واردات اسپرسو ساز از چین

واردات کالا با علی والا، تلفن: 008613883921774 ( حسین جاوید )

هر ساله مقدار زیادی کالا و دستگاه از چین به ایران وارد می‌شود که سود بسیار زیادی از واردات آنها نصیب بازرگانان و شرکت‌‎های بازرگانی می‌شود. برای مثال در سال ۲۰۲۲ چیزی بیش از ۱۲ میلیارد دلار کالا و دستگاه از چین به ایران وارد شده است که واردات اسپرسو ساز از چین یکی از این موارد است.

واردات اسپرسو ساز

واردات اسپرسو ساز از چین در طی ۳ مرحله انجام می‌شود. مرحله اول خرید این دستگاه از شرکت‌های چینی است. مرحله دوم ترخیص آنها از گمرک و مرحله سوم ارسال به ایران. هر کدام از این مراحل نیز قوائد و نکاتی دارد که در این مقاله به آنها می‌پردازیم. اگر شما هم به دانستن این موارد علاقه دارید تا پایان مقاله با ما باشید.

برای واردات از چین با علی والا در سریع ترین زمان و با بهترین هزینه کلیک کنید

فهرست مطالب:

  • لزوم واردات اسپرسو ساز از چین
  • خرید اسپرسو ساز
  • خرید عمده اسپرسو ساز از چین
  • خرید اسپرسو ساز از چین
  • وارد کننده اسپرسو ساز
  • ترخیص اسپرسو ساز از گمرک چین
  • حمل و نقل اسپرسو ساز از چین به ایران
  • سود واردات اسپرسو ساز چقدر است
  • واردات اسپرسو ساز از چین با بازرگانی علی والا
  • حرف آخر
  • سوالات متداول

لزوم واردات اسپرسو ساز از چین

در ایران تولید دستگاه اسپرسو ساز وجود ندارد. به همین دلیل بازرگانان ایرانی برای تامین نیاز به این دستگاه، از کشورهای دیگر بخصوص از چین آنها را وارد می‌کنند. این نیاز به‌تازگی بسیار بیشتر شده و به همین دلیل لزوم واردات اسپرسو ساز از چین نیز بیش از پیش احساس می‌شود.

لزوم واردات اسپرسو ساز از چین
لزوم واردات اسپرسو ساز از چین

خرید اسپرسو ساز

برای خرید اسپرسو ساز لازم است قبل از هر اقدامی یک تحقیق اساسی انجام شود درباره اینکه بهترین شرکت‌های اسپرسو ساز کدام‌ها هستند و بعد با آنها وارد مذاکره شد. این مذاکرات قیمت خرید هر اسپرسو ساز را مشخص کرده و با دانستن قیمت خرید و کیفیت اسپوساز سازها می‌توانید بودجه‌بندی لازم برای واردات این دستگاه‌ها را انجام دهید.

برای خرید از چین با علی والا در سریع ترین زمان و با بهترین هزینه کلیک کنید

خرید عمده اسپرسو ساز از چین

مهم‌ترین نکته در خرید اسپرسو ساز از چین این است که آنها را بصورت عمده خریداری کنید. در روش خرید عمده، قیمت هر عدد اسپرسو ساز بسیار کمتر از قیمت خرید تکی تمام شده و این‌گونه خواهید توانست با هزینه کمتری تعداد بسیار زیادی اسپرسو ساز از چین خریداری کنید.

خرید اسپرسو ساز از چین

مرحله اول واردات اسپرسو ساز از چین که همان خرید این دستگاه‌ها از شرکت‌های چینی است با ارسال یک درخواست خرید رسمی برای شرکت فروشنده چینی آغاز می‌شود. در پروفرما اطلاعاتی مثل قیمت خرید، تعداد دستگاه اسپرسو ساز درخواستی و روش پرداخت هزینه خرید درج می‌شود.

این پروفرما که به دست شرکت فروشنده رسید، آنگاه فرآیند تهیه شروع شده و تعداد اسپرسو سازی که درخواست کرده‌اید برای شما فراهم می‌شود. بعد از فراهم شدن اسپرسو سازها آنها را به گمرک چین تحویل می‌دهند تا بتوانید برگه ترخیص‌شان را گرفته و در مرحله بعد به ایران ارسال کنید.

وارد کننده اسپرسو ساز

از شرایط مهمی که لازم است هر بازرگان پیش از اقدام برای واردات اسپرسو ساز از چین داشته باشد، داشتن کارت بازرگانی و مجوزهای لازم برای واردات این دستگاه است. کارت بازرگانی بعد از داشتن سابقه سه ساله فعالیت در زمینه کسب‌وکارهای مرتبط با دستگاه به شما داده می‌شود و مجوزها نیز بعد از داشتن کارت بازرگانی از وزارت صنعت، معدن و تجارت برای شما صادر می‌شود.

وارد کننده اسپرسو ساز
وارد کننده اسپرسو ساز

ترخیص اسپرسو ساز از گمرک چین

با داشتن کارت بازرگانی و مجوزهای لازم برای ترخیص دستگاه اسپرسو ساز از گمرک، نوبت به تکمیل فرم درخواست ترخیص و بررسی دستگاه‌ها می‌رسد. تکمیل این فرم و بازرسی کالاها درنهایت منجربه صدور برگه ترخیص شده و می‌توانید دستگاه‌ها را تحویل گرفته و برای ایران ارسال کنید.

برای خرید از علی بابا با علی والا در سریع ترین زمان و با بهترین هزینه کلیک کنید

حمل و نقل اسپرسو ساز از چین به ایران

در آخرین مرحله واردات اسپرسو ساز از چین به ایران، نوبت به حمل‌ونقل این دستگاه‌ها از چین به ایران می‌رسد. در این مرحله شما از سه طریق می‌توانید برای انتقال دستگاه‌ها اقدام کنید. راه اول کارگو دریایی است که با کشتی باری انجام می‌شود.

راه دوم کارگو هوایی نام داشته و بوسیله هواپیمای باری انجام شده و راه سوم نیز کارگو زمینی نام دارد که با قطار یا کامیون باری انجام می‌شود. هر کدام از این راه‌ها مزایا و معایب خود را دارد اما عموم بازرگانان از روشس کارگو دریایی برای انتقال دستگاه‌ها استفاده می‌کنند.

سود واردات اسپرسو ساز چقدر است

به چند دلیل واردات اسپرسو ساز از چین سود فراوانی به همراه دارد. دلیل اول نبود هیچ تولید کننده داخلی، دلیل دوم ارزان بودن قیمت خرید اسپرسو سازها از شرکت‌های چینی و دلیل سوم نیاز زیادی که برای خرید این دستگاه‌ها در بازار ایران وجود دارد.

سود واردات اسپرسو ساز چقدر است
سود واردات اسپرسو ساز چقدر است

واردات اسپرسو ساز از چین با بازرگانی علی والا

برای این که بتوانید به‌سادگی مراحل واردات اسپرسو ساز از چین را پشت‌سر بگذارید، لازم است که حتما از یک‌سری متخصص باتجربه که در این زمینه فعالیت می‌کنند کمک بگیرید. این متخصص‌ها در شرکت بازرگانی علی والا گردهم آمده‌اند تا به شما کمک کنند. بازرگانی علی والا قادر است با کمترین هزینه و در کوتاه‌ترین زمان کارهای واردات دستگاه اسپرسو ساز را برای شما انجام دهد.

حرف آخر

در این مقاله توضیح دادیم که چطور می‌‎توانید با پشت‌سر گذاشتن مراحل خرید، ترخیص و ارسال و رعایت نکات هر مرحله، واردات اسپرسو ساز از چین موفق و پرسودی داشته باشید. این نکات و مراحل حاصل تجربه بازرگانی علی والا و متخصصان آن است که به رایگان در اختیار شما قرار گرفت. امیدواریم مطالب گفته شده برای شما مفید بوده باشد و بتوانید وارداتی پرسود داشته باشید.

سوالات متداول درباره واردات اسپرسو ساز

  • متداول‌ترین روش حمل‌ونقل کالا از چین به ایران کدام است؟

روش کارگو دریایی، که در آن از کشتی‌های باری برای انتقال دستگاه‌ها استفاده می‌شود متداول‌ترین روش انتقال کالا از چین به ایران است. این روش بسیار کم هزینه بوده و در زمان کوتاهی انجام می‌شود.

  • چرا واردات اسپرسو ساز از چین سودآور است؟

به سه دلیل عمده این واردات بسیار سودآور است. دلیل اول قیمت پایین دستگاه‌های اسپرسو ساز در چین، دلیل دوم زیاد بودن نیاز به خرید این دستگاه‌ها در ایران و دلیل سوم نبود تولیدی داخلی.

  • بهترین بازرگانی برای انجام مراحل واردات اسپرسوساز کدام است؟

بازرگانی علی والا با سابقه طولانی مدت در زمینه واردات انواع کالا و دستگاه از چین، بهترین بازرگانی برای انجام کارهای واردات دستگاه اسپرسوساز از چین است.

این مطلب را به اشتراک بگذارید

برای واردات کالا با علی والا تماس بگیرید. تلفن چین ( حسین جاوید ): 008613883921774

331 تعداد بازدید

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.