واردات چراغ خواب با علی والا

واردات کالا با علی والا، تلفن: 008613883921774 ( حسین جاوید )

واردات چراغ خواب از کشور چین یکی از هزاران وارداتی است که به ایران انجام می‌شود. وارداتی که در سال ۲۰۲۲ ارزشی برابر با ۱۲ میلیارد دلار داشته است و درواقع پرسودترین تجارتی است که می‌توان در ایران انجام داد. اما چرا و چطور؟

واردات چراغ خواب

واردات چراغ خواب از چین در طی ۳ مرحله انجام می‌شود. این مراحل عبارت است از: خرید چراغ خواب از شرکت‌های سازنده چینی، ترخیص آنها از گمرک و درنهایت ارسالشان به ایران. تا پایان مقاله با ما باشید تا توضیح دهیم چطور درست انجام‌دادن این مراحل منجر به وارداتی پرسود برای شما می‌شود.

برای واردات دستگاه از چین با علی والا کلیک کنید.

فهرست مطالب

  • چرا چراغ خواب وارد کنیم؟
  • قوانین واردات چراغ خواب
  • خرید چراغ خواب
  • خرید عمده چراغ خواب
  • خرید چراغ خواب از چین
  • ترخیص چراغ خواب از گمرک چین
  • وارد کننده چراغ خواب
  • حمل و نقل چراغ خواب از چین
  • سود واردات چراغ خواب چقدر است
  • واردات چراغ خواب از چین با شرکت بازرگانی علی والا
  • حرف آخر
  • سوالات متداول

چرا چراغ خواب وارد کنیم؟

احتمالاً خواندن عبارت واردات چراغ خواب از چین این سؤال را در ذهن شما ایجاد می‌کند که واردات این وسیله مگر چقدر ضرورت دارد که بازرگانان آن را انتخاب می‌کنند؟ اینکه در بازار ایران به خرید چراغ خواب نیاز زیادی وجود دارد باعث شده بازرگانان برای واردات آن به چین سفر کنند.

چرا چراغ خواب وارد کنیم؟
چرا چراغ خواب وارد کنیم؟

از طرفی هیچ تولیدی چراغ خوابی در ایران وجود ندارد که بتواند به این نیاز پاسخ گوید. نتیجه این می‌شود که بازرگانان با خرید چراغ‌خواب‌های ارزان چینی به این نیاز بازار پاسخ داده و سود خوبی دریافت می‌کنند. پس اگر دنبال وارداتی پرسود هستید چراغ‌خواب‌های چینی را فراموش نکنید.

برای واردات لیفتراک از چین با علی والا کلیک کنید.

قوانین واردات چراغ خواب

واردات چراغ خواب از چین نیازمند داشتن مدارک و مجوزهایی است. مهم‌ترین مدرک برای واردات این وسیله کارت بازرگانی است که با داشتن سابقه ۳ساله در زمینه فروش می‌توانید برای داشتن آن اقدام کنید. مجوزهای واردات نیز باید از گمرک ایران و وزارت صنعت، معدن و تجارت اخذ شوند.

خرید چراغ خواب

برای اینکه بتوانید به نیاز بازار ایران در زمینه خرید چراغ خواب پاسخ دهید لازم است که ابتدا یک بررسی جامع درباره تعداد چراغ خواب و کیفیت درخواستی آنها انجام دهید و سپس بر اساس آن، شرکت‌های چینی که برای این کار وجود دارند را انتخاب کنید.

خرید عمده چراغ خواب

خرید چراغ خواب از شرکت‌های چینی اگر به‌قصد واردات باشد، باید به‌صورت عمده انجام شود. خرید عمده این‌گونه انجام می‌شود که شما با هزینه‌ای کمتر از حالت خرید تکی، تعداد بیشتری چراغ خواب خریداری کرده و درنتیجه از فروش آنها سود زیادی کسب خواهید کرد.

خرید عمده چراغ خواب
خرید عمده چراغ خواب

خرید چراغ خواب از چین

برای اینکه بتوانید از شرکت‌های چینی چراغ‌خواب موردنظر خود را خریداری کنید لازم است که حتماً یک درخواست خرید رسمی تهیه کنید و برای آنها بفرستید. این درخواست خرید رسمی پیش‌فاکتور یا پروفرما نامیده می‌شود و در آن قیمت خرید، تعداد چراغ‌خواب درخواستی و البته روش پرداخت هزینه خرید درج می‌شود.

برای واردات جرثقیل از چین با علی والا کلیک کنید.

ترخیص چراغ خواب از گمرک چین

با ارسال پروفرما برای شرکت فروشنده، آنها به بررسی درخواست شما پرداخته و اگر با آن موافق باشند شروع به تهیه چراغ خواب‌ها کرده و بعد از تایید کیفی آنها را برای گمرک چین ارسال می‌کنند تا بصورت قانونی برای ایران فرستاده شوند.

زمانی گمرک چین اجازه می‌دهد که شما بصورت قانونی چراغ خواب‌ها را برای ایران ارسال کنید که کارهای ترخیص را بصورت قانونی انجام دهید. مراحل قانونی اخذ برگه ترخیص چراغ خواب‌ها شامل ارائه بارنامه، پروفرما و کارت بازرگانی به گمرک چین و تکمیل فرم درخواست ترخیص است.

وارد کننده چراغ خواب

برای اینکه کارهای ترخیص بصورت قانونی پیش رود لازم است که شما حتما به عنوان وارد کننده چراغ خواب شناخته شوید. معنای این جمله نیز داشتن مجوزهای واردات است که باید از گمرک ایران و وزارت صنعت، معدن و تجارت اخذ شده باشد که آن هم زمانی صادر می‌شود که کارت بازرگانی داشته باشید.

حمل و نقل چراغ خواب از چین

آخرین مرحله واردات چراغ خواب ارسال این وسایل از چین به ایران است. این مرحله با کمک شرکت‌های حمل‌ونقل بین‌المللی که کارگو هم نامیده می‌شوند قابل انجام است. این شرکت‌ها با وسایل نقلیه بین‌المللی چراغ خواب‌های خریداری شده توسط شما را از چین به ایران ارسال می‌کنند.

حمل و نقل چراغ خواب از چین
حمل و نقل چراغ خواب از چین

اینکه از کدام وسیله نقلیه برای انتقال چراغ خواب‌ها استفاده شود تعیین کننده نوع کارگوی شما خواهد بود. کارگو دریایی با کشتی باری، کارگو هوایی با هواپیمای باری و کارگو زمینی با قطار باری انجام می‌شود. در کل روش کارگو به صرفه‌ترین و ساده‌ترین روش حمل و نقل کالا از چین به ایران است.

سود واردات چراغ خواب چقدر است

واردات چراغ خواب از چین به سه دلیل سود بسیار زیادی دارد. دلیل اول نیاز زیادی است که به خرید این وسیله در بازار ایران وجود دارد. دلیل دوم نبود هیچ تولیدی چراغ خواب انبوه در ایران بوده و دلیل سوم نیز ارزان بودن قیمت خرید چراغ خواب از شرکت‌های چینی است.

واردات چراغ خواب از چین با شرکت بازرگانی علی والا

تا اینجا هر نکته‌‎ای که لازم بود برای درست انجام دادن واردات چراغ خواب بدانید را توضیح دادیم. اما در عمل برای اینکه بتوانید این مراحل را به‌خوبی پشت‌سر بگذارید لازم است که از متخصصان این حوزه کمک بگیرید. این متخصصان در شرکت بازرگانی علی والا گردهم آمده‌اند تا به شما کمک کنند.

بازرگانی علی والا تجربه‌ای طولانی مدت در واردات کالاهای مختلف مثل چراغ خواب از چین دارد و شما می‌توانید با خیال راحت کارهای خرید، ترخیص و ارسال این وسایل را به متخصصان این شرکت بازرگانی بسپارید و سود زیادی کسب کنید.

حرف آخر

در این مقاله سعی کردیم مراحل واردات چراغ خواب از کشور چین را از مرحله خرید تا ارسال به ایران را بررسی کنیم. هر آنچه لازم بود بدانید را به شما گفتیم و امیدواریم با رعایت این نکات و البته سپردن کارهای واردات خود به متخصصان بازرگانی علی والا وارداتی بسیار پرسود داشته باشید.

سوالات متداول درباره واردات چراغ خواب

  • آیا واردات چراغ خواب از چین سود دارد؟

بله. این واردات به خاطر اینکه پاسخ گوی یکی از نیازهای مهم بازار لوازم خانگی است و البته با هزینه‌ای اندک قابل انجام است، سود زیادی برای بازرگانان دارد.

  • برای واردکردن چراغ خواب پچه مدارکی نیاز است؟

برای واردات چراغ‌خواب از کشور چین شما به کارت بازرگانی، مجوز از گمرک ایران و البته مجوز از سازمان صنعت، معدن و تجارت نیاز دارید.

  • در پروفرما یا پیش‌فاکتور چه اطلاعاتی درج می‌شود؟

در پروفرما اطلاعاتی مثل قیمت خرید چراغ خواب‌ها، تعداد درخواستی و البته روش پرداخت هزینه خرید آنها درج می‌شود.

این مطلب را به اشتراک بگذارید

برای واردات کالا با علی والا تماس بگیرید. تلفن چین ( حسین جاوید ): 008613883921774

1,195 تعداد بازدید

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.