بهترین سرمایه گذاری با ۵۰۰۰ دلار

واردات کالا با علی والا، تلفن: 008613883921774 ( حسین جاوید )

سرمایه‌گذاری همیشه یکی از بهترین گزینه‌ها برای افزایش دارایی در بلند مدت است. به همین دلیل انتخاب بهترین سرمایه گذاری با ۵۰۰۰ دلار برای کسانی که این مقدار نقدینگی دارند موضوع بسیار مهمی است.

سرمایه گذاری با 5000 دلار

اگر شما هم جزو کسانی هستید که ۵۰۰۰ هزار دلار پول دارید و نمی‌دانید که با آن چه کاری انجام دهید تا سرمایه‌تان چندین برابر شود در ادامه همراه ما شوید. بهترین سرمایه گذاری با ۵۰۰۰ دلار می‌تواند در حوزه‌های مختلف باشد، این بستگی به برنامه‌ریزی شما دارد و از طرفی هم شما به دنبال کارهای زودبازده هستید یا دیربازده؟!

فهرست مطالب

  • چرا روی ۵۰۰۰ دلار سرمایه گذاری کنیم؟
  • چه مواردی برای سرمایه گذاری با ۵۰۰۰ دلار وجود دارد
  • بازار طلا و سکه
  • بازار رمز ارزها
  • بازار بورس
  • خرید خودرو
  • سپرده بانکی
  • واردات از چین با علی والا بهترین سرمایه گذاری با ۵۰۰۰ دلار است
  • حرف آخر
  • سوالات متداول

چرا روی ۵۰۰۰ دلار سرمایه گذاری کنیم؟

سرمایه‌گذاری به‌معنای این است که دارایی که امروز داریم را در یک بازار مطمئن سپرده‌گذاری کنیم تا در آینده که ارزش پول کاهش یافت سرمایه ما نه تنها حفظ شود بلکه ارزشش بیشتر شود. برای مثال اگر کسی ۵ سال پیش ۲۰ میلیون پول داشته و آن را صرف خرید خودروی مثلا ۲۰۶ کرده در اصل یک سرمایه‌گذاری بسیار مناسب انجام داده است.

چرا روی 5000 دلار سرمایه گذاری کنیم؟
چرا روی ۵۰۰۰ دلار سرمایه گذاری کنیم؟

زیرا امروزه همان خودروی ۲۰۶ قیمتش ۲۰ برابر شده و با ۲۰ میلیون تومان دیگر نمی‌توان هیچ خودرویی خریداری کرد. این سرمایه‌گذاری به حفظ ارزش پول آن شخص کمک کرده است. پس تجربه نشان می‌دهد اگر پولی در دست و بال شما قرار دارد بهتر است آن را صرف خرید چیزی کنید تا اینکه همین طور بگذارید و تورم ارزش آن را کاهش دهد.

چه مواردی برای سرمایه گذاری با ۵۰۰۰ دلار وجود دارد

با حساب دلار ۵۰ هزار تومان، ۵ هزار دلار برابر ۲۵۰ میلیون تومان پول است. اگر این پول را امروزه در یک بازار مطمئن سرمایه‌گذاری نکنید، ۵ سال دیگر به سرنوشت همان ۲۰ میلیون تومانی که در قسمت قبل مثال زدیم چار می‌شود. اما چه مواردی برای سرمایه‌گذاری با ۵۰۰۰ دلار وجود دارد و البته مهم‌تر از همه بهترین آنها کدام است.

بهترین سرمایه گذاری با ۵۰۰۰ دلار سرمایه‌گذاری است که ریسک کمی داشته باشد، در مدت زمانی کوتاه نتیجه داده و تنها به حفظ ارزش پول کمک نکند بلکه آن را به مروز زمان افزایش دهد. بازارهای مشهوری که برای سرمایه‌گذاری وجود دارد شامل بازار طلا و سکه، بازار رمز ارزها، بازار بورس، بازار خودرو و البته سپرده بانکی است. هر کدام را در ادامه با هم بررسی می‌کنیم تا بدانیم کدامشان شرایطی که گفتیم را دارند.

بازار طلا و سکه

بازار سکه و طلا یکی از سرمایه‌گذاری‌های بسیار مناسب است زیرا ارزش طلا و سکه در ایران همیشه صعودی بوده است. اما نکته مهم درباره این بازار سرمایه‌گذاری ریسک بالای آن است. عموم افرادی که در این بازار سرمایه‌گذاری می‌کنند در زمان‌های افزایش قیمت خرید زده و به همین دلیل بعد از کاهشی که بصورت طبیعی رخ می‌دهد، دچار سرگردانی می‌شوند و طلا را با قیمتی کمتر از قیمت خرید می‌فروشند. در حقیقت ورود به این بازار هم به دانش نیاز دارد هم اینکه باید ریسک پذیر بود پس بهترین سرمایه‌گذاری نیست.

بازار رمز ارزها

بازار دیگری که برای سرمایه‌گذاری با ۵۰۰۰ دلار وجود دارد، بازار رمز ارزها است. مدتی است که توجه به رمز ارزها بسیار زیاد شده و عده زیادی آن را یک سرمایه‌گذاری بسیار مناسب می‌دانند. اما ریسک بالا و البته نیاز به دانش تخصصی باعث می‌شود نتوان آن را بهترین سرمایه‌گذاری دانست. برای مثال شکست قیمت بیت کوین را به یاد آورید که عده زیادی را ورشکسته کرد.

بازار بورس

بازار بورس ایران نیز یکی دیگر از مثال‌های مناسب برای سرمایه‌گذاری است. ورود به این بازار نیز دانش تخصصی و تجربه زیادی می‌طلبد و به همین دلیل برای همه مناسب نیست. بهترین سرمایه گذاری با ۵۰۰۰ دلار زمانی معنی دارد که شما در طی یک هفته کل سرمایه‌تان نصف نشود.

خرید خودرو

با اینکه در ابتدای مقاله مثال خود را با خرید خودرو شروع کردیم، اما متاسفانه ۵۰۰۰ دلار برای خرید یک خودروی مناسب کافی نیست. با ۵۰۰۰ دلار باید وارد بازار دلالی خودرو شوید تا بتوانید سرمایه خود را افزایش دهید. به این معنی که خودروهایی فرسوده خریداری کرده و با تعمیر و تعویض قطعات، آنها را با قیمتی بیشتر بفروشید که البته این کار دیگر سرمایه‌گذاری نیست و نوعی تخصص محسوب می‌شود.

سپرده بانکی

۵۰۰۰ دلار با حساب نرخ سود سالانه ۲۰ درصد در بهترین حالت، سالی ۵۰ میلیون تومان یعنی ماهی ۴ میلیون و خورده‌ای سود برای شما دارد. با حساب نرخ تورم ۴۰ درصد این مقدار سود یعنی هر سال دارای شما نصف می‌شود. نتیجه اینکه سپرده بانکی اصلا بهترین سرمایه گذاری با ۵۰۰۰ دلار نیست.

واردات از چین با علی والا بهترین سرمایه گذاری با ۵۰۰۰ دلار است

با بررسی این موارد احتمالا با خود می‌گویید چیزی به اسم بهترین سرمایه گذاری با ۵۰۰۰ دلار وجود ندارد. اما نگران نباشید. بازرگانی علی والا شرایطی فراهم آورده است که بتوانید با ۵۰۰۰ دلار و حتی مبالغ کمتر نیز بهترین سرمایه‌گذاری زندگی خود را انجام دهید. این سرمایه‌گذاری همان سرمایه‌گذاری روی واردات کالا است.

هیچ تجارتی پرسودتر از واردات کالا در دنیا وجود ندارد. اما ورود به این تجارت برای همگان ممکن نیست زیرا اولا شرایط بسیار سختی دارد درثانی سرمایه‌ زیادی برای ورود به آن نیاز است. با این همه، بازرگانی علی والا شرایطی ایجاد کرده که طبق آن لازم نیست بازرگان باشید تا بتوانید در این بازار سرمایه‌گذاری کنید. تنها کافی است سرمایه خود را به علی والا بسپارید و بعد از واردات، سود سرمایه‌گذاری خود را بدون ریسک، در کوتاه‌مدت و با سود فراوان دریافت کنید.

 

حرف آخر

برای اینکه بدانیم بهترین سرمایه گذاری با ۵۰۰۰ دلار کدام است نیاز داریم به اینکه بازارهای مختلفی که با ۵۰۰۰ دلار می‌توان در آنها سرمایه‌گذاری کرد را بشناسیم. بازارهای طلا و سکه، رمز ارز، سپرده بانکی، خودرو و بورس ایران را بررسی کردیم و هیچ کدام شرایط لازم را نداشت. درنهایت دریافتیم که سرمایه‌گذاری روی واردات کالا با کمک بازرگانی علی والا بهترین سرمایه‌گذاری است که دنبالش بودیم.

سوالات متداول درباره سرمایه گذاری با ۵۰۰۰ دلار

  • چرا ۵۰۰۰ دلار را در بانک سپرده گذاری نکنیم؟

زیرا نرخ سود بانکی از نرخ تورم کمتر است و سرمایه ما عملا بی ارزش‌تر می‌شود.

  • ورود به بازار خودرو با ۵۰۰۰ دلار چگونه است؟

ورود به بازار خودرو با ۵۰۰۰ دلار به شکل دلالی خودرو است و دلالی یک تخصص بوده و دیگر سرمایه‌گذاری محسوب نمی‌شود.

  • آیا با ۵۰۰۰ دلار می‌توان در واردات کالا سرمایه‌گذاری کرد؟

بله. با ۵۰۰۰ دلار مطابق شرایطی که بازرگانی علی والا فراهم کرده می‌توان در واردات کالا سرمایه‌گذاری کرد بدون این که بازرگان بود.

این مطلب را به اشتراک بگذارید

برای واردات کالا با علی والا تماس بگیرید. تلفن چین ( حسین جاوید ): 008613883921774

1 تعداد بازدید

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.