واردات لوازم یوگا از چین با علی والا

واردات کالا با علی والا، تلفن: 008613883921774 ( حسین جاوید )

در سال ۲۰۲۲ بالای ۱۲ میلیارد دلار کالا و دستگاه از کشور چین در زمینه‌های مختلف وارد کشور شده است. یکی از زمینه‌های جدیدی که بازرگانان به آن روی آورده‌اند و سود زیادی هم دارد، واردات لوازم یوگا است. در این مقاله قصد داریم این واردات و نکات آن را بررسی کنیم.

واردات لوازم یوگا

واردات لوازم یوگا از کشور چین به ایران در طی ۳ مرحله انجام می‌شود. این مراحل شامل خرید، ترخیص و ارسال از چین به ایران هستند. هرکدام از این مراحل نکاتی دارند که لازم است هر بازرگانی پیش از اقدام برای واردات این لوازم آنها را بداند. تا پایان مقاله با ما باشید و هر آنچه لازم است را متوجه شوید.

برای خرید بیل مکانیکی از چین با علی والا کلیک کنید.

فهرست مطالب

  • چرا لوازم یوگا وارد کنیم؟
  • قوانین واردات لوازم یوگا کدام است
  • خرید لوازم یوگا
  • خرید عمده لوازم یوگا
  • خرید لوازم یوگا از چین
  • ترخیص لوازم یوگا از گمرک چین
  • وارد کننده لوازم یوگا
  • حمل و نقل لوازم یوگا از چین به ایران
  • سود واردات لوازم یوگا چقدر است
  • واردات لوازم یوگا از چین با شرکت بازرگانی علی والا
  • حرف آخر
  • سوالات متداول

چرا لوازم یوگا وارد کنیم؟

اولین موضوعی که باید آن را توضیح دهیم این است که از بین این همه کالا و وسیله‌ای که می‌‎توان از چین وارد کشور کرد و سود مناسبی از واردات آنها کسب کرد، چرا لوازم یوگا وارد کنیم؟ پاسخ این سوال بسیار ساده است: چون نیاز زیادی به خرید لوازم یوگا در ایران وجود دارد ولی هیچ تولید‌کننده داخلی لوازم یوگایی در ایران نداریم.

چرا لوازم یوگا وارد کنیم؟
چرا لوازم یوگا وارد کنیم؟

قوانین واردات لوازم یوگا کدام است

پیش از هر اقدامی برای واردات لوازم ورزش یوگا لازم است که شما کارت بازرگانی داشته باشید. کارت بازرگانی نشانه این است که شما از نظر قانونی بازرگان هستید و حق این را دارید که از چین لوازم یوگا وارد کشور کنید. همچنین باید یک‌سری مجوز برای این واردات از ارگان‌های مختلف اخذ کنید که درادامه مقاله درباره آنها توضیح خواهیم داد.

برای خرید پمپ بتن از جین با علی والا کلیک کنید.

خرید لوازم یوگا

خرید لوازم یوگا باید متناسب با شرایط بازار ایران انجام شود. یعنی بازرگان باید ابتدا تحقیق کند که بازار ایران به چه لوازم یوگایی با چه کیفیتی و چه تعدادی نیاز دارد و سپس متناسب با آن از شرکت‌های چینی خرید خود را انجام دهد. تعیین این فاکتورها تنها با تحقیق ممکن است.

خرید عمده لوازم یوگا

زمانی خرید لوازم یوگای شما جنبه واردات خواهد گرفت که تعداد زیادی لوازم یوگا از شرکت‌های چینی خریداری کنید. یعنی لازم است این لوازم را بصورت عمده خریداری کنید تا بتوان نام آن را واردات نهاد. در خرید عمده شما با پرداخت مبلغ کمی تعداد زیادی لوازم یوگا خریداری کرده و در عوض در بازار ایران آنها را با قیمت بیشتری خواهید فروخت. این نوع خرید علت اصلی سود واردات لوازم یوگا است.

خرید عمده لوازم یوگا
خرید عمده لوازم یوگا

خرید لوازم یوگا از چین

اما خرید لوازم یوگا بصورت عملی و رسمی زمانی صورت می‌گیرد که شما یک پروفرما تهیه کرده و برای شرکت فروشنده ارسال کنید. درون پروفرما اطلاعاتی مثل قیمت خرید، تعداد لوازم یوگای درخواستی و البته روش پرداخت هزینه خرید را مشخص می‌کنید. ارسال پروفرما و تایید آن به معنی خرید رسمی لوازم یوگا از شرکت فروشنده است.

برای خرید گریدر از چین با علی والا کلیک کنید.

ترخیص لوازم یوگا از گمرک چین

با تایید پروفرما و تهیه لوازم یوگای درخواستی شما، نوبت به مرحله ترخیص این لوازم از گمرک چین می‌رسد. در اصل بعد از اینکه لوازم یوگای درخواستی شما مطابق با چیزی که سفارش دادید تهیه شد، شرکت فروشنده آنها را به گمرک چین تحویل می‌دهد تا بصورت قانونی به ایران ارسال شوند.

برای اینکه بتوانید لوازم یوگا را از گمرک چین تحویل بگیرید نیز لازم است که فرآیند ترخیص کالا که شامل ارائه مدارکی مثل بارنامه، کارت بازرگانی و پروفرما به اداره گمرک است پشت‌سر بگذارید. تحویل این مدارک بازرسان گمرک را وادار به بررسی لوازم یوگای خریداری شده توسط شما کرده و اگر مشکلی نباشد، باعث می‌شود برگه ترخیص این لوازم صادر شود.

وارد کننده لوازم یوگا

مجوزهایی که برای واردات لوازم یوگا از چین به ایران لازم است اخذ کنید شامل مجوز واردات از گمرک ایران، مجوز از سازمان صنعت، معدن و تجارت، مجوز از ارگان‌های تربیت بدنی و البته وزارت بهداشت و سلامت است.

حمل و نقل لوازم یوگا از چین به ایران

آخرین مرحله‌ای که لوازم یوگا را به دست بازار ایران می‌رساند و فرآیند واردات را تکمیل می‌کند، مرحله حمل‌ونقل این لوازم از چین به ایران است. این مرحله توسط کشتی باری، هواپیمای باری یا قطار باری انجام می‌شود. عموم بازرگانان انتقال با کشتی باری را انتخاب می‌کنند.

حمل و نقل لوازم یوگا از چین به ایران
حمل و نقل لوازم یوگا از چین به ایران

سود واردات لوازم یوگا چقدر است

پرسود بودن واردات لوازم یوگا از کشور چین به چند عامل وابسته است. اولین دلیل این است که در بازار ایران نیاز زیادی به خرید این لوازم وجود دارد. دلیل دوم نبود هیچ تولیدی داخلی برای برطرف کردن این نیاز است و دلیل آخر ارزان بودن قیمت خرید لوازم یوگا در چین است.

واردات لوازم یوگا از چین با شرکت بازرگانی علی والا

تمام مراحل و نکاتی که گفته شد را می‌توانید به‌سادگی هر چه تمام‌ با سپردن کارها به بازرگانی علی والا پشت‌سر بگذارید. متخصصانی که در بازرگانی علی والا مشغول کار هستند می‌توانند مراحل خرید، ترخیص و ارسال این لوازم را برای شما با کمترین هزینه و در کوتاه‌ترین زمان انجام دهند. تنها کافی است که کارهای واردات خود را به این بازرگانی بسپارید و لوازم یوگا را در ایران تحویل بگیرید.

حرف آخر

در این مقاله سعی کردیم هر آنچه لازم است درباره واردات لوازم یوگا از کشور چین بدانید را بصورت مختصر و کلی در اختیارتان قرار دهیم. به همین دلیل نکات اصلی مراحل خرید، ترخیص و ارسال لوازم یوگا از چین به ایران را توضیح دادیم و سپس گفتیم که می‌توانید این فرآیند را با سپردن تمام مراحل به بازرگانی علی والا به‌سادگی انجام دهید.

سوالات متداول واردات لوازم یوگا

  • برای واردات لوازم ورزش یوگا از کشور چین به ایران چه مدارکی باید داشته باشیم؟

کارت بازرگانی، مجوز از گمرک ایران و مجوز از اداره تربیت بدنی و دیگر ارگان‌های مربوطه مهم‌ترین مدارکی است که باید داشته باشیم.

  • درون پروفرما چه اطلاعاتی درج می‌شود؟

قیمت خرید، تعداد لوازم یوگای درخواستی و روش پرداخت هزینه خرید اطلاعاتی است که در پروفرما درج می‌شود.

  • متداول‌ترین نوع کارگو برای انتقال کالا از چین به ایران کدام است؟

کارگو دریایی، متداول‌ترین روش کارگو برای انتقال کالا و لوازم یوگا از چین به ایران است.

این مطلب را به اشتراک بگذارید

برای واردات کالا با علی والا تماس بگیرید. تلفن چین ( حسین جاوید ): 008613883921774

231 تعداد بازدید

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.