معرفی بهترین شرکت های واردات از چین به ایران

واردات کالا با علی والا، تلفن: 008613883921774 ( حسین جاوید )

کشور ایران و چین سالیانه بیش از ۱۵ میلیارد دلار تبادلات کالایی دارند، این موضوع در صورتی است که بیش از ۹ میلیارد دلار کالا از کشور چین به ایران وارد می‎شود. آیا واردات کالا از کشور چین آسان است؟ جواب بسیار ساده است، خیر. واردات از کشور چین فعالیتی دشوار است اما این موضوع باعث نمی‎شود تجار از سود شیرین این تجارت دست بردارند. جالب است بدانید کشور چین دومین قدرت اقتصادی برتر دنیا بعد آمریکاست. این کشور بیش از ۲۹ درصد تولیدات کالا و محصولات دنیا را بر عهده دارد. این کشور با تولید کالاهایی با کیفیت و با قیمت پایین توانسته است مقدار بسیار زیادی از کالا را به ایران صادر کند. تجار برای اینکه بتوانند در تجارت با چین موفق شوند از بهترین شرکت های واردات از چین به ایران کمک می‎گیرند.

بهترین شرکت های واردات

اکثر کالاهایی که از کشور چین وارد می‎شود شامل پوشاک، اسباب ‌بازی، وسایل خانه، لوازم آرایشی و بهداشتی، لوازم برقی، انواع موبایل هوشمند و…. می‎شوند. بیشتر موبایل‎های هوشمند و کالاهای مشتقات پلاستیک از این کشور وارد می‎شوند. اما واردات از چین مراحل سختی را به همراه دارد که هر تاجری مایل نیست تمام این مراحل را به تنهایی پشت سر بگذارد. به همین دلیل تجار سرمایه خود را در اختیار شرکت‎های معتبر قرار می‎دهند تا وارد کشور کنند. ما قصد داریم در ادامه بهترین شرکت های واردات از چین به ایران را به شما معرفی کنیم. همراه ما باشید تا از تجارت با چین سود شیرینی را کسب کنید.

برای واردات بیل مکانیکی از چین با علی والا کلیک کنید.

فهرست مطالب:

  • کمپانی علی والا
  • مجموعه وانیکس
  • سپاهان همراه
  • آسان تجارت
  • ایمن تجارت کار آمد
  • سوالات متداول

کمپانی علی والا

یکی از بزرگترین مجموعه و بهترین شرکت های واردات از چین به ایران علی والا است. این مجموعه با بیش از ۱۷ سال سابقه در زمینه واردات از چین جزو بهترین‌ها محسوب می‌شود. شعار مشتری مداری از سال ۱۳۸۵ فعالیت خود را آغاز کرده است و هدف اصلی این کمپانی بهبود شرایط کسب‎و‎کار داخلی می‎باشد.

برای واردات پمپ بتن از چین با علی والا کلیک کنید.

این شرکت با داشتن دفتر مستقل در کشور چین می‎تواند بهترین گزینه برای واردات کالا از چین باشد. علی والا می‎تواند شما را در زمینه خدمات بازرگانی، خدمات گمرکی، مشاوره واردات راهنمایی کند. کمپانی علی والا با قراردادی که با شرکت‎های حمل و نقل بین‌المللی دارد می‎تواند کالا شما را در کمترین زمان و با بهترین شرایط از چین به ایران بیاورد. جالب است بدانید که این شرکت با داشتن حساب‎هایی در کشور چین می‎تواند شما را در زمینه تبادلات ارزی یاری کند.

کمپانی علی والا
کمپانی علی والا

کمپانی علی والا با داشتن انبار مسقف در کشور چین می‎تواند کالا شما را برای مدت زمانی در انبارهای خود نگهداری کند. شرکت علی والا با دارا بودن نیروی تخصصی در تمامی گمرک‎های کشور می‎تواند به راحتی کالا شما را از گمرک ترخیص کند.

نیروی‎های این شرکت در کشور چین مستقر هستند و می‎توانند به صورت ۲۴ ساعته به شما خدمات ارائه دهند. در واقع شرکت علی والا صفر تا صد واردات کالا از چین را بر عهده می‎گیرد؛ خرید کالا، پرداخت حواله ارزی، بسته بندی و انبار داری، ارسال به ایران، ترخیص از گمرک و…. را به صورت کامل برای تجار انجام می‎دهد.

پرسنل این شرکت می‎توانند به راحتی تمام استعلامات و مجوزهای لازم را برای حمل و دریافت کالا در ایران انجام دهند. در صورتی که شما در پرداخت و دریافت حواله‎های ارزی خود دچار مشکل شده‎اید می‎توانید بر روی پرسنل این شرکت حساب کنید.

برای واردات گریدر از چین با علی والا کلیک کنید.

مجموعه وانیکس

شرکت وانیکس با بیش از ۱۲ سال سابقه فعالیت در تجارت با چین، دبی، هند و…. یکی از بهترین شرکت های واردات از چین به ایران است. این شرکت تمام خدماتی که برای واردات کالا از چین به ایران نیاز است را به صورت کامل ارائه می‎دهد. این خدمات شامل یافتن تامین کننده، خرید محصول، انبار داری، ترخیص از گمرک و حتی آموزش واردات می‎باشد.

این کمپانی تنها مجموعه‎‎ای است که برای راحت‎تر کردن خیال تجار از ارائه چک تضمینی استفاده می‎کند. جزو معدود کمپانی‎هایی است که آموزش واردات را نیز در اختیار تجار قرار می‎دهند. جالب است بدانید این مجموعه فروشندگان چینی را بررسی می‎کند و بهترین کالا را با کمترین قیمت تهیه می‎کند. به دلیل داشتن فورواردرهای با تجربه در کشور چین می‎تواند به راحتی و بدون هیچ دردسری محصولات را از چین به دبی ارسال و از آنجا راهی ایران کند.

بعد از خریداری کالا آن‌ها را در انبار‎هایی که در کشور چین دارد نگهداری و آماده ارسال به ایران می‎کند. تمام مراحل انبار داری و ترخیص کالا از گمرک توسط پرسنل این مجموعه صورت می‎گیرد.

مجموعه وانیکس
مجموعه وانیکس

شرکت سپاهان همراه

این شرکت نیز با بیش از ۲۶ سال سابقه فعالیت در حوزه واردات کالا از چین و دبی جزو بهترین شرکت های واردات از چین به ایران است. جالب است بدانید که این شرکت با بیش از ۶ هزار مشتری و تاجر همکاری داشته است.

هدف‌گذاری‎های اولیه این شرکت فعالیت به عنوان شرکت حمل و نقل بین‌المللی و ترخیص‌کننده کالا بوده است. اما در حال حاضر با داشتن دفاتر متعدد در کشورهای نام برده توانسته شکلی جدید از تجارت را برای بازرگانان ایرانی به وجود آورد.

این کمپانی با داشتن بیش از ۲۰۰ مشاور با تجربه می‎تواند بهترین خدمات مشاوره را به شما ارائه دهد. شرکت سپاهان همراه مانند تمامی شرکت‎های واردات از چین به ایران یک دفتر اختصاصی در شهر گوانجو  چین دارد. این دفتر با داشتن پرسنل مجرب می‎تواند تمامی مشکلات احتمالی را از سر راه شما بردارد.

تجربه این شرکت در امر صادرات، واردات، حمل بین‌المللی و پرداخت حواله‎های ارزی باعث جلب رضایت بیشتر مشتری‎ها شده است. این شرکت با بررسی نیازهای مختلف بازار ایران می‎تواند بهترین کالا را برای واردات به شما معرفی کند؛ تا هم در زمان و هم در هزینه‎های شما صرفه جویی کند.

آسان تجارت (تریدنیگ)

این شرکت با سابقه حدود ۸ سال یکی از بهترین شرکت های واردات از چین به ایران است. آسان تجارت در زمینه تجارت با کشورهای چین، آلمان، امارات و ترکیه جزو بهترین شرکت‎های فعال ایرانی است.

فعالیت‎های این شرکت شامل منبع‌یابی کالا، ثبت سفارش، عقد قرارداد، انتقال ارز، ارائه حساب ارزی، خرید از کشور چین، خرید از کشور آلمان، بازرسی کالا در مرحله بارگیری، حمل و نقل دریایی و هوایی، ترخیص کالا از گمرک، ارائه مترجم فارسی زبان حضوری  در کشور های چین و آلمان می‎شود.

این شرکت تمام جابجایی‎های عمده و خرد شرکت‎ها را بر عهده می‎گیرد. بعضی از کارخانه‎‌های ایرانی برای تامین مواد اولیه شرکت خود اقدام به همکاری با شرکت آسان تجارت کرده‎اند. این شرکت در زمان تحویل کالا آن را به صورت کامل بازرسی و برای کالا گواهینامه رسمی  C.O.Iصادر می‎کند.

ایمن تجارت کارآمد

تیم بازرگانی ایمن تجارت کارآمد از سال ۱۳۸۳ فعالیت خود را آغاز کرده‎اند. این کمپانی توانسته است خدمات خود را به بیش از ۲۰۰ شرکت بزرگ ایرانی ارائه دهد. این شرکت بعد از گذشت سالیان بسیار از زمان تاسیس هر ساله به دنبال جذب نیروی جوان و کارآمد می‎باشد. ایمن تجارت کارآمد از زمان تاسیس تا به اکنون در زمینه ترخیص کالا، واردات و صادرات فعالیت داشته است و در تمامی ماموریت‎های تجاری خود سر بلند بوده و در گروه بهترین شرکت های واردات از چین به ایران محسوب می‌شود.

ایمن تجارت کارآمد
ایمن تجارت کارآمد

از خدمات این شرکت می‎توان به انتقالات ارزی، واردات و صادرات کالا، اخذ مجوز، حمل و نقل کالا در سراسر دنیا، پیگیری و ترخیص کالا از گمرک، خرید کالا و منبع یابی  اشاره کرد. جالب است بدانید حفظ اطلاعات مشتری جزو اصلی‎ترین وظایف پرسنل این شرکت می‎باشد. در صورت نیاز می‎توانید با مشاورین این شرکت تماس حاصل فرمایید و از تجربیات آنها در این زمینه استفاده کنید.

کلام آخر

ما در این مطلب قصد داشتیم تا به صورت کامل بهترین شرکت های واردات از چین به ایران را به شما معرفی کنیم. اما اگر انتخاب از بین این موارد برای شما کمی دشوار است، به شما پیشنهاد می‎کنیم با مجموعه علی والا همکاری کنید.

این مجموعه با نزدیک به دو دهه تجربه بهترین شرکت برای واردات کالا از چین است. حتی اگر در این زمینه نیاز به مشاوره داشته باشید می‎توانید از مشاوران این مجموعه به صورت رایگان راهنمایی بگیرید؛ مشاوران این مجموعه به صورت ۲۴ ساعت آماده پاسخگویی به سوالات شما هستند.

سوالات متداول درباره بهترین شرکت های واردات از چین

  • واردات کالا از چین چه خصوصیاتی دارد؟

سود آور بودن واردات از چین اولین خصوصیت مثبتی است که باعث واردات حجم زیادی کالا از این کشور شده است. کیفیت بالا و قیمت پایین محصولات این کشور علت دیگر واردات کالا از کشور است.

  • بهترین شرکت واردات کالا از چین کدام است؟

شرکت‎های بسیاری برای واردات کالا از چین وجود دارند که ما در این مقاله سعی کردیم تا بهترین آنها را به شما معرفی کنیم.

  • ویژگی‎های بهترین شرکت واردات کالا از چین چیست؟

ویژگی‎های بسیاری باعث محبوبیت یک شرکت واردات از چین می‎شود، اما اولین اصل آن مشتری‌مداری است. شرکت باید به تمام تعهداتی که در قبال مشتری دارد پایبند باشد و از آنها تبعیت کند.

این مطلب را به اشتراک بگذارید

برای واردات کالا با علی والا تماس بگیرید. تلفن چین ( حسین جاوید ): 008613883921774

3,019 تعداد بازدید

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.