واردات دستگاه تست قند خون با علی والا

واردات کالا با علی والا، تلفن: 008613883921774 ( حسین جاوید )

واردات دستگاه تست قند خون از جمله وارداتی است که برای بازرگانان بیشترین سود را در پی دارد چرا که جزو تجارت ضروری و کم هزینه محسوب می‌شود. آمارهای گمرک ایران نشان داده که در سال ۲۰۲۲ بیش از ۱۲ میلیارد دلار دستگاه و کالا وارد کشور شده است و البته واردات این دستگاه جزو یکی از پرمتقاضی‌ترین آنهاست.

دستگاه تست قند خون

واردات دستگاه تست قند خون از کشور چین به ایران انجام می‌شود و شامل سه مرحله خرید، ترخیص و ارسال به ایران است. در این مقاله قصد داریم نکات مهم هر مرحله را بررسی کنیم. تا پایان مقاله با ما باشید تا هر آنچه لازم است بدانید را برای شما توضیح دهیم.

برای خرید جرثقیل از چین با علی والا کلیک کنید.

فهرست مطالب

  • واردات کیت دستگاه قند خون
  • لزوم واردات دستگاه تست قند خون
  • خرید دستگاه تست قند خون
  • خرید عمده دستگاه تست قند خون از چین
  • خرید دستگاه تست قند خون از چین
  • ترخیص دستگاه تست قند خون
  • وارد کننده دستگاه تست قند خون
  • حمل و نقل دستگاه تست قند خون از چین
  • سود واردات دستگاه تست قند خون چقدر است
  • واردات دستگاه تست قند خون با بازرگانی علی والا
  • حرف آخر
  • سوالات متداول

واردات کیت دستگاه قند خون

کیت دستگاه قد خون به‌خاطر اینکه امکان تست قند خون را به صورت خانگی فراهم می‌کند، یکی از ضروری‌ترین دستگاه‌هایی است که بیماران به واردات آن نیاز دارند. همچنین بیمارستان‌ها و مراکز درمانی و تحقیقاتی به این دستگاه نیاز اساسی دارند و همین باعث شده که بازرگانان به این واردات روی آورند.

واردات کیت دستگاه قند خون
واردات کیت دستگاه قند خون

لزوم واردات دستگاه تست قند خون

قند خون یک بیماری بسیار حساس است که باید هر لحظه علائم آن چک شود. به همین دلیل چه از نظر اقتصادی و چه از نظر سلامت، واردات تست قند خون بسیار مهم و ضروری است. اما متاسفانه در داخل کشور هیچ تولیدی دستگاه تست قند خونی وجود ندارد تا به این نیاز وسیع پاسخ دهد.

برای خرید لیفتراک از چین با علی والا کلیک کنید.

به همین دلیل گزینه مناسب در این حالت واردات دستگاه تست قند خون است. کشور چین توانسته با داشتن کارگر ارزان و مواد خام اولیه فراوان دستگاه‌های تست قند خونی با قیمت بسیار پایین تولید کند. به خاطر این است که بازرگانان ایرانی جهت تهیه این دستگاه‌ها از شرکت‌های چینی خرید می‌کنند.

خرید دستگاه تست قند خون

شرکت‌های زیادی در چین وجود دارند که دستگاه‌های تست قند خون با کیفیتی تولید می‌کنند. شما به‌عنوان بازرگان باید به‌سراغ خرید از شرکت‌هایی بروید که هم با شرایط شما متناسب باشند و هم امکان این را فراهم کنند که بتوانید با قیمت مناسبی این دستگاه‌ها را خریداری کنید.

برای اینکه بدانید از میان انواع شرکت‌های فروشنده کدامشان گزینه بهتری است، باید فاکتورهای مختلفی مثل تعداد فروش در سال، اعتیار برند و امکان خرید عمده از آن شرکت را بررسی کنید. اگر شرکتی در این موارد اوضاع خوبی داشت گزینه مناسبی برای خرید است.

خرید عمده دستگاه تست قند خون از چین

اینکه چرا امکان خرید عمده فاکتور مهمی است، به‌خاطر این است که شما زمانی از واردات دستگاه تست قند خون از کشور چین سود می‌برید که بتوانید از شرکت‌های فروشنده دستگاه‌های تست قند خون را به صورت عمده خریداری کنید. در خرید عمده شما می‌توانید تعداد زیادی دستگاه تست قند خون را با قیمت پایین خریداری کرده و در بازار ایران با قیمت بالا بفروشید.

خرید عمده دستگاه تست قند خون از چین
خرید عمده دستگاه تست قند خون از چین

خرید دستگاه تست قند خون از چین

هر زمان که تحقیقات و بررسی‌هایتان تمام شد، نوبت به ارسال درخواست خرید رسمی که پروفرما نام دارد برای شرکت فروشنده می‌رسد. در پروفرما اطلاعاتی مثل قیمت خرید هر عدد دستگاه تست قند خون، تعداد دستگاه‌های درخواستی و البته روش پرداخت هزینه خرید آنها درج می‌شود. همچنین لازم است آدرس و شماره تلفن شرکت‌های خریدار و فروشنده نیز درون پروفرما درج شود.

برای خرید دستگاه از چین با علی والا کلیک کنید.

ترخیص دستگاه تست قند خون

با ارسال پروفرما برای شرکت فروشنده و تایید آن، دستگاه‌های تست قند خون به گمرک چین تحویل داده می‌شوند. در این مرحله لازم است که شما با کمک یک ترخیص‌کار و ارائه مدارکی مثل کارت بازرگانی، بارنامه و پروفرما برای اخذ برگه ترخیص این دستگاه‌ها اقدام کنید. با صدور برگه ترخیص، دیگر نوبت به تحویل گرفتن دستگاه‌ها و ارسال آنها به ایران می‌رسد.

وارد کننده دستگاه تست قند خون

واردات دستگاه تست قند خون از کشور چین زمانی از نظر قانونی شدنی است که شما کارت بازرگانی و مجوزهای واردات از ارگان‌های مختلف دولتی مثل گمرک، وزارت صنعت، معدن و تجارت و البته وزارت بهداشت اخذ کرده باشید.

حمل و نقل دستگاه تست قند خون از چین

آخرین مرحله واردات دستگاه تست قند خون از چین به ایران، ارسال این دستگاه‌ها با کمک شرکت‌های حمل‌ونقل بین‌المللی که کارگو نام دارند است. این شرکت‌ها از سه راه دریایی، هوایی و زمینی اقدام به ارسال دستگاه‌ها می‌کنند. راه دریایی با کشتی باری، راه هوایی با هواپیمای باری و راه زمینی با قطار و کامیون باری انجام می‌شود.

حمل و نقل دستگاه تست قند خون از چین
حمل و نقل دستگاه تست قند خون از چین

سود واردات دستگاه تست قند خون چقدر است

واردات دستگاه تست قند خون سود بسیار زیادی دارد. دلیل اول آن بالا بودن تقاضای خرید برای این دستگاه‌ها در بازار ایران است، دلیل دوم نبود تولیدی داخلی و دلیل سوم ارزان بودن قیمت خرید این دستگاه‌ها در چین است. ّرای اینکه بدانید کانال اسپیرال چیست کلیک کنید.برای اینکه بدانید کانال اسپیرال چیست کلیک کنید.

واردات دستگاه تست قند خون با بازرگانی علی والا

تمام مراحلی که توضیح دادیم را می‌توانید با کمک شرکت بازرگانی علی والا در کمترین زمان و با کمترین هزینه پشت‌سر بگذارید. متخصصان این بازرگانی با داشتن دانش و جربه بالا در زمینه خرید، ترخیص و ارسال کالا از چین به ایران توانسته‌اند راهی بسیار ساده برای واردات این دستگاه‌ها بیابند و در اختیار شما قرار دهند.

حرف آخر

در این مقاله سعی کردیم واردات دستگاه تست قند خون از چین را با بررسی جزئیات و نکات مهم بررسی کنیم. در ابتدا خرید این دستگاه‌ها را توضیح دادیم، بعد به سراغ چگونگی ترخیص آنها از گمرک رفتیم و درنهایت نیز روش کارگو و چگونگی انجام کارها به‌سادگی با کمک علی والا را توضیح دادیم. امیدواریم مطالب گفته شده برای شما مفید بوده باشد.

سوالات متداول درباره واردات دستگاه تست قند خون

  • برای ترخیص دستگاه‌های تست قند خون از گمرک چه مدارکی لازم است؟

پروفرما، بارنامه و کارت بازرگانی مهم‌ترین مدارک برای ترخیص دستگاه‌های تست قند خون از گمرک است.

  • درون پروفرما چه اطلاعاتی درج می‌شود؟

قیمت خرید، تعداد دستگاه موردنیاز و روش پرداخت هزینه خرید اطلاعاتی است که درون پروفرما درج می‌شود.

  • متداول‌ترین روش برای انتقال دستگاه‌های تست قند خون از چین به ایران کدام است؟

روش کارگو دریایی به خاطر ساده و کم هزینه بودن، متداول‌ترین روش برای انتقال دستگاه‌های تست قند خون از چین به ایران است.

این مطلب را به اشتراک بگذارید

برای واردات کالا با علی والا تماس بگیرید. تلفن چین ( حسین جاوید ): 008613883921774

378 تعداد بازدید

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.