واردات عینک اسکی با علی والا

واردات کالا با علی والا، تلفن: 008613883921774 ( حسین جاوید )

مدت زیادی است که کشور چین به عنوان شریک شماره یک تجاری ایران، هر کالا و دستگاهی که لازم باشد را با قیمت ارزان به بازرگانان ایرانی می‌فروشد. همین باعث شده که هر سال حجم عظیمی کالا و دستگاه از چین به ایران وارد شود. واردات عینک اسکی یکی از انواع این حجم واردات است.

واردات عینک اسکی

واردات عینک اسکی جزو یکی از پرسودترین انواع واردات لوازم ورزشی از چین به ایران محسوب می‌شود. این واردات از سه مرحله تشکیل شده که شامل خرید عینک‌های اسکی از شرکت‌های چینی، ترخیص آنها از گمرک و ارسالشان به ایران است. با ما باشید تا این مراحل را با ذکر جزئیات توضیح دهیم.

برای خرید گریدر از چین با علی والا کلیک کنید.

فهرست مطالب

  • چرا عینک اسکی وارد کنیم
  • مدارک لازم برای واردات عینک اسکی
  • خرید عینک اسکی
  • خرید عمده عینک اسکی
  • خرید عینک اسکی از چین
  • ترخیص عینک اسکی از گمرک چین
  • وارد کننده عینک اسکی
  • حمل و نقل عینک اسکی از چین به ایران
  • سود واردات عینک اسکی چقدر است
  • واردات عینک اسکی با شرکت بازرگانی علی والا
  • حرف آخر
  • سوالات متداول

چرا عینک اسکی وارد کنیم

عینک اسکی یکی از لوازم ورزشی بسیار محبوب است که چندین سال گذشته به‌خاطر گسترش ورزش اسکی، تقاضا برای خرید آن در بازار ایران بیشتر شده است. روش تامین آن هم تنها واردات است چون در ایران تولید نمی‌شود. بازرگانی که واردات این عینک‌ها را برعهده گیرد قطعا به‌خاطر این تقاضای زیاد و راحت بودن کارهای واردات عینک اسکی، سود زیادی کسب می‌کند.

چرا عینک اسکی وارد کنیم
چرا عینک اسکی وارد کنیم

مدارک لازم برای واردات عینک اسکی

جدای از کارت شناسایی، پاسپورت و ویزای تجاری، یکی از مهم‌ترین مدارک برای واردات عینک از چین کارت بازرگانی است. کارت بازرگانی به کسانی تعلق می‌گیرد که دارای بیش از سه سال سابقه در کسب‌وکارهای مرتبط با فروش لوازم ورزشی باشند و همچنین صلاحیت قانونی لازم برای آن داشته باشند.

برای خرید لودر از چین با علی والا کلیک کنید.

خرید عینک اسکی

برای خرید عینک اسکی از شرکت‌های چینی زیادی می‌توان استفاده کرد اما نکته مهم این است که حتما شرکتی که انتخاب می‌کنید دارای اعتبار کافی برای اینکار باشد. همچنین با توجه به نیازهای بازار ایران این شرکت را انتخاب کنید. اینکه چه نوع عینک اسکی با چه کیفیت و چه تعدادی لازم است وارد کنید کاملا به بازار وابسته است.

خرید عمده عینک اسکی

همچنین روش خرید خود را بصورت عمده انتخاب کنید. در روش خرید عمده می‌توانید با پرداخت هزینه‌ای کمتر، تعداد بیشتری عینک اسکی خریداری کنید. در این روش خرید همچنین سود بیشتری نصیب شما می‌شود چراکه ترزان خریداری کرده و گران می‌فروشید.

خرید عمده عینک اسکی
خرید عمده عینک اسکی

خرید عینک اسکی از چین

با مشخص شدن شرکت فروشنده، قیمت هر عدد عینک اسکی و تعداد درخواستی آنها، نوبت به خرید رسمی این وسایل ورزشی می‌رسد. برای اینکه بتوانید از شرکت فروشنده چینی بصورت رسمی عینک شنا خریداری کنید لازم است که یک پیش‌فاکتور یا پروفرما تهیه کرده و برای آنها ارسال کنید.

برای خرید ماشین حفاری از چین با علی والا کلیک کنید.

درون پروفرما اطلاعاتی مثل قیمت خرید هر عدد عینک اسکی، تعداد عینک اسکی درخواستی، روش پرداخت هزینه خرید آنها و اطلاعات مربوط به شرکت فروشنده و خریدار درج می‌شود. ارسال و تایید پروفرما به معنای انجام شدن مرحله خرید عینک اسکی از شرکت‌ فروشنده چینی است.

ترخیص عینک اسکی از گمرک چین

با ارسال پروفرما برای شرکت فروشنده و تایید خرید آن توسط آن شرکت، عینک‌های اسکی به گمرک چین تحویل داده می‌شوند و لازم است که در این مرحله برای ترخیص آنها اقدام شود. کارهای ترخیص نیز با کمک یک ترخیص‌کار و ارائه مدارکی مثل کارت بازرگانی، پروفرما و بارنامه انجام می‌شود که کاملا بر اساس قوانین گمرک کشور چین است.

وارد کننده عینک اسکی

وارد کننده عینک اسکی علاوه بر اینکه لازم است کارت بازرگانی داشته باشد، به مجوزهایی برای این واردات از گمرک چین، سازمان صنعت، معدن و تجارت و البته ارگان‌های مرتبط با لوازم ورزشی هم نیاز دارد. این مجوزها به بازرگان مجوز واردات عینک اسکی از چین را بصورت قانونی داده و البته اخذ آنها ضروری است.

حمل و نقل عینک اسکی از چین به ایران

آخرین مرحله واردات عینک اسکی از چین همان حمل‌ونقل این وسیله به ایران است. برای انتقال عینک‌های اسکی از چین به ایران لازم است که حتما از شرکت‌‎های حمل‌ونقل بین‌المللی که برای اینکار ابداع شده‌اند کمک بگیرید. نام این شرکت‌ها کارگو است.

حمل و نقل عینک اسکی از چین به ایران
حمل و نقل عینک اسکی از چین به ایران

شرکت‌های کارگو به سه روش دریایی، زمینی و هوایی اقدام به حمل‌ونقل عینک اسکی از چین به ایران می‌کنند. روش مرسومی که بازرگانان ایرانی برای انتقال عینک‌های اسکی از چین به ایران از آن استفاده می‌کنند روش کارگو دریایی است.

سود واردات عینک اسکی چقدر است

واردات عینک اسکی از چین به ایران از چند جنبه سود بسیار زیادی برای بازرگانان ایران به همراه دارد. جنبه اول آن نبود هیج تولیدی عینک اسکی در ایران است. جنبه دوم آن تقاضای بالایی است که برای خرید این محصولات در ایران وجود دارد و روز به روز هم افزایش می‌یابد.

جنبه سوم ارزان بودن قیمت خرید عینک اسکی در چین است. شما می‌توانید عینک‌های اسکی با کمترین قیمت ممکن را در چین پیدا کرده و بصورت عمده خریداری کنید. این مدل خرید عینک اسکی باعث می‌شود که بتوان سود بسیار زیادی از واردات عینک اسکی کسب کرد.

واردات عینک اسکی با شرکت بازرگانی علی والا

هر سه مرحله واردات عینک اسکی از چین را می‌توانید با کمک متخصصان شرکت بازرگانی علی والا به‌سادگی و با صرف کمترین هزینه انجام دهید. این بازرگانی دارای کارشناسان خرید باتجربه، ترخیص‌کاران کاربلد و فورواردرهای بسیار آگاهی است که تجربه آنها باعث شده بتوان در کمترین زمان ممکن و با صرف کمترین هزینه عینک اسکی از چین وارد ایران کرد.

حرف آخر

در این مقاله سعی کردیم مراحل واردات عینک اسکی از چین را به‌سادگی توضیح دهیم و نشان دهیم که در هر مرحله لازم است چه نکاتی را رعایت کنید. امیدواریم مطالب گفته شده برای شما مفید بوده باشد و بتوانید سود خوبی از این واردات کسب کنید.

سوالات متداول درباره واردات عینک اسکی

  • چطور می‌توان از چین عینک اسکی وارد کرد؟

برای واردات عینک اسکی از کشور چین لازم است که حتما با کمک یک شرکت بازرگانی واسطه مثل علی والا مراحل خرید، ترخیص و ارسال این لوازم را به‌درستی پشت‌سر بگذارید.

  • در پروفرما چه اطلاعاتی درج می‌شود؟

قیمت خرید، تعداد عینک اسکی درخواستی و روش پرداخت هزینه خرید آنها اطلاعاتی است که در پروفرما درج می‌شود.

  • ترخیص‌کاران چه مدارکی را به گمرک چین تحویل می‌دهند؟

کارت بازرگانی، پروفرما و بارنامه مدارکی است که به گمرک چین تحویل داده می‌شود تا برگه ترخیص صادر شود.

این مطلب را به اشتراک بگذارید

برای واردات کالا با علی والا تماس بگیرید. تلفن چین ( حسین جاوید ): 008613883921774

215 تعداد بازدید

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.