حواله یوان به علیپی با علی والا

واردات کالا با علی والا، تلفن: 008613883921774 ( حسین جاوید )

علیپی یک کیف پول دیجیتالی و پلتفرمی است که ویژگی‌های خیلی زیاد و متنوعی داشته و نیز حواله یوان به علیپی توسط بازرگانی علی والادر ایران نیز انجام می‌شود. از جمله ویژگی‌های این پلتفرم این این است که موقعیتی برای کاربران خود به وجود می‌آورد تا بتوانند بدون استفاده از پول نقد، به راحتی پول را به‌صورت آنلاین دریافت و سپس ارسال کنند.

حواله یوان به علیپی

از جمله ویژگی‌های مهم دیگر حواله یوان به علیپی با علی والا این بوده که کاربران می‌توانند با استفاده از این پلتفرم تاکسی بگیرند، خرید کنند و حتی بیمه بخرند. این نوع شیوه پرداخت و پلتفرم هم اکنون بیش از یک میلیارد کاربر داشته و برای افرادی که قصد دارند پرداخت‌های بین‌المللی انجام دهند فوق‌العاده مناسب است. در ادامه جوانب مختلف حواله یوان به علیپی را مورد بررسی قرار می‌دهیم.

برای واردات از چین با علی والا در سریع ترین زمان و با بهترین هزینه کلیک کنید

فهرست مطالب:

  • ALIPAY چیست؟
  • علیپی چگونه کار می کند؟
  • مدارک مورد نیاز برای پرداخت با علیپی و همینطور مقدار شارژ کارت بانکی
  • پرداخت با علیپی چقدر زمان می‌برد؟
  • کدام کشورها از پلتفرم علیپی حمایت می‌کنند؟
  • آیا پلتفرم پرداخت علیپی ایمن است؟
  • مزیت‌های پرداخت با علیپی
  • حواله یوان به علیپی با علی والا

ALIPAY چیست؟

از جمله شیوه‌های حواله یوان به چین می‌توان به علیپی اشاره کرد. علیپی هم اکنون پرکاربردترین ارائه‌دهنده خدمات پرداخت الکترونیک با موبایل با تقریبا ۱۰۰ میلیون کاربر فعال در کشور بزرگ چین است. محصول اصلی آن درواقع یک کیف پول دیجیتال یا همان ALIPAY WALLET است که دارای یک اپلیکیشن گوشی بوده و به تمام مشتریان این فرصت را می‌دهد تا انواع معاملات خود را مستقیمأ از طریق گوشی خود انجام دهند.

ALIPAY چیست؟
ALIPAY چیست؟

کاربران علیپی می‌توانند در این پلتفرم، جزئیات کارت اعتباری و همینطور بدهی خود را ذخیره کرده و با این اپلیکیشن در گوشی خود پرداخت مورد نظرشان را انجام دهند. علیپی درواقع یکی از پلتفرم‌های پرداخت چینی است که موفق شده با سرعت بالایی قسمت زیادی از بازار بزرگ چین را در بر بگیرد و هم اکنون در سنگاپور، هنگ کنگ و همینطور مالزی و در سراسر دنیا مورد توجه تمام کاربران قرار گرفته است.

برای خرید از چین با علی والا در سریع ترین زمان و با بهترین هزینه کلیک کنید

علیپی چگونه کار می کند؟

علیپی درواقع یک کیف پول دیجیتالی است که به حساب شخص به‌طور کامل متصل است. شخص با استفاده از این کیف پول، قادر خواهد بود تمام تراکنش‌های خود همچون انتقال وجه برای دیگران و همینطور خرید از یک مجموعه را انجام دهد. علیپی هم اکنون سیستم کد QR یا درواقع همان پاسخ سریع را مورد استفاده قرار می‌دهد تا شخص با استفاده از آن قادر باشد بارکدی به مشتری یا شخص مورد نظر خود ارائه دهد و درنهایت بتواند آن را اسکن کند.

مدارک مورد نیاز برای پرداخت با علیپی و همینطور مقدار شارژ کارت بانکی

برای حواله یوان به علیپی با علی والا ضروری است مستنداتی ارائه شود. در این قسمت به بررسی این مستندات می‌پردازیم:

  • شماره تلفن چینی
  • شماره پاسپورت
  • جزئیات کامل حساب بانکی چینی

برای خرید از علی بابا با علی والا در سریع ترین زمان و با بهترین هزینه کلیک کنید

حداقل میزان شارژی که هم اکنون برای هر کارت بانکی در پلتفرم علیپی لازم است ۱۰۰ یوان بوده و موجودی آن نیز ۲۰۰۰ یوان یا همان ۲۸۵ دلار است. کارت تنها به مدت ۹۰ روز اعتبار خواهد داشت و پس از آن وجه‌های باقی‌مانده به‌ شکل خودکار باز پرداخت خواهند شد.

مدارک مورد نیاز برای پرداخت با علیپی و همینطور مقدار شارژ کارت بانکی
مدارک مورد نیاز برای پرداخت با علیپی و همینطور مقدار شارژ کارت بانکی

پرداخت با علیپی چقدر زمان می برد؟

علیپی هم اکنون اصل escrow را مورد استفاده قرار می‌دهد و به‌جای اینکه با کلیک کردن بر روی دکمه send به‌شکل مستقیم و سریع به حساب باز پرداخت کند، درواقع وجوه را تا زمانی که هر دو شخص معامله تأیید شوند، نگه خواهد داشت. منظور این بوده که تا شخص گیرنده بخواهد پول را دریافت کند درحالت معمول تقریبا یک ساعت تا چهار روز تایم می‌برد.

این امر منجر به امنیت به‌مراتب بیشتر حساب کاربر و همینطور تأیید تراکنش شده، تا اینگونه کاربران به دفعات خیلی بیشتری از پلتفرم علیپی استفاده کنند. با توجه داشتن به این امر که هیچ وجهی پرداخت نخواهد شد مگر اینکه هر دو شخص از تراکنش رضایت کامل داشته باشند، پول به حساب شخص گیرنده، پس از تأیید نهایی هر دو طرف، واریز خواهد شد.

کدام کشورها از پلتفرم علیپی حمایت می کنند؟

کشورهایی همچون ایتالیا، سنگاپور، برزیل و همینطور استرالیا، اسپانیا، کانادا و نیز ایالات متحده، آلمان، بریتانیا و تمام کشورهای بزرگ دیگر در دنیا از پلتفرم علیپی پشتیبانی می‌کنند. این امر به معنای آن بوده که افراد قادر خواهند بود بدون توجه به این مسئله که مشتری‌ها اهل کجا هستند، و نیز بدون توجه به اینکه مکان کسب‌وکارشان کجا واقع شده، علیپی را ارائه دهند.

آیا پلتفرم پرداخت علیپی ایمن است؟

پلتفرم پرداخت علیپی هم اکنون شامل ویژگی‌های خاصی بوده که این اطمینان را به شخص می‌دهد که تراکنش‌ها و همینطور داده‌ها ایمن هستند. یکسری از ویژگی‌های امنیتی پلتفرم پرداخت علیپی عبارتند از:

  • مدیریت ریسک: پلتفرم علیپی به‌منظور افزایش امنیت، کمک به جلوگیری جدی از پول‌شویی و همینطور محافظت در برابر کلاه برداری هم اکنون از یک چارچوب مدیریت ریسک اصولی بهره می‌گیرد.
  • رمزگذاری پیشرفته: جهت ایمن کردن هرگونه پرداخت و نیز داده‌های خصوصی قادر خواهید بود از رمزگذاری فوق‌العاده پیشرفته علیپی استفاده کنید.
  • نظارت در زمان واقعی: پلتفرم علیپی با این ویژگی حائز اهمیتی که دارد بر همه‌ی پرداخت‌ها به‌صورت اصولی نظارت می‌کند. این پلتفرم دارای نظارت اصولی بر ریسک در زمان واقعی بوده که داده‌ها را جهت شناسایی سطح ریسک کاربر مورد استفاده قرار می‌دهد.
آیا پلتفرم پرداخت علیپی ایمن است؟
آیا پلتفرم پرداخت علیپی ایمن است؟

مزیت های پرداخت با علیپی

از جمله مزیت‌های قابل توجه حواله یوان به علیپی با علی والا می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • انتقال سریع وجه به حساب تامین‌کنندگان چینی
  • هزینه کمتر حواله یوان درمقایسه با دیگر ارزهای موجود
  • انجام حواله یوان به کشور بزرگ چین با شیوه‌های مختلفی همچون سیستم‌های رایج پرداخت علیپی یا ویچت و همینطور بانک‌های معتبر و معروف چینی به‌طور آسان و نیز مطمئن
  • محدودیت نداشتن مبلغ حواله

حواله یوان به علیپی با علی والا

حواله یوان به علیپی با علی والا به نحو احسن و با هزینه ای مقرون‌به‌صرفه انجام خواهد شد. کمپانی بازرگانی علی والا هم اکنون خدمات گوناگونی نظیر خرید و فروش، ارسال انواع حواله‌ها و نیز بسیاری از خدمات ویژه دیگر را به بازرگانان گرامی ارائه می‌دهد. علاوه‌بر این مشاوران کمپانی علی والا درمورد پلتفرم علیپی اطلاعات جامع و مفیدی را در اختیار کاربران قرار می‌دهند.

سخن نهایی

در این مطلب به موضوع حواله یوان به علیپی با علی والا پرداخته شد ‌و پس از معرفی این پلتفرم، با نحوه کارکرد علیپی و مستندات لازم جهت انجام پرداخت آشنا شدیم. سپس کشورهایی که از علیپی پشتیبانی می‌کنند و همینطور مزایای این پلتفرم را مورد بررسی قرار دادیم.

شایان ذکر بوده که کمپانی بازرگانی علی والا هم اکنون قادر خواهد بود حواله یوان به علیپی را به‌درستی و در اسرع وقت انجام دهد، فقط کافی است به این کمپانی معتبر مراجعه کرده و از کارشناسان حرفه‌ای آن راهنمایی‌های لازم را دریافت کنید.

سوالات متداول درباره حواله یوان به علیپی

  • آیا می‌توان به همه‌ی بانک‌های موجود در چین حواله یوان ارسال کرد؟

کمپانی معتبر علی والا هم اکنون به تعداد زیادی از بانک‌های موجود در چین حواله یوان ارسال می‌کند.

  • در چه روزهایی می‌توان جهت ارسال حواله اقدام کرد؟

در تمامی روزهای کاری افراد قادر خواهند بود ارسال حواله را انجام دهند.

این مطلب را به اشتراک بگذارید

برای واردات کالا با علی والا تماس بگیرید. تلفن چین ( حسین جاوید ): 008613883921774

399 تعداد بازدید

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.