واردات بذر پاش از چین با علی والا

واردات کالا با علی والا، تلفن: 008613883921774 ( حسین جاوید )

یکی از انواع واردات دستگاه صنعتی، واردات بذر پاش از چین است. با توجه به اینکه یکی از مهمترین دستگاه‌های کاربردی در حوزه کشاورزی محسوب می‌شود، سودی بسیار زیاد برای واردکننده به همراه دارد.

واردات بذر پاش

واردات بذر پاش از چین درطی ۳ مرحله خرید، ترخیص و ارسال به ایران انجام می‌شود. این مراحل زمانی به‌درستی انجام می‌شوند که اولا شناختی کافی از آنها داشته باشیم و دوما از کسانی که تجربه کافی در انجام آن دارند کمک بگیریم. تا پایان مقاله با ما باشید تا توضیح دهیم اینکار چگونه ممکن است.

برای واردات از چین با علی والا در سریع‌ترین زمان و با بهترین هزینه کلیک کنید.

فهرست مطالب واردات بذر پاش:

  • چرا واردات بذر پاش از چین
  • قوانین و مقررات واردات بذر پاش
  • خرید بذر پاش و نکات آن
  • خرید عمده بذر پاش از چین
  • خرید بذر پاش از چین
  • ترخیص بذر پاش از گمرک
  • وارد کننده بذر پاش
  • حمل و نقل بذر پاش از چین
  • سود واردات بذر پاش چقدر است
  • واردات بذر پاش از چین با شرکت بازرگانی علی والا
  • حرف آخر
  • سوالات متداول

چرا واردات بذر پاش از چین

اولین سوالی که درمورد واردات بذر پاش از چین به ذهن می‌رسد این است که اصلا چرا این دستگاه را وارد کنیم؟ آیا باوجود این همه کالا و دستگاه صنعتی، منطقی و به‌صرفه است که دستگاه بذر پاش وارد کشور کنیم؟ از آنجا که کشاورزی ایران همچنان نیمه صنعتی است، واردات دستگاه‌های صنعت کشاورزی به کشور بسیار سودآور است.

چرا واردات بذر پاش از چین
چرا واردات بذر پاش از چین

واردات دستگاه بذر پاش از چین نیز یکی از نیازهای اساسی صنعت کشاورزی ایران است که به مکانیزه شدن این صنعت کمک کرده و درعوض سود فراوانی برای واردکننده به بار می‌آورد. تنها لازم است که قوانین و اصول پشت‌سر گذاشتن مراحل این واردات را شناخت تا این سود به‌سادگی به دست آید.

قوانین و مقررات واردات بذر پاش

همان‌طور که می‌دانید دستگاه بذر پاش مرتبط با صنعت کشاورزی است و به‌همین‌دلیل برای واردات آن لازم است که درمرحله اول کارت بازرگانی مرتبط با صنعت کشاورزی اخذ شود. داشتن این کارت بازرگانی به‌شما مجوز لازم را می‌دهد تا برای اخذ دیگر مجوزهای مرتبط با واردات تجهیزات کشاورزی اقدام کنید.

مجوزهای دیگری که برای واردات بذر پاش از چین به آن نیاز دارید عبارتنداز مجوز از جهاد کشاورزی و گمرک ایران. این مجوزها به علاوه مجوز واردات از وزارت صنعت، معدن و تجارت به شما این امکان را می‌دهد که دستگاه بذر پاش را وارد کشور کنید.

خرید بذر پاش و نکات آن

واردات بذر پاش از چین با خرید این دستگاه آغاز می‌شود. خرید دستگاه بذر پاش از چین نکاتی دارد که لازم است پیش از هر اقدامی آنها را مدنظر داشته باشید. پیش از هر اقدامی برای خرید لازم است که درباره شرکت‌های فروشنده تجهیزات صنعت کشاورزی در چین تحقیق کنید و بهترینشان را برای خرید انتخاب کنید.

برای خرید از چین با علی والا در سریع‌ترین زمان و با بهترین هزینه کلیک کنید.

این انتخاب می‌تواند براساس تعداد فروش دستگاه بذر پاش در سال، کیفیت دستگاه‌های تولید شده و البته سابقه برند شرکت فروشنده باشد. هرچه این فاکتورها درمورد یک شرکت بهتر باشند، شانس اینکه دستگاه‌های بذر پاش خریداری شده باکیفیت‌تر باشند بالا می‌رود.

خرید عمده بذر پاش از چین

نکته دیگری که درمورد خرید دستگاه‌های بذر پاش باید مدنظر داشته باشید این است که حتما این دستگاه‌ها را بصورت عمده خریداری کنید. هرچه تعداد بذرپاش‌های خریداری شده بیشتر باشد، سود واردت نیز برای شما بیشتر خواهد بود. پس خرید عمده بیشترین سود را برای شما فراهم می‌کند.

خرید عمده بذر پاش از چین
خرید عمده بذر پاش از چین

خرید بذر پاش از چین

در انتهای مرحله خرید، لازم است که برای تکمیل پروفرما و ارسال آن برای شرکت فروشنده اقدام کنید. پروفرما یک درخواست رسمی خرید است که درآن قیمت خرید، تعداد دستگاه بذر پاش و البته روش پرداخت هزینه خرید محصولات درج می‌شود و شرکت فروشنده براساس آن دستگاه‌ها را برای شما آماده می‌کند.

برای خرید از علی بابا و تحویل در ایران با علی والا در سریع‌ترین زمان و با بهترین هزینه کلیک کنید.

ترخیص بذر پاش از گمرک

اگر پروفرمای شما توسط شرکت فروشنده تایید شود، نوبت به مرحله دوم واردات بذر پاش از چین یعنی ترخیص این دستگاه‌ها از گمرک می‌رسد. برای اخذ برگه ترخیص دستگاه‌های بذر پاش از گمرک چین لازم است که یک فرم درخواست ترخیص تکمیل کرده و به اداره گمرک تحویل دهید. همچنین مدارکی مثل بارنامه، پروفرما و کارت بازرگانی هم باید تحویل اداره گمرک داده شود.

وارد کننده بذر پاش

برای اینکه بتوان به‌درستی مراحل واردات بذر پاش از چین را پشت‌سر گذاشت، لازم است که از متخصص مرتبط با مراحل مختلف این فرآیند کمک گرفت. این متخصصان عبارتنداز ترخیص‌کار، فورواردر و مشاور واردات که هرکدام در مرحله‌ای به شما کمک می‌کنند. پس واردات بذر پاش یک کار تیمی است و نیازمند داشتن تیمی باتجربه و متخصص است.

حمل و نقل بذر پاش از چین

درآخرین مرحله خود با ارسال این دستگاه‌ها از چین به ایران به‌پایان می‌رسد. حمل‌ونقل بذر پاش‌ها از چین به ایران نیز نیازمند کمک شرکت‌های حمل‌ونقل بین‌المللی که کارگو نام دارند است. این شرکت‌ها بوسیله کشتی باری، قطار باری یا هواپیمای باری دست به انتقال کالاها از چین به ایران می‌زنند.

حمل و نقل بذر پاش از چین
حمل و نقل بذر پاش از چین

سود واردات بذر پاش چقدر است

واردات بذر پاش سود زیادی برای بازرگان به همراه دارد. این سود زیاد به‌خاطر تقاضای بالای خرید این دستگاه در بازار ایران و ارزان بودن قیمت خرید دستگاه‌های بذر پاش از چین است. آنچه بیشتر از همه باعث سودآوری این واردات می‌شود نبود شرکت سازنده دستگاه‌های بذرپاش در ایران است که باعث شده هیچ رقیبی برای واردات این دستگاه‌ها وجود نداشته باشد.

واردات بذر پاش از چین با شرکت بازرگانی علی والا

واردات بذر پاش از چین نیازمند راهنمایی و کمک متخصصان با تجربه و آگاهی است که در این زمینه فعالیت دارند. شاید از خود بپرسید که چگونه می‌توان به این افراد دسترسی یافت. یکی از راه‌های مناسب برای اینکه بتوانید با کمک متخصصانی باتجربه مراحل این واردات را به‌خوبی پشت‌سر بگذارید، استفاده از شرکت بازرگانی علی والا است.

حرف آخر

واردات بذر پاش از چین را در این مقاله بررسی کردیم و مشخص کردیم که قوانین و مقررات مرتبط با مراحل واردات این دستگاه‌ها کدام است. همچنین اصول درست پشت‌سر گذاشتن این مراحل را هم توضیح دادیم. درنهایت آنچه اهمیت دارد این است که به‌خوبی به نکات گفته شده عمل کنید و وارداتی پرسود برای خود رقم بزنید.

سوالات متداول درباره واردات بذر پاش

  • واردات بذر پاش از چین در چند مرحله انجام می‌شود؟

مراحل واردات دستگاه بذرپاش از چین عبارت است از خرید، ترخیص و ارسال این دستگاه‌ها از چین به ایران.

  • ترخیص دستگاه‌های بذرپاش از گمرک چین نیازمند چه مدارکی است؟

برای اینکه بتوانید از گمرک چین دستگاه‌های بذر پاش را به راحتی ترخیص کنید لازم است که بارنامه، پروفرما و کارت بازرگانی خود را به اداره گمرک چین تحویل دهید.

  • متداول‌ترین روش انتقال دستگاه‌های بذر پاش از چین به ایران کدام نوع کارگو است؟

کارگو دریایی به‌خاطر اینکه هزینه اندکی داشته و به‌سادگی قابل انجام است، متداول‌ترین روش انتقال دستگاه‌های بذر پاش از چین به ایران است.

این مطلب را به اشتراک بگذارید

برای واردات کالا با علی والا تماس بگیرید. تلفن چین ( حسین جاوید ): 008613883921774

303 تعداد بازدید

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.