بهترین سرمایه گذاری با ۸۰۰ میلیون

واردات کالا با علی والا، تلفن: 008613883921774 ( حسین جاوید )

تصور کنید که مبلغ ۸۰۰ میلیون پول در حساب خود دارید و حالا می‌خواهید که آن را چندین برابر کنید. در این مواقع باید ذهن پرسشگر شما فعال شود و از خود بپرسید که بهترین کار سرمایه گذاری با ۸۰۰ میلیون چیست؟!  در این مقاله قصد داریم به همین سوال پاسخ دهیم و با بررسی انواع سرمایه‌گذاری این کار را خواهیم کرد.

سرمایه گذاری با 800 میلیون

بهترین سرمایه گذاری با ۸۰۰ میلیون را می‌توان از چند بعد بررسی کرد. بعد اول اینکه کدام سرمایه‌گذاری‌‎ها در زمان کوتاه بازدهی بالا دارند، دوم اینکه ریسک کدام سرمایه‌گذاری‌ها کمتر است و بعد سوم اینکه کدام سرمایه‌گذاری‌ها را می‌توان بدون داشتن دانش تخصصی انجام داد.

فهرست مطالب

  • چرا ۸۰۰ میلیون را سرمایه گذاری کنیم؟
  • سرمایه گذاری های مناسب با ۸۰۰ میلیون
  • خرید ملک و زمین
  • خرید خودرو
  • طلا و سکه
  • بازار بورس یا بازارهای مالی دیگر
  • واردات کالا بهترین سرمایه گذاری با ۸۰۰ میلیون
  • واردات با علی والا
  • حرف آخر
  • سوالات متداول

چرا ۸۰۰ میلیون را سرمایه گذاری کنیم؟

سرمایه‌گذاری یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های انسان است. سرمایه‌گذاری تنها به سرمایه مادی محدود نمی‌شود. دانش‌آموزی که چند سال از عمرش را صرف درس خواندن می‌کند، در حقیقت در حال سرمایه‌گذاری روی زمان خود است تا بتواند در آینده از دانشش بهره‌برداری کند. سرمایه نیز مثل زمان یکی از ابزارهایی است که می‌توان آن را برای مدتی کوتاه صرف کاری کرد تا در آینده بیشتر شده و سود آن به ما کمک کند.

چرا ۸۰۰ میلیون را سرمایه گذاری کنیم؟
چرا ۸۰۰ میلیون را سرمایه گذاری کنیم؟

به همین دلیل بدون سرمایه‌گذاری روی سرمایه خود نمی‌توان به اهداف مالی که هر کسی در زندگی خود دارد دست یافت. اگر ۸۰۰ میلیون پول دارید ولی برنامه‌ای برای سرمایه‌گذاری آن ندارید، باید هر چه سریع‌تر فکری برای آن بکنید؛ زیرا این سرمایه نیز اگر برنامه‌ای نداشته باشد مانند زمان از دست خواهد رفت. سرمایه‌گذاری همان ساخت آینده است و به همین دلیل بسیار اهمیت دارد.

سرمایه گذاری های مناسب با ۸۰۰ میلیون

بهترین سرمایه گذاری با ۸۰۰ میلیون زمانی مشخص می‌شود که بازارهای ممکن برای سرمایه‌گذاری با این مبلغ را بررسی کنیم. خرید ملک و زمین، خرید خودرو، خرید طلا و سکه، سرمایه‌گذاری روی بازارهای مالی مثل بورس و درنهایت واردات کالا گزینه‌های ممکن برای سرمایه‌گذاری با ۸۰۰ میلیون است. در ادامه تک تک این بازارها را بررسی می‌کنیم تا بهترینشان مشخص شود.

خرید ملک و زمین

اولین بازاری که بسیاری از سرمایه‌گذاران دارای مبالغ بزرگ مثل ۸۰۰ میلیون به آن فکر می‌کنند، خرید ملک و زمین است. زمین همیشه ارزشمند بوده و است. اما نکته اینجاست که زمانی این سرمایه‌گذاری برای شما بهترین خواهد بود که نیاز نداشته باشید در زمانی کوتاه سرمایه شما چندین برابر شود. سرمایه‌گذاری روی خرید زمین یک سرمایه‌گذاری بلندمدت محسوب می‌شود.

خرید خودرو

دومین بازاری که بسیاری از افراد با ورود به آن درآمد زیادی هم کسب می‌کنند، خرید خودرو است. روش کار اینگونه است که شما با ۸۰۰ میلیون یک خودرو خریداری کرده و با صبر کردن یا تعمیر و بهتر کردن آن، قیمتش را بالا برده و بعد آن را می‌فروشید. این سرمایه‌گذاری اما تخصص نیاز دارد و برای همگان جوابگو نیست. پس بهترین محسوب نمی‌شود.

طلا و سکه

بازار طلا و سکه نیز از قدیم‌الایام جزو بازارهای مناسب برای سرمایه‌گذاری محسوب می‌شده است. اما این بازار هم ریسک بالایی دارد و هم تخصص نیاز دارد. ریسک زیاد آن به‌خاطر نوسانات قیمت طلا و سکه با کوچکترین اتفاق غیرقابل پیش‌بینی است و تخصص نیز درک رفتار بازار طلا و سکه تحت تاثیر این اخبار است که همین باعث شده این بازار نیز بهترین مورد برای سرمایه‌گذاری نباشد.

سرمایه گذاری های مناسب با 800 میلیون
سرمایه گذاری های مناسب با ۸۰۰ میلیون

بازار بورس یا بازارهای مالی دیگر

چند سال پیش بسیاری از افراد سرمایه خود را به امید سود زیاد وارد بازارهای مالی مثل بورس و رمز ارز کردند ولی نه تنها نتیجه نگرفتند، بلکه ضررهای بزرگی هم متحمل شدند. علت آن در مرحله اول ریسک بالای این بازارها است و در مرحله دوم نیاز به دانش زیاد برای موفق عمل کردن در این بازارها است. به همین دلیل این بازارها به هیچ وجه بهترین سرمایه گذاری با ۸۰۰ میلیون نیستند.

واردات کالا بهترین سرمایه گذاری با ۸۰۰ میلیون

در میان تمام مواردی که گفتیم، سرمایه‌گذاری روی واردات کالا بهترین سرمایه گذاری با ۸۰۰ میلیون محسوب می‌شود به چند دلیل. دلیل اول ریسک پایین آن است. هیچ رقیبی برای واردات وجود ندارد و نوسان قیمت در آن بسیار پایین است و همیشه قیمت کالاها صعودی بوده است.

از طرفی زمان بازدهی این بازار بسیار کوتاه است. به محض انجام شدن کارهای واردات کالا و ورود آنها به بازار، سود واردات نصیب شما خواهد شد. همچنین با وجود بازرگانی علی والا نیازی نیست که شما تخصص لازم برای واردات کالا داشته باشید بلکه همه کارها با این بازرگانی خواهد بود. اما چگونه؟

همچنین واردات محصولات صنعتی مانند کانال اسپیرال و متعلقات و متعلقات کانال سازی صنعتی می‌تواند سود چند صد درصدی خوبی عایدتان کند.

واردات کالا بهترین سرمایه گذاری با 800 میلیون
واردات کالا بهترین سرمایه گذاری با ۸۰۰ میلیون

واردات با علی والا

برای سرمایه‌گذاری روی واردات کالا از چین به ایران، بازرگانی علی والا شرایطی ایجاد کرده است که بدون داشتن کارت بازرگانی بتوانید ۸۰۰ میلیون تومان روی واردات کالا سرمایه‌گذاری کنید و با بستن قراردادی با این بازرگانی، بعد از مدتی سود این واردات به شما بازپس داده خواهد شد.

تمام مراحل واردات کالا که شامل خرید کالا از چین، ترخیص کالاهای خریداری شده از گمرک و ارسال آنها به ایران است توسط متخصصان بازرگانی علی والا انجام می‌شود و نیازی نیست شما هیچ کاری کنید. تنها کافی است با دفتر این بازرکانی در شهر قم تماس بگیرید تا شرایط را به شما توضیح دهند.

حرف آخر

در این مقاله سعی کردیم تمام بازارهای ممکن برای بهترین سرمایه گذاری با ۸۰۰ میلیون را بررسی کرده و بهترین آنها را که همان واردات کالا است معرفی کنیم. این سرمایه‌گذاری برای شما سودآوری بسیار زیادی خواهد داشت و خواهید توانست بهترین نتیجه را در آن کسب کنید.

سوالات متداول درباره سرمایه گذاری با ۸۰۰ میلیون

  • برای واردات از چین بدون داشتن کارت بازرگانی چطور می‌توان اقدام کرد؟

با شرایطی که بازرگانی علی والا ایجاد کرده است، می‌توانید تنها با سرمایه‌گذاری و بدون داشتن کارت بازرگانی روی واردات کالا سرمایه‌گذاری کنید.

  • چرا سرمایه‌گذاری روی خودرو بهترین سرمایه‌گذاری نیست؟

زیرا این سرمایه‌گذاری نیازمند تخصص در شناخت خودروهای آینده‌دار و چگونگی خرید و فروش آنها با سود بالا نیاز دارد.

  • آیا سرمایه‌گذاری روی ملک و زمین یک سرمایه‌گذاری بلند مدت است؟

بله. سرمایه‌گذاری روی ملک و زمین یک سرمایه‌گذاری بلندمدت است و به همین دلیل بهترین سرمایه‌گذاری محسوب نمی‌شود.

این مطلب را به اشتراک بگذارید

برای واردات کالا با علی والا تماس بگیرید. تلفن چین ( حسین جاوید ): 008613883921774

125 تعداد بازدید

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.