شرایط واردات دارو چگونه است؟

واردات کالا با علی والا، تلفن: 008613883921774 ( حسین جاوید )

امروزه واردات اجناس به کشور با چالش‌های خیلی زیاد و جدی مواجه شده است. بعضی از محصولات همچون داروها به دلیل قوانین دشواری که برای واردات انها وضع شده، مشکلات خیلی بیشتری را به‌همراه دارند؛ چرا که با جان مردم و همینطور نیاز کادر درمانی کشورمان ایران طرف هستند. البته شرایط ویژه‌ای فراهم شده تا تجار بتوانند این نیاز حائز اهمیت را پاسخ دهند. علاوه‌بر این برخی مجموعه‌ها و تجار واردات دارو از چین را مد نظر قرار می‌دهند تا به امتیازاتی برسند.

واردات دارو

هم اکنون می‌توان کشور بزرگ چین را یکی از نقاط تجاری حائز اهمیتی دانست که نقش خیلی مهمی در واردات اقلام اساسی به داخل ایران ایفا می‌کند. علاوه‌بر این باید بگوییم که واردات این نوع اقلام از کشور بزرگ چین چالش‌ها و شرایط ویژه‌ای به همراه خواهد داشت. در ادامه این مطلب از بازرگانی علی والا به بررسی جامع واردات دارو از چین می‌پردازیم.

برای واردات از چین با بهترین قیمت و در کمترین زمان با علی والا کلیک کنید.

فهرست مطالب:

  • نحوه واردات دارو از چین
  • خرید دارو از چین
  • خرید عمده دارو از چین
  • حمل و نقل دارو از چین
  • ترخیص دارو از چین
  • سود واردات دارو از چین چقدر است؟
  • وارد کننده دارو از چین
  • واردات دارو از چین با مجموعه بازرگانی علی والا

نحوه واردات دارو از چین

مراحل واردات دارو از چین عبارتند از:

  • پیدا کردن فروشنده قابل اعتماد
  • درخواست پروفرما
  • مذاکره با شخص فروشنده
  • انتخاب و خریداری اجناس
  • پرداخت مبلغ
  • حمل‌ونقل اجناس
  • ترخیص دارو از گمرک
نحوه واردات دارو از چین
نحوه واردات دارو از چین

خرید دارو از چین

نخستین مرحله واردات دارو از چین عبارت بوده از خرید دارو از کشور بزرگ چین. برای اینکه بتوانید داروهای مد نظر خود را از چین تهیه کنید، اولین نکته‌‌ی فوق‌العاده مهمی که باید در نظر داشته باشید این بوده که حتما اجناس را از یک مجموعه معتبر و قابل اعتماد خریداری کنید.

بنابراین حتما باید پیش از انجام هرکاری برای پیدا کردن مجموعه‌های معتبر فروشنده دارو در چین اقدام کنید. به‌منظور اینکه بتوانید در این پروسه موفق شوید، ضروری بوده که یک تحقیق اینترنتی بسیار دقیق انجام داده و فهرستی از این مجموعه‌ها را تهیه کنید. در مرحله بعد از مجموعه‌های موجود در فهرست درخواست نمونه کرده و با توجه به کیفیت نمونه‌ها تصمیم بگیرید که ازکدام مجموعه باید خرید کنید.

خرید عمده دارو از چین

پس از مشخص کردن مجموعه فروشنده دارو در چین، ضروری است مشخص کنید که جهت واردات دارو از کشور بزرگ چین کدام نوع خرید مناسب است. اگر شما از مجموعه‌ها میزان خیلی کمی دارو وارد کنید، سود زیادی بدست نمی‌آورید. به‌منظور اینکه بتوانید سود مطلوبی از واردات این اقلام کسب کنید، ضروری است که حتما دارو را به‌صورت عمده تهیه و خریداری کنید.

خرید عمده این اقلام سود واردات شما را تعیین کرده و درواقع اگر در واردات دارو اقدام به خرید عمده نکنید، مطمئنا واردات شما یک واردات فوق‌العاده سودمند نبوده و تنها برای مصرف شخصی خودتان و همینطور دوستانتان خواهد بود.

خرید عمده دارو از چین
خرید عمده دارو از چین

حمل و نقل دارو از چین

برای ارسال داروها از چین به ایران در حال حاضر سه شیوه کارگو دریایی، کارگو زمینی و همینطور کارگو هوایی مطرح هستند. در کارگو زمینی با مورد استفاده قرار دادن قطار باری اجناس را انتقال می‌دهند و در کارگو هوایی با مورد استقاده قرار دادن هواپیمای باری جابجایی داروها صورت می‌گیرد. شما با توجه به شرایط واردات و اینکه تصمیم دارید چقدر هزینه کنید، قادر خواهید بود یکی از این شیوه‌ها را جهت ارسال داروها از چین به کشور ایران انتخاب کنید.

ترخیص دارو از چین

به‌منظور ترخیص دارو از چین شما تجار گرامی باید یک‌سری مستندات را به اداره گمرک کشور چین تحویل دهید. علاوه‌بر این برای اینکه مقامات گمرکی پی‌گیر کارهای ترخیص اقلام شما شوند ضروری بوده که فرم درخواست ترخیص داروها را نیز تکمیل کرده و ارائه دهید.

بعد از اینکه مستندات و همینطور فرم درخواست ترخیص را ارائه دادید، نیاز است منتظر بمانید تا مقامات گمرکی داروهای خریداری شده توسط شما تجار گرامی را مورد بررسی قرار دهند و اگر مشکلی وجود نداشته باشد برای شما برگه ترخیص اجناس را صادر کنند.

قابل توجه بوده که برگه ترخیص اجناس حاوی یک مبلغ معین به اسم حق گمرکی است که شما بازرگانان تنها با پرداخت آن قادر خواهید بود داروها را تحویل گرفته و آنها را جهت ارسال به کشور ایران آماده کنید. این مبلغ با توجه به کیفیت اجناس و همینطور تعداد آنها تعیین می‌شود.

ترخیص دارو از چین
ترخیص دارو از چین

سود واردات دارو از چین چقدر است؟

سود واردات دارو از چین ارتباط زیادی با خرید عمده این اقلام دارد. اگر شما داروها را بصورت عمده تهیه کنید، درواقع تعداد خیلی زیادی از آنها را با مبلغی مقرون‌به‌صرفه از چین خریداری کرده‌اید و درنهایت قادر خواهید بود آنها را با قیمتی بالاتر در بازار داخلی ایران به‌فروش برسانید و سود مطلوبی کسب کنید.

وارد کننده دارو از چین

تا اینجا یک سوال مهم وجود داشته که همچنان پاسخی به آن داده نشده ولی احتمالا ذهن شما تجار گرامی را درگیر کرده و نیاز دارید جواب آن را بدانید. آیا جهت واردات دارو از چین تجار باید شخصا به کشور بزرگ چین بروند و مراحل خرید دارو، ترخیص و ارسال اجناس به کشورمان ایران را انجام دهند؟ مطمئنا خیر؛ زیرا شما نه تجربه لازم و نه علم انجام این کار حائز اهمیت را ندارید. بنابراین چاره چیست؟ چاره این بوده که شما تجار عزیز کار واردات دارو را به یک مجموعه بازرگانی واسطه معتبر بسپارید.

واردات دارو از چین با مجموعه بازرگانی علی والا

شما قادر خواهید بود برای واردات دارو از چین به مجموعه بازرگانی علی والا مراجعه کنید. این مجموعه می‌تواند تمام مراحل خرید دارو از چین، ترخیص اجناس از اداره گمرک چین و همینطور ارسال انها به کشورمان ایران را انجام دهد.

شایان ذکر بوده که با توجه به تجربه بالایی که مجموعه علی والا در این حوزه دارد، هزینه انجام همه‌ی مراحل واردات برای شما تجار گرامی بسیار پایین خواهد بود و همینطور بدون هیچ دردسری می‌توانید داروها را در کشور ایران تحویل بگیرید.

سخن نهایی

واردات دارو از چین از جمله فعالیت‌های تجاری بسیار سودمند محسوب می‌شود. قابل توجه بوده که واردات هر محصولی مستلزم طی‌کردن فرایندهای فوق‌العاده حساس و مهمی است. اگر جدیدا تصمیم گرفته‌اید که وارد دنیای تجارت شوید، توصیه ما به شما این بوده که فعالیتتان را با یک کمپانی بازرگانی واسطه مطمئن و معتبر نظیر علی والا، شروع کنید.

سوالات متداول درباره واردات دارو

  • برای اینکه کارهای واردات دارو از چین به نحو احسن انجام شود چکار کنیم؟

با توجه به این امر که شما تجربه انجام اینکار حائز اهمیت را ندارید، توصیه می‌شود کار واردات دارو را به یک مجموعه بازرگانی واسطه مثل علی والا بسپارید.

  • بهترین روش ارسال داروها از کشور بزرگ چین به ایران کدام است؟

کارگو دریایی، بهترین روش ارسال این اقلام از چین به کشورمان ایران است.

این مطلب را به اشتراک بگذارید

برای واردات کالا با علی والا تماس بگیرید. تلفن چین ( حسین جاوید ): 008613883921774

1,133 تعداد بازدید

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.