واردات فیلتر روغن خودرو از چین با علی والا

واردات کالا با علی والا، تلفن: 008613883921774 ( حسین جاوید )

آیا درباره واردات فیلتر روغن خودرو از چین و نحوه تجارت آن در بازارهای جهانی اطلاعی دارید؟ آیا میدانید که برای واردات فلیتر روغن کدام کشورها انتخاب اول بازرگانان است؟ خودرو وسیله‌ای است که برای حمل‌ونقل به کار می‌رود و از این رو نیاز به نگهداری و مراقبت دارد.

واردات فیلتر روغن خودرو

از جمله این مراقبت‌ها تعویض فیلتر روغن است. این فیلترها از کشورهایی مانند چین و آلمان به ایران وارد می‌شوند. اینکه چین انتخاب اول اکثر بازرگانان و تجار  برای تجارت و واردات کالا است، شکی وجود ندارد. از طرفی چین، از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان لوازم‌یدکی خودرو نیز به‌حساب می‌آید. حال اگر قصد واردات فیلتر روغن خودرو از چین را دارید، شرکت علی والا قطعا جزء بهترین‌ها در این حوزه است که می‌تواند اطلاعات کافی در اختیار شما قرار دهد و یاریگر شما در این امر باشد. پس در ادامه با ما همراه باشید که بی‌شک مطالب مفیدی در این زمینه در اختیار شما قرار خواهیم داد.

برای واردات دستگاه از چین با علی والا کلیک کنید.

فهرست مطالب:

  • معرفی فیلتر روغن خودرو
  • مراحل واردات فیلتر روغن خودرو از چین
  • خرید عمده فیلتر روغن خودرو از چین
  • خرید فیلتر روغن خودرو از چین
  • حمل‌ونقل فیلتر روغن خودرو از چین به ایران
  • ترخیص فیلتر روغن خودرو از گمرک
  • سود واردات فیلتر روغن خودرو از چین
  • واردکننده فیلتر روغن خودرو از چین

معرفی فیلتر روغن خودرو

 در ابتدا باید بگوییم که برای واردات فیلتر روغن خودرو از چین، اولین اقدام، شناخت کالا، ویژگی‌ها و شناسایی بازار هدف است. یک تاجر باید درباره کالایی که می‌خواهد آن را وارد کنند به‌خوبی اطلاعات داشته باشد تا بهترین انتخاب را از بین بازارهای انجام دهد. حال بیایید درباره فیلتر روغن خودرو اطلاعاتی کسب کنیم.

همه ما می‌دانیم که روغن‌موتور باعث خنک شدن اجزا خودرو می‌شود و همچنین اصطکاک را نیز کم ‌می‌کند و عمر اجزا خودرو را افزایش می‌دهد. از طرفی، برای تصفیه و فیلتر روغن از آلودگی‌ها، قطعه‌ای به نام فیلتر روغن وجود دارد.

معرفی فیلتر روغن خودرو
معرفی فیلتر روغن خودرو

کار دیگر فیلتر روغن این است که از افزایش غلظت روغن خودرو ممانعت به عمل می‌آورد. فیلتر روغن از این بابت حائز اهمیت است که هر چه روغن‌موتور خودرو تمیزتر باشد، موجب می‌شود که طول عمر موتور خودرو افزایش یابد.

برای واردات لودر از چین با علی والا کلیک کنید.

مراحل واردات فیلتر روغن خودرو از چین

حال که با فیلتر روغن خودرو آشنا شدیم و اهمیت آن را فهمیدیم برای شروع به تجارت و واردات این محصول باید مراحل زیر را انجام دهیم:

  1. انتخاب نوع فیلتر روغن خودرو

در این مرحله با توجه به نیازهای بازار داخلی، باید تصمیم بگیرید که چه تعداد فیلتر روغن و برای چه نوع خودرویی وارد کنید؛ اگر این انتخاب به‌درستی صورت نگیرد متحمل ضرر خواهید شد.

  1. اخذ مجوزهای لازم

بعد از مشخص شدن محصول وارداتی نوبت آن است که برای دریافت مجوزهای موردنیاز از مراکز مربوطه اقدام کنید.

  1. یافتن تأمین‌کنندگان فیلتر روغن خودرو

یافتن صادرکننده از چین بخش مهم دیگر ماجراست.

  1. درخواست پیش‌فاکتور و نمونه محصول از تأمین‌کننده

 این مرحله قبل از نهایی کردن قرارداد است؛ لازم است نمونه‌ای از محصولی که به صورت عمده خریداری می‌کنید را ببینید و درباره کیفیت کالا و صحت گفته‌های فروشنده اطمینان حاصل کنید.

  1. انجام تبادلات ارزی و پرداخت بها محصول طبق قرارداد
  2. انجام کارهای مربوط به حمل‌ونقل و ترخیص

حمل‌ونقل بار وارداتی از چین به ایران و ترخیص کالاها از گمرک، فرایندی بسیار پیچیده است که بهتر است برای انجام آن از متخصصین فعال در این حوزه کمک بگیرید.

خرید عمده فیلتر روغن خودرو از چین

خرید عمده فیلتر روغن خودرو از چین، با توجه به شرایط افراد، روش‌های مختلفی دارد. تاجران باتجربه، در این باره کمتر دچار مشکل می‌شوند و گاهی با یک تماس کارشان راه می‌افتد؛ اما برای بازرگانان تازه‌کار و ناآگاه شاید فرایند خرید عمده کمی سخت باشد.

برای واردات گریدر از چین با علی والا کلیک کنید.

به طور کلی خرید فیلتر روغن از چین با استفاده از سایتهای فروشگاه یا سفر حضوری و مذاکره با فروشندگان و یا اینکه از طریق شرکت‌های بازرگانی که در این زمینه مهارت و تجربه کافی دارند انجام می‌شود. خود این موضوع نیز چالش‌هایی به همراه دارد؛ از جمله دانستن زبان چینی یا حداقل انگلیسی، شناختن سایت‌ها و تاجران چینی.

خرید عمده فیلتر روغن خودرو از چین
خرید عمده فیلتر روغن خودرو از چین

خرید فیلتر روغن خودرو از چین

یکی از راه‌های اصلی که برای خرید از چین وجود دارد، رجوع به بازارهای عمده مختص هر نوع کالاست. شما نیز برای خرید و واردات فیلتر روغن خودرو از چین می‌توانید به این بازارها مراجعه کنید تا به مزایای ارزشمندی دست یابید.

حال به معرفی برخی بازارهای مناسب چین برای خرید این محصول می‌پردازیم:

  • Kunshan Golden

کونشان گلدن از جمله بازارهای اختصاصی در چین است که در آن انواع لوازم‌یدکی از جمله فیلتر روغن خودروهای سبک و سنگین مختلف عرضه می‌شود. در این بازار به راحتی می‌توانید به تمام محصولات وارداتی خود دست یابید.

  • Guanzhou C&Y Filter

و اما بازار اختصاصی فیلترها! کسانی که در واردات لوازم‌یدکی روی فیلترها متمرکز هستند، بی‌شک باید از این بازار بزرگ کمک گیرند. بازار فیلتر گوانجو از جمله بزرگ‌ترین مراکز خرید لوازم خودرویی است که در آن انواع فیلتر هوا، روغن، بنزین و کابین خودروهای سبک و سنگین مختلف را یافت.

  • نینگبو میشنگ

از دیگر مراکز تخصصی در چین است و جزء توزیع کنندگان معتبر این کشور محسوب می‌شود که نماینده‌های مختلف در شهرهای گوناگون دارد.

حمل‌ونقل فیلتر روغن خودرو از چین به ایران

در تجارت بین‌المللی سه نوع روش حمل‌ونقل وجود دارد که تاجران با توجه به پارامترهایی مثل مسافت کشور صادرکننده تا کشور خریدار، نوع محصول وارداتی، مقدار کالا و هزینه حمل‌ونقل یکی از راه‌های، دریایی، هوایی، زمینی را انتخاب می‌کنند. گفتنی است حمل‌ونقل از جمله مسائل مهم در تجارت است که تاجران بهتر است برای انجام آن با یک شرکت حمل‌ونقل قرارداد ببندند.

حمل‌ونقل فیلتر روغن خودرو از چین به ایران
حمل‌ونقل فیلتر روغن خودرو از چین به ایران

ترخیص فیلتر روغن خودرو از گمرک

ترخیص فیلتر روغن خودرو از گمرک، کافی است کلیه هزینه‌های گمرکی اعم از هزینه انبارداری، سود بازرگانی، بیمه، هزینه تخلیه، هزینه و یا بهای سیف (CIF)، ارزش‌افزوده ۹ درصدی و عوارض گمرکی را پرداخت و در نهایت هزینه وزارت راه و ترابری را محاسبه کنید.

البته باید  قبل از پرداخت هزینه‌های مربوطه، اولین گام  که دریافت  مجوزهای لازم از ادارات مربوطه  است را بردارید؛  برای این کار نیز باید سفارش تجاری خود را با اطلاعات کامل محصول ثبت نمایید.

پس از تائید دریافت مجوزهای مربوطه، شما می‌توانید کارهای ترخیص بار خود را شروع کنید. توجه داشته باشید که بهتر است برای فرآیند ترخیص بهینه از گمرکات کشور از مشاوران متخصص، کمک و مشاوره بگیرید.

سود واردات فیلتر روغن خودرو از چین

به‌عنوان یک تاجر، مطمئناً دانستن اینکه یک تجارت چقدر سود خواهد داشت حائز اهمیت است. در واردات فیلتر روغن خودرو از چین مانند سایر لوازم‌یدکی خودرو مسائل مهمی وجود دارند که در مقدار این سود تأثیرگذار خواهند بود.

با توجه به نوسان ارز و مقدار کالای خریداری شده، هزینه انبارداری و حمل‌ونقل، هزینه‌های کسب مجوزها، کارمزد کارگران که در تخلیه بار کمک می‌کنند و دیگر هزینه‌ها برآیند سود حاصل از این معامله در تجارت‌های مختلف متفاوت است. واضح است که در خریدهای عمده و تاجرانی که بار اول دادوستدشان نیست و خودشان انبار دارند سود حاصل بیشتر خواهد بود.

واردکننده فیلتر روغن خودرو از چین

شرکت‌های معتبر تجاری هستند که به‌عنوان واردکننده کالای مختلف از جمله فیلتر روغن خودرو از چین فعالیت می‌کنند. این شرکت‌ها مثل شرکت تجاری معتبر علی والا، در چین نمایندگانی دارند که سبب می‌شوند فرایند واردات در کوتاه‌ترین زمان ممکن انجام شود و احتمال ضرر و زیان را بسیار کاهش می‌دهند. پس اگر سرمایه لازم را در اختیار دارید اما تجربه کافی ندارد، پیشنهاد ما به شما گرفتن مشاوره از یک شرکت باتجربه مثل علی والا است که می‌تواند در این مسیر سخت کمک‌کننده باشد.

سخن پایانی

حال که به پایان مقاله رسیدیم، از شما سپاس گذاریم که مطالب فوق را به‌خوبی مطالعه کردید و امیدواریم به سؤالاتی که در ذهنتان بود توانسته باشیم پاسخ مناسب بدهیم. در صورتی که می‌خواهید برای واردات فیلتر روغن خودرو از چین در مسیر درستی قدم بگذارید، می‌توانید از شرکت علی والا کمک بگیرید. ما آماده هستیم تا مشاوره تخصصی برای این کار ارائه دهیم. شما نیز خودتان را برای یک تجارت پرسود آماده کنید.

سؤالات متداول درباره واردات فیلتر روغن خودرو

  • ۱- برای اینکه حین واردات فیلتر روغن به مشکل بر نخوریم، چه باید کرد؟

اگر می‌خواهید که در حین واردات فیلتر روغن و یا سایر قطعات یدکی خودرو به مشکلی برنخورید، باید چند نکته مهم را در نظر داشته باشید. همیشه پیش از خرید، به مواردی مثل کیفیت فیلتر و نیاز بازار توجه کنید.

  • ۲- تعرفه واردات فیلتر روغن خودرو از چین چقدر است؟

میزان این تعرفه هرسال تغیر می‌کند. کد تعرفه گمرکی جهت ترخیص فیلتر در ردیف ۹۰۰۲۲۰۰۰ قرار دارد. به صورت کلی می‌توان گفت، ردیف ۸۷۰۸ تعرفه‌های گمرک ویژه واردات لوازم‌یدکی خودرو هست که تعرفه فیلتر روغن ۸۴۲۱۲۳۰۰ در مآخذ ۲۰ درصد با اولویت کالایی ۲۶ در سال ۱۴۰۱ است.

این مطلب را به اشتراک بگذارید

برای واردات کالا با علی والا تماس بگیرید. تلفن چین ( حسین جاوید ): 008613883921774

212 تعداد بازدید

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.