واردات موزر حیوانات با علی والا

واردات کالا با علی والا، تلفن: 008613883921774 ( حسین جاوید )

حجم واردات کالا و دستگاه‎‌های صنعتی از چین به ایران در سال ۲۰۲۱ چیزی حدود ۱۱.۸ میلیارد دلار بوده است که البته در سال گذشته این مبلغ از ۱۲ میلیارد دلار هم عبور کرد. این داده‌ها نشان می‌دهد که واردات هر کالایی از چین مثل واردات موزر حیوانات از چین بسیار سودآور است.

واردات موزر حیوانات

واردات موزر حیوانات از چین نیز مانند واردات هر کالا یا دستگاه دیگری در طی ۳ مرحله انجام می‌‎شود. مرحله اول آن خرید موزر از شرکت‌های چینی است، مرحله دوم ترخیص موزرهای خریداری شده از گمرک چین و مرحله سوم ارسال آنها به ایران. درادامه تمام نکات این پروسه را بررسی خواهیم کرد. با ما باشید.

برای خرید بیل مکانیکی از چین با علی والا کلیک کنید.

فهرست مطالب:

  • لزوم واردات موزر حیوانات
  • قوانین واردات موزر حیوانات
  • خرید موزر حیوانات
  • خرید عمده موزر حیوانات از چین
  • خرید موزر حیوانات از چین
  • ترخیص موزر حیوانات از گمرک چین
  • وارد کننده موزر حیوانات از چین
  • حمل و نقل موزر حیوانات از چین به ایران
  • سود واردات موزر حیوانات چقدر است
  • واردات موزر حیوانات از چین با بازرگانی علی والا
  • حرف آخر
  • سوالات متداول

لزوم واردات موزر حیوانات

با اینکه ارزش واردات کالا از چین به ایران بسیار زیاد است و همین نشان‌دهنده پرسود بودن این تجارت است، اما احتمالا این سوال برای شما بوجود آمده است که از میان این همه کالای ساخت چین، چرا واردات موزر حیوانات را انتخاب کنیم؟

اگر به تغییراتی که در چند ساله اخیر طرز زندگی مردم ایران دقت کرده باشید متوجه خواهید شد که داشتن حیوان خانگی تقریبا یک فرهنگ همه گیر شده است. موزر حیوانات نیز یکی از وسایلی است که هر شخص دارای حیوان خانگی به آن نیاز دارد. پس نیاز وسیع که مهم‌ترین شرط برای واردات یک کالا است برای واردات موزر برقرار است. درنتیجه واردات آن بسیار ضروری و سودآور است.

لزوم واردات موزر حیوانات
لزوم واردات موزر حیوانات

قوانین واردات موزر حیوانات

برای واردات هر کالایی از چین مثل واردات موزر لازم است که یک‌سری قوانین حتما رعایت شوند. مهم‌ترین این قوانین داشتن کارت بازرگانی و مجوز واردات این وسیله است. برای اخذ کارت بازرگانی لازم است سابقه ۳ ساله در فروش و توزیع وسایل مرتبط با حیوان خانگی داشته باشید. مجوزهای واردات نیز بعد از اخذ کارت بازرگانی به‌سادگی قابل دریافت هستند.

برای خرید پمپ بتن از جین با علی والا کلیک کنید.

خرید موزر حیوانات

برای خرید موزر حیوانات لازم است حتما به فکر واردات باشید. علت آن هم نبود هیچ تولیدی موزر حیواناتی در ایران است. اما چرا از چین خرید کنیم؟ کشور چین تولیدی‌های عظیمی در زمینه ساخت موزر حیوانات دارد که باعث شده بتوان این وسیله را با قیمتی بسیار اندک از آنجا خریداری و به ایران وارد کرد.

چون قصد دارید جهت واردات موزر خرید کنید، لازم است که حتما این وسایل را بصورت عمده از چین تهیه کنید. برای خرید عمده نیز کافی است یک شرکت چینی پیدا کنید که با هزینه‌ای اندک تعداد بسیار زیادی موزر به شما بفروشد.

خرید موزر حیوانات از چین

برای واردات موزر از چین لازم است که در مرحله اول یعنی خرید این وسیله از چین یک پیش‌فاکتور که پروفرما هم نامیده می‌شود تهیه کرده و برای شرکت فروشنده ارسال کنید. درون پروفرما اطلاعاتی مثل قیمت خرید، تعداد موزر درخواستی و روش پرداخت هزینه خرید آنها درج می‌شود.

خرید موزر حیوانات از چین
خرید موزر حیوانات از چین

ترخیص موزر حیوانات از گمرک چین

بعد از تهیه و ارسال پروفرما برای شرکت فروشنده چینی، موزرها متناسب با درخواست شما تهیه شده و به گمرک این کشور تحویل داده می‌شوند تا بصورت قانونی به ایران ارسال شوند. مرحله‌ای که در آن موزرها به گمرک چین تحویل داده شده و سپس برای ایران ارسال می‌شوند را ترخیص کالا از گمرک می‌نامند.

برای خرید گریدر از چین با علی والا کلیک کنید.

برای اینکه بتوانید موزرهای خریداری شده را از گمرک چین ترخیص کنید، لازم است که از متخصصان این کار که ترخیص‌کار نام دارند کمک گرفته و سپس با پرداخت مبلغی که حق گمرکی نام دارد، برگهع ترخیص موزرهای حیوانات را دریافت کرده و برای ایران ارسال کنید.

وارد کننده موزر حیوانات از چین

شخصی که مراحل واردات موزر حیوانات را پشت‌سر می‌گذارد، وارد کننده می‌نامند. شما زمانی بصورت قانونی واردکننده هستید که اولا کارت بازرگانی داشته باشید و دوما مجوزهای لازم را از گمرک ایران، سازمان صنعت، معدن و تجارت و دیگر نهادهای مربوطه اخذ کرده باشید.

حمل و نقل موزر حیوانات از چین به ایران

آخرین مرحله واردات موزر حیوانات ارسال این دستگاه‌ها از چین به ایران است. برای ارسال موزر حیوانات از چین به ایران لازم است که از شرکت‌های حمل‌ونقل بین‌المللی که کارگو نام دارند کمک بگیرید. این شرکت‌ها با کشتی باری، یا هواپیمای باری یا بصورت ترانزیت زمینی موزرهای خریداری شده شما را به ایران انتقال می‌دهند.

حمل و نقل موزر حیوانات از چین به ایران
حمل و نقل موزر حیوانات از چین به ایران

سود واردات موزر حیوانات چقدر است

واردات موزر حیوانات از چین به ایران یک واردات بسیار سودمند است. دلیل اول آن نبود هیچ تولیدی موزر حیواناتی در ایران است. دلیل بعدی نیاز روزافزون به خرید این وسیله در میان ایرانیان است که باعث می‌شود اگر کسی به آن پاسخ دهد، فروش بسیار خوبی داشته باشد.

دلیل نهایی آن پایین بودن قیمت خرید موزر حیوانات از شرکت‌های چینی است. کشور چین توانسته با نیروی کار ارزان و مواد اولیه فراوانی که در اختیار دارد، در تولید انبوه هر کالایی مثل موزر حیوانات موفق عمل کرده و آنها را با قیمتی بسیار اندک در اختیار کشورهای دیگر دنیا قرار دهد.

واردات موزر حیوانات از چین با بازرگانی علی والا

در عمل برای اینکه بتوانید واردات موزر حیوانات از چین را بصورت موفقیت‌آمیزانه‌ای انجام دهید، لازم است که از شرکت‌های بازرگانی واسطه کمک بگیرید. یکی از موفق‌ترین و با تجربه‌ترین این شرکت‌های بازرگانی، بازرگانی علی والا است که توانسته بخش وسیعی از واردات کالا از چین به ایران را به بهترین شکل برای بازرگانان انجام دهد.

حرف آخر

در این مقاله سعی کردیم واردات موزر از چین را و نکات مهم هر مرحله آن را به طور کامل توضیح دهیم. پروسه‌ای که شامل خرید، ترخیص و ارسال موزر حیوانات به ایران بوده و با سود بسیار زیادی همراه است. در آخر نیز اشاره کردیم که اگر قصد دارید مراحل این فرآیند را بصورت درست و سودآور انجام دهید، کافی است کارها را به بازرگانی علی والا بسپارید.

سوالات متداول درباره واردات موزر حیوانات

  • برای واردات موزر حیوانات از چین چه مراحلی را باید پشت‌سر بگذاریم؟

برای اینکار تنها کافی است که مراحل خرید، ترخیص و ارسال موزر حیوانات را پشت‌‎سر بگذاریم.

  • در مرحله ترخیص موزرهای حیوانات چه مدارکی باید به گمرک تحویل داده شود؟

کارت بازرگانی، پروفرما و بارنامه مدارکی است که باید به گمرک چین تحویل داده شود.

  • چرا واردات موزر حیوان از چین سودآور است؟

سه دلیل عمده برای سودآوری این واردات وجود دارد که عبارتنداز: نبود تولیدی موزر حیوانات در ایران، ارزان بودن قیمت خرید این دستگاه از چین و نیاز زیاد برای خرید آن در ایران.

این مطلب را به اشتراک بگذارید

برای واردات کالا با علی والا تماس بگیرید. تلفن چین ( حسین جاوید ): 008613883921774

101 تعداد بازدید

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.