واردات از چین به صورت کارتنی

واردات کالا با علی والا، تلفن: 008613883921774 ( حسین جاوید )

برای واردات کالا با علی والا تماس بگیرید

تلفن چین ( حسین جاوید ) 008613883921774

واردات از چین به صورت کارتنی چگونه است؟ بازرگانان کشور ما اکثرا با استفاده از چند روش واردات خود را انجام می‌دهند. دسته اول تجاری هستند که به علت وجود منابع مالی وسیع واردات کالاهای خود را به صورت کانتینری انجام می‌دهند. گروه دوم تاجرانی هستند که واردات محصولات خود را به صورت کارتنی یا به عبارتی واردات به صورت خرده بار انجام می‌دهند.

واردات از چین به صورت کارتنی

شرکت بازرگانی علی والا این افتخار را در رزومه دارد که در عرصه واردات و صادرات به مدت ۱۰ سال سابقه درخشان و جدی در خدمت تجار و بازرگانان محترم کشور عزیزمان بوده است. همچنین شرکت بازرگانی علی والا افزون بر واردات به صورت کانتینری بیشتر در زمینه واردات خرد و کارتنی نیز فعالیت دارد. با مقاله واردات از چین به صورت کارتنی با ما همراه شوید.

برای واردات از چین با علی والا در سریع ترین زمان و با کمترین هزینه کلیک کنید.

فهرست مطالب:

  • واردات کارتنی از چین به چه صورت انجام می پذیرد؟
  • مزایای واردات کارتنی کالاها
  • واردات از امارات به صورت کارتنی با علی والا
  • واردات و صادرات محموله کوچک از چین و دبی به صورت کارتنی
  • سوالات متداول واردات از چین به صورت کارتنی

واردات کارتنی از چین به چه صورت انجام می پذیرد؟

در مسئله واردات کارتنی می‌بایست این نکته را مد نظر قرار داد که واردکننده کالا پیش از تحویل کالای خود به انبار بازرگانی علی‌والا بایستی کالا و محموله مورد نظر خود را در کارتن‌هایی با اندازه هماهنگ شده با فورواردر یا متصدی حمل‌ونقل قرار دهند.

براساس حساسیت کالای مورد نظر آن را بسته‌بندی کند. به‌عنوان مثال در صورتی که محصولات مورد نظر به رطوبت حساس هستند باید از دور کارتن آن از نایلون‌های مخصوص این کار استفاده کنند. چنانچه محصولات مورد نظر به ضربه حساس هستند در درون جعبه از مواد ضربه‌گیر همچون یونولیت یا انواع فوم ضد ضربه به استفاده می‌شود.

واردات کارتنی از چین به چه صورت انجام می پذیرد؟
واردات کارتنی از چین به چه صورت انجام می پذیرد؟

شرکت بازرگانی علی والا در واردات کالاها به صورت کارتنی کمترین و بیشترین ابعاد و وزن در نظر گرفته است. به عنوان مثال اندازه و وزن نرمال و ماخذ به خاطر هر کارتن ابعادی با  cm 40 طول cm 40 عرض cm 40 ارتفاع و وزنی حدود ۲۰ کیلوگرم است و در نتیجه ظرفیت محموله به میزان CBM:0/064 خواهد بود. این اندازه و وزن به صورت پیشفرض در نظر گرفته می‌شود. در مواردی به خصوص برای رفاه حال مشتریان این ابعاد و حجم کمی قابل تغییر است.

مزایای واردات کارتنی کالاها

در مواقعی که محموله به دلیل تغییرات آب و هوایی ممکن است دچار آسیب شود. همچنین ممکن است در کشور مبدا تحت عوامل متعددی مثل فشار و ضربات متعدد ضربه ببینند. در نتیجه بهتر است که محصولات مورد نظر در جعبه‌های محکم با فوم‎های ضربه‌گیرهای فراوان در داخل کارتن قرار داده شود.

از دیگر موضوعات مهم و مزیت‌های واردات به صورت کارتنی این است که امکان دارد محصول شما دارای ارزش بالایی باشد و به خاطر عدم بسته‌بندی صحیح و قابل مشاهده در معرض دید اشخاص قرار بگیرد و امنیت محوله را به خطر بیندازد. البته در تمامی موارد ذکر شده بازرگانی علی‌والا مسئول است و در هنگام رویداد و نیز اتفاقاتی به طور ۱۰۰ درصدی تمامی آسیب‌های وارد شده به مشتری در کم‌ترین زمان ممکن پرداخت می‌نماید.

مزایای واردات کارتنی کالاها
مزایای واردات کارتنی کالاها

این مبحث به قدری برای تیم بازرگانی علی والا لازم و مهم است که در زمان عقد قرارداد قانونی حمل و نقل محصول به شما یک چک به جهت تضمین به ارزش محصول مد نظر به مشتری محترم تقدیم می‌کند. این چک تا زمان تحویل بار به‌طور امانت در دست مشتری خواهد ماند.

واردات از امارات به صورت کارتنی با علی والا

شرکت واردات و صادرات علی والا در اکثر کشورها دفاتر و انبارهای تجاری دارد. یکی از کشورهایی که این مجموعه اقدام به حمل و نقل بار از آن می‌کند کشور امارات و شهر دبی است. همه ساله بسیاری از تاجران و بازرگانان کشورمان به جهت تامین محصولات مورد نیاز کشور دست به انجام واردات از این کشور و شهر انجام می‌زنند. این شرکت با سال‌ها تجربه در زمینه واردات از کشور امارات و حمل و نقل انواع محصولات به مشتریان خود خدمات بسیاری را عرضه می‌کند.

واردات و صادرات محموله کوچک از چین و دبی به صورت کارتنی

بسیاری از هموطنان محترم به واردات و سود حاصل از این تجارت راغب هستند. اما برخی مردم گمان می‌کنند از این کسب و کار یک منبع مالی بسیار زیاد است. یکی از مزیت‌های حمل محموله اندک  یا به تعبیر واردات به صورت کارتنی این است که اغلب اشخاص می‌توانند با دارایی ناچیز این تجارت را از سر بگیرند.

علی والا با مشاوره رایگان در راستای واردات و صادرات به کشورهای چین، امارات، هند، قطر، عمان، ترکیه می‌تواند به شما علاقه‌مندان در این تجارت کمک به‌سزا و درخور توجه‌ای داشته باشد.

واردات و صادرات محموله کوچک از چین و دبی به صورت کارتنی
واردات و صادرات محموله کوچک از چین و دبی به صورت کارتنی

از عوامل دیگری که شرکت بازرگانی علی والا برای علاقه مندان به عرصه واردات و صادرات در اختیار مشتری‌های خود می‌گذارد آموزش صفر تا صدی واردات و صادرات است. شما می‌توانید با شرکت در این حیطه کلاس‌های آموزشی خیلی سریع و زیر نظر اساتید حاذق، حاضر در این مجموعه اولین واردات و صادرات خود را آغاز نمایید.

سوالات متداول واردات از چین به صورت کارتنی

چرا بعضی از شرکت‌های بازرگانی واردات کالاها را به صورت کارتنی انجام می‌دهند؟

بسیاری از شرکت‌های بازرگانی و حمل و نقل چه در زمینه واردات و صادرات با استفاده از شمار زیادی کارتن محصولات مدنظر را حمل و نقل می‌کنند. علی والا از جمله شرکت‌هایی است که حمل و نقل خود را از این طریق انجام می‌دهند. یکی از دلایلی اساسی این موضوع این است که در هنگام بارگیری و نیز تخلیه محموله آسیب‌های  فیزیکی جبران ناپذیری به محصولات مدنظر وارد می‌شود. از دیگر دلایل استفاده از کارتن در مرحله  پس از تخلیه از کشتی و بارگیری با کمک خودروهای سنگین و یا تریلی‌ها برای حمل و نقل جاده‌ای است. در این بخش راننده برای حمل، محموله‎ها را بر روی هم قرار می‌دهد و این علت سبب می‌شود به محصولات حساس فشاری وارد نگردد.

کمترین و بیشترین ابعاد برای حمل و نقل عادی و معمولی چه مقدار است؟

شرکت بازرگانی علی والا برای بالا بردن سطح کیفیت و امنیت هرچه بیشتر محصولات دریافتی خود ابعادی را به نشانه شاخص قرار داده که این ابعاد به شرح ذیل است. ارتفاع کارتن ۴۰ سانتیمتر،  طول کارتن ۴۰ سانتیمتر ، عرض کارتن ۴۰ سانتیمتر در وزنی به حدود ۲۰ کیلوگرم باشد.

نحوه تهیه کارتن برای حمل محموله چگونه است؟

به عنوان مثال در صورتی که شما قصد واردات محصول از چین را دارید می‌توانید به فروشنده آن محصول یا واحد صنفی و تولیدکننده یادآوری کنید که محموله شما را در کارتن‌های مدنظر با ابعاد و حجم از پیش تعیین شده همراه با ضربه‌گیر در داخل کارتن و پوشش نایلونی به جهت عدم نفوذ رطوبت به داخل و روی کارتن قرار می‌دهند.

بهترین میزان ضخامت کارتن برای حمل بار چیست؟

کارتن‌های استفاده شده به جهت حمل و نقل محموله می بایست دارای ضخامت قابل قبول برای مسیرهای طولانی و  در مدت زمان‌های زیاد باشد. اگرچه ضخامت مد نظر وابسته به وزن محموله و نوع محصول است. چنانچه از کارتن‌هایی با ضخامت ۲ کنگره یا همان پنج لایه استفاده می‌شود امنیت قابل ملاحظه‌ای را به شما ارائه خواهد داد.

این مطلب را به اشتراک بگذارید

برای واردات کالا با علی والا تماس بگیرید. تلفن چین ( حسین جاوید ): 008613883921774

85 تعداد بازدید

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.