بهترین شرکت وارداتی برای انجام کارهای خرید کالا از چین است.

خرید عمده از چین با وانیکس

برای اینکه بدانیم خرید عمده از چین چگونه انجام می‌شود، باید در ابتدا مراحل کلی این عملیات توضیح داده شود. این مراحل عبارتست‌از ارسال درخواست خرید، بازرسی کالاها، انتقال به گمرک و ترخیص از گمرک و در نهایت انتقال اجناس خریداری شده از چین به ایران. با ما همراه باشید تا تمام این مراحل را با جزئیات کامل بررسی کنیم. نکات جالبی در انتظار شماست که باشید تا قبل از این جایی نخوانده باشید.

فهرست مطالب خرید عمده از چین:

  • چرا خرید از چین
  • خرید عمده محصولات از چین
  • مراحل واردات از چین
  • خرید عمده از چین با علی والا
  • سوالات متداول

چرا خرید از چین

در مقدمه توضیح دادیم که رشد اقتصادی و دومین اقتصاد دنیا بودن چین باعث شده که بسیاری از بازرگانان و تجار از سراسر دنیا برای خرید عمده از چین روانه این کشور شوند. اما چرا دیگر کشورهای پیشرفته دنیا چنین وضعی ندارند؟

علت اصلی اینکه بازرگانان از سراسر دنیا و بخصوص ایران برای خرید محصولات مورد نیاز خود روانه این کشور می‌شوند، ارزان بودن و تنوع محصولات ساخته شده در چین است. شما می‌توانید هر کالایی را در این کشور پیدا کنید. تقریبا تمام شهرهای پرجمعیت چین دارای چندین کارخانه و تولیدی عظیم هستند که محصولات گوناگون از قطعات خودرو و هواپیما تا لوازم آرایشی و پوشاک تولید می‌کنند.

چرا خرید از چین
چرا خرید از چین

از طرفی تمام این کالاهای تولیدی را می‌توان با قیمتی بسیار ارزان و به نرخ عمده خریداری کرد. شرایطی که در هیچ کدام از دیگر کشورهای پیشرفته صنعتی برقرار نیست و به همین دلیل تجار ترجیح‌شان این است که خرید خود را از این کشور انجام دهند. با این حال برای خرید عمده از چین باید مراحلی پشت‌سر گذاشته شود که در ادامه به هرکدام از این مراحل بصورت جدا خواهیم پرداخت. اما قبل از آن باید توضیح دهیم که چرا خرید عمده بهترین نوع خرید کالا برای واردات از چین محسوب می‌شود.

خرید عمده محصولات از چین

خرید عمده از چین بهترین نوع خرید کالا برای واردات است. خرید عمده محصولات وارداتی دو برتری نسبت به خرید عادی دارد. اول اینکه اگر شما کالاهای مورد نیاز خود را به صورت عمده خریداری کنید، تعداد زیادی از آنها را وارد کشور کرده و دیگر نیازی ندارید که در طول سال چندین بار به این کشور سفر کرده و خرید کنید.

از طرفی در خرید عمده اجناس با قیمتی بسیار پایین خریداری شده و با قمیتی مناسبی در بازار به‌فروش می‌رسند. در واقع اگر به فروشندگان باتجربه در بازار هم بگویید که محصولات مغازه خود را چگونه تهیه می‌کنند پاسخشان این است که با خرید عمده. پس این نوع خرید هم هزینه کمتری دارد و هم اینکه سود بیشتری برای واردکننده به ارمغان می‌آورد.

مراحل واردات از چین

به طور کلی خرید عمده محصولات از چین اولین مرحله واردات کالا از این کشور است. بعد از خرید باید یک سری مراحل دیگر هم پشت‌سر گذاشته شود تا بتوان کالاها را وارد کشور کرد. این مراحل عبارتند از ارسال کالاها به گمرک کشور چین و دریافت برگه ترخیص آنها و در نهایت انتقال این اجناس به ایران. در ادامه این مراحل را بطور کامل بررسی می‌کنیم.

خرید کالا از چین

اولین مرحله واردات از چین همانطور که گفتیم خرید عمده از چین است. برای خرید کالا از کشور چین، در ابتدا لازم است که کالاهای مورد نیاز و شرکت فروشنده آنها را مشخص کرده و سپس اقدام به ارسال یک درخواست رسمی خرید کنیم. این درخواست رسمی پیش‌فاکتور نام دارد و در آن قیمت محصولات، تعداد آنها و البته نحوه پرداخت هزینه خرید درج می‌شود.

شرکت چینی بعد از دریافت این پیش‌فاکتور کالاهای درخواستی شما را تهیه کرده و بعد از بررسی کیفی آنها، به گمرک کشور چین تحویل می‌دهند. این بررسی کیفی توسط بازرسان واحد کنترل کیفی انجام شده و هدف از انجام آن جلوگیری از تولید کالای بی‌کیفیت است.

ترخیص کالا از گمرک

بعد از اینکه کالاهای خریداری شده توسط شرکت چینی به گمرک این کشور تحویل داده شد، نوبت به اقدام برای ترخیص آنها می‌رسد. برای ترخیص کالاها لازم است که یک سری مدارک مثل بارنامه، کارت بازرگانی، پیش‌فاکتور و بعضی مدارک هویتی دیگر را تهیه کرده و به اداره گمرک کشور چین تحویل دهید.

مراحل واردات از چین
مراحل واردات از چین

بازرسان گمرک بعد از بررسی این مدارک و تعیین حق گمرکی، به شما اجازه ترخیص کالا را می‌دهند. برای گرفتن برگه ترخیص کالا لازم است که مبلغی به نام حق گمرکی به اداره گمرک تحویل دهید که بسته به شهری که درآن خرید کرده‌اید و البته نوع کالا متفاوت است. برای اطلاع از نرخ گمرکی کشور چین بر حسب کالا لازم است از یک شرکت واسطه بازرگانی مشورت بگیرید که البته در انتهای مقاله یکی از بهترین این شرکت‌ها را به شما معرفی می‌کنیم.

انتقال کالا از چین به ایران

واردات از چین به ایران که با خرید عمده از چین شروع می‌شود، درنهایت با ارسال کالاها از چین به ایران خاتمه می‌یابد. برای ارسال کالاها می‌توانید از سه راه دریایی، هوایی و خشکی اقدام کنید. روش دریایی توسط کشتی باری انجام شده و کارگو دریایی نام دارد.

روش خشکی توسط قطارهای باری صورت گرفته و کارگو خشکی نامیده می‌شود و درنهایت روش هوایی توسط هواپیمای باری عملیاتی شده و کارگو هوایی نام‌گذاری می‎‌شود. بسته به نوع کالایی که قصد خرید و واردات آن را دارید باید یکی از این سه نوع کارگو را انتخاب کنید. کارگو به طور کلی یکی از مقرون به‌صرفه‌ترین و البته امن‌ترین روش‌های واردات کالا از چین به ایران است.

خرید عمده از چین با علی والا

اما شرکت واسطه‌ای که می‌تواند علاوه بر مشخص کردن نرخ گمرکی کالاها، تمام مراحل انجام این کار را انجام دهد شرکت بازرگانی علی والا است. این شرکت با داشتن تجربه فراوان در امر خرید عمده از چین و ترخیص کالاهای خریداری شده، می‌تواند کارهای واردات کالای شما را به‌سادگی انجام دهد.

خرید عمده از چین با علی والا
خرید عمده از چین با علی والا

همچنین قراردادهای بلندمدتی که این شرکت با کارگوهای چینی دارد به شما کمک می‌کند که با ارزان‌ترین روش اجناس خود را از ین به ایران انتقال دهید. اگر قصد خرید و واردات کالا از چین به ایران را دارید حتما با شرکت علی والا مشورت بگیرید تا روش انجام کار را به شما توضیح دهند.

سوالات متداول درباره خریده عمده از چین

برای واردات کالا از چین چه مراحلی باید طی شود؟

مراحل واردات کالا از چین به ایران عبارتست از خرید محصولات، ترخیص آنها از گمرک چین و انتقال آنها از چین به ایران.

برای انتقال اجناس از چین به ایران از چند روش می‌توان اقدام کرد؟

روش‌هایی که برای انتقال کالا از چین به ایران وجود دارد عبارتند از روش کارگو زمینی، کارگو دریایی و کارگو هوایی.

بهترین روش برای واردات کالا از چین به ایران کدام است؟

بهترین روش سپردن کارها به شرکت بازرگانی واسطه باتجربه‌ای مثل علی والا است.

این مطلب را به اشتراک بگذارید

برای واردات کالا با وانیکس تماس بگیرید. تلفن چین ( حسین جاوید )  :008613883921774 – تلفن ایران ( حاج مهدی یزد خواست ) 09122518152

488 تعداد بازدید

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.