واردات انواع مته با علی والا

واردات کالا با علی والا، تلفن: 008613883921774 ( حسین جاوید )

طبق آمارهای گمرک ایران، در سال ۲۰۲۲ بیش از ۱۲ میلیارد دلار کالا و دستگاه وارد کشور شده است که واردات انواع مته جزو یکی از مهم‌ترین و پرسودترین آنها بوده است. این واردات علاوه بر ضروری بودن، سود بسیار زیادی برای بازرگانان دارد و به همین دلیل در این مقاله قصد داریم مراحل آن را برریسی کنیم.

واردات انواع مته

واردات انواع مته از چین با پشت سر گذاشتن سه مرحله خرید، ترخیص و ارسال مته به ایران انجام می‌‎شود. این مراحل هرکدام نکاتی دارند که بازرگانان لازم است پیش از هر اقدامی آنها را بدانند. تا پایان مقاله با ما باشید تا این نکات را با هم بررسی کنیم.

برای واردات دستگاه از چین با علی والا کلیک کنید.

فهرست مطالب

  • لزوم واردات انواع مته
  • خرید انواع مته
  • خرید عمده انواع مته از چین
  • خرید انواع مته از چین
  • نرخیص انواع مته از گمرک چین
  • وارد کننده انواع مته
  • حمل و نقل انواع مته از چین به ایران
  • سود واردات انواع مته چقدر است
  • واردات انواع مته از چین با شرکت بازرگانی علی والا
  • حرف آخر
  • سوالات متداول

لزوم واردات انواع مته

چرا واردات انواع مته مهم است و سود زیادی برای بازرگانان دارد؟ اهمیت اصلی واردات مته در این است که این وسیله بسیار کاربردی بوده و در بسیاری از صنایع مورد استفاده قرار می‌گیرد. ازسویی سودآور بودن آن به‌خاطر این است که چنین وسیله پرکاربردی در ایران تولید نمی‌شود و برای تامین آن واردات تنها راه چاره است.

لزوم واردات انواع مته
لزوم واردات انواع مته

خرید انواع مته

هر مرحله واردات انواع مته نیازمند تحقیق و آشنایی با جزئیات آن مرحله است. برای همین لازم است که پیش از اقدام برای خرید نیز تحقیقاتی راجع‌به اینکه اصلا خرید چگونه باید انجام شود صورت گیرد. برای اینکه بتوان خرید درستی انجام داد مهم‌ترین نکته این است که ابتدا از نیاز بازار به مقدار مته و کیفیت آن اطلاع یافت و سپس براساس آن خرید انجام داد.

برای واردات لیفتراک از چین با علی والا کلیک کنید.

اطلاع از تعداد و کیفیت مته‌ها همچنین باعث می‌شود بتوان شرکت فروشنده متناسب برای خرید را هم یافته و سفارش خرید را برای آنجا ارسال کرد. شرکت‌های مختلفی در چین برای خرید انواع مته وجود دارد اما بهتر است از معتبرترین آنها خرید خود را انجام دهید.

خرید عمده انواع مته از چین

هرچه تعداد مته درخواستی بیشتر باشد، سود واردات شما بیشتر خواهد بود. برای اینکه بتوانید با هزینه‌ای اندک تعداد زیادی مته از شرکت‌‎های چینی خریداری کنید نیز بهترین راه خرید به روش عمده است. این نوع خرید دلیل اصلی سودمند بودن واردات نیز محسوب می‌شود.

خرید انواع مته از چین

در اقدام عملی برای خرید انواع مته از چین لازم است که یک درخواست خرید رسمی که پیش‌فاکتور یا پروفرما نام دارد تهیه کرده و در آن مشخص کنید که چه تعداد مته با چه قیمتی نیاز دارید. همچنین اطلاعات شرکت فروشنده و شرکت خریدار نیز باید در این پروفرما درج شود و درنهایت به اطلاع شرکت فروشنده برسد.

بعد از ارسال پروفرما برای شرکت فروشنده، باید مدتی منتظر بمانید تا درخواست شما تایید شود. همین‌که درخواست شما تایید شد، مته‌های درخواستی شما تهیه شده و به گمرک چین تحویل داده می‌شود. در این مرحله لازم است که برای ترخیص این مته‌ها از گمرک اقدام کنید که یک کار تخصصی است.

خرید انواع مته از چین
خرید انواع مته از چین

ترخیص انواع مته از گمرک چین

برای ترخیص مته‌ها از گمرک چین، در ابتدا باید از یک متخصص ترخیص‌کار کمک بگیرید و از وی درخواست کنید که کارهای اخذ برگه ترخیص انواع مته شما را برعهده گیرد. این فرآیند یک کار تخصصی است که تنها توسط ترخیص‌کاران باتجربه قابل انجام است.

برای واردات جرثقیل از چین با علی والا کلیک کنید.

ترخیص‌کار باتجربه نیز کار فرآیند ترخیص را با ارائه مدارکی مثل کارت بازرگانی، پروفرما و بارنامه به اداره گمرک انجام می‌دهد. بازرسان اداره گمرک با گرفتن این مدارک اقدام به بررسی انواع مته کرده و اگر مشکل قانونی وجود نداشته باشد، برگه ترخیص آنها را برای شما صادر می‌کنند.

وارد کننده انواع مته

واردات انواع مته از چین علاوه بر کارت بازرگانی، به مجوزهایی از ادارات گوناگون نیاز دارد. این مجوزها از گمرک ایران، وزارت صنعت، معدن و تجارت و اتحادیه‌های مرتبط با کار فنی و ساختمانی نیز نیاز دارد. زمانی شما می‌توانید وارد کننده قانونی انواع مته باشید که هم کارت بازرگانی داشته باشید و هم این مجوزها را اخذ کرده باشید.

حمل و نقل انواع مته از چین به ایران

آخرین مرحله واردات انواع مته از چین مرحله ارسال این محصولات به ایران است. برای حمل‌ونقل انواع مته از چین به ایران لازم است از شرکت‌های حمل‌ونقل بین‌المللی که کارگو نام دارند کمک بگیرید. این شرکت‌ها کارگو نام دارند و با وسایل باری انواع مته را از چین به ایران می‌فرستند.

حمل و نقل انواع مته از چین به ایران
حمل و نقل انواع مته از چین به ایران

سود واردات انواع مته چقدر است

واردات انواع مته از کشور چین در مرحله اول به‌خاطر نبود هیچ تولیدی مته‌ای در ایران، در مرحله دوم به‌دلیل نیاز بالا برای خرید مته در بازار ایران و در مرحله سوم به‌خاطر ارزان بودن قیمت خرید این محصولات در کشور چین بسیار سودآور است.

واردات انواع مته از چین با شرکت بازرگانی علی والا

تمام مراحل واردات مته که نام بردیم، یعنی خرید، ترخیص و ارسال به ایران را می‌توانید با کمک متخصصان شرکت بازرگانی علی والا انجام دهید. این متخصصان که کارشناس خرید، ترخیص‌کار و فورواردر نام دارند می‌توانند تمام کارهای واردات انواع مته را برای شما با کمترین هزینه و در کمترین زمان ممکن انجام دهند. تنها کافی است که کارهای واردات را به این بازرگانی بسپارید.

حرف آخر

در این مقاله سعی کردیم تمام نکات مربوط به واردات انواع مته از چین را به شما توضیح دهیم. نکاتی که لازم است در مراحل خرید، ترخیص و ارسال به ایران رعایت کنید و همین باعث می‌شود بیشترین سود را از این واردات کسب کنید. امیدواریم ای مطالب برای شما مفید بوده باشد و بتوانید وارداتی پرسود انجام دهید.

سوالات متداول درباره واردات انواع مته

  • برای تکمیل پروفرمای خرید انواع مته چه اطلاعاتی باید وارد پروفرما شود؟

قیمت خرید، تعداد مته‌ها و روش پرداخت هزینه خرید مهم‌ترین اطلاعاتی است که باید وارد پروفرما شود.

  • برای ترخیص انواع مته از گمرک چین چه مدارکی باید به این اداره تحویل داد؟

کارت بازرگانی، پروفرما و بارنامه مدارکی است که لازم است به اداره گمرک چین تحویل داده شود تا برگه ترخیص مته‌ها صادر شود.

  • متداول‌ترین روش برای انتقال انواع مته از چین به ایران کدام است؟

روش کارگو دریایی متداول‌ترین روش برای انتقال انواع مته از چین به ایران است که توسط کشتی‌های باری انجام می‌شود.

این مطلب را به اشتراک بگذارید

برای واردات کالا با علی والا تماس بگیرید. تلفن چین ( حسین جاوید ): 008613883921774

406 تعداد بازدید

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.