حواله یوان شخصی با علی والا

واردات کالا با علی والا، تلفن: 008613883921774 ( حسین جاوید )

یوان چین تنها در دو نوع حواله مطرح خواهد شد که شامل حواله یوان شخصی وهمینطور حواله یوان شرکتی است. جالب است بدانید که در سال قبل بیش‌از ۵۰۰ میلیارد دلار تنها به‌واسطه حواله‌های شخصی به سایر کشورهای خارجی منتقل شده است. قابل توجه بوده که برای انتقال وجه به فروشندگان محصول در چین و واردات اجناس مختلف از این کشور بزرگ به حواله یوان نیاز خواهید داشت.

حواله یوان شخصی

حواله یوان شخصی با علی والا یکی از شیوه‌های انتقال وجه به این کشور پرجمعیت است. این کار را قادر خواهید بود به‌صورت آنلاین انجام دهید. درحقیقت انتقال آنلاین حواله یوان شخصی شیوه‌ای سریع، ایمن و به‌صرفه به‌حساب می‌آید؛ چرا که فقط با چند کلیک ماوس، یا حتی ضربه‌زدن با انگشت روی کیبورد قادر خواهید بود وجه را برای مجموعه‌ها، بانک‌ها، تجار و نیز اعضای خانواده خود در کشور بزرگ چین انتقال دهید.

برای واردات از چین با بهترین قیمت و در کمترین زمان با علی والا کلیک کنید.

فهرست مطالب:

  • حساب شخصی امن تر است یا حساب شرکتی؟
  • انتقال حواله شخصی با علی والا به صورت آنلاین
  • حواله یوان شخصی با علیپی «Alipay»
  • به چه صورت به حساب علیپی (Alipay) پول انتقال دهیم؟
  • حواله یوان شخصی با علی والا؛ راهی مطمئن

حساب شخصی امن تر است یا حساب شرکتی؟

انتقال و ارسال حواله‌ها هم از طریق حساب‌های شخصی و هم از طریق حساب‌های شرکتی‌ انجام می‌پذیرد. شایان ذکر بوده که حواله یوان شخصی با علی والا نسبت به شرکتی به‌مراتب سریع‌تر انجام می‌شود. علا‌وه‌بر این باید بگوییم که در این روش هیچ نیازی به اعمال مالیات‌بر فروش وجود نخواهد داشت و نیز کارمزد کمتری دارد، به‌طوری که در برخی از مواقع کارمزد برابر با صفر است.

هم اکنون بیش از ۹۰٪ بازرگانان ایرانی ترجیح می‌دهند که ارسال حواله‌های مورد نظر خود را به حساب‌های شخصی وهمینطور صاحبان مجموعه‌های چینی آن هم در بانک معروف کشاورزی (ABC) انجام دهند. درحقیقت بانک معروف کشاورزی (ABC) جزو بهترین گزینه‌ها محسوب می‌شود.

حساب شخصی امن تر است یا حساب شرکتی؟
حساب شخصی امن تر است یا حساب شرکتی؟

این بانک جهت انجام این تراکنش‌ها هیچ کارمزدی دریافت نمی‌کند. از طرف دیگر محدودیتی نیز برای سقف تراکنش‌ها در بانک معروف کشاورزی وجود ندارد و افراد قادر خواهند بود به‌راحتی وجه را هر چقدر زیاد هم باشد، توسط این بانک معروف انتقال دهند.

انتقال حواله شخصی با علی والا به صورت آنلاین

انتقال یوان اینترنتی به‌علت سهولت دسترسی آن هم‌اکنون بسیار مورد توجه افراد در سراسر جهان قرار گرفته است. شایان ذکر بوده که افراد در گذشته جهت انتقال یوان ناچار به مراجعه به بانک‌های مختلف بودند و زمان خیلی زیادی را باید صرف انجام این کار می‌کردند.

ولی امروزه آنها با استفاده از یک رایانه یا حتی یک تلفن همراه هوشمند قادر خواهند بود این کار را به سرعت به‌انجام برسانند. با پیشرفت چشم‌گیر تکنولوژی، امروزه اکثر افراد به جای ارسال حواله‌های گوناگون و پول‌های کاغذی، قطعا درحال جابه‌جایی داده‌ها خواهند بود.

درواقع باید گفت که تنها سندی که برای تکمیل پروسه انتقال یوان نیاز خواهد بود، شماره تلفن یا شماره حساب شخص گیرنده وجه است. آخرین نظرسنجی‌های انجام شده در سطح جهانی نشان‌دهنده این امر هستند که Alipay و همینطور WeChat از جمله بهترین‌ پلتفرم‌های پرداخت الکترونیک در کشور چین محسوب می‌شوند.

آمارها نشان‌دهنده این امر هستند که از بین هر ۱۰ کاربر علاقه‌مند به پرداخت الکترونیک یوان، درواقع ۹ کاربر از این دو برنامه در ۱۲ ماه اخیر استفاده کرده‌اند.

حواله یوان شخصی با علیپی «Alipay»

حواله یوان شخصی با علیپی یا همان Alipay از جمله شیوه‌های ارسال پول به کشور بزرگ چین است. علیپی بخشی از مجموعه چندملیتی تجارت الکترونیک علی‌بابا بوده، علاوه‌بر‌ این از جمله عظیم‌ترین برنامه‌های پرداخت آنلاین در جهان محسوب می‌شود. برنامه پرطرفدار علیپی این امکان را به تمام کاربران خود می‌دهد تا وجه را در حساب شخصی خود ذخیره کنند و همینطور از تلفن هوشمند خود همه‌ی نقل‌و‌انتقالات‌ مد نظرشان را به‌سادگی انجام دهند.

حواله یوان شخصی با علیپی «Alipay»
حواله یوان شخصی با علیپی «Alipay»

به چه صورت به حساب علیپی (Alipay) پول انتقال دهیم؟

برای انتقال وجه به حساب علیپی قادر خواهید بو‌د مراحل زیر را دنبال کنید:

  • ابتدا ضروری است در لیست کشویی کشور بزرگ چین را به‌عنوان کشور مقصد جهت انتقال وجه به آن انتخاب کنید.
  • شیوه انتقال یوان را ضروری است با علیپی انتخاب کرد.
  • اکنون باید مبلغ مورد نظر خود را وارد کنید.
  • در این مرحله برنامه کاربر را به صفحه دیگری می‌برد تا در آن یک حساب کاربری شخصی برای خود ایجاد کند.

نکات مهم در انتقال حواله یوان شخصی با علیپی

جهت استفاده از برنامه علیپی ضروری است به یکسری نکات توجه کنید. اگر قبلا این شیوه را مورد استفاده قرار داده‌اید قادر خواهید بود از لیست افرادی که قبلا برایشان مبلغی ارسال کرده‌اید گزینه مورد نظر را انتخاب کنید.

ولی درصورتی‌که برای اولین‌بار قصد دارید به حساب شخصی پول واریز کنید، قادر خواهید بود با واردکردن اطلاعات مورد نیاز، شخص را اضافه کنید. به‌منظور انجام این کار ضروری است تا اطلاعاتی مثل اسم، آدرس و شناسه (شماره تلفنی بوده که گیرنده در برنامه Alipay ثبت کرده است) را وارد کنید.

ضروری است به این نکته حائز اهمیت توجه شود که اگر شخص هنوز اقداز به ساخت حساب کاربری علیپی جهت دریافت حواله نکرده باشد، امکان دارد پروسه انتقال، ۷۲ ساعت زمان ببرد. هنگامی که پروسه انتقال به طور کامل صورت بگیرد، فرستنده و شخص گیرنده حواله از طریق یک پیام کوتاه یا درمواقعی ایمیل از این امر مطلع خواهند شد.

حواله یوان شخصی با علی والا؛ راهی مطمئن

همانطور که متوجه شدیم، مجموعه بازرگانی علی والا از جمله ارائه‌دهندگان خدمات واردات از کشور بزرگ چین محسوب می‌شود. یکی از اقداماتی که جهت واردات لازم بوده، انتقال وجه به این کشور بزرگ است. همانطور که می‌دانید واحد رسمی پول در کشور پرجمعیت چین یوان بوده و جهت انتقال به تأمین‌کنندگان اقلام باید این ارز را مورد استفاده قرار دهید. با مجموعه علی والا می‌توان حواله یوان را در اسرع وقت و با کمترین هزینه ممکن انجام داد.

حواله یوان شخصی با علی والا؛ راهی مطمئن
حواله یوان شخصی با علی والا؛ راهی مطمئن

سخن نهایی

ما در این مطلب تلاش کردیم تا در رابطه با حواله یوان شخصی با علی والا مطالبی را شرح دهیم. افرادی که هم اکنون تصمیم گرفته‌اند فعالیت خود را در حوزه واردات أنواع اجناس از کشور بزرگ چین شروع کنند اما متاسفانه اطلاعات زیادی درباره مراحل مربوطه آن ندارند، می‌توانند درکنار مطالعه این مطلب به بخش وبلاگ مجموعه بازرگانی علی والا مراجعه کرده و در حوزه حواله یوان شخصی اطلاعات بیشتری کسب کنند.

سوالات متداول درباره حواله یوان شخصی

  • در چه روزهایی از هفته افراد قادر به ارسال حواله به چین خواهند بود؟

افراد قادر خواهند بود در دو روز کاری وهمینطور غیر تعطیل دوشنبه و پنجشنبه جهت ارسال حواله یوان به چین اقدام کنند.

  • حواله دستی دقیقا چه فرقی با حواله بانکی دارد؟

قابل توجه است که حواله دستی به شکل پول نقد بوده و نیز به‌صورت حضوری به شخص مشتری تحویل داده می‌شود. درحالی که در حواله بانکی وجه مورد نظر به حساب بانکی شخص واریز خواهد شد.

این مطلب را به اشتراک بگذارید

برای واردات کالا با علی والا تماس بگیرید. تلفن چین ( حسین جاوید ): 008613883921774

167 تعداد بازدید

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.