واردات بلوک سیلندر خودرو از چین با علی والا

واردات کالا با علی والا، تلفن: 008613883921774 ( حسین جاوید )

موتور خودرو‌ها از یک سیستم بسیار پیچیده با قطعات بزرگ و کوچک تشکیل شده است و وطیفه تامین نیروی مورد‌نیاز خودرو را دارد. در خودروهایی که درون‌سوز هستند، قسمتی تحت عنوان بلوک سیلندر وجود دارد که حجم گسترده‌ای موتور خودرو را از آن خود می‌کند. سیلندر‌ها برای تامین نیروی مورد‌نیاز، باید در یک آرایش منظم در کنار یک‌دیگر قرار بگیرند. از این رو بلوک سیلندر طراحی و تولید شده است. امروزه بازرگانان و تجار زیادی، روی واردات بلوک سیلندر خودرو از چین به خاطر نیاز بازار ایران سرمایه‌گذاری می‌کنند.

واردات بلوک سیلندر خودرو

چین در جایگاه دومین تولید‌کننده بزرگ جهان قرار دارد و از نیروی کار فراوان و مواد اولیه ارزان بهره می‌برد، بنابراین واردات بلوک سیلندر خودرو از چین گزینه بسیار مناسبی محسوب می‌شود. واردات این کالا از کشور‌های دیگر هم انجام می‌شود، اما انتخاب چین به خاطر مقوله تحریم و رابطه تجاری خوب میان دو کشور جزو گزینه‌های ایده‌آل به شمار می‌رود.

برای واردات از چین با علی والا در سریع‌ترین زمان و با بهترین هزینه کلیک کنید.

فهرست مطالب واردات بلوک سیلندر خودرو:

  • خرید بلوک سیلندر خودرو از چین
  • خرید عمده تزریق پلاستیک از چین
  • چگونگی حمل و نقل بلوک سیلندر خودرو از چین
  • ترخیص بلوک سیلندر خودرو از گمرک
  • سود واردات بلوک سیلندر خودرو از چین
  • واردکننده بلوک سیلندر خودرو از چین
  • سخن پایانی
  • سوالات متداول

خرید بلوک سیلندر خودرو از چین

از آن جایی که اکثر خودرو‌های داخل کشور ایران، وارداتی هستند و یا از قطعات وارداتی در تولید آن‌ها استفاده شده است؛ نیاز به واردات قطعات و لوازم جانبی خودرو‌ها به میزان بالا برای تامین احتیاجات صنعت خودرو‌سازی ضروری است. از سوی دیگر تحریم کشور‌های اروپایی و آمریکایی، نبود تجهیزات و مواد اولیه، از تولید این قطعات در داخل کشور جلوگیری می‌کنند.

خرید بلوک سیلندر خودرو از چین
خرید بلوک سیلندر خودرو از چین

با اطمینان از قیمت و کیفیت قطعات، آن‌ها را وارد ایران کرد. برای خرید این قطعه از خودرو، ابتدا باید تولید‌کنندگان و تامین‌کنندگان چینی را بررسی کنید؛ زیرا امروزه قطعات و لوازم خودرو در طیف گسترده‌ای از کیفیت‌های مختلف، تولید می‌شوند. پس از انتخاب یک تولید‌کننده با‌کیفیت، باید مراحل خرید انجام شود.

برای خرید از چین با علی والا در سریع‌ترین زمان و با بهترین هزینه کلیک کنید.

خرید عمده بلوک سیلندر خودرو از چین

 خرید عمده بلوک سیلندر خودرو، می‌تواند به جبران کمبود بازار‌های داخلی کمک کند. بسیاری از بازرگانان با واردات بلوک سیلندر خودرو از چین، علاوه‌بر جبران کمبود بازار‌های داخلی ایران، سود خوبی دریافت می‌کنند. این افراد با بررسی نیاز‌های مردم و تولید‌کنندگان، محصول مورد‌نیاز آن‌ها را تامین می‌کنند. در این صورت با فروش آن‌ها، تجارت خود را گسترده‌تر می‌کنند.

پس از انتخاب تولید‌کننده مورد ‌نظر خود، باید مذاکرات را آغاز نمایید. سپس با به توافق رسیدن دو طرف قرارداد، نوبت به پرداخت هزینه می‌رسد. البته لازم به ذکر است که مدت زمان به توافق رسیدن فروشنده و خریدار به رضایت آن‌ها از شرایط قرارداد بستگی دارد.

وارد‌کننده، برای واریز هزینه باید مراحل تخصیص ارز را انجام دهد. در این مرحله با مراجعه به بانک مورد‌نظر برای دریافت ارز دولتی یا ارز ترجیحی اقدام می‌کنند. پس از واریز هزینه محصولات، بایداز فروشنده درخواست پیش‌فاکتور نمایند.

برای خرید از علی بابا و تحویل در ایران با علی والا در سریع‌ترین زمان و با بهترین هزینه کلیک کنید.

چگونگی حمل و نقل بلوک سیلندر خودرو از چین

حمل و نقل بین‌المللی کالا‌ها با روش‌های گوناگونی انجام می‌شود اما باید بهترین روش انتقال را بررسی و انتخاب کنید. چرا‌که برخی از کالا‌های وارداتی از حساسیت بالایی برخوردار هستند و باید با دقت زیادی حمل شوند. از این رو روش‌های مناسب حمل و نقل، بسته به نوع کالا متفاوت هستند. در حالت کلی دو روش دریایی و هوایی وجود دارد که روش دریایی متداول‌ترین روش انتقال محموله‌های وارداتی است.

چگونگی حمل و نقل بلوک سیلندر خودرو از چین
چگونگی حمل و نقل بلوک سیلندر خودرو از چین

برای واردات بلوک سیلندر از چین، باید بهترین روش را انتخاب کنید. پس، بعد از تایید سلامت کالا توسط کارشناسان آن‌ها را به بندر یا فرودگاه منتقل می‌شود. شما می‌توانید با دریافت مشاوره از شرکت‌های حمل و نقل بین‌المللی بهترین انتخاب را داشته باشید. همچنین می‌توانید از خدمات انتقال این شرکت‌ها، استفاده کنید. مجموعه‌های حمل و نقل با داشتن تجربه و آگاهی، می‌توانند کالا شما را در صحت و سلامت کامل به ایران برسانند.

ترخیص بلوک سیلندر خودرو از گمرک

یکی از بزرگ‌ترین چالش‌های بازرگانان، ترخیص کالا‌ها پس از واردات بلوک سیلندر از چین است. در گمرک دقت زیادی لازم است تا مراحل ترخیص به بهترین شکل ممکن انجام شود. برای اینکه محصولات وارد شده به ایران بتوانند از گمرک خارج شوند و به دست مصرف ‌کنندگان برسند، باید مراحل ترخیص را طی کنند. توصیه می‌شود این امر را به افراد با‌تجربه و مااهر بسپارید تا مراحل ترخیص را به بهترین شکل ممکن به پایان برسانند.

یکی از راه‌هایی که پیش‌روی بازرگانان قرار دارد، استفاده از خدمات شرکت‌های بازرگانی است. این شرکت‌ها خدمات خود را در راستای بهتر شدن تجربه بازرگانان از تجارت، ارائه می‌دهند. به همین خاطر می‌توانید از خدمات این شرکت‌ها استفاده کرده و مراحل ترخیص را به آن‌ها بسپارید.

سود واردات بلوک سیلندر خودرو از چین

سود واردات بلوک سیلندر خودرو از چین بسته به عوامل مختلفی، متفاوت است. موارد متعددی هستند که در سود‌آوری بازرگانان تاثیر می‌گذارند. اولین مورد از این لیست، شرایط بازار داخلی و مصرف‌کنندگان است. شما باید نیاز مصرف‌کنندگان و کمبود آن در بازار را بررسی کنید تا بتوانید بهترین تصمیم را برای واردات یک کالا بگیرید.

سود واردات بلوک سیلندر خودرو از چین
سود واردات بلوک سیلندر خودرو از چین

از سوی دیگر عواملی مانند قیمت اولیه کالا، قیمت موارد اولیه، دستمزد کارگران، هزینه‌های گمرکی، هزینه‌های حمل و نقل و سایر هزینه‌ها در سود‌آوری نقش پر‌رنگی ایفا می‌کنند. همچنین مهارت و دانش خود بازرگانان در سود واردات بی‌تاثیر نیست. اگر بازرگان بتواند مراحل واردات را به خوبی مدیریت کرده و هزینه‌های خرید و واردات را با بودجه خود تطابق دهد، مسلما سود بیشتری دریافت خواهد کرد.

بهترین واردکننده بلوک سیلندر خودرو از چین

واردات بلوک سیلندر خودرو از چین با شرکت بازرگانی علی والا می‌تواند تجربه‌ای جدید را برای شما رقم بزند. این شرکت با ارائه خدماتی همچون اخذ مدارک بازرگانی، خرید محصول مورد ‌نظر مشتری، ترخیص کالا از گمرک، حمل و نقل کالا و تضمین سلامت کالا پس از رسیدن به مقصد برای جلب رضایت مشتریان خود تلاش می‌کند.
شرکت بازرگانی علی والا با به کار‌گیری کادری مجرب و حرفه‌ای، امکان دریافت مشاوره تخصصی از کارشناسان را برای شما ایجاد کرده است. بنابراین شما می‌توانید برای داشتن انتخابی بهتر، با کارشناسان این شرکت در تماس باشید.

سخن پایانی

در پایان، هر بازرگانی که قصد دارد مراحل واردات بلوک سیلندر خودرو از چین را به بهترین نحو ممکن انجام دهد، بهتر است با اطلاعات کافی و شناخت نیاز مشتریان هدف اقدام کند. همچنین توصیه می‌شود از یک شرکت بازرگانی معتبر در این زمینه کمک بگیرید. در این صورت می‌توانید مراحل واردات را به بهترین شکال انجام دهید.

سوالات متداول درباره واردات بلوک سیلندر

  • تعرفه واردات بلوک سیلندر خودرو از چین چقدر است؟

تعرفه واردات بلوک سیلندر خودرو ۱۵ درصد است.

  • کد تعرفه واردات بلوک سیلندر خودرو چند است؟

کد تعرفه گمرکی برای ترخیص بلوک سیلندر خودرو، ۸۴۰۹۹۱۹۰ است.

این مطلب را به اشتراک بگذارید

برای واردات کالا با علی والا تماس بگیرید. تلفن چین ( حسین جاوید ): 008613883921774

251 تعداد بازدید

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.