حواله یوان به ویچت WECHAT با علی والا

واردات کالا با علی والا، تلفن: 008613883921774 ( حسین جاوید )

اگر قصد سفر به کشور بزرگ چین را دارید یا تصمیم گرفته‌اید از چین اقلامی را وارد کنید، ضروری است برای شخصی در این کشور مبلغی واریز کنید، توصیه می‌کنیم پلتفرم ویچت را مورد استفاده قرار دهید. انتقال وجه و حوان یوان به ویچت از جمله شیوه‌های رایج واریز و حواله ارز است. در ادامه با مقاله حواله یوان به ویچت با ما همراه شوید.

حواله یوان به ویچت

درحقیقت آسان‌ترین شیوه برای پرداخت وجه همان واریز از طریق پلتفرم ویچت است! در ادامه این مطلب قصد داریم به بررسی حواله یوان به ویچت|WECHAT با علی والا بپردازیم و مطالبی را در این رابطه بیان کنیم، بنابراین همراهمان باشید.

برای واردات از چین با علی والا در سریع ترین زمان و با بهترین هزینه کلیک کنید

فهرست مطالب:

  • شیوه راه‌اندازی حساب حواله یوان به WECHAT
  • در چه صورت می‌توانیم جهت باز کردن کیف پول WECHAT اقدام کنیم؟
  • شیوه باز کردن حساب کیف پول WECHAT
  • به چه صورت می‌توان به WECHAT پول اضافه کرد؟
  • حواله یوان به ویچت|WECHAT با علی والا چه مزایایی دارد؟
  • حواله یوان به ویچت|WECHAT با علی والا

شیوه راه‌اندازی حساب حواله یوان به WECHAT

در چند سال گذشته ویچت به یکی از پرکاربردترین شیوه‌های انتقال وجه تبدیل شده است! مورد استفاده قرار دادن پلتفرم پرداخت الکترونیک برای یک شخص خارجی در چین امکان دارد بسیار سخت باشد؛ اما راه‌اندازی آسان و نیز استفاده راحت از این پلتفرم موجب شده اکثر افراد آن را مورد استفاده قرار دهند.

شیوه راه‌اندازی حساب حواله یوان به WECHAT
شیوه راه‌اندازی حساب حواله یوان به WECHAT

برای شروع استفاده از پلتفرم ویچت، باید مطمئن شد که امکان ایجاد حساب در این کیف پول وجود دارد. قابل توجه بوده که یک حساب کیف پول به‌منظور دریافت و همینطور ارسال پول ضروری است. حائز اهمیت‌ترین امری که باید درمورد WECHAT بدانید این بوده که شما نمی‌توانید هیچ ارز چینی به آن اضافه کنید و درواقع این کار تنها با وجود کیف پول ویچت کاملا معتبر، امکان‌پذیر خواهد بود.

برای خرید از چین با علی والا در سریع ترین زمان و با بهترین هزینه کلیک کنید

در چه صورت می‌توانیم جهت باز کردن کیف پول WECHAT اقدام کنیم؟

در گذشته افراد تنها با فرستادن یک hongbao می‌توانستند جهت باز کردن کیف پول ویچت اقدام کنند. همینطور حین اضافه کردن کارت اعتباری خارجی خود به آن، کیف پول مورد نظر فعال می‌شد. ولی متأسفانه هیچ‌کدام از این آپشن‌ها هم‌اکنون به درد نمی‌خورد.

امروزه این حقیقت وجود دارد که تنها روش انجام این کار، داشتن یک حساب بانکی چینی بوده که نیازی نیست در این رابطه نگرانی داشته باشید؛ زیرا افتتاح حساب بانکی در کشور بزرگ چین کار فوق‌العاده ساده‌ای بوده و قادر خواهید بود این کار را به کمک مجموعه بازرگانی علی والا انجام دهید.

برای خرید از علی بابا با علی والا در سریع ترین زمان و با بهترین هزینه کلیک کنید

شیوه باز کردن حساب کیف پول WECHAT

اگر در حال حاضر یک حساب بانکی چینی دارید، ایجاد حساب کیف پول ویچت به‌سادگی انجام خواهد شد. ابتدا اطمینان حاصل کنید که این پلتفرم را در کشور بزرگ چین به‌‌درستی دانلود کرده‌اید؛ زیرا پلتفرم با توجه به مکانی که در آن دانلود می‌شود، می‌تواند عملکردهای کاملا متفاوتی داشته باشد. با دانلود نسخه چینی پلتفرم، کیف پول بهترین عملکرد را خواهد داشت.

در مرحله دوم در قسمت منوی پایین، باید روی «Me» ضربه بزنید و سپس بر گزینه “کیف پول” کلیک کرده تا اینگونه کارت بانکی چینی مورد نظرتان را اضافه کنید. جهت اضافه‌کردن حساب بانکی مورد نظر به موارد زیر نیاز خواهید داشت:

  • کارت UnionPay چینی: این کارت دارای کدی ۱۹ رقمی بوده که آن را ضروری است در پلتفرم ویچت وارد کنید.
  • شماره‌تلفن مرتبط با حساب بانکی: قابل توجه بوده که این شماره تلفن جهت احراز هویت کیف پول نیاز خواهد بود. هنگامی که کارت UnionPay و همینطور شماره تلفن مرتبط با حساب به‌طور کامل تأیید شدند، کیف پول WECHAT فعال می‌شود.
شیوه باز کردن حساب کیف پول WECHAT
شیوه باز کردن حساب کیف پول WECHAT

به چه صورت می‌توان به WECHAT پول اضافه کرد؟

درصورتی که در حساب بانکی چینی خود پولی دارید، می‌توانید به‌راحتی انتقال ارز یوان به این کیف‌پول را انجام دهید. علاوه‌بر این قادر خواهید بود از ویچت جهت برداشت مستقیم وجه از کارت نیز استفاده کنید. همینطور افراد قادر خواهند بود با مورد استفاده قرار دادن یک دستگاه خودپرداز چینی، اقدام به برداشت یوان از حساب و سپس انتقال آن به‌حساب بانکی چینی کنند.

حواله یوان به ویچت|WECHAT با علی والا چه مزایایی دارد؟

  • هزینه کم در مقایسه با دیگر ارزهای موجود
  • سرعت بالا در انجام تراکنش‌ها
  • انتقال سریع وجه به حساب تجار چینی
  • محدود نبودن مبلغ حواله
  • کارمزد مناسب و همینطور عدم وجود کارمزد اضافی جهت حواله یوان
  • آسان و ایمن بودن پروسه حواله یوان
  • کیفیت بالا و همینطور امنیت زیاد در عملیات مالی
به چه صورت می‌توان به WECHAT پول اضافه کرد؟
به چه صورت می‌توان به WECHAT پول اضافه کرد؟

حواله یوان به ویچت|WECHAT با علی والا

حواله یوان به ویچت|WECHAT با علی والا به بهترین شکل ممکن و با هزینه‌ای کاملا مقرون‌به‌صرفه انجام خواهد شد. شرکت معتبر علی والا هم اکنون خدمات متنوعی نظیر خرید و فروش، انتقال انواع حواله‌ها و همینطور دیگر خدمات ویژه را به تجار عزیز ارائه می‌دهد. علاوه‌بر این کارشناسان کمپانی علی والا درمورد پلتفرم WECHAT اطلاعات مفیدی را در اختیار تجار و کاربران قرار می‌دهند.

سخن نهایی

 در این مطلب از علی والا درمورد یک پلتفرم کاربردی جهت انتقال ارز صحبت کردیم. ضروری است بدانید که هم اکنون حواله یوان به ویچت WeChat شیوه‌ای ساده برای افرادی که در کشور بزرگ چین ساکن هستند، به‌حساب نمی‌آید!

اما جهت جلوگیری از پرداخت کارمزدهای بالا، فوق‌العاده مفید و کارآمد است. این پلتفرم این امکان را برای کاربران فراهم می‌کند تا تبدیل و همینطور انتقال ارز را در اسرع وقت و به سادگی انجام دهند.

ضروری است جهت آشنایی با مراحل کامل انتقال حواله یوان به چین و نیز دیگر مسائل مرتبط تجاری از یک مجموعه معتبر بازرگانی همچون علی والا کمک بگیرید. مجموعه تجاری علی والا با مشاوران و متخصصان باتجربه آماده ارائه أنواع خدمات انتقال ارز و حواله‌های گوناگون به شما است.

سوالات متداول درباره حواله یوان به ویچت

  • به چه حساب‌هایی در چین امکان ارسال حواله یوان وجود دارد؟

ارسال حواله یوان به تمام حساب‌های شخصی،‌ حساب کمپانی‌ها و نیز حساب دانشگاه امکان‌پذیر است.

  • کارمزد انتقال وجه به چین هم اکنون چقدر است؟

کارمزد انتقال وجه به چین هم اکنون با توجه به نوع حواله‌‌ی ارسالی متفاوت بوده و شما قادر خواهید بود جهت مطلع شدن از میزان دقیق آن به کمپانی بازرگانی علی‌والا مراجعه کرده و از متخصصان قابل اعتماد و کاربلد آن مشاوره بگیرید و جواب تمام سوال‌های خود را دریافت کنید.

  • در چه روزهایی افراد قادر به ارسال حواله هستند؟

در همه‌ی روزهای کاری افراد می‌توانند به‌منظور ارسال حواله یوان اقدام کنند.

این مطلب را به اشتراک بگذارید

برای واردات کالا با علی والا تماس بگیرید. تلفن چین ( حسین جاوید ): 008613883921774

449 تعداد بازدید

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.