واردات انواع سنسور با علی والا

واردات کالا با علی والا، تلفن: 008613883921774 ( حسین جاوید )

۱۲ میلیارد دلار اقلام صادراتی از چین به ایران  شامل کالاهای ساده مثل لباس و پارچه بوده است و هم شامل دستگاه‌ها و محصولات پیشرفته صنعتی مثل واردات انواع سنسور که اهمیت بسیار زیادی دارد.

واردات انواع سنسور

واردات انواع سنسور از کشور چین با پشت‌سر گذاشتن سه مرحله انجام می‌شود: خرید، ترخیص و ارسال به ایران. درست انجام دادن این مراحل درنهایت باعث می‌شود سود بسیار زیادی نصیب بازرگان شود. تا پایان مقاله با ما همراه باشید تا توضیح دهیم روش درست انجام دادن این مراحل کدام است.

برای واردات لودر از چین با علی والا کلیک کنید.

فهرست مطالب

  • چرا سنسور وارد کنیم؟
  • قوانین واردات انواع سنسور
  • خرید انواع سنسور
  • خرید عمده انواع سنسور
  • خرید انواع سنسور از چین
  • ترخیص انواع سنسور از گمرک چین
  • وارد کننده انواع سنسور
  • حمل و نقل انواع سنسور از چین به ایران
  • سود واردات انواع سنسور چقدر است
  • واردات انواع سنسور از چین با شرکت بازرگانی علی والا
  • حرف آخر
  • سوالات متداول

چرا سنسور وارد کنیم؟

کسانی که در یک صنعت مشخص تخصص دارند می‌دانند که سنسورها و انواع آنها چه اهمیت بالایی دارند. همچنین همه اهالی فن می‌دانند که سنسورهای مورد استفاده آنها از کشورهای خارجی بخصوص چین وارد کشور می‌شود. بازرگانانی که اهمیت تامین سنسور برای صنایع مختلف را فهمیده‌اند متوجه این موضوع شده‌اند که واردات انواع سنسور جزو یکی از ۱۰ واردات صنعتی مهم و پرسود به کشور است.

چرا سنسور وارد کنیم؟
چرا سنسور وارد کنیم؟

قوانین واردات انواع سنسور

برای اینکه شخصی بتواند از چین سنسور وارد ایران کند لازم است که در مرحله اول کارت بازرگانی داشته باشد. برای اخذ کارت بازرگانی نیز نیاز است که حتما یک تجربه سه ساله در زمینه فروش قطعات صنعتی مثل سنسور داشته باشید تا بتوانید به‌سادگی و بدون منع قانونی این کارت را دریافت کرده و به واردات انواع سنسور موردنیاز خود مشغول شوید.

خرید انواع سنسور

برای اینکه بتوانید مراحل واردات سنسورها از چین به ایران را به‌درستی پشت‌سر بگذارید لازم است که حتما شناخت درستی از بازار ایران و نیاز آن به خرید سنسور داشته باشید. درواقع این شناخت مشخص می‌کند که اولا چه سنسورهایی با چه کیفیتی باید وارد ایران کنید و درثانی چه تعداد از آنها جوابگوی نیاز بخشی از بازار که قصد دارید آن را هدف قرار دهید خواهد بود.

برای واردات ماشین حفاری از چین با علی والا کلیک کنید.

خرید عمده انواع سنسور

برای اینکه بتوانید هزینه‌های واردات انواع سنسور را کاهش دهید و درنتیجه سود بیشتری کسب کنید، بهترین راه برای خرید این قطعات صنعتی این است که آنها را بصورت عمده خریداری کنید. خرید عمده توجیه اصلی تجارت و بازرگانی است که همه بازرگانان از فایده‌مند بودن آن با خبر بوده و برای اینکه بیشترین سود را از واردات کسب کنند کالاهای خود را بصورت عمده خریداری می‌کنند.

خرید عمده انواع سنسور
خرید عمده انواع سنسور

خرید انواع سنسور از چین

خرید رسمی انواع سنسور از شرکت چینی که درنهایت انتخاب می‌کنید اینگونه است که باید یک پیش‌فاکتور یا پروفرما تهیه کنید و در آن مشخص کنید که به چه تعداد سنسور و با چه قیمتی نیاز دارید. همچنین روش پرداخت هزینه خرید و اطلاعات شرکت خریدار و فروشنده را هم باید در پروفرما وارد کنید و آن را برای شرکت چینی فروشنده سنسورها بفرستید.

برای واردات دستگاه تزریق پلاستیک از چین با علی والا کلیک کنید.

ترخیص انواع سنسور از گمرک چین

بعد از ارسال پروفرما برای شرکت فروشنده، لازم است که مدتی منتظر بمانید تا درخواست شما تایید شود. اگر درخواست خرید تایید شود سنسورها به گمرک چین تحویل داده می‌شوند و شما باید برای ترخیص آنها اقدام کنید. جهت ترخیص نیز لازم است مدارکی مثل کارت بازرگانی، پروفرما و بارنامه خرید را به گمرک چین تحویل دهید.

وارد کننده انواع سنسور

برای واردات انواع سنسور از چین به ایران بصورت قانونی تنها داشتن کارت بازرگانی کافی نیست. برای اینکار لازم است که شما مجوزهایی از گمرک ایران، سازمان صنعت، معدن و تجارت و البته صنایع الکترونیک و دیگر ارگان‌های مرتبط اخذ کنید. داشتن این مجوزها است که درنهایت شما را یک وارد کننده کرده و اجازه این واردات را به شما می‌دهد.

حمل و نقل انواع سنسور از چین به ایران

آخرین مرحله واردات انواع سنسور از کشور چین همان انتقال این محصولات به ایران است. برای حمل‌ونقل هر کالایی از چین به ایران روش متداولی که بازرگانان از آن استفاده می‌‎کنند، همان روش کارگو است. در این روش با وسایل حمل‌ونقل باری مثل کشتی باری، هواپیمای باری و قطار باری برای انتقال کالاهایی مثل سنسور از چین به ایران استفاده می‌شود.

حمل و نقل انواع سنسور از چین به ایران
حمل و نقل انواع سنسور از چین به ایران

سود واردات انواع سنسور چقدر است

واردات انواع سنسور در مرحله اول به‌خاطر اهمیت بالای این قطعات و نیاز بالایی که برای خرید و استفاده از آنها در صنایع مختلف وجود دارد وارداتی بسیار پرسود است. دلیل دیگر ارزان بودن قیمت خرید این قطعات در چین است که باعث شده بازرگانان از سراسر دنیا روانه چین شوند تا بتوانند سنسورهای با کیفیت بالا و ارزانی را از شرکت‌های این کشور خریداری کنند.

واردات انواع سنسور از چین با شرکت بازرگانی علی والا

انجام تک تک مراحل واردات انواع سنسور از چین به ایران تنها با کمک متخصصان باتجربه‌ای که زمان زیادی است مشغول انجام این کار هستند ممکن است. بازرگانی علی والا که یک شرکت بازرگانی واسطه است این متخصصان را در اختیار داشته و می‌تواند در انجام تمام مراحل واردات به شما کمک کند. تنها کافی است که کارهای واردات خود را به این بازرگانی معتبر بسپارید.

حرف آخر

در این مقاله سعی کردیم که تمام مراحل و نکاتی که برای واردات انواع سنسور از چین به ایران لازم است بدانید را در اختیار شما قرار دهیم. رعایت این نکات باعث می‌شود بتوانید تمام فرآیند واردات را به‌سادگی انجام داده و بیشترین سود را از انجام آن کسب کنید. امیدواریم مطالب گفته شده برای شما مفید بوده باشد و بتوانید وارداتی پرسود و ساده انجام دهید.

سوالات متداول درباره واردات انواع سنسور

  • درون پروفرمای خرید انواع سنسور چه اطلاعاتی باید درج شود؟

قیمت خرید توافق شده، تعداد سنسورهای درخواست شده و روش پرداخت هزینه خرید مهم‌ترین اطلاعاتی است که باید درون پروفرما درج شود.

  • برای ترخیص انواع سنسور چه مدارکی را باید به گمرک چین تحویل داد؟

کارت بازرگانی، پروفرما و بارنامه خرید مدارکی است که ترخیص‌کاران به گمرک تحویل می‌دهند تا کارهای ترخیص کالا انجام شود.

  • آیا می‌توان در واردات انواع سنسور از چین سرمایه‌گذاری کرد؟

بله. شرکت بازرگانی علی والا امکان سرمایه‌گذاری در واردات این محصولات را حتی با کمترین مبالغ فراهم کرده است.

این مطلب را به اشتراک بگذارید

برای واردات کالا با علی والا تماس بگیرید. تلفن چین ( حسین جاوید ): 008613883921774

2,022 تعداد بازدید

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.