حواله یوان بدون کارمزد با علی والا

واردات کالا با علی والا، تلفن: 008613883921774 ( حسین جاوید )

چین ‌هم‌اکنون دومین کشور اقتصادی بزرگ دنیا است و به‌عنوان بزرگ‌ترین و اصلی‌ترین شریک تجاری کشور ایران نیز شناخته می‌شود. سالانه بیش از ۶۰ میلیارد دلار أقلام پتروشیمی، چرم، پسته و همینطور زعفران از ایران به کشور پرجمعیت چین صادر می‌شود. همینطور سالانه افراد خیلی زیادی که قصد تجارت با این کشور پرجمعیت را دارند، راهی این کشور می‌شوند. درواقع به‌همین علت برای تاجران و دیگر افراد، حواله یوان بدون کارمزد از اهمیت زیادی برخوردار است.

حواله یوان بدون کارمزد

ارز یوان، در‌حال‌حاضر نهمین ارز جهانی بوده که دارای گردش مالی بالاییست و همینطور به‌عنوان واحد رسمی پول کشور چین شناخته می‌شود. به خاطر تحریم‌های بین‌المللی زیادی که هم‌اکنون برعلیه نظام بانکی ایران وجود دارد، متاسفانه امکان تبادل ارز به‌شکل مستقیم با کشورهای خارجی دیگر وجود ندارد. استفاده از حواله یوان بدون کارمزد، مناسب‌ترین شیوه برای انجام أنواع معاملات تجاری بین‌المللی با چین است.

برای واردات از چین با علی والا در سریع ترین زمان و با بهترین هزینه کلیک کنید

فهرست مطالب:

  • هزینه های انتقال ارز به چین
  • انجام حواله یوان بدون کارمزد
  • بانک کونلون یکی از شیوه های دریافت حواله یوان بدون کارمزد
  • حواله یوان بدون کارمزد با علی والا

هزینه های انتقال ارز به چین

به‌منظور اینکه افراد یا سرمایه‌گذاران برای واردات أقلام گوناگون، ارز موردنظر خود را به کشورهای تامین‌کننده همچون چین انتقال دهند، می‌توانند به‌مجموعه‌های فعال در این حوزه مراجعه کنند. مجموعه‌های انتقال ارزی با بوجود آوردن پل ارتباطی سریع قادر خواهند بود در کوتاه‌ترین تایم با دریافت کارمزد، انتقال ارز موردنظرتان را انجام دهند.

هزینه های انتقال ارز به چین
هزینه های انتقال ارز به چین

در مجموعه‌های مطمئن، صاحب نام و قابل اعتماد کارمزدهای انتقال ارز یا همان هزینه‌های انتقال ارز به کشور بزرگ چین به سه شکل زیر دریافت می‌شود:

  • کارمزد به‌صورت درصدی
  • کارمزد به‌صورت ثابت
  • دریافت کارمزد به‌صورت ترکیبی

کارمزد درصدی

با توجه به‌میزان وجهی که قصد دارید به چین ارسال کنید، کارمزد متفاوت خواهد بود. به‌عنوان مثال جهت انتقال ۱۰۰۰ دلار ضروری است به‌میزان ۱.۲۶  درصد که برابر با ۱۲.۶۰ دلار آمریکایی است کارمزد بپردازید. پس از تعیین وجه ارسالی، هزینه کارمزد نیز مشخص خواهد شد. اگر به‌صورت درصدی کارمزد می‌پردازید، مطمئنا انتقال وجوه بالا برای‌تان بسیار پرهزینه خواهد بود.

برای خرید از چین با علی والا در سریع ترین زمان و با بهترین هزینه کلیک کنید

کارمزد ثابت

هنگام انتقال وجه به چین این کارمز‌د قابل پرداخت بوده و مقدار آن بستگی به وجه انتقالی ندارد. برای مثال هم‌اکنون بانک ولز فارگو بدون توجه به این مسئله که ۱۰۰۰ دلار یا حتی ۱۰۰۰۰ دلار چین انتقال می‌دهید، تنها ۱۸ دلار دریافت می‌کند.

کارمزد ترکیبی

این کارمزد درواقع ترکیبی از کارمزد درصدی و نیز ثابت است. PAYPALS XOOM هم‌اکنون کارمزد ترکیبی را مورد استفاده قرار می‌دهد و به‌همین علت از جمله ارائه‌دهندگان خدمات انتقال وجه فوق‌العاده پرهزینه به‌حساب می‌آید. علاوه‌بر کارمزد بالا، نیاز بوده که نرخ ارز را هم مدنظر قرار دهید تا اینگونه بیشترین (CNY) رادریافت کنید.

برای خرید از علی بابا با علی والا در سریع ترین زمان و با بهترین هزینه کلیک کنید

انجام حواله یوان بدون کارمزد

شیوه‌های انتقال ارز به چین بدون پرداخت کارمزد عبارتند از:

  • استفاده از چک‌های مسافرتی
  • دستگاه‌های خود پرداز در چین
  • استفاده از پول نقد

استفاده از چک های مسافرتی

هر چند امکان دارد کمی قدیمی بنظر بیاید ولی یکی از شیوه‌های مطمئن و قابل اطمینان برای دریافت حواله یوان بدون کارمزد، استفاده از چک‌های مسافرتی است. در‌حال‌حاضر نه تنها نقد کردن چک‌های مسافرتی بسیار سخت است، بلکه یافتن مکانی جهت خرید با چک‌های مسافرتی نیز فوق‌العاده دشوار شده است.

 این چک‌ها ارز به‌حساب نمی‌آیند، به همین دلیل هیچ‌گونه محدودیتی برای حمل چک‌های مسافرتی وجود ندارد. توجه داشته باشید که اگرچه بانک اصلی هیچ پولی دریافت نکرده ولی بانک چینی امکان دارد کارمزد ناچیزی به مبلغ ۱۵ دلار آمریکا از شخص دریافت کند.

دستگاه های خود پرداز در چین

استفاده از چک مسافرتی کاربرد زیادی ندارد. در فرودگاه هم‌اکنون نرخ ارز فوق‌العاده بالا بوده و تلاش جهت رسیدن به یک راه‌حل کاملا منصفانه در یک بانک مطمئنا نیمی از روز شما دوستان عزیز را در برمی‌گیرد. شما قادر خواهید بود از دستگاه خود پرداز در چین جهت دریافت پول نقد استفاده کنید.

انجام حواله یوان بدون کارمزد
انجام حواله یوان بدون کارمزد

همچنین مستر کارت را اکثر دستگاه‌های خودپرداز در چین می‌پذیرند. این امر چالش‌های ویژه خود را دارد. از حائز اهمیت‌ترین چالش‌های این شیوه، قانون محدودیت برداشت وجه از خودپردازهای موجود وکارمزد برداشت وجه است که ضروری است مورد توجه قرار بگیرد.

استفاده از پول نقد

ضروری است همیشه مقدار کمی پول نقد داشته باشید، ولی این سوال پیش می‌آید که شما قادر خواهید بود دقیقا چه‌مقدار پول‌نقد با خود به چین ببرید؟ این مسئله توسط گمرک چین نظارت خواهد شد. براساس گفته اداره گمرک چین، تمام مسافران قادر خواهند بود ارز خارجی برابر با ۵۰۰۰ دلار آمریکا یا درواقع ۲۰۰۰۰ یوان را به‌صورت پول نقد و حتی بدون هیچ اظهارنامه گمرکی به‌همراه داشته باشند. درصورتی که وجه بیشتری از این مقدار مشخص شده به‌همراه بیاورند نیاز است این مسئله توسط گمرک چین مورد بررسی قرار بگیرد.

بانک کونلون یکی از شیوه های دریافت حواله یوان بدون کارمزد

بانک کونلون توسط مجموعه ملی نفت چین تأسیس شده وجالب است بدانید که این بانک بزرگ دارای بیش‌از ۳.۱ میلیارد یوان سرمایه اولیه بوده و هم‌اکنون تنها بانکی است که به‌طور مستقیم و بدون هیچ مشکلی، به کاربران ایرانی خدمات ارائه می‌دهد. بعد از راه‌اندازی این بانک معروف، حواله کونلون موفق شد جایگزین مناسبی برای تعداد زیادی از پرداخت‌های ایرانیان شود.

بازرگانان جهت دریافت حواله یوان بدون کارمزد، قادر خواهند بود یک حساب در بانک کونلون ایجاد کرده و به‌سادگی همچون یک گردش مالی معمولی در سایر بانک‌های داخلی، ازحساب خود به دیگر افراد در این بانک معروف حواله دهند.

این کار درواقع همان دریافت حواله بدون کارمزد بوده و شخص بازرگان درصورتی که مشتری موردنظر او در این بانک معروف، حساب بانکی نداشته باشد، ناچار به دریافت حواله به بانک شخص مشتری با کارمزد خیلی کم است. همینطور می‌تواند با شخص مشتری صحبت کرده و او را متقاعد کند که در این بانک حسابی بسازد.

حواله یوان بدون کارمزد با علی والا

درصورت وجود ابهام در رابطه با موارد بیان شده می‌توانید با متخصصان مجرب در مجموعه علی والا تماس بگیرید؛ زیرا متخصصان ما آماده‌اند تا به تمام سوالات شما در این حوزه پاسخ دهند. علی والا با بیش از ۱۰ سال سابقه به‌عنوان مجموعه‌ بازرگانی معتبر آماده ارائه خدماتی همچون ثبت سفارش، ترخیص أقلام از گمرک، دریافت مجوز رسمی، تامین ارز و همینطور ترانزیت بین‌المللی به شما دوستان عزیز است.

حواله یوان بدون کارمزد با علی والا
حواله یوان بدون کارمزد با علی والا

سخن نهایی

در این مطلب به بررسی حواله یوان بدون کارمزد با علی والا پرداختیم و هزینه‌های انتقال ارز به چین و نیز شیوه‌های انتقال ارز بدون پرداخت کارمزد را مورد بررسی قرار دادیم. درنهایت مطلوب‌ترین شیوه حواله یوان به چین را بیان کردیم. درصورت تمایل جهت دریافت خدمات مربوط به واردات ونیز صادرات قادر خواهید بود از مجموعه بازرگانی علی والا کمک بگیرید.

سوالات متداول درباره حواله یوان بدون کارمزد

  • آیا می‌توان ارز یوان را به دلار و ریال تبدیل کرد؟

به‌علت تحریم‌های گوناگون‌ این امر به‌سادگی قابل انجام نیست و درواقع می‌توان این مبلغ را تنها به دو صورت زیر تبدیل کرد:

  • تبدیل یوان نقد به ارز ریال و یا دلار
  • فروختن حواله یوان موردنظر به ریال یا دلار
  • در حواله یوان دقیقا به چه اطلاعاتی نیاز داریم؟

اطلاعاتی مثل آدرس بانک، آدرس سکونت شخص گیرنده و دیگر اطلاعات تکمیلی که توسط بانک موردنظر دریافت می‌شود.

این مطلب را به اشتراک بگذارید

برای واردات کالا با علی والا تماس بگیرید. تلفن چین ( حسین جاوید ): 008613883921774

806 تعداد بازدید

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.