حواله یوان معمولی با علی والا

واردات کالا با علی والا، تلفن: 008613883921774 ( حسین جاوید )

برای یافتن بهترین شیوه ارسال یوان به کشور بزرگ چین باید یکسری فاکتورها را همچون سهولت تراکنش، سرعت، هزینه و همینطور شفافیت پروسه را در نظر بگیرید. با این همه معمولا مردم ترجیح می‌دهند عملیات انتقال یوان و نیز خرید یوان را از خانه‌های خود انجام دهند. امروزه ارسال الکترونیکی پول درواقع در حال تبدیل شدن به یک گزینه پرطرفدار برای پرداخت و نیز تجارت است. حواله یوان معمولی با علی والا می‌تواند به‌صورت آنلاین و نیز به‌سهولت انجام پذیرد.

حواله یوان معمولی

علاوه‌بر این گزینه‌های خیلی زیادی برای انتخاب وجود دارد. امروزه حواله یوان معمولی با علی والا می‌تواند از طریق سایت‌ها صورت بگیرد واین امر موجب تسهیل ارسال حواله شده و تایم خیلی کمی را صرف می‌کند. در ادامه این مطلب قصد داریم حواله یوان معمولی را مورد بررسی قرار دهیم، بنابراین همراهمان باشید.

برای واردات از چین با بهترین قیمت و در کمترین زمان با علی والا کلیک کنید.

فهرست مطالب:

  • یوان معمولی چیست؟
  • نحوه ارسال پول از ایران به چین
  • حواله یوان معمولی با علی والا به چین
  • حواله یوان معمولی با علی والا

یوان معمولی چیست؟

حتما این سوال برای افراد تازه‌کار پیش آمده که اصلا یوان معمولی چیست؟! یوان معمولی به ارزی گفته می‌شود که از طریق صادرات و فروش یک محصول به چین به دست آید.

یوان معمولی چیست؟
یوان معمولی چیست؟

نحوه ارسال پول از ایران به چین

جهت ارسال پول به کشور بزرگ چین ضروری است که افراد نکات حائز اهمیتی را در نظر بگیرند. پیش از هر چیز ضروری بوده که از نرخ ارز یوان به‌خوبی آگاه باشند. شایان ذکر است که نرخ ارزهای خارجی که هم‌اکنون مورد استفاده قرار می‌گیرد، بسیار بر میزان یوان دریافت‌کننده تأثیر خواهد گذاشت.

بهق هنگام ثبت‌نام از شخص می‌خواهند که مدرک شناسایی خود را ارائه دهد، در نتیجه نیاز است که افراد تمام مدارک شناسایی را در اختیار داشته باشند. علاوه‌بر این باید اطلاعات شخص گیرنده را نیز به همراه داشت.

یکسری از سایت‌های انتقال پول الکترونیک، وب‌سایت خود را به شکلی طراحی دکوراسیون کرده‌اند که انجام ثبت‌نام برای تمام مشتریان فوق‌العاده آسان باشد. افراد باید به‌منظور انجام ثبت‌نام ابتدا مراحل مربوطه را به‌درستی تکمیل کنند. سپس از کاربر درخواست خواهد شد که کارت اطلاعات حساب بانکی شخصی خود را به‌عنوان یک منبع وجوه وارد کند.

برای اطمینان ضروری است که بر تراکنش‌ها به‌صورت اصولی نظارت شود و بعد از انتقال وجه از شماره تراکنش و همینطور شماره مرجع یک کپی تهیه شود. این امر ساده‌ترین شیوه برای کاربران بوده تا اطمینان حاصل کنند که انتقال وجه به نحو احسن انجام شده است. در صورت وجود کوچکترین مشکلی، می‌توان از این شماره جهت حل و فصل تراکنشی که توسط شخص صورت گرفته استفاده کرد.

حواله یوان معمولی با علی والا به چین

به‌منظور خرید از کشور بزرگ چین نیاز به حواله یوان معمولی با علی والا است. حین پرداخت به یک شخص تأمین‌کننده یا آژانس مسافرتی چینی، امکان دارد این سؤال برای شخص فرستنده بوجود آید که بهترین و کاربردی‌ترین شیوه پرداخت برای انتقال وجه به‌صورت ایمن، سریع و نیز با کمترین هزینه ممکن کدام است؟ به عبارتی، شخص خریدار می‌تواند وجه را از طریق برخی بانک‌ها و همینطور پلتفرم‌های حواله بین‌المللی مختلف ارسال کند.

عملکرد حواله‌های بانکی با کارمزدهای فوق‌العاده بالا و نرخ ارز پایین، درواقع کمتر است. هم‌اکنون پلتفرم‌‌های حواله بین‌المللی گوناگونی وجود دارد که ممکن است برخی افراد با آنها هیچ آشنایی نداشته باشند و نیز ندانند کدام یک برای آنها بهتر و مناسب‌تر خواهد بود. در ادامه شیوه‌های متداول انتقال وجه به کشور بزرگ چین را بیان می‌کنیم.

پی پال

پی پال آسان‌ترین شیوه جهت حواله یوان به کشور بزرگ چین است و انتقال وجه از هر حسابی با مورد استفاده قرار دادن پی پال به‌راحتی انجام خواهد گرفت. شخص با استفاده از ایمیل خود قادر خواهد بود حسابی در پی پال بسازد، سپس کارت بانکی شخصی خود را با پی‌پال به‌راحتی متصل کند.

اگر شخص دریافت‌کننده وجه حساب پی پال نداشته باشد، ضروری است حسابی برای خود بسازد. هنگامی که حساب هر دو شخص آماده شد، می‌توان با انجام یکسری مراحل ساده وجه را انتقال داد. هنگامی که شخص فرستنده وجه را انتقال می‌دهد ضروری است هزینه‌ای نیز پرداخت کند؛ زیرا این یک نوع پرداخت بین‌المللی به‌حساب می‌آید. این هزینه کاملا بستگی به شیوه‌های پرداخت، حساب بانکی و همینطور موجودی پی پال یا همان کارت‌های فرستنده دارد.

XOOM

XOOM روشی فوق‌العاده راحت برای انتقال وجه به چین است. شایان ذکر بوده که XOOM از جمله سرویس‌های پی پال به‌حساب می‌آید که می‌توان از آن جهت واریز RMB به‌صورت مستقیم به حساب بانکی چینی شخص گیرنده استفاده کرد. تعداد زیادی از بانک‌های بزرگ در چین همچون بانک چین، بانک ارتباطات و همینطور بانک ساختمانی چین، بانک معروف پینگ آن و نیز بانک کشاورزی چین از این شیوه پشتیبانی می‌کنند.

حواله یوان معمولی با علی والا به چین
حواله یوان معمولی با علی والا به چین

به‌منظور انتقال وجه، هم می‌توانید با حساب شخصی پی پال خود وارد سایت شده و هم قادر خواهید بود یک حساب Xoom جدید با اسم و آدرس ایمیل خود بسازید. در مرحله بعد با شماره کارت یونیون پی «UnionPay» دریافت‌کننده پول، قادر خواهید بود اقدام به انجام پروسه انتقال وجه کنید. اگرچه بسته به شیوه‌های پرداخت و مبلغ انتقال، مطمئنا کارمزد تعویض ارز و همینطور کارمزد تراکنش نیز وجود خواهد داشت.

حواله یوان معمولی با علی والا

برای انتقال حوالجات گوناگونمی‌توانید با مجموعه وارداتی و بازرگانی معتبر علی والا که جزو بهترین کمپانی‌های ارائه دهنده انواع خدمات بازرگانی است تماس بگیرید تا بعد از ثبت نام و همینطور ثبت سفارش، انتقال حواله‌های گوناگون به چین را انجام دهید.

شایان ذکر است که مجموعه علی والا با بیش از ده سال‌ تجربه در حوزه واردات و بازرگانی از جمله برترین کمپانی‌هایی به‌حساب می‌آید که شما می‌توانید به‌راحتی به آن اعتماد کنید و همه‌ی مسائل مالی بین‌المللی حائز اهمیت خود را به آن‌ بسپارید.

سخن نهایی

انتقال حواله یوان معمولی با علی والا به چین پیچیدگی‌های ویژه خود را دارد. درواقع نرخ ارز، کارمزد انتقال وجه، و فراوانی شیوه‌های پرداخت از جمله مشکلاتی محسوب می‌شوند که می‌توانند روش انتقال وجه به کشور بزرگ چین را دشوار سازند. به‌منظور اطمینان از انتقال درست حواله یوان معمولی قادر خواهید بود از خدمات مجموعه علی والا که در این حوزه تجربه زیادی دارد، استفاده کنید.

سوالات متداول درباره حواله یوان معمولی

  • امکان ارسال حواله به کدام بانک‌ها در کشور پرجمعیت چین امکان پذیر است؟

کمپانی معتبر علی والا تقریبا به تمام بانک‌های موجود در کشور پرجمعیت چین حواله ارسال می‌کند.

  • در چه روزهایی از هفته قادر به ارسال حواله یوان معمولی هستیم؟

در تمامی روزهای کاری امکان ارسال حواله وجود دارد.

این مطلب را به اشتراک بگذارید

برای واردات کالا با علی والا تماس بگیرید. تلفن چین ( حسین جاوید ): 008613883921774

281 تعداد بازدید

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.