واردات اهم متر با علی والا

واردات کالا با علی والا، تلفن: 008613883921774 ( حسین جاوید )

واردات وسایل الکتریکی و دستگاه‌های مرتبط با آنها همواره جزو اساسی‌ترین وارداتی است که به ایران انجام می‌شود و همین باعث شده بازرگانی که به این واردات مشغول است سود فراوانی کسب کند. در این مقاله قصد داریم واردات اهم متر که یکی از این وسایل الکتریکی مهم است را بررسی کنیم.

واردات اهم متر

واردات اهم متر از چین شامل سه مرحله خرید، ترخیص و ارسال به ایران است. این مراحل هر کدام نکاتی دارند که لازم است پیش از هر اقدامی از آنها مطلع باشید. تا پایان مقاله با ما همراه باشید تا همه این نکات را به شما توضیح دهیم و چیزی ناگفته نماند.

برای خرید بیل مکانیکی از چین با علی والا کلیک کنید.

فهرست مطالب

  • چرا اهم متر وارد کنیم؟
  • برای واردات اهم متر چه مدارکی لازم داریم
  • خرید اهم متر
  • خرید عمده اهم متر از چین
  • خرید اهم متر از چین
  • ترخیص اهم متر از گمرک چین
  • وارد کننده اهم متر از چین
  • حمل و نقل اهم متر از چین به ایران
  • سود واردات اهم متر چقدر است
  • واردات اهم متر از چین با شرکت بازرگانی علی والا
  • حرف آخر
  • سوالات متداول

چرا اهم متر وارد کنیم؟

پیش از هر چیزی لازم است این سوال را پاسخ دهیم که چرا واردات اهم متر مهم است؟ تقریبا هیچ صنعتی نیست که از نیروی برق کمک نگیرد و زمانی که صنعتی با نیروی برق سروکار دارد، لوازم و دستگاه‌های برقی هم نیاز است.

چرا اهم متر وارد کنیم؟
چرا اهم متر وارد کنیم؟

اهم متر یکی از این وسایل است که کاربرد بسیار زیادی در صنایع گوناگون داشته و هیچ تولیدی در داخل ایران که بتواند تعداد زیادی اهم متر تولید کند وجود ندارد؛ پس برای تامین این وسیله و رفع نیاز بازار به آن، تنها راه چاره واردات است. وارداتی که البته سود زیادی برای بازرگانان دارد

برای واردات اهم متر چه مدارکی لازم داریم

کسی یا کسانی می‌توانند اهم متر از چین وارد ایران کنند که شرایط لازم برای این کار را داشته باشند. کارت بازرگانی برای واردات اهم متر هم زمانی به اشخصاص داده می‌شود که فعالیتی بالای سه سال در زمینه فروش لوازم الکتریکی داشته باشند. برای اخذ آن نیز باید بازرگان یک کد مالیاتی با سابقه بیش از سه سال و البته مجوز فعالیت مرتبط با فروش وسایل الکتریکی به گمرک ایران تحویل دهد.

برای خرید پمپ بتن از جین با علی والا کلیک کنید.

خرید اهم متر

در ابتدای مرحله خرید اهم متر، یکی از مهم‌ترین بخش‌ها تحقیق درباره شرکت‌های فروشنده این وسیله در چین است. شرکت‌های زیادی در چین هستند که وسایل الکتریکی تولید کرده و به کشورهای زیادی صادر می‌کنند. شما باید پیش از هر اقدامی برای خرید اهم متر، درباره این شرکت‌ها تحقیق کرده و بهترین آنها را که با شرایط خودتان متناسب است انتخاب کنید.

خرید عمده اهم متر از چین

خرید به قصد واردات همواره با تعداد زیاد همراه است. خرید تعداد زیاد اهم متر نیز زمانی به‌صرفه است که بتوانید آنها را به روش عمده خریداری کنید. در خرید عمده شما می‌توانید با پرداخت هزینه‌ای اندک، تعداد زیادی اهم متر از شرکت فروشنده خریداری کرده و در بازار ایران با قیمتی بالا بفروشید و از این اختلاف قیمت سود زیادی کسب کنید.

خرید عمده اهم متر از چین
خرید عمده اهم متر از چین

خرید اهم متر از چین

خرید اهم متر‌ها از شرکت چینی با تکمیل و ارسال یک درخواست خرید انجام می‌شود. در این درخواست خرید لازم است که اطلاعاتی مثل قیمت خرید، تعداد اهم متر درخواستی و روش پرداخت هزینه خرید آنها درج شود. همچنین اطلاعاتی مثل آدرس و شماره تماس شرکت‌های فروشنده و خریدار نیز باید در پروفرما درج شود.

برای خرید گریدر از چین با علی والا کلیک کنید.

ترخیص اهم متر از گمرک چین

با ارسال پروفرمای خرید برای شرکت فروشنده، باید منتظر تایید آن بمانید. همین‌که درخواست شما تایید شد، نوبت به انجام کارهای ترخیص می‌رسد. زیرا اهم مترها به گمرک چین تحویل داده می‌شوند و لازم است که شما با ارئه پروفرما، کارت بازرگانی و بارنامه خرید به اداره گمرک، برگه ترخیص آنها را اخذ نمایید.

وارد کننده اهم متر از چین

کارت بازرگانی تنها مدرک لازم برای واردات اهم متر از چین نیست بلکه لازم است مجوزهایی هم از ادارات و ارگان‌های دولتی برای این کار اخذ شود. این مجوزها از گمرک ایران و وزارت صنعت، معدن و تجارت و اتحادیه‌های مرتبط با فروش و توزیع وسایل الکتریکی باید اخذ شوند.

حمل و نقل اهم متر از چین به ایران

در نهایت بعد از اینکه برگه ترخیص اهم مترها صادر شد، نوبت به ارسال این وسایل به ایران می‌رسد. برای حمل‌ونقل اهم مترها از چین به ایران می‌توان از شرکت‌های حمل‌ونقل بین‌المللی که کارگو نام دارند، کمک گرفت.

حمل و نقل اهم متر از چین به ایران
حمل و نقل اهم متر از چین به ایران

این شرکت‌ها از سه راه دریایی، هوایی و زمینی اقدام به انتقال اهم مترها از چین به ایران می‌کنند که البته روش دریایی متداول‌ترین روشی است که بارزرگانان ایران از آن استفاده می‌کنند.

سود واردات اهم متر چقدر است

نبود هیچ تولیدی اهم متری در داخل کشور، ارزان بودن قیمت خرید این وسایل از شرکت‌های چینی و تقاضای بالا برای خرید آنها باعث شده که واردات اهم متر از چین به ایران بسیار سودآور باشد. اگر بتوانید هزینه‌های واردات را با کمک بازرگانی علی والا کاهش دهید، این سود چندین برابر هم خواهد شد. اما چگونه؟

واردات اهم متر از چین با شرکت بازرگانی علی والا

شرکت بازرگانی علی والا با داشتن تجربه چندین ساله در امر خرید، ترخیص و ارسال اهم متر و هزاران کالا و دستگاه دیگر از چین به ایران، توانسته راهی بیابد که در آن واردات اهم متر از چین به ایران در کمترین زمان ممکن و با کمترین هزینه انجام شود و درنتیجه بیشترین سود را برای بازرگانان داشته باشد. کافی است کارهای خود را به ایران بازرگانی بسپارید و با بیشترین سود اهم مترهای خود را وارد ایران کنید.

حرف آخر

در این مقاله سعی کردیم نکات لازم برای انجام مراحل واردات اهم متر از چین را بررسی کنیم. نکاتی که در مراحل خرید، ترخیص و ارسال اهم متر از چین به ایران باید به آنها توجه شود تا بیشترین سود ممکن حاصل شود.

سوالات متداول درباره واردات اهم متر

  • آیا می‌توان در واردات اهم متر از چین سرمایه‌گذاری کرد؟

بله. بازرگانی علی والا شرایطی فراهم آورده است که بتوانید با سرمایه‌ای اندک هم در واردات اهم متر سرمایه‌گذاری کنید.

  • در پروفرما چه اطلاعاتی را باید ثبت کنیم؟

قیمت خرید، تعداد درخواستی و روش پرداخت خرید اهم مترها اطلاعاتی است که باید در پروفرما درج شود.

  • برای ترخیص اهم مترها از گمرک چه مدارکی لازم است؟

بارنامه، پروفرما و کارت بازرگانی مدارکی است که باید به گمرک چین تحویل داده شوند تا برگه ترخیص اهم مترها صادر شود.

این مطلب را به اشتراک بگذارید

برای واردات کالا با علی والا تماس بگیرید. تلفن چین ( حسین جاوید ): 008613883921774

419 تعداد بازدید

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.