واردات جی پی اس با علی والا

واردات کالا با علی والا، تلفن: 008613883921774 ( حسین جاوید )

در سال ۲۰۲۲ بالای ۱۲ میلیارد دلار کالا و دستگاه از چین وارد ایران شده است. دراقع واردات از چین، یکی از پرسودترین تجارت‌های امروز ایران محسوب می‌شود. واردات جی پی اس نیز یکی از جدیدترین انواع این واردات است که در این مقاله قرار است آن را بررسی کنیم.

واردات جی پی اس

واردات جی پی اس از کشور چین درطی ۳ مرحله انجام می‌شود. مرحله اول آن خرید جی پی اس از شرکت‌های چینی است، مرحله دوم ترخیص حی پی اس‌های خریداری شده از گمرک این کشور و مرحله سوم ارسال آنها از چین به ایران. اما برای درست انجام شدن هر مرحله چه نکاتی را باید رعایت کنیم؟!

برای خرید لودر از چین با علی والا کلیک کنید.

فهرست مطالب:

  • چرا جی پی اس وارد کنیم
  • قوانین و نکات واردات چی پی اس
  • خرید چی پی اس
  • خرید عمده چی پی اس از چین
  • خرید چی پی اس از چین
  • ترخیص چی پی اس از گمرک چین
  • وارد کننده چی پی اس
  • حمل و نقل چی پی اس از چین به ایران
  • سود واردات چی پی اس چقدر است
  • واردات چی پی اس با شرکت بازرگانی علی والا
  • حرف آخر
  • سوالات متداول

چرا جی پی اس وارد کنیم

اولین موضوعی که قبل از بررسی مراحل واردات جی پی اس از کشور چین باید به آن بپردازیم این است که چرا یک بازرگان برای واردات از چین این وسیله را انتخاب کند؟ تکنولوژی همیشه جزو اولین اولویت برای واردات محسوب می‌شود. هر بازرگانی که بتواند اولین بار تکنولوژی با کیفیت‌تری وارد ایران کند سود بیشتری هم کسب خواهد کرد.

برای خرید ماشین حفاری از چین با علی والا کلیک کنید.

امروزه در ایران نیاز زیادی به خرید جی پی اس حس می‌شود و البته هیچ تولیدی یا شرکتی هم وجود ندارد که به این نیاز پاسخی اساسی دهد. به همین دلیل بهترین کار برای پاسخ دادن به این نیاز، واردات چی پی اس است. پس در اصل سودی که در این واردات وجود دارد باعث می‌شود یک بازرگان به انجام آن روی آورد.

چرا جی پی اس وارد کنیم
چرا جی پی اس وارد کنیم

قوانین و نکات واردات چی پی اس

واردات جی پی اس زمانی بصورت قانونی انجام می‌شود که یک‌سری نکات و قوانین که با آن مرتبط است رعایت شود. اولین این نکات داشتن کارت بازرگانی است. نکته دوم داشتن مجوزهایی برای واردات است که باید از گمرک چین و وزارت صنعت، معدن و تجارت اخذ شود.

خرید چی پی اس

اما برای خرید جی پی اس اولین اقدام چیست؟ خرید جی پی اس در مرحله اول باید از شرکت‌های معتبر چینی انجام شود و البته متناسب با نیاز بازار ایران باشد. درواقع خرید جی پی اس‌ باید چه از نظر کیفی چه از نظر کمی متناسب با درخواست بازار ایران باشد.

برای خرید دستگاه تزریق پلاستیک از چین با علی والا کلیک کنید.

خرید عمده چی پی اس از چین

کیفیت جی پی اس‌ها را با بررسی شرکت‌های چینی می‌توان مشخص کرد. برای بررسی کمیت آنها یعنی تعداد جی پی اس وارداتی نیز لازم است که نیاز بازار بررسی شده و براساس آن خرید انجام داد. برای خرید تعداد زیاد جی پی اس با قیمت پایین نیز بهترین روش خرید عمده است.

خرید چی پی اس از چین

با مشخص شدن کیفیت جی پی اس‌های درخواستی و تعداد آنها، نوبت به ارسال درخواست خرید برای شرکت‌های فروشنده می‌رسد. در درخواست خرید که پیش‌فاکتور یا پروفرما هم نامیده می‌شود اطلاعاتی مثل قیمت خرید، تعداد جی پی اس درخواستی و البته روش پرداخت هزینه خرید آنها باید درج شود.

خرید چی پی اس از چین
خرید چی پی اس از چین

ترخیص چی پی اس از گمرک چین

بعد از ارسال پروفرما برای شرکت فروشنده، نوبت به ترخیص جی پی اس‌های خریداری شده از گمرک چین می‌رسد. برای ترخیص نیز لازم است که مدارکی به اداره گمرک چین تحویل داده شده و کارهای اداری آن را متخصصانی که ترخیص‌کار نام دارند برعهده گیرند.

این مدارک شامل بارنامه، پروفرما و کارت بازرگانی شما می‌شود. همچنین باید برگه درخواست ترخیص جی پی اس‌ها نیز تکمیل شده و به گمرک چین تحویل داده شوند تا کارهای اداری آنها سریع‌تر انجام شود. درنهایت نوبت به پرداخت حق گمرکی و دریافت برگه ترخیص جی پی اس‌ها می‎‌رسد.

وارد کننده چی پی اس

واردات جی پی اس توسط واردکننده‌ای که کارت بازرگانی و مجوزهای لازم برای اینکار را داشته باشد قابل انجام است. درواقع تا شما کارت بازرگانی اخذ نکرده باشید نخواهید توانست مجوزهای لازم را برای واردات بگیرید و تا زمانی که این مجوزها را نداشته باشید واردات شما قانونی نخواهد بود.

حمل و نقل چی پی اس از چین به ایران

با اخذ برگه ترخیص، نوبت به انجام آخرین مرحله واردات جی پی اس می‌رسد که همان ارسال این وسایل از چین به ایران است. برای ارسال جی پی اس‌ها از چین به ایران لازم است که از شرکت‌های حمل‌ونقل بین‌المللی کارگو کمک گرفت. این شرکت‌ها به سه طریق از چین کالا به ایران می‌‎فرستند.

اولین راه استفاده از کشتی‌های باری است. راه دوم حمل‌ونقل بوسیله هواپیمای باری بوده و راه سوم نیز انتقال جی پی اس‌ها با قطار باری است. روش کارگو یکی از به‌صرفه‌ترین روش‌ها برای انتقال کالا و جی پی اس از چین به ایران است.

حمل و نقل چی پی اس از چین به ایران
حمل و نقل چی پی اس از چین به ایران

سود واردات چی پی اس چقدر است

واردات جی پی است سودآور است به چند دلیل. دلیل اول نیاز روزافزون به خرید این وسیله در ایران است. دلیل دوم نبود یک شرکت داخلی برای پاسخ‌دهی به این نیاز و دلیل سوم نیز ارزان بودن قیمت خرید جی پی اس از چین است. همچنین هزینه‌های واردات نیز با کمک بازرگانی علی والا بسیار اندک تمام می‌شود که درادامه توضیح می‌دهیم چرا.

واردات چی پی اس با شرکت بازرگانی علی والا

شرکت بازرگانی علی والا یکی از شرکت‌های پیشرو در زمینه واردات جی پی اس از چین است و براساس تجربه و تخصصی که دارد، توانسته این کار را با کمترین هزینه ممکن برای بازرگانان انجام دهد. تنها کافی است کارهای واردات خود را به این شرکت بسپارید و با بیشترین سود جی پی اس وارد ایران کنید.

حرف آخر

واردات جی پی اس از چین را در این مقاله بررسی کردیم. مشخص شد که این فرآیند از ۳ مرحله خرید، ترخیص و ارسال تشکیل شده و هرکدام از آنها نیز نکات خاص خود را دارند. این نکات را بررسی کردیم و توضیح دادیم که با کمک بازرگانی علی والا می‌توانید این فرآیند را با بیشترین سود انجام دهید.

سوالات متداول درباره واردات جی پی اس

  • برای واردات جی پی اس از چین چه مدارکی لازم است؟

داشتن کارت بازرگانی و البته مجوزهایی از گمرک ایران و وزارت صنعت، معدن و تجارت برای انجام این واردات ضروری است.

  • آیا قیمت جی پی اس در چین ارزان است؟

بله. قیمت خرید جی پی اس از شرکت‌های چینی بسیار ارزان است و همین دلیل واردات این وسیله از چین محسوب می‌شود.

  • در پروفرما چه اطلاعاتی درج می‌شود؟

درون پروفرما اطلاعاتی مثل قیمت خرید، تعداد جی پی اس درخواستی و روش پرداخت هزینه خرید آنها درج می‌شود.

این مطلب را به اشتراک بگذارید

برای واردات کالا با علی والا تماس بگیرید. تلفن چین ( حسین جاوید ): 008613883921774

993 تعداد بازدید

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.