واردات عینک شنا با علی والا

واردات کالا با علی والا، تلفن: 008613883921774 ( حسین جاوید )

بخش عمده‌ای از لوازم مورد نیاز ورزش شنا از طریق واردات تهیه می‌شود. واردات عینک شنا از کشور چین یکی از مهم‌ترین بخش‌های واردات این لوازم ورزشی محسوب می‌شود که سود بسیاری برای بازرگانان دارد، اما با این شرط ک مراحل آن به‌درستی پشت‌سر گذاشته شود.

واردات عینک شنا

واردات عینک شنا از چین در طی سه مرحله انجام می‌شود. مرحله اول آن خرید این کالا از شرکت‌های چینی است، مرحله دوم ترخیص عینک‌های شنای خریداری شده از گمرک و مرحله سوم ارسال آنها از چین به ایران. تا پایان مقاله با ما باشید تا روش درست انجام هر مرحله را توضیح دهیم.

فهرست مطالب

  • چرا عینک شنا وارد کنیم
  • مدارک لازم برای واردات عینک شنا
  • خرید عینک شنا
  • خرید عمده عینک شنا
  • خرید عینک شنا از چین
  • ترخیص عینک شنا از گمرک
  • وارد کننده عینک شنا از چین
  • حمل و نقل عینک شنا از چین به ایران
  • سود واردات عینک شنا چقدر است
  • واردات عینک شنا از چین به ایران با بازرگانی علی والا
  • حرف آخر
  • سوالات متداول

چرا عینک شنا وارد کنیم

عینک شنا یکی از مهم‌ترین وسایل مورد استفاده در ورزش شنا است. همه شناگران حرفه‌ای و آماتور به این وسیله نیاز دارند اما متاسفانه در داخل کشور هیچ تولیدی عینک شنایی وجود ندارد. نتیجه اینکه برای رفع نیاز به عینک شنا، بازرگانان آنها را از چین وارد ایران می‌کنند. بالا بودن نیاز و نبود رقیب داخلی باعث می‌شود که واردات عینک شنا هم ضروری باشد و هم بسیار پرسود.

چرا عینک شنا وارد کنیم
چرا عینک شنا وارد کنیم

مدارک لازم برای واردات عینک شنا

به جز مدارک نشان دهنده هویت مثل آی دی کارت، پاسپورت و البته ویزای تجاری، یکی از مهم‌ترین مدارکی که هر بازرگان واردکننده‌ای باید داشته باشد، کارت بازرگانی است. چه قصد واردات عینک شنا داشته باشید چه واردات هر کالای دیگری، حتما باید کارت بازرگانی تهیه کنید.

برای شرکت در بهترین آموزش شنا کلیک کنید.

خرید عینک شنا

اولین سوالی که هر بازرگان واردکننده عینک شنایی با آن روبرو می‌شود این است که از کدام شرکت‌های چینی عینک شنا بخرد. اگر قصد دارید وارداتی با کیفیت و پرسود داشته باشید لازم است که حتما از بهترین شرکت‌های فروشنده عینک شنا، این وسیله را خریداری کنید. برای همین ابتدا یک تحقیق اساسی درباره شرکت‌های چینی سازنده عینک شنا انجام دهید و سپس بهترین آنها را برای خرید انتخاب کنید.

خرید عمده عینک شنا

روش خرید عینک شنا نیز یکی از مهم‌ترین نکاتی است که لازم است به آن توجه کنید. خرید عمده، یعنی خرید با قیمت کم ولی در ابعاد زیاد، بهترین گزینه برای تهیه عینک شنا و واردات آن به ایران است. در خرید عمده شما عینک‌های شنا را با قیمت پایین خریداری کرده و درعوض در بازار ایران با قیمت بالا می‌فروشید. همین تفاوت قیمت تضمین‌کننده سود شما خواهد بود.

خرید عمده عینک شنا
خرید عمده عینک شنا

خرید عینک شنا از چین

تصمیم خود را که گرفتید، نوبت به خرید رسمی عینک‌های شنا از شرکت مدنظرتان می‌رسد. برای خرید رسمی لازم است که یک پیش‌فاکتور یا پروفرما تهیه کنید و در آن اطلاعات خرید خود را که شامل قیمت خرید، تعداد عینک شنای درخواستی و روش پرداخت هزینه خرید آنها است درون آن درج کنید. با تکمیل پروفرما، لازم است که آن را برای شرکت فروشنده ارسال و منتظر جواب بمانید.

اگر با درخواست خرید موافقت شود، عینک‌های شنای درخواستی شما با همان کیفیت و تعدادی که د ر پروفرما درج کرده‌اید تهیه شده و برای ارسال قانونی به ایران، تحویل گمرک چین داده می‌شود. در این مرحله لازم است که برای ترخیص آنها اقدام کنید.

ترخیص عینک شنا از گمرک

فرآیند ترخیص عینک شنا از گمرک چین، با ارائه مدارکی مثل کارت بازرگانی، پروفرما و بارنامه به اداره گمرک انجام می‌شود. تحویل این مدارک و سپردن کارها به ترخیص‌کار، درنهایت باعث می‌شود برگه ترخیص این وسایل صادر شده و با پرداخت مبلغی که حق گمرکی نام دارد بتوانید عینک‌های شنا را تحویل گرفته و برای ایران ارسال کنید.

وارد کننده عینک شنا از چین

واردات عینک شنا علاوه بر کارت بازرگانی، به مدارک دیگری که عمده آنها مجوز از سازمان‌های مختلف است هم نیاز دارد. برای مثال شما باید از گمرک ایران، سازمان صنعت، معدن و تجارت و البته ارگان‌های مرتبط با واردات وسایل ورزشی مجوز واردات اخذ کنید تا بتوانید بصورت قانونی عینک‌های شنا را از چین به ایران وارد کنید.

حمل و نقل عینک شنا از چین به ایران

آخرین مرحله واردات عینک شنا یعنی انتقال این وسایل از چین به ایران با کمک شرکت‌های حمل‌ونقل بین‌المللی که کارگو نام دارند انجام می‌شود. در این مرحله شما یا بصورت هوایی، یا دریایی یا زمینی عینک‌های شنا خریداری شده را از چین به ایران انتقال می‌دهید. روش دریایی مرسوم‌ترین روش برای حمل‌ونقل کالاهای بصورت عمده خریداری شده است که البته کارگو دریایی نامیده می‌شود.

حمل و نقل عینک شنا از چین به ایران
حمل و نقل عینک شنا از چین به ایران

سود واردات عینک شنا چقدر است

سه دلیل اصلی برای اینکه واردات عینک شنا از چین سود زیادی دارد می‌توان نام برد. دلیل اول تقاضای زیاد برای خرید این وسیله در بازار ایران است. دلیل دوم نبود تولید داخلی برای پاسخ‌گویی به این نیاز اساسی و البته دلیل سوم که باعث شده بازرگانان از چین عینک شنا وارد کنند نه کشور دیگری، ارزان بودن قیمت خرید این وسایل در چین است.

واردات عینک شنا از چین به ایران با بازرگانی علی والا

تمام مراحلی که نام بردیم، با کمک متخصصان بازرگانی علی والا که در واردات عینک شنا پیشگام هستند به‌سادگی قابل انجام است. تنها کافی است با مشاوران این بازرگانی تماس بگیرید تا به شما توضیح دهند چگونه می‌توان با کمترین هزینه و در کمترین زمان ممکن، از چین عینک شنا وارد کشور کرد.

متخصصان مستقر در چین علی والا همخ مراحل و صفر تا صد واردات و تجارت روی عینک شنا را برای فرد درخواست‌دهنده انجام می‌دهند و محموله را در ایران تحویل داده می‌شود.

حرف آخر

در این مقاله مراحل سه گانه واردات عینک شنا از چین یعنی خرید، ترخیص و ارسال به ایران را بررسی کردیم. مشخص شد که در هر مرحله باید چکار کرد تا سود این واردات ماکزیمم گردد. همچنین توضیح دادیم که کمک گرفتن از بازرگانی علی والا چقدر مهم است و می‌تواند کارهای واردات را برای شما مثل آب خوردن ساده کند. امیدواریم مطالب گفته شده برای شما مفید بوده باشد.

سوالات متداول درباره واردات عینک شنا

  • برای واردات عینک شنا از چین چه مدارکی باید داشته باشیم؟

کارت بازرگانی، مجوز از ارگان‌های دولتی مختلف و البته آی دی کارت و ویزای تجاری.

  • در پروفرما چه اطلاعاتی درج می‌شود؟

قیمت خرید، تعداد کالای درخواستی و روش پرداخت هزینه خرید که یا بصورت حواله ارزی دلاری است یا حواله یوان.

متداول‌ترین روش برای انتقال کالا از چین به ایران کدام است؟

روش کارگو دریایی، که بوسیله کشتی باری انجام می‌شود متداول‌ترین روش انتقال کالاهایی مثل عینک شنا از چین به ایران است.

این مطلب را به اشتراک بگذارید

برای واردات کالا با علی والا تماس بگیرید. تلفن چین ( حسین جاوید ): 008613883921774

723 تعداد بازدید

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.