حواله یوان در تهران با علی والا

واردات کالا با علی والا، تلفن: 008613883921774 ( حسین جاوید )

داد و ستد و به بیانی واردات از چین نیاز به حواله یوان و پرداخت به فروشندگان و تامین‌کنندگان دارد.  حواله یوان در تهران توسط بازرگانی معتبر علی والا انجام می‌شود.

حواله یوان در تهران

از جمله روش‌هایی که تجار ایرانی برای پرداخت به تامین‌کنندگان چینی از آن استفاده می‌کنند،  ارسال حواله یوان است. با توجه به اینکه کشور ما تحریم است و دسترسی به شبکه‌های پرداخت بین‌المللی ندارد، بازرگانان برای تجارت با چین از شیوه ارسال حواله یوان پروسه پرداخت را انجام می‌دهند. در اداما این مطلب قصد داریم تا به حواله یوان در تهران با علی والا می‌پردازیم.

برای واردات از چین با بهترین قیمت و در کمترین زمان با علی والا کلیک کنید.

فهرست مطالب:

  • ارسال حواله یوان در تهران چگونه است؟
  • چرا یوان را انتخاب کنیم؟
  • کارمزد انتقال وجه به کشور بزرگ چین چقدر است؟
  • انتقال حواله یوان به یک حساب شخصی در کشور بزرگ چین چگونه است؟
  • حواله یوان در تهران با علی والا

ارسال حواله یوان در تهران چگونه است؟

با در نظر گرفتن تحریم‌های گوناگونی که در حال حاضر وجود دارد انتقال حواله ارزی به کشورهای خارجی درواقع از جمله اساسی‌ترین و مهم‌ترین دغدغه‌ها و نیز مشکلات تجار گرامی ایرانی محسوب می‌شود. اما نیاز است تا این امر را نیز ذکر کنیم که همچون تمام مشکلات و مسائل دیگری که دارای راه‌حل هستند، این مسئله نیز راه‌حل‌های گوناگون و خیلی زیادی دارد.

ارسال حواله یوان در تهران چگونه است؟
ارسال حواله یوان در تهران چگونه است؟

ارسال حواله ارزی ممکن است کمی سخت بوده و نیز ریسک‌های‌ خیلی زیادی داشته باشد اما نیاز است به این مسئله اشاره کنیم که این فعالیت کاملا قابل انجام بوده و بستگی به فردی دارد که حواله ارزی مورد نظر را برای شخص شما انتقال می‌دهد. در صورتی که این فرد به اندازه کافی ماهر، باتجربه و کاربلد باشد می‌تواند حواله‌ی مورد نظرتان را در کوتاه‌ترین زمان ممکن و البته بدون کوچک‌ترین مشکل و دردسر بزرگی انتقال دهد.

چرا یوان انتخاب کنیم؟

ضروری است این مسئله را ذکر کنیم که درحقیقت حواله یوان به علت ارتباط خوبی که هم اکنون میان کشور ایران و نیز کشور بزرگ چین وجود دارد نسبت به دیگر حوالجات مزایای به‌مراتب بیشتری دارد. برخی از این مزایا عبارتند از کارمزد پایین، سرعت بالای انجام حواله و نیز نبود خطر بلوکه شدن که قصد داریم در ادامه این بخش به شرح آن‌ها بپردازیم.

·       کارمزد کم نسبت به دیگر حوالجات

ارسال حواله یوان به کشور بزرگ چین بر عکس دیگر حوالجات موجود مانند دلار، یورو و نیز پوند از کارمزد خیلی پایین‌تری برخوردار بوده به شکلی که حتی نمی‌توان آن را با دلار یا حتی یورو مقایسه کرد. شایان ذکر است که کارمزد انتقال حواله یوان به کشور بزرگ چین بسته به قیمت و نیز نوع حساب و بانک کاملا متفاوت خواهد بود.

به‌همین علت پیشنهاد می‌کنیم جهت کسب اطلاعات دقیق در رابطه با این امر به کارشناسان در این حوزه مراجعه کرده و از آنها مشاوره اختصاصی بگیرید.

·       سرعت بالای انجام حواله

برخلاف دیگر حوالجات که اغلب به تایمی بین ۳ تا حداکثر ۵ روز (این مدت زمان کاملا تقریبی بوده و امکان دارد بسته به مسائلی نظیر تعطیلات کشور مقصد تغییر کند) جهت قرار گرفتن وجه در حساب شخص گیرنده نیاز دارند، در حال حاضر انتقال حواله یوان به کشور بزرگ چین در اکثر مواقع در یک روز کاری وفقط در عرض ۲۴ ساعت انجام می‌شود و وجه در این مدت زمان کوتاه در حساب شخص گیرنده قرار می‌گیرد.

·       دیگر نگرانی بابت بلوکه شدن حساب یا حواله مورد نظر نخواهید داشت

با در نظر گرفتن ارتباط بسیار نزدیکی که هم اکنون میان کشورهای ایران و نیز کشور بزرگ چین وجود دارد و البته تحریم نبودن  ایران توسط چین، هیچ نگرانی بابت بلوکه شدن حساب یا حواله مورد نظر وجود نخواهد داشت. اینگونه تمام مشتریان گرامی قادر خواهند بود با خیالی راحت حواله‌های یوان مورد نظرشان را با کمک کارشناسان در این حوزه به کشور بزرگ چین ارسال کنند.

تمام مسائلی که در بالا برای‌تان شرح دادیم همگی درکنار یکدیگر گرداوری شده‌اند تا حواله‌ی یوان برای افراد ایرانی به‌مراتب مناسب‌تر شود. درواقع به‌همین علت پیشنهاد می‌شود برای انجام تراکنش‌های بین المللی خود‌ از میان حوالجات مختلف موجود، حواله‌ی یوان را مورد استفاده قرار دهید.

کارمزد انتقال وجه به کشور بزرگ چین چقدر است؟

کارمزد انتقال وجه به کشور بزرگ چین با توجه به نوع حواله‌‌ای که مورد استفاده قرار می‌دهید یعنی حواله یوان، دلار یا پوند متفاوت خواهد بود و ضروری است که شما به‌منظور اطلاع از آن به متخصصان در این حوزه مراجعه کرده و از کارمزد مربوط به این کار اطلاع پیدا کنید.

کارمزد انتقال وجه به کشور بزرگ چین چقدر است؟
کارمزد انتقال وجه به کشور بزرگ چین چقدر است؟

انتقال حواله یوان به یک حساب شخصی در کشور بزرگ چین چگونه است؟

انتقال حواله یوان به حساب شخص یا حتی حساب یک سازمان امری ممکن و قابل انجام است. به‌منظور ارسال حواله ضروری بوده به متخصصین در این حوزه مراجعه کنید و از آنها مشاوره بگیرید. اگر‌ اطلاعات درخواست شده از مشتری کامل و صحیح به کارشناسان ارائه شوند حواله ارزی در اسرع وقت ارسال خواهد شد.

حواله یوان در تهران با علی والا

به‌منظور انتقال حوالجات مورد نظر خود شما می‌توانید به شرکت وارداتی و بازرگانی علی والا که یکی از بهترین کمپانی‌های ارائه‌دهنده خدمات بازرگانی محسوب می‌شود مراجعه کرده تا پس از ثبت نام و نیز ثبت سفارش انتقال حواله‌های شما به کشور بزرگ چین به انجام برسد.

لازم به ذکر است که کمپانی علی والا با سال‌ها تجربه در زمینه واردات و بازرگانی جزو برترین کمپانی‌هایی محسوب می‌شود که شما قادر خواهید بود با خیالی راحت به آن اعتماد کنید و تمام مسائل مالی بین‌المللی مهم خود را به آن‌ها بسپارید.

سخن نهایی

با توجه اینکه هم اکنون و با وجود تحریم‌های گوناگون، انجام معاملات تجاری و نیز پرداخت‌های بین‌المللی با دلار فوق‌العاده سخت و پرهزینه شده است، شیوه‌ای که اغلب به تجار و وارد‌کنندگان اقلام از چین توصیه می‌شود، انجام حواله یوان و همینطور استفاده از مزایای خیلی زیاد آن است.

درحقیقت، محدودیت‌های فعلی موجب شده‌اند تا هزینه‌های جانبی حوالجاتی همچون یورو و دلار افزایش قابل توجهی داشته باشد و هم اکنون کارمزد آنها به میزانی است که انجام معاملات تجاری را فوق‌العاده دشوار می‌کند.

به همین علت، بهترین شیوه برای خرید از چین، پرداخت هزینه‌های خرید اقلام و دیگر هزینه‌ها همچون حمل و نقل محموله با استفاده از یوان است. درواقع یوان از جمله ارزهای فوق‌العاده پرکاربرد در معاملات تجاری محسوب می‌شود و همانطور که مطلع هستید به یکی از نیازهای اساسی و حائز اهمیت تجار ایرانی تبدیل شده است.

سوالات متداول درباره حواله یوان در تهران

  • در چه روزهایی از هفته امکان ارسال حواله به کشور بزرگ چین وجود دارد؟

ارسال حواله فقط در روزهای دوشنبه و نیز پنجشنبه امکان‌پذیر است؛ چرا که این دو روز درواقع جزو روزهای کاری و غیر تعطیل در کشور بزرگ چین هستند.

  • حواله دستی چه تفاوتی با حواله بانکی دارد؟

حواله دستی پول نقد بوده و درواقع به‌صورت حضوری به فرد مشتری تحویل داده می‌شود. ولی در حواله بانکی وجه به حساب بانکی فرد واریز خواهد شد.

این مطلب را به اشتراک بگذارید

برای واردات کالا با علی والا تماس بگیرید. تلفن چین ( حسین جاوید ): 008613883921774

774 تعداد بازدید

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.