واردات اویل پمپ خودرو با علی والا

واردات کالا با علی والا، تلفن: 008613883921774 ( حسین جاوید )

در سال ۲۰۲۲ چیزی حدود ۱۲ میلیارد دلار کالا و دستگاه از کشور چین وارد ایران شده است. از این ۱۲ میلیارد دلار بخش وسیعی متعلق به واردات قطعات خودرو است که واردات اویل پمپ خودرو نیز یکی از آنها محسوب می‌‎شود.

واردات اویل پمپ خودرو

واردات اویل پمپ خودرو در طی ۳ مرحله یعنی خرید، ترخیص و ارسال از چین به ایران انجام می‌شود. این مراحل هرکدام نکاتی دارند که هر بازرگان آماتور یا کارکشت‌ای لازم است از آنها اطلاع داشته باشد. تا پایان مقاله با ما همراه باشید تا این نکات را با هم بررسی کنیم.

برای واردات لودر از چین با علی والا کلیک کنید.

فهرست مطالب

  • چرا اویل پمپ خودرو وارد کنیم
  • قوانین و نکات واردات اویل پمپ خودرو
  • خرید اویل پمپ خودرو
  • خرید عمده اویل پمپ خودرو
  • خرید اویل پمپ خودرو از چین
  • ترخیص اویل پمپ خودرو از گمرک چین
  • وارد کننده اویل پمپ خودرو
  • حمل و نقل اویل پمپ خودرو از چین
  • سود واردات اویل پمپ خودرو چقدر است
  • واردات اویل پمپ خودرو با شرکت بازرگانی علی والا
  • حرف آخر
  • سوالات متداول

چرا اویل پمپ خودرو وارد کنیم

در ایران تولیدی قطعات خودرو وجود دارد اما هیچ‌کدام پاسخ‌گوی نیاز بازار ازجمله خودروسازان و لوازم یدکی‌ها نیست. به همین خاطر تنها راه چاره واردات است. اویل پمپ خودرو نیز از این قائده مستثنی نبوده و چون نیاز زیادی به آن وجود دارد، هر بازرگانی که دست به واردات اویل پمپ خودرو بزند سود بسیار زیادی نصیبش خواهد شد. این دلیل اصلی واردات اویل پمپ خودرو از چین است.

چرا اویل پمپ خودرو وارد کنیم
چرا اویل پمپ خودرو وارد کنیم

قوانین و نکات واردات اویل پمپ خودرو

برای اینکه بتوانید بدون دردسر قانونی از چین اویل پمپ خودرو وارد کشور کنید لازم است که در مرحله اول کارت بازرگانی داشته باشید. اخذ کارت بازرگانی نیز مشروط به فعالیت حداقل ۳ ساله در بازار خودرو و داشتن شرایط دیگری است که هنگام اخذ آن به شما گفته می‌شود.

برای واردات ماشین حفاری از چین با علی والا کلیک کنید.

علاوه بر کارت بازرگانی، لازم است که حتما مجوزهایی برای واردات اخذ کنید. این مجوزها از سازمان گمرک ایران، وزارت صنعت، معدن و تجارت و البته اتحادیه‌های خودروسازی و نهادهای مرتبط باید گرفته شود. اخذ این مجوزها بعد از گرفتن کارت بازرگانی ممکن می‌شود.

خرید اویل پمپ خودرو

خرید اویل پمپ خودرو نیازمند داشتن اطلاعاتی راجع به نیاز بازار ایران و البته کیفیت قطعات ساخته شده توسط شرکت‌های چینی است. بازار ایران مشخص می‌کند که اولا چه تعداد اویل پمپ خودور برای واردات نیاز دارید و دوما این قطعات را با چه کیفیتی لازم است تهیه کنید.

دانستن این دو پارامتر تعیین کننده شرکت فروشنده چینی اویل پمپ خودرو در چین است. عموما در چین شرکت‌های تولید کننده قطعات خودروی زیادی اویل پمپ تولید می‌کنند اما آن شرکتی که پاسخ گوی نیاز شما است را باید با تحقیقات پیدا کنید.

خرید عمده اویل پمپ خودرو

زمانی خرید اویل پمپ خودرو از چین به واردات این قطعات تبدیل می‌شود که شما تعداد زیادی از آنها را خریداری کرده و به ایران وارد کنید. خرید تعداد زیاد اویل پمپ نیز زمانی از نظر مالی به صرفه است که آنها را بصورت عمده خریداری کنید.

خرید عمده اویل پمپ خودرو
خرید عمده اویل پمپ خودرو

خرید اویل پمپ خودرو از چین

با تعیین تعداد، کیفیت و شرکت فروشنده اویل پمپ خودرو در چین، نوبت به اقدام عملی برای خرید آنها می‌رسد. برای اینکار لازم است که حتما یک درخواست خرید رسمی تهیه کنید و در آن قیمت پیشنهادی، تعداد اویل خودروی درخواستی و روش پرداخت هزینه خرید را مشخص کنید. این درخواست خرید پروفرما نامیده می‌شود و یکی از مهم‌ترین مدارک رسمی در واردات اویل پمپ خودرو از چین است.

ترخیص اویل پمپ خودرو از گمرک چین

اگر با پروفرمای شما موافقت شود، آنگاه اویل پمپ‌های خریداری شده به گمرک چین تحویل داده می‌شوند تا بصورت قانونی به ایران ارسال شوند. این مرحله نیازمند پرداخت هزینه‌ای به نام حق گمرکی است که مقدار آن برحسب نوع کالا تعیین می‌شود.

برای واردات دستگاه تزریق پلاستیک از چین با علی والا کلیک کنید.

وارد کننده اویل پمپ خودرو

واردات اویل پمپ خودرو از چین زمانی بصورت قانونی ممکن است که شما وارد کننده باشید. شما نیز تنها با داشتن کارت بازرگانی و مجوزهای واردات از ادارات و نهادهای مرتبط وارد کننده خواهید شد. اخذ کارت بازرگانی نیز نیازمند داشتن شرکت یا فعالیت حداقل ۳ ساله مرتبط با قطعات خودرو است.

حمل و نقل اویل پمپ خودرو از چین

در آخرین مرحله واردات اویل پکپ خودرو نوبت به انتقال این وسایل از چین به ایران می‌رسد. برای حمل‌ونقل اویل پمپ‌های خودرو از چین به ایران لازم است که از شرکت‌های کارگو که کارشان انتقال کالا از کشوری به کشور دیگر است کمک بگیرید. کارگوها به ۳ شکل دریایی، هوایی و زمینی قعالیت دارند.

حمل و نقل اویل پمپ خودرو از چین
حمل و نقل اویل پمپ خودرو از چین

سود واردات اویل پمپ خودرو چقدر است

واردات اویل پمپ خودرو به سه دلیل یکی از سودآورترین انواع واردات قطعات خودرو محسوب می‌شود. دلیل اول نبود تولیدی داخلی است، دلیل دوم نیاز زیاد بازار به خرید آن و دلیل سوم ارزان بودن قیمت خرید این قطعات از شرکت‌های چینی.

واردات اویل پمپ خودرو با شرکت بازرگانی علی والا

همه نکاتی که برای واردات اویل پمپ خودرو گفته شد زمانی ارزشمند است که در عمل بکار گرفته شوند. برای اینکه بتوانید بصورت عملی این مراحل را درست مطابق نکات گفته شده پشت‌سر بگذارید نیز لازم است که از متخصصان این کار که همان شرکت بازرگانی علی والا است کمک بگیرید.

حرف آخر

در این مقاله سعی کردیم واردات اویل پمپ خودرو از کشور چین را به طور کامل بررسی کنیم. به همین دلیل مراحل سه گانه آن یعنی خرید، ترخیص و ارسال به ایران را توضیح دادیم و مشخص کردیم که در هر مرحله چه نکاتی باید رعایت شود. امیدواریم این نکات در کنار کمک بازرگانی علی والا وارداتی پرسود برای شما به همراه داشته باشد.

سوالات متداول درباره واردات اویل پمپ خودرو

  • برای واردات اویل پمپ خودرو چه مراحلی را باید پشت‌سر گذاشت؟

برای اینکه بتوانیم از چین اویل پمپ خودرو وارد کشور کنیم لازم است که مراحل خرید، ترخیص و ارسال را پشت‌سر بگذاریم.

  • برای ترخیص اویل پمپ‌ها چه مدارکی را به گمرک چین تحویل دهیم؟

برای اخذ برگه ترخیص این قطعات، لازم است که بارنامه، پروفرما و کارت بازرگانی خود را به گمرک چین تحویل دهیم.

  • متداول‌ترین روش انتقال کالا از چین به ایران کدام روش است؟

در کل روش کارگو متداول‌ترین روش انتقال کالا از چین به ایران است که البته در میان انواع کارگو، کارگو دریایی بیشترین استفاده را دارد.

این مطلب را به اشتراک بگذارید

برای واردات کالا با علی والا تماس بگیرید. تلفن چین ( حسین جاوید ): 008613883921774

805 تعداد بازدید

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.