واردات قیچی مناسب پت با علی والا

واردات کالا با علی والا، تلفن: 008613883921774 ( حسین جاوید )

فرهنگ داشتن حیوانات خانگی در ایران در حال گسترش است و همین باعث شده واردات لوازم پت مثل واردات قیچی مناسب پت بسیار رونق پیدا کند. شاید برایتان جالب باشد اگر بدانید درصد زیادی از واردات ۱۲ میلیارد دلاری واردات از چین در سال ۲۰۲۲ به این لوازم تعلق داشته است.

واردات قیچی مناسب پت

واردات قیچی مناسب پت از چین در سه مرحله انجام می‌شود. مرحله اول آن خرید این قیچی‎‌ها از شرکت‌های فروشنده چینی است، مرحله دوم ترخیص قیچی‌های پت خریداری شده از گمرک و مرحله نهایی آن ارسال این لوازم از چین به ایران. تا پایان مقاله با ما باشید تا این مراحل را کامل بررسی کنیم.

برای خرید بیل مکانیکی از چین با علی والا کلیک کنید.

فهرست مطالب

  • چرا واردات قیچی مناسب پت؟
  • قوانین واردات قیچی مناسب پت
  • خرید قیچی مناسب پت
  • خرید عمده قیچی مناسب پت از چین
  • خرید قیچی مناسب پت از چین
  • ترخیص قیچی مناسب پت از گمرک
  • وارد کننده قیچی مناسب پت
  • حمل و نقل قیچی مناسب پت از چین به ایران
  • سود واردات قیچی مناسب پت چقدر است
  • واردات قیچی مناسب پت از چین با شرکت بازرگانی علی والا
  • حرف آخر
  • سوالات متداول

چرا واردات قیچی مناسب پت؟

در چند سال اخیر فرهنگ حیوان خانگی در ایران بسیار فراگیر شده و همین باعث شده که نیاز به لوازم و دستگاه‌های مناسب برای داشتن پت هم بیشتر شود. یکی از این لوازم قیچی مناسب پت است که در ایران تولید نمی‌شود. به همین دلیل واردات این قیچی برای بازرگانانی که دنبال کسب سود فراوانی هستند بهترین پیشنهاد محسوب می‌شود.

چرا واردات قیچی مناسب پت؟
چرا واردات قیچی مناسب پت؟

قوانین واردات قیچی مناسب پت

برای واردات قیچی مناسب پت لازم است که بازرگان حتما مدرکی به نام کارت بازرگانی داشته باشد. کارت بازرگانی به بازرگانانی داده می‌شود که حداقل ۳ سال در زمینه فروش یا تهیه لوازم پت فعالیت داشته باشند و جواز کسب و کد مالیاتی این کسب‌وکار را اخذ کرده باشند.

برای خرید پمپ بتن از جین با علی والا کلیک کنید.

خرید قیچی مناسب پت

برای واردات قیچی مناسب پت لازم است که ابتدا این وسایل را از شرکت‌های مناسب خریداری کرد. در چین شرکت‌های تولید لوازم پت زیادی وجود دارد، اما بهترین شرکت این است که با شرایط واردات شما جور بوده و بتواند با کیفیت‌ترین این قیچی‌ها را در اختیارتان قرار دهد.

خرید عمده قیچی مناسب پت از چین

یک ویژگی مهم که شرکت‌های فروشنده قیچی مناسب پت باید داشته باشند این است که امکان خرید عمده از آنها وجود داشته باشد. در روش خرید عمده شما می‌توانید با هزینه‌ای اندک تعداد زیادی از این قیچی‌ها را بصورت یکجا خریداری کرده و در ایران با قیمتی بیشنر بفروشید.

خرید عمده قیچی مناسب پت از چین
خرید عمده قیچی مناسب پت از چین

خرید قیچی مناسب پت از چین

شرایط گفته شده که برقرار بود نوبت به اجرای اولین مرحله واردات قیچی مناسب پت از شرکت انتخاب شده می‌رسد. برای خرید رسمی قیچی‌های مناسب پت از شرکت‌ فروشنده چینی، لازم است که یک درخواست خرید کاملا رسمی تهیه شده و به گمرک تحویل داده شود. این درخواست خرید باید شامل قیمت خرید، تعداد قیچی پت درخواستی و روش پرداخت هزینه خرید محصولات باشد.

برای خرید گریدر از چین با علی والا کلیک کنید.

ترخیص قیچی مناسب پت از گمرک

بعد از تکمیل و ارسال پروفرما یا همان درخواست خرید برای شرکت فروشنده، قیچی‌های پت درخواستی شما تهیه شده و سپس به گمرک چین تحویل داده می‌شوند. در این مرحله از واردات قیچی مناسب پت لازم است که شما از یک ترخیص‌کار برای اخذ برگه ترخیص قیچی‌ها کمک بگیرید.

ترخیص‌کار با ارائه مدارکی مثل بارنامه، کارت بازرگانی و پروفرما و همچنین تکمیل برگه درخواست ترخیص قیچی‌ها اقدام به اخذ برگه ترخیص می‌کند. روش کار نیز اینگونه است که بازرسان گمرک به بررسی قیچی‌های پت پرداخته و اگر مشکلی نبود با اخذ حق گمرکی از شما برگه ترخیص را صادر می‌کنند.

وارد کننده قیچی مناسب پت

داشتن کارت بازرگانی به تنهایی برای واردات قیچی مناسب پت کافی نیست. شما برای این کار لازم است که از ارگان‌های دولتی مختلف مثل گمرک ایران، وزارت بهداشت و سازمان صنعت، معدن و تجارت نیز مجوز بگیرید. البته داشتن کارت بازرگانی شرط اصلی برای اخذ این مجوزها است.

حمل و نقل قیچی مناسب پت از چین به ایران

در آخرین مرحله واردات قیچی مناسب پت از کشور چین، نوبت به ارسال این وسایل از کشور چین به ایران می‌رسد. برای انتقال قیچی‌های ترخیص شده از گمرک چین به گمرک ایران، یک روش عمومی به نام کارگو وجود دارد که در آن از یک وسیله حمل‌ونقل باری برای این کار استفاده می‌شود. کارگو به سه روش دریایی، هوایی و زمینی صورت می‌گیرد.

در روش کارگو دریایی از کشتی باری برای انتقال قیچی‌های مناسب پت استفاده می‌شود. در روش کارگو هوایی از هواپیمای باری و در روش کارگو زمینی از قطار یا کامیون باری. اینکه کدام روش کارگو را انتخاب کنید به شرایط واردات شما بستگی دارد. البته متداول‌ترین روش همان کارگو دریایی است.

حمل و نقل قیچی مناسب پت از چین به ایران
حمل و نقل قیچی مناسب پت از چین به ایران

سود واردات قیچی مناسب پت چقدر است

واردات قیچی مناسب پت سود بسیار زیادی برای بازرگانان دارد. علت آن هم تازه بودن بازار این واردات است. تقریبا هیچ رقیبی برای این واردات وجود ندارد و البته شرکت‌های چینی نیز این وسایل را با قیمتی بسیار اندک بفروش می‌رسانند.

واردات قیچی مناسب پت از چین با شرکت بازرگانی علی والا

مراحل واردات قیچی مناسب پت از چین به ایران را می‌توانید با کمک متخصصان شرکت بازرگانی علی والا در کمترین زمان ممکن و با هزینه‌ای بسیار اندک به سادگی پشت سر بگذارید. متخصصان این بازرگانی می‌توانند مراحل خرید، ترخیص و ارسال قیچی‌های مناسب پت را به جای شما انجام دهند بدون اینکه نیاز باشد به چین سفر کنید. تنها کافی است کارها را به علی والا بسپارید.

حرف آخر

در این مقاله سعی کردیم هر آنچه لازم است راجع به واردات قیچی مناسب پت از چین بدانید را دراختیار شما قرار دهیم. به همین دلیل مراحل این فرآیند که شامل خرید، ترخیص و ارسال به ایران است را بررسی کردیم و درنهایت توضیح دادیم که سپردن کارها به بازرگانی علی والا باعث می‌شود ساده‌تر این واردات انجام شود. امیدواریم مطالب گفته شده برای شما مفید بوده باشد.

سوالات متداول درباره واردات قیچی مناسب پت

  • چگونه می‌توان قیچی‌های پت را به ایران ارسال کرد؟

استفاده از روش کارگو برای این کار توصیه می‌شود. در این روش از یک وسیله حمل‌ونقل باری مثل کشتی، هواپیما یا قطار استفاده می‌شود.

  • چه مجوزهایی برای واردات قیچی پت مناسب از چین لازم است؟

مجوز از گمرک ایران، وزارت بهداشت و وزارت صنعت، معدن و تجارت.

  • در پروفرما چه اطلاعاتی باید درج شود؟

قیمت خرید، تعداد قیچی پت درخواستی، روش پرداخت هزینه خرید محصولات و اطلاعات شرکت فروشنده و خریدار.

این مطلب را به اشتراک بگذارید

برای واردات کالا با علی والا تماس بگیرید. تلفن چین ( حسین جاوید ): 008613883921774

223 تعداد بازدید

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.