واردات لنز دوربین از چین با علی والا

واردات کالا با علی والا، تلفن: 008613883921774 ( حسین جاوید )

واردات لنز دوربین از چین مطمئنا تمام نیازهای بازار داخلی به این أقلام را تامین خواهد کرد. با گذر زمان یا تحت شرایطی امکان دارد لنز دوربین آسیب ببیند؛ دراین مواقع، تعمیر و نیز تعویض لنز دوربین می‌تواند کاربران را از صرف هزینه‌های بسیار برای خرید موبایل جدید بی‌نیاز کند. قطعا ثبت لحظه‌ها با کیفیت مناسب، جایگاه ویژه‌ای در میان سایر افراد دارد. به همین علت است که کارخانه‌های دوربین‌سازی بزرگ روز به روز سعی می‌کنند تا دوربین‌های بهتر و قدرتمند‌تری بسازند.

واردات لنز دوربین

أنواع مختلف دوربین‌ها کاربرد گسترده‌ای در موبایل، انواع ساعت، تبلت و همینطور لپ‌تاپ دارند. با مورد استفاده قرار دادن دوربین موبایل قادر خواهید بود از صحنه‌های گوناگون عکس بگیرید، ویدیو ضبط کنید و حتی بارکد محصول را اسکن کنید. شایان ذکر بوده که لنزهای دوربین در حال حاضر در ایران تولید و عرضه نمی‌شوند و تنها شیوه تامین آن‌ها، واردات از کشورهایی همچون چین است. درصورتی که تصمیم دارید جهت واردات لنز دوربین از چین اقدام کنید، در ادامه همراهمان باشید.

برای واردات از چین با بهترین قیمت و در کمترین زمان با علی والا کلیک کنید.

فهرست مطالب:

  • مراحل واردات لنز دوربین موبایل از چین
  • خرید لنز دوربین از چین
  • خرید عمده لنز دوربین از چین
  • حمل و نقل لنز دوربین از چین
  • ترخیص لنز دوربین از چین
  • سود واردات لنز دوربین از چین چقدر است؟
  • واردکننده لنز دوربین از چین
  • واردات لنز دوربین از چین با شرکت علی والا

مراحل واردات لنز دوربین موبایل از چین

مراحل واردات لنز دوربین موبایل از چین عبارتند از:

  • یافتن مجموعه فروشنده معتبر
  • درخواست پروفرما
  • انجام مذاکره با مجموعه فروشنده
  • خرید اقلام
  • پرداخت مبلغ
  • حمل‌ونقل بار
  • ترخیص اقلام از گمرک
مراحل واردات لنز دوربین موبایل از چین
مراحل واردات لنز دوربین موبایل از چین

خرید لنز دوربین از چین

نخستین مرحله واردات لنز دوربین از کشور بزرگ چین عبارتست از خریداری این اقلام. دراین مرحله شما باید پیش از هر چیز این نکته حائز اهمیت را مد نظر قرار دهید که حتما به یک کمپانی استاندارد در چین جهت خرید أقلام مراجعه کنید.

برای یافتن این کمپانی نیز بهترین روش تحقیق اینترنتی است. شما قادر خواهید بود بعداز تحقیق اینترنتی فهرستی از بهترین کمپانی‌های موجود در کشور بزرگ چین که به کار فروش لنز دوربین مشغول هستند تهیه کرده و در مرحله بعد با درخواست ارسال نمونه محصول از آنها، جهت انتخاب بهترین کمپانی موجود در این حوزه اقدام کنید.

خرید عمده لنز دوربین از چین

بعداز اینکه موفق شدید بهترین مجموعه فروشنده لنز دوربین در چین را پیدا کنید، نیاز است به‌سراغ تعیین بهترین شیوه خرید این اقلام برای واردات لنز دوربین از چین بروید. منظور ما از بهترین شیوه، درواقع روشی بوده که برای شما تجار گرامی بیشترین سود را به‌همراه داشته باشد.

نظر تمام کارشناسان در حوزه خرید پرسود لنز دوربین این بوده که أقلام را به‌صورت عمده تهیه ‌و خریداری کنید. توجه داشته باشید که در خرید عمده قادر خواهید بود تعداد زیادی از این اقلام را با قیمتی مقرون‌به‌صرفه از کشور بزرگ چین خریداری کرده و درنهایت با مبلغی مناسب در بازار داخلی ایران به‌فروش برسانید. به‌همین علت بهترین شیوه برای خرید این اقلام، تهیه لنز دوربین به‌صورت عمده است.

حمل و نقل لنز دوربین از چین

برای ارسال محموله لنز دوربین از چین به ایران سه روش رایج وجود دارد. شیوه اول این بوده که شما جابجایی اجناس را با مورد استفاده قرار دادن قطار باری و درواقع ازراه خطوط بین‌المللی ریلی به انجام برسانید.

شیوه دوم این بوده که اجناس را از راه دریا و درواقع با مورد استفاده قرار دادن کشتی باری انجام دهید و شیوه سوم ارسال این اقلام با هواپیمای باری و با مورد استفاده قرار دادن راه هوایی است. هر یک از این شیوه‌ها که درآن از برخی وسایل حمل‎‌ونقل باری جهت ارسال اقلام به ایران استفاده می‌شود را معمولا کارگو می‌نامند. متداول‌ترین شیوه جهت ارسال اقلام کارگو دریایی است.

ترخیص لنز دوربین از چین

در این مرحله شما باید جهت ترخیص محصولات تحویل داده شده به اداره گمرک چین اقدام کنید. قابل توجه بوده که اقدام جهت انجام این عملیات اغلب شامل تهیه و تحویل یک‌سری مستندات رسمی همچون بارنامه، پروفرما و همینطور کارت بازرگانی به اداره گمرک چین می‌شود.

ترخیص لنز دوربین از چین
ترخیص لنز دوربین از چین

اداره گمرک کشور چین بعداز دریافت تمام مستندات لازم از طرف شما اقدام به بررسی اقلام کرده و اگر هیچ مشکل قانونی نداشتند لنزها را ترخیص کرده و سپس آنها را جهت ارسال به ایران به شما تجار گرامی تحویل می‌دهد.

سود واردات لنز دوربین از چین چقدر است؟

آنچه سود واردات لنز دوربین از چین به کشورمان ایران را تضمین خواهد کرد چیزی نبوده جز تقاضای بالا برای خرید این اقلام در ایران و همینطور اختلاف قیمتی که بین خرید عمده این اقلام از چین و فروش تکی اجناس در بازار داخلی، وجود دارد.

توجه داشته باشید که هرچه این اختلاف قیمت اجناس بیشتر باشد سود واردات لنز دوربین نیز بیشتر خواهد بود و بازرگانان و تجار خیلی بیشتری برای انجام این فعالیت تجاری متقاضی می‌شوند. بنابراین به‌نوعی می‌توانیم بگوییم که خرید عمده لنزهای دوربین و تهیه آنها از یک کمپانی استاندارد و قابل اعتماد تضمین کننده سود این فعالیت تجاری است.

واردکننده لنز دوربین از چین

برای واردات لنز دوربین از چین شما تجار گرامی باید کارهای مهم و حساس خود را به یک مجموعه بازرگانی واسطه معتبر و قابل اعتماد بسپارید؛ زیرا که اگر شخصا اقدام به انجام مراحل حائز اهمیت واردات کنید، قطعا شکست می‌خورید. دلیل آن نیز کم تجربه بودن شما و همینطور عدم دانش کافی در حوزه واردات این اقلام از چین است.

بنابراین واردکننده با اینکه شخص شما خواهد بود اما یک مجموعه بازرگانی واسطه کاربلد کارهای اجرایی مراحل واردات لنز دوربین را برعهده می‌گیرد. در بخش بعدی مطلب یکی از بهترین مجموعه‌های بازرگانی را به شما تجار گرامی معرفی می‌کنیم.

واردکننده لنز دوربین از چین
واردکننده لنز دوربین از چین

واردات لنز دوربین از چین با شرکت علی والا

مجموعه علی والا بهترین مجموعه برای انجام کارهای واردات لنز دوربین از چین است. دلیل آن نیز این بوده که مجموعه علی والا بیش از ده سال در حوزه واردات أقلام گوناگون از کشور بزرگ چین فعالیت داشته است.

این مجموعه با داشتن روابط و همینطور فورواردرهای بسیار باهوش و البته با تجربه در کشور چین، قادر خواهد بود تمام مراحل واردات لنز دوربین مثل خرید این اقلام، ترخیص لنز دوربین از اداره گمرک چین و همینطور ارسال آنها به ایران را به کل برعهده گرفته و به‌سادگی و نیز با هزینه پایین آنها را برای شما انجام دهد.

سخن نهایی

واردات لنز دوربین از چین از جمله فعالیت‌های تجاری فوق‌العاده سودمند به‌ویژه برای بازرگانان نوپا و تازه‌کار است. در کل، واردات هر اجناسی مستلزم طی‌کردن فرایندهای حساس و دشواری است. درصورتی که جدیدا وارد دنیای تجارت شده‌اید بهتر است فعالیتتان را با یک کمپانی بازرگانی واسطه معتبر نظیر علی والا، شروع کنید.

سوالات متداول درباره واردات لنز دوربین

  • برای واردات لنز دوربین از چین چه مراحلی را باید طی کنیم ؟

برای انجام این فعالیت تجاری باید سه مرحله خرید لنز دوربین، ترخیص آنها از اداره گمرک چین و انتقال آنها به کشور ایران را پشت‌سر بگذارید.

  • بهترین شیوه جهت ارسال لنز دوربین خریداری شده از چین به کشورمان ایران کدام است؟

روش حمل دریایی مناسب‌ترین شیوه حمل اقلام است؛ زیرا نه تنها کم هزینه‌ترین روش انتقال بوده، بلکه جزو امن‌ترین شیوه‌های حمل أقلام نیز محسوب می‌شود.

این مطلب را به اشتراک بگذارید

برای واردات کالا با علی والا تماس بگیرید. تلفن چین ( حسین جاوید ): 008613883921774

103 تعداد بازدید

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.