واردات دستگاه تتو با علی والا

واردات کالا با علی والا، تلفن: 008613883921774 ( حسین جاوید )

از کشور چین کالاها و دستگاه‌های مختلفی به ایران وارد می‌شود. این کالاها و دستگاه‌ها تمام بازار ایران را قبضه کرده‌اند و سود اصلی از واردات آنها نصیب بازرگانانی می‌شود که مراحل خرید، ترخیص و ارسال کالاها را درست انجام می‌دهند. واردات دستگاه تتو یکی از پرسودترین این واردات است.

واردات دستگاه تتو

واردات دستگاه تتو به همراه واردات سوزن و جوهر تتو، به‌تازگی بسیار خواهان پیدا کرده و بازرگانان زیادی به انجام آن مشغول شده‌اند. این واردات اگر با رعایت نکاتی که در ادامه به آنها می‌پردازیم انجام شود جزو پرسودترین انواع واردات محسوب می‌شود. با ما تا پایان مقاله همراه باشید.

برای خرید پمپ بتن از جین با علی والا کلیک کنید.

فهرست مطالب

  • واردات سوزن تتو
  • واردات جوهر تتو
  • خرید دستگاه تتو
  • خرید عمده دستگاه تتو
  • خرید دستگاه تتو از چین
  • ترخیص دستگاه تتو از گمرک چین
  • وارد کننده دستگاه تتو
  • حمل و نقل دستگاه تتو از چین به ایران
  • سود واردات دستگاه تتو چقدر است
  • واردات دستگاه تتو از چین به ایران با بازرگانی علی والا
  • حرف آخر
  • سوالات متداول

واردات سوزن تتو

تتوکاران با دستگاه تتو، سوزن تتو و جوهر تتو کار نقاشی تتو روی بدن را انجام می‌دهند. به همین دلیل واردات دستگاه تتو زمانی کامل خواهد بود که همراه با دستگاه تتو، سوزن تتو نیز وارد شود. فرهنگ امروزی ایران طوری شده که دیگر تتو زدن کار زشتی محسوب نمی‌شود و جوانان زیادی به آن روی آورده‌اند. به همین دلیل بازرگانی که بتواند ابزار لازم تتوکاران را وارد کشور کند سود فراوانی نصیبش می‌شود.

واردات سوزن تتو
واردات سوزن تتو

واردات جوهر تتو

جوهر تتو نیز یکی دیگر از ابزار لازم برای انجام کار تتو است که در ایران تولید نمی‌شود. پس اگر قصد دارید دستگاه تتو وارد کشور کنید، باید حتما سوزن تتو و جوهر تتوی مناسب نیز همراه آن خریداری کرده و به ایران انتقال دهید. دستگاه، جوهر و سوزن تتو نیز هرکدام کیفیتی دارند که لازم است پیش از خرید شرکت‌های معتبری برای تهیه آنها در چین پیدا کنید.

برای خرید گریدر از چین با علی والا کلیک کنید.

خرید دستگاه تتو

برای اینکه بتوانید از شرکت‌هایی معتبر در چین دستگاه، سوزن و جوهر تتو باکیفیت خریداری کنید لازم است به چند فاکتور درباره شرکت‌ها توجه کنید. اولا شرکتی معتبر است که میزان فروش آن در طول سال یا ماه بیشتر از یک مقدار مشخص باشد. دوما در نظرسنجی‌ها و اعتباردهی‌ها جایگاه خوبی داشته باشد و سوما در نمایشگاه‌های کشوری یا بین‌المللی شرکت کرده باشد.

خرید عمده دستگاه تتو

بعد از بررسی این موارد، باید توجه داشته باشید به اینکه واردات کالا تنها زمانی سودآور است که خرید بصورت عمده انجام شود. پس حتما در واردات دستگاه تتو از چین، این دستگاه‌ها و سوزن و جوهر را بصورت عمده خریداری کنید. خرید عمده به شما این امکان را می‌دهد که با هزینه‌ای اندک تعداد زیادی کالا خریداری کرده و درنتیجه بتوانید در ایران با قیمتی بیشتر آنها را بفروشید و سود کسب کنید.

خرید عمده دستگاه تتو
خرید عمده دستگاه تتو

خرید دستگاه تتو از چین

مرحله خرید دستگاه تتو با تکمیل و ارسال یک پیش‌فاکتور که پروفرما هم نامیده می‌شود پایان می‌یابد. درون پروفرما باید اطلاعاتی مثل قیمت خرید، تعداد دستگاه تتو درخواستی و روش پرداخت هزینه خرید آنها درج شود. واردات دستگاه تتو نیز با ارسال پروفرما برای شرکت فروشنده و تایید آن و درنهایت ارسال دستگاه‌های تتو به گمرک چین وارد مرحله بعد می‌شود.

برای خرید گریدر از چین با علی والا کلیک کنید.

ترخیص دستگاه تتو از گمرک چین

در این مرحله از واردات دستگاه تتو از چین به ایران، شما باید با کمک یک ترخیص‌کار که کارش اخذ برگه ترخیص دستگاه‌های تتو است، ابتدا لیستی از خرید خود همراه با کد تعرفه آنها تهیه کرده و به گمرک تحویل دهید و سپس مدارکی که برای ترخیص لازم است را فراهم کنید.

این مدارک بارنامه، کارت بازرگانی و پروفرمای خرید دستگاه‌ها، جوهر و سوزن تتو است. تحویل این مدارک به گمرک چین و تکمیل برگه درخواست ترخیص دستگاه‌های تتو درنهایت باعث می‌شود که بازرسان گمرک اقدام به بررسی دستگاه‌های تتو کرده و اگر مشکلی وجود نداشت برگه ترخیص را صادر کنند. با صدور برگه ترخیص مشخص خواهد شد که چقدر حق گمرکی باید پرداخت کنید.

وارد کننده دستگاه تتو

واردات دستگاه تتو از کشور چین به ایران نیازمند داشتن مدارکی است که مهم‌ترین آنها کارت بازرگانی است. علاوه بر کارت بازرگانی، مجوز از گمرک ایران و مجوز از وزارت بهداشت نیز برای اینکه واردات شما قانونی باشد لازم است. اخذ تمام این مجوزها البته کاملا وابسته است به داشتن کارت بازرگانی.

حمل و نقل دستگاه تتو از چین به ایران

در آخرین مرحله واردات دستگاه تتو از چین نوبت به انتقال این دستگاه‌ها، جوهر و سوزن‌های خریداری شده به ایران می‌رسد. برای انتقال هر کالا یا دستگاهی از کشوری به کشور دیگر مثل چین به ایران، لازم است از شرکت‌های حمل‌ونقل بین‌المللی که کارگو نام دارند کمک گرفته شود. این شرکت‌ها به سه روش دریایی، هوایی و زمینی دستگاه‌های تتو را انتقال می‌دهند که البته روش دریایی مرسوم‌تر است.

حمل و نقل دستگاه تتو از چین به ایران
حمل و نقل دستگاه تتو از چین به ایران

سود واردات دستگاه تتو چقدر است

تقاضای زیاد برای استفاده از ابزارآلات تتو و نبود هیچ تولیدی داخلی باعث شده هر بازرگانی که به این واردات روی آورد سود بسیار زیادی کسب کند. البته ارزان بودن قیمت خرید دستگاه تتو در چین نیز روی تفاوت قیمت خرید و فروش این دستگاه بسیار موثر است و سود فراوانی را برای بازرگانان فراهم می‌آورد.

واردات دستگاه تتو از چین به ایران با بازرگانی علی والا

شرکت بازرگانی علی والا، یک شرکت واسطه است که دفتر مرکزی آن در چین بوده و شما می‌توانید با سپردن کارهای واردات دستگاه تتو به این بازرگانی، بدون اینکه لازم باشد به چین سفر کنید دستگاه‌های موردنیاز خود را از چین به ایران وارد کنید. انجام مراحل واردات با هزینه اندک و در کمترین زمان مهم‌ترین ویژگی‌های این بازرگانی است.

حرف آخر

در این مقاله سعی کردیم هر آنچه لازم است درباره واردات دستگاه تتو از چین بدانید را به شما توضیح دهیم. این مراحل شامل خرید، ترخیص و ارسال به ایران است که گفته شد در هر مرحله چه نکاتی مهم هستند و چگونه می‌توان به بیشترین سود در انجام این واردات دست یافت. امیدواریم مطالب گفته شده برای شما مفید بوده باشد.

سوالات متداول درباره واردات دستگاه تتو

  • چگونه می‌توان بدون اینکه به چین رفت دستگاه تتو وارد کشور کرد؟

با سپردن کارهای واردات به بازرگانی علی والا می‌توانید بدون اینکه به چین بروید دستگاه تتو وارد کنید.

  • آیا واردات سوزن تتو سودآور است؟

بله. چون هم نیاز به استفاده از آن در بازار ایران زیاد است، هم تولید داخلی سوزن تتو وجود ندارد و هم اینکه قیمت خرید آن در چین بسیار ارزان است.

  • مدارک لازم برای واردات دستگاه تتو کدامند؟

کارت بازرگانی، مجوز از گمرک، مجوز از وزارت بهداشت و مجوز از سازمان صنعت، معدن و تجارت.

این مطلب را به اشتراک بگذارید

برای واردات کالا با علی والا تماس بگیرید. تلفن چین ( حسین جاوید ): 008613883921774

105 تعداد بازدید

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.