واردات لوازم آتشنشانی با علی والا

واردات کالا با علی والا، تلفن: 008613883921774 ( حسین جاوید )

در سال ۲۰۲۲ چیزی حدود ۱۲ میلیارد دلار کالا و دستگاه از چین وارد کشور ما شده است. این واردات توسط بازرگانان و شرکت‌‎های بازرگانی صورت گرفته است. واردات لوازم آتشنشانی نیز یکی از موارد مهم در میان این واردات است که چند سالی است بازرگانان زیادی به آن روی آورده‌اند.

واردات لوازم آتشنشانی

اگر شما هم قصد دارید به واردات لوازم آتشنشانی از کشور چین روی آورید، لازم است که حتما سه مرحله اصلی این فرآیند را به‌‎خوبی بشناسید و پشت سر بگذارید. این مراحل شامل خرید، ترخیص و ارسال لوازم آتشنشانی از چین به ایران است. تا پایان مقاله با ما باشید تا همه آنچه لازم است را به شما بگوییم.

برای خرید لودر از چین با علی والا کلیک کنید.

فهرست مطالب

  • لزوم واردات لوازم آتشنشانی
  • قوانین واردات لوازم آتشنشانی
  • خرید لوازم آتشنشانی
  • خرید عمده لوازم آتشنشانی
  • خرید لوازم آتشنشانی از چین
  • ترخیص لوازم آتشنشانی از گمرک
  • وارد کننده لوازم آتشنشانی
  • حمل و نقل لوازم آتشنشانی از چین به ایران
  • سود واردات لوازم آتشنشانی چقدر است
  • واردات لوازم آتشنشانی با شرکت بازرگانی علی والا
  • حرف آخر
  • سوالات متداول

لزوم واردات لوازم آتشنشانی

لوازم آتشنشانی در ایران تولید نمی‌شوند و تقریبا هیچ تولیدی در زمینه این لوازم در ایران وجود ندارد. به همین دلیل بازرگانان برای برطرف کردن نیاز بازار ایران به لوازم آتشنشانی روی به واردات آن آورده‌!ند. البته می‌دانید که وجود این لوازم چقدر ضروری است و هر ایستگاه آتشنشانی به آنها نیاز دارد.

لزوم واردات لوازم آتشنشانی
لزوم واردات لوازم آتشنشانی

قوانین واردات لوازم آتشنشانی

برای اینکه بازرگانی بتواند بصورت قانونی به واردات لوازم آتشنشانی بپردازد، در مرحله اول نیازمند این است که کارت بازرگانی داشته باشد. برای اخذ کارت بازرگانی نیز لازم است که شما به عنوان بازرگان حداقل سه سال در حوزه فروش یا تولید این لوازم تجربه داشته باشید.

برای خرید ماشین حفاری از چین با علی والا کلیک کنید.

خرید لوازم آتشنشانی

پیش از هر اقدامی برای واردات لوازم آتشنشانی لازم است که بازار ایران را یک بررسی کلی کرده و مشخص کنید که ایستگاه‌های آتشنشانی، ادارات، ساختمان‌ها و … به چه نوع لوازم آتشنشانی و با چه درجه کیفیتی نیاز دارند.

همچنین لازم است که تعداد لوازمی که می‌تواند نیاز بخشی از بازار را پاسخگو باشد مشخص کنید. دانستن این دو فاکتور به شما کمک می‌‎کند بدانید چقدر هزینه برای واردات چه تعداد لوازم آتشنشانی با چه کیفیتی نیاز دارید.

خرید عمده لوازم آتشنشانی

برای اینکه خرید شما جنبه واردات به خود بگیرد لازم است که حتما تعداد بسیار زیادی لوازم آتشنشانی از شرکت‌های چینی خریداری کنید. برای اینکار هم روش خرید عمده وجود دارد که بوسیله آن می‌توانید تعداد زیادی لوازم آتشنشانی را با قیمتی اندک از چین خریداری کرده و در ایران با قیمت بالا بفروشید.

خرید عمده لوازم آتشنشانی
خرید عمده لوازم آتشنشانی

خرید لوازم آتشنشانی از چین

مرحله اول واردات لوازم آتشنشانی که همان خرید این لوازم از شرکت موردنظرتان است، با تکمیل و ارسال یک درخواست خرید که پروفرما نام دارد انجام می‌شود. درون پروفرما اطلاعاتی مثل قیمت خرید، تعداد لوازم آتشنشانی درخواستی و روش پرداخت هزینه خرید آنها درج می‌شود.

برای خرید دستگاه تزریق پلاستیک از چین با علی والا کلیک کنید.

ترخیص لوازم آتشنشانی از گمرک

با ارسال پروفرما برای شرکت فروشنده و تایید آن توسط شرکت، نوبت به تهیه این لوازم مطابق سفارش شما می‌رسد. همین‌که سفارش شما تکمیل شد، لوازم موردنظر به گمرک چین تحویل داده می‌شوند تا بصورت قانونی به ایران ارسال شوند. در این مرحله شما باید برای ترخیص این لوازم اقدام کنید.

مرحله ترخیص لوازم آتشننشانی اینگونه انجام می‌شود که یک‌سری مدارک مثل بارنامه، پروفرما و کارت بازرگانی به گمرک داده شده و بازرسان این اداره با دریافت آنها بصورت فانونی لوازم خریداری شده توسط شما را بررسی کرده و اگر مشکلی نبود، برگه ترخیص آنها را صادر می‌کنند.

وارد کننده لوازم آتشنشانی

زمانی یک بازرگان به‌عنوان وارد کننده لوازم آتشنشانی حق دارد فعالیت کند که اولا کارت بازرگانی داشته باشد و درثانی مجوزهای لازم برای این واردات را از ارگان‌ها و ادارات مربوطه اخذ کرده باشد. این مجوزها از گمرک و سازمان صنعت، معدن و تجارت و البته سازمان آتشنشانی کشوری دریافت می‌شود.

حمل و نقل لوازم آتشنشانی از چین به ایران

آخرین مرحله واردات لوازم آتشنشانی ارسال این لوازم از چین به ایران است. برای ارسال این لوازم از چین به ایران روشی با نام کارگو وجود دارد که در آن از کشتی، هواپیما یا قطار باری جهت حمل‌ونقل کالاها استفاده می‌شود. درمورد لوازم آتشنشانی استفاده از کشتی گزینه بسیار مناسبی است.

حمل و نقل لوازم آتشنشانی از چین به ایران
حمل و نقل لوازم آتشنشانی از چین به ایران

سود واردات لوازم آتشنشانی چقدر است

واردات لوازم آتشنشانی از کشور چین سود بسیار زیادی دارد که دراصل به‌خاطر این است که هیچ تولیدی در این زمینه در ایران وجود ندارد، نیاز بسیار زیادی برای خرید این لوازم در ایران وجود دارد و البته شرکت‌های چینی آنها را با قیمتی بسیار ارزان می‌‎فروشند.

واردات لوازم آتشنشانی با شرکت بازرگانی علی والا

واردات این لوازم از چین به ایران نیازمند استفاده از کمک متخصصان و افرادی است که در این زمینه تجربه لازم را دارند. کارشناسان خرید، ترخیص‌کاران و فورواردرهایی که در بازرگانی علی والا مشغول راهنمایی و انجام کارهای واردات هستند جزو بهترین گزینه‌ها برای سپردن کارهای واردات محسوب می‌شوند.

شما می‌توانید کارهای واردات لوازم آتشننشانی خود را به این کارشناسان سپرده و در کمترین زمان و با اندک هزینه‌ای، این لوازم را بدون اینکه به چین سفر کنید در ایران تحویل بگیرید. تمام کارها توسط متخصصان علی والا انجام شده و جای هیچ نگرانی نخواهد بود.

حرف آخر

در این مقاله سعی کردیم مراحل و نکات واردات لوازم آتشنشانی از کشور چین را بررسی کنیم. وارداتی که شامل خرید، ترخیص و ارسال این لوازم از چین به ایران است و هر کدام از مراحل آن نکات مهمی دارد که لازم است رعایت شود. امیدواریم مطالب گفته شده به شنا کمک کند که وارداتی پرسود داشته باشید.

سوالات متداول واردات لوازم آتشنشانی

  • در پروفرمای خرید لوازم آنتشنشانی چه اطلاعاتی درج می‌شود؟

درون پروفرما قیمت پیشنهادی لوازم، تعداد لوازم آتشنشانی درخواستی و روش پرداخت هزینه خرید آنها درج می‌شود.

  • کارهای ترخیص لوازم آتشنشانی توسط چه کسانی و با ازائه چه مدارکی انجام می‌شود؟

برای ترخیص لوازم آتشنشانی از گمرک چین لازم است که ترخیص‌کاران کارها را برعهده گیرند و البته مدارکی مثل کارت بازرگانی، پروفرما و بارنامه خرید را به گمرک چین تحویل دهند.

  • آیا می‌توان روی واردات لوازم آتشنشانی از چین سرمایه‌گذاری کرد؟

بله. شرکت بازرگانی علی والا این امکان را فراهم کرده است که بتوانید با حداقل هزینه‌ها هم روی واردات این لوازم سرمایه‌گذاری کرده و سود خوبی هم کسب کنید.

این مطلب را به اشتراک بگذارید

برای واردات کالا با علی والا تماس بگیرید. تلفن چین ( حسین جاوید ): 008613883921774

1,816 تعداد بازدید

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.