واردات از چین بدون گمرک

واردات کالا با علی والا، تلفن: 008613883921774 ( حسین جاوید )

برای واردات کالا با علی والا تماس بگیرید

تلفن چین ( حسین جاوید ) 008613883921774

واردات از چین بدون گمرک می‌تواند یک راهبرد و برنامه‌ریزی مناسب برای تأسیس یک کسب‌وکار در ایران باشد. این یک فرصت عالی برای خریداران و فروشندگان محصولات است. با این وجود کار آسانی نخواهد بود، الخصوص برای تازه‌کارهایی که اکنون وارد این عرصه شده‌اند.

واردات از چین بدون گمرک

مراحل واردات از چین بدون گمرک می‌تواند سود بسیاری را برای شما به دنبال داشته باشد. با سود قابل ملاحظه‌ای که از فروش محصولات نصیب فروشندگان می‌گردد، جبران هزینه‌های واردات آن خواهد شد. با این حال پیش از آنکه تصمیم بگیرید که کالایی را از چین وارد کنید بایستی مدت زمان طولانی حمل‌ونقل، افزایش یا نوسان هزینه‌های تحویل، هزینه‌های نظارتی و تاخیرهای غیرمنتظره را هم در نظر بگیرید.

برای واردات از چین با علی والا در سریع‌ترین زمان و با بهترین هزینه کلیک کنید.

شرکت بازرگانی علی والا با فراهم نمودن واردات بدون گمرک با خدمات ته لنجی سبب عبور کالا از مرز بدون پرداخت هزینه‌های گمرکی می‌شود. برای استفاده از این خدمات شرکت بازرگانی با مشاوران ما تماس بگیرید.

  • کارت بازرگانی چیست و چه تاثیری در عبور کالا از مرز بدون گمرکی دارد
  • شرایط واردات از چین بدون گمرک
  • هزینه‌های واردات کالا از چین
  • عوامل مؤثر بر روی هزینه گمرک
  • چگونه هزینه‌های گمرکی برای واردات کالا از چین را کاهش دهیم؟
  • واردات از چین بدون گمرک با علی والا

کارت بازرگانی چیست و چه تاثیری در عبور کالا از مرز بدون گمرکی دارد

 امروزه یکی از بزرگ‌ترین اقتصادهای جهان کشور چین است یکی از بهترین شرکای تجاری ایران به شمار می‌رود. اغلب  تاجران و صاحبان مشاغل در ایران محصولات و خدمات لازم خود را از کشور چین وارد و تأمین می‌کنند. شاید برایتان جالب باشد که بدانید ۹ بندر از ۱۰ بندر ممتاز کانتینری جهان در چین و خاور دور هستند.

برای حمل خرده بار از چین با علی والا کلیک کنید.

پر ازدحام‌ترین بندر کانتینری جهان، بندر شانگهای در کشور چین هر ساله به طور تقریبی بیش از ۳۷ میلیون کالا را به کشورهای مختلف صادر می‌کند. در اقتصاد جهانی کنونی، مصرف‌کنندگان عادت دارند کالاها را از هر گوشه دنیا در فروشگاه‌های مواد غذایی و خرده‌فروشی‌های محلی خود مشاهده کنند.

کارت بازرگانی چیست و چه تاثیری در عبور کالا از مرز بدون گمرکی دارد
کارت بازرگانی چیست و چه تاثیری در عبور کالا از مرز بدون گمرکی دارد

این کالاهای خارجی یا وارداتی گزینه‌های بیشتری برای انتخاب‌های کالای مدنظر را برای مصرف‌کنندگان فراهم می‌کنند. از این رو که آنها عموما با قیمت کمتری نسبت به دیگر کالاهای داخلی تولید می‌گردند، واردات به مصرف‌کنندگان کمک می‌کند تا بهتر بتوانند بودجه خانوار خود را مدیریت نمایند.

چنانچه علاقه‌مند به واردات از چین بدون گمرک هستید می‌بایست کارت بازرگانی در دست داشته باشید. کارت بازرگانی، مجوزی است که با آن واردات و صادرات محصولات برای تجار و بازرگانان صادر و شرایط ثبت سفارش، ترخیص کالا از گمرک و عبور کالا از مرز را برای تمامی اشخاص فراهم می‌کند. افزون بر این شخص دارنده کارت بازرگانی از یارانه صادرات هم برخوردار می‌شود.

برای واردات توسط فورواردر از چین با علی والا کلیک کنید.

کارت بازرگانی کاربرد فراوانی دارد. شخص دارنده این کارت می‌تواند به واردات انواع کالاهای مجاز از مناطق آزاد بپردازد و نیز در جایگاه عضوی در اتاق بازرگانی ایران حضور داشته باشد. مهم‌تر از همه اینکه بازرگان با در دست داشتن کارت بازرگانی می‌توانند با تاجرهای چینی و نیز به‌صورت بین‌المللی ارتباط برقرار کرده و کالاهای وارداتی را هم به سهولت از گمرکات کشور ترخیص کنند.

شرایط واردات از چین بدون گمرک

برای واردات کالا از چین در هر حالت و به هر صورتی باید از اداره گمرک عبور کرده و ‌بهای وابسته به آن پرداخت شود. اما هنگامی که شما به‌عنوان صاحب کسب‌وکار تصمیم می‌گیرید که به یک کمپانی یا به‌واسطه‌ای معتبر اعتماد کنید، آن‌ها با دسترسی داشتن به کارت بازرگانی معتبر می‌توانند شرایط واردات از چین بدون گمرک را فراهم نمایند.

به طور کلی شرایط واردات از چین بدون گمرک عبارت‌اند از:

  • دسترسی به یک کمپانی وارداتی داخلی معتبر
  • داشتن کارت بازرگانی معتبر

هزینه های واردات کالا از چین

نکته مهمی را باید بدانید. واردات و انجام هرگونه تجارت بین‌المللی نیاز صرف هزینه‌های جانبی بسیاری است. هزینه‌هایی مثل بازرسی و عبور از مرز، ثبت سفارش موردنظر و ترخیص آن، هزینه حمل‌ونقل، انبارداری و جابه‌جایی. تیم مجرب شرکت علی والا این شرایط را برای تاجران و صاحبان مشاغل فراهم کرده تا بتوانند بدون هزینه گمرک کالاهای سفارش خود را وارد کنند.

هزینه های واردات کالا از چین
هزینه های واردات کالا از چین

عوامل مؤثر بر روی هزینه گمرک

اگر قصد دارید که مجموعه‌ای کالا از چین وارد کشور کنید، پیشنهاد می‌کنیم که کمی درباره عوامل تاثیرگذار روی هزینه نهایی گمرک و ترخیص کالا بدانید. عواملی مثل نوع کالا، تأمین‌کننده کالا، روش حمل‌ونقل، هزینه بازرسی، حجم کالا و نوع دسته‌بندی و حتی مدت‌زمان ترخیص روی هزینه نهایی گمرک تأثیر می‌گذارد. میزان هزینه پرداختی به گمرک با توجه به نوع و شرایط کالا متفاوت است. هرچند که شرکت بازرگانی علی والا می‌تواند برای واردات شما عبور کالا از مرز بدون گمرکی انجام دهد.

برای حمل و نقل از چین به ایران کلیک کنید.

چگونه هزینه های گمرکی برای واردات کالا از چین را کاهش دهیم؟

عوارض مربوط به اداره گمرک، مالیات و سایر هزینه‌ها معمولا بخش قابل توجهی از هزینه تمام شده کالاهای وارداتی به شمار می‌روند. این هزینه‌ها به گمرک، سازمان‌های مالیاتی که در برخی کشورها گمرک و سازمان وصول مالیات، نهادهای مستقل هستند، کارگزاران گمرک، متصدیان پایانه‌ها و صاحبان انبارها پرداخت می‌شود.

طبقه بندی صحیح تعرفه

 برای کاهش هزینه‌های مربوط به امور گمرک لازم است که آژانس‌های مرزی طبقه‌بندی صحیح و اصولی را برای واردات کالا انجام دهند. دانش فنی برای طبقه‌بندی صحیح تعرفه‌ها در تمام فصول لازم و ضروری است.

از این رو استفاده از کد تعرفه درست برای واردکننده باتجربه این شرایط را فراهم می‌آورد تا سزاوار پرداخت بهای گمرک پایین‌تری شود. اغلب افراد با تجربه در این عرصه پیشنهاد می‌کنند که از روش کمپانی‌های وارداتی معتبر به جهت ورود کالا از چین به ایران کمک بگیرید.

برای استفاده از خدمات کارگو در چین شرکت بازرگانی علی والا کلیک کنید.

معمولاً چنین کمپانی‌هایی از افراد متخصص و مجربی تشکیل شده‌اند که با طبقه‌بندی درست تعرفه به‌خوبی آشنایی دارند. یک شرکت امکان دارد سال‌ها از یک تعرفه استفاده کند، حتی اگر مناسب‌ترین یا صحیح‌ترین تعرفه برای کالا نباشد.

چگونه هزینه های گمرکی برای واردات کالا از چین را کاهش دهیم؟
چگونه هزینه های گمرکی برای واردات کالا از چین را کاهش دهیم؟

ارزش گذاری صحیح محصولات

 همان‌طور که پیش‌تر گفتیم یکی از عوامل مؤثر بر روی هزینه‌های گمرکی تولیدات وارداتی، ارزش مادی کالا است. اگرچه که بازرگانان و صاحبان مشاغل با اطمینان به کمپانی‌های وارداتی با تجربه و قدرتمند می‌توانند واردات کالا از چین بدون گمرک را نیز تجربه کنند، ولیکن شناختن این نکته می‌تواند کمک بسیاری برای آن‌ها باشد.

برای اطلاع از هزینه حمل کالا از چین کلیک کنید.

اداره گمرک در کشورهای متفاوت مقررات و روش‌های مختلفی برای مشخص نمودن ارزش تولیدات دارد. اما حقیقت این است که ارزش حقیقی کالا با صورت حسابی که واردکننده به اداره گمرک ارائه می‌کند، مطابق نیست. ارزش بعضی از تولیدات ممکن است در محاسبات گمرکی گاهی اوقات دستخوش تغییر کند.

انتخاب یک کارگزار گمرکی مورد اعتماد

 اولین و اساسی‌ترین ملاک برای تعیین تعداد هزینه‌های گمرکی انتخاب یک کارگزار قابل اطمینان است. اهمیت دستمزد کارگزاری غیر قابل امتناع است، اما تاثیر غیرمستقیم کارگزاران بر قیمت کل پراهمیت‌تر از کارمزد مستقیم آنها خواهد بود.

کاهش هزینه دلالی کارگزاری گمرک

 این هزینه به طور معمول مطابق شمار ورودی‌ها، چگونگی کالا و شمار خطوط در یک مدت‌زمان مقرر است. می‌توانید از کارگزاران تقاضای تخفیف نمایید تا قیمت کمتری را پرداخت کنید. افزون بر این، واردکننده کالا حق دارد برای تمام مجموعه خدمات ترخیص کالا از گمرک، هزینه ثابتی را در نظر بگیرد.

از این رو بایستی از کارگزار تقاضا کند که هزینه مناسبی را ذکر و قیمت هر محصول را مشخص کند. با نظر به مبادله الکترونیکی داده‌ها و فناوری‌های نوین، وجه‌های گمرکی در چندین سال اخیر تغییر کرده است.

بازپرداخت مالیات و عوارض در برخی شرایط

بازپرداخت مالیات و عوارض گمرکی امکان دارد بررسی محصولات سفارشی شما اعمال شود. به طور مثال، در صورتی که کالایی به‌صورت زودگذر وارد شود، می‌توان وجه قابل پرداخت را از گمرک به واردات را پس داد. شما و کارگزار گمرک باید از تمام مهلت‌های بازپرداخت انجام‌پذیر اطلاع داشته باشید و مطمئن شوید که به جهت وصول آن‌ها دقت لازم را اعمال می‌نماید.

برای آشنایی با بهترین کالاها برای واردات از چین کلیک کنید.

کاهش هزینه با تسهیل در اسناد حمل و نقل

وظیفه کارگزاران گمرکی در کاهش بها یا پیشگیری از هزینه‌های مازاد برگرفته از اسناد اهمیت بسیاری برخوردار است. بعضی از کشورها در راستای آسان‌سازی روند واردات، اسناد به‌خصوصی را برای ترخیص حذف می‌کنند.

ابداع اسناد مازاد امکان دارد باعث هزینه‌های بیشتری شود و فقدان تهیه اسناد موردنیاز ممکن است سبب افزایش هزینه‎های گمرکی گردد. این احتمال هم وجود خواهد داشت که محموله شما مجوز عبور از مرز را نداشته باشد.

کارگزاران گمرک باید تاجران بین‌المللی را با ارائه اطلاعات جدید پشتیبانی کنند. آنها همچنین می‌توانند با تسهیل در ایجاد کلیه اسناد و مدارک به واردکنندگان کمک کنند.

تحقیق در مورد محصولات تحت نظارت

در اغلب کشورها باید کالاهای خاص مطابق با مقررات و قوانین به‌خصوصی وارد شوند. در بعضی از کشورها امکان دارد هزینه‌های مازاد برای محصولاتی با شرایط خاص متحمل گردند. افسوس که این هزینه‌ها همواره پایین نیستند. شرایط کالاها تحت نظارت از چین به ایران متفاوت است. در حقیقت برخی از کالاها به جهت حفظ چگونگی تجارت داخلی بر اساس ضوابط خاصی مورد نظارت قرار می‌گیرند.

شناخت زنجیره تامین

کمپانی‌های زیادی در کشور ما و دیگر کشورهای هستند که مسئولیت تعیین تعرفه‌ها و محاسبه نرخ عوارض گمرکی را بر عهده دارند. بعضی از شرکت‌ها این مسئله را به ارائه‌دهندگان  خدمات حمل‌ونقل و بخش تأمین این‌گونه خدمات می‌سپارند. بعضی از این ارائه‌دهندگان توصیه می‌کنند که کالاها را به‌خوبی طبقه‌بندی کرده و نرخ عوارض را محاسبه نمایند.

بررسی اطلاعات قدیمی

در واقع برای نرخ‌ها و حقوق گمرکی شما برای تمام کالاهایی که قصد واردات و صادرات دارید می‌بایست اطلاعاتی را نیز ارائه دهید. این کار امکان دارد نیاز به مدت زمان زیادی داشته باشد و از سوی دیگر باتوجه‌به متغیر بودن قیمت‌ها، همواره اطلاعات درستی در دسترس شما قرار نگیرد.

 واردات بعضی از محصولات بیشتر از پیش شامل مالیات می‌گردند. قیمت‌هایی که تا سال گذشته اعتبار داشته‌اند امکان دارد تغییر یافته باشند. کالاها و محصولات رد شده در گمرک امکان دارد به علت در نظر گرفتن اطلاعات قدیمی، رد شده باشند.

واردات از چین بدون گمرک با علی والا

واردات از چین  بدون گمرک به دو صورت قانونی و غیرقانونی انجام می‌پذیرد. شرکت علی والا همیشه در تلاش بوده است تا تمامی واردات خود را به طور کاملاً قانونی انجام دهد تا مشکلی برای تجار محترم ایجاد نشود.  چنانچه ممکن است واردات بدون گمرک محموله در  معرض خطر مصادره توسط دولت در حین حمل‌ونقل قرار می‌گیرد.

واردات از چین بدون گمرک با علی والا
واردات از چین بدون گمرک با علی والا

شرکت‌های انجام‌دهنده این کار باید کلیه مسئولیت حمل‌ونقل را به‌صورت صددرصدی متقبل گردند. شرکت علی والا زمانی که حمل‌ونقل خود را به طور کاملاً قانونی انجام می‌دهد تمام محموله را به طور کامل و ۱۰۰ درصدی بیمه خواهد کرد و نیز به جهت رفاه حال مشتریان یک چک تضمینی به ارزش کالای مورد نظر به تجار عزیز خود تحویل می‌دهد.

این مطلب را به اشتراک بگذارید

برای واردات کالا با علی والا تماس بگیرید. تلفن چین ( حسین جاوید ): 008613883921774

56 تعداد بازدید

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.