واردات تجهیزات هیدرو پونیک و ایرو پونیک از چین با علی والا

واردات کالا با علی والا، تلفن: 008613883921774 ( حسین جاوید )

استفاده از تجهیزات هیدرو پونیک و ایرو پونیک یکی از جدیدترین و به‌روزترین روش‌های است که در کشت گیاهان استفاده شده و موجب چند برابر شدن سوددهی کشاورزان می‌شود. پس با روشن شدن مزایای این روش و روی آوردن کشاورزان به سمت این نوع کشت، واضح است که واردات تجهیزات هیدرو پونیک و ایرو پونیک از چین افزایش می‌یابد.

واردات تجهیزات هیدرو پونیک و ایرو پونیک

در حقیقت امروزه هزینه‌های کم این نوع روش‌ها همراه با باردهی چند برابری موجب شده‌اند اغلب افراد از کشت در خاک به سمت کشت هیدروپونیک و ایروپونیک کشیده شوند؛ بنابراین شما می‌توانید با آگاهی از مناطقی که این نوع کشت در آن‌ها بیشتر رواج دارد، یک تجارت پرسود را با واردات تجهیزات هیدرو پونیک و ایرو پونیک از چین رقم بزنید. اگر می‌خواهید از مزایای این تجهیزات و سودهای که دارند بیشتر آگاه شده و برای واردات آن برنامه‌ریزی‌های بهتری به عمل آورید، از شما دعوت می‌کنیم تا پایان مطالب همراه ما باشید.

برای واردات از چین با علی والا در سریع‌ترین زمان و با بهترین هزینه کلیک کنید.

فهرست مطالب واردات تجهیزات هیدرو پونیک و ایرو پونیک:

  • معرفی هیدرو پونیک و ایرو پونیک و انواع آن
  • مراحل واردات هیدرو پونیک و ایرو پونیک از چین
  • خرید عمده هیدرو پونیک و ایرو پونیک از چین
  • خرید هیدرو پونیک و ایرو پونیک از چین
  • حمل و نقل هیدرو پونیک و ایرو پونیک از چین به ایران
  • ترخیص هیدرو پونیک و ایرو پونیک از گمرک
  • سود واردات هیدرو پونیک و ایرو پونیک از چین
  • واردکننده هیدرو پونیک و ایرو پونیک از چین

معرفی تجهیزات هیدرو پونیک و ایرو پونیک و انواع آن

همان‌طور که گفته شد روش کشت هیدرپونیک و ایروپونیک نوعی کشت است که در آن‌ گیاهان در خاک پرورش داده نمی‌شوند. این روش کشت با مزایای زیادی همراه است که در ادامه به آن‌ها اشاره کرده‌ایم؛ اما مانند کشت در خاک، این نوع کشت هم به یکسری تجهیزات و ابزارآلات ویژه خود نیاز دارد. تجهیزات هیدرو پونیک و ایرو پونیک همین تجهیزاتی هستند که برای ساختن یک گلخانه با روش کشت، شما به آن نیاز دارید. حال بیاید در ابتدا و پیش از واردات تجهیزات هیدرو پونیک و ایرو پونیک از چین با انواع این ابزارآلات آشنا شویم.

معرفی تجهیزات هیدرو پونیک و ایرو پونیک و انواع آن
معرفی تجهیزات هیدرو پونیک و ایرو پونیک و انواع آن

انواع تجهیزات هیدروپونیک و ایروپونیک

انواع تجهیزاتی که می‌توان در این روش کشت به کار برد عبارت‌اند از:

قلمه ساز

یکی از مهم‌ترین تجهیزات که در این سیستم در نگهداری و پرورش گیاهان تأثیر بسزایی دارد، همین قلمه ساز است.

گلدان هیدروپونیک

شما برای کشت گیاهان در بستر آب، به گلدان‌های مخصوصی نیاز دارید که در آن گیاهان را با ریشه قرار دهید. این گلدان‌ها همان گلدان‌های هیدروپونیک هستند.

مخزن

مخزن‌ها برای نگهداری مواد مغذی یا محلول‌های غنی شده گیاه استفاده شده و در حکم کود عمل می‌کنند. گفتنی است که بسته به هر کدام از سیستم‌ها، این مخزن‌ها از شکل‌های مختلفی برخوردار هستند.

لوله

این لوله‌ها مخصوص کشت هیدروپونیک بوده و گیاهان در آن در کانال‌های مخصوص قرار می‌گیرند. بر اساس حجم گلخانه و نوع گل، این لوله‌ها می‌توانند شکل متفاوتی داشته باشند.

ویژگی های لوازم کشت هیدروپونیک و ایروپونیک

حال در ادامه معرفی این تجهیزات، نوبت آن رسیده که ویژگی‌های لوازم کشت غیر خاکی را باهم بررسی کنیم. این ویژگی‌ها عبارتند از:

  • صرفه‌جویی زیاد در مصرف آب
  • رشد بسیار سریع و بیشتر گیاهان
  • مصرف مواد غذایی بسیار کم در مقایسه با کشت در خاک
  • داشتن قابلیت ریشه‌دار نمودن قلمه در سیستم
  • عدم حساسیت به تغییرات دمای آب
  • بیشتر بودن کیفیت محصولات
  • داشتن قابلیت کشت بذر
  • نداشتن نیاز ضروری سیستم به مخزن
  • قابلیت رشد گیاهان پا کوتاه و پا بلند
  • نیاز نداشتن به پمپ آب گران و خیلی قوی

مراحل واردات تجهیزات هیدرو پونیک و ایرو پونیک از چین

اکنون بعد از معرفی اجمالی انواع تجهیزات هیدرو پونیک و ایرو پونیک نوبت به آن رسیده است که شما را با مراحل واردات این ابزارها آشنا کنیم. البته شاید الان از خود بپرسید که چرا در ابتدا مستقیم به سراغ معرفی این مراحل نرفته و به معرفی این دستگاه‌ها پرداختیم؟

در پاسخ به این سؤال باید اشاره کنیم که یکی از مراحل حساس در واردات تجهیزات هیدرو پونیک و ایرو پونیک از چین، انتخاب نوع کالای وارداتی است. با انتخاب یک کالای درست برای واردات می‌توان گفت، مسیر سایر مراحل هموار شده و می‌توان برای ادامه واردات استراتژی‌های صحیحی به کار برد.

مثلاً شما در طی آشنایی با انواع تجهیزات کشت غیر خاکی می‌توانید به تحقیق در بازارهای داخلی پرداخته و متوجه شوید که کدام نوع از این تجهیزات فروش و تقاضای بیشتری دارد. واضح است که با انتخاب یک کالای پر تقاضا برای واردات، فروش و سود شما نیز بیشتر خواهد شد. پس هدف ما از معرفی این محصولات کمک به شما جهت رسیدن به سودهای بیشتر بود. حال در ادامه پس از انتخاب نوع کالای وارداتی، شما باید فروشندگان آن را نیز در چین پیدا کنید.

 برای این کار چندین روش پیش روی شما قرار می‌گیرد. یکی شرکت در نمایشگاه‌های برگزار شده در چین و آشنایی با تأمین‌کنندگان است و دیگری به عضویت درآمدن در اتاق بازرگانی چین و ایران و آشنایی با شرکت‌های تولیدکننده در این کشور. روش دیگری نیز وجود دارد که امروزه میان تجار بسیار مرسوم شده و آن کمک گرفتن از یک شرکت بازرگانی معتبر برای یافتن فروشندگان معتبری چینی است.

 بعد از یافتن فروشنده و انجام مراحل خرید مثل درخواست پیش‌فاکتور و نمونه کالا و همچنین انجام تبادلات ارزی، وقت آن می‌رسد که شما به‌عنوان یک واردکننده برای حمل تجهیزات هیدرو پونیک و ایرو پونیک وارداتی خود از چین برنامه‌ریزی‌های به عمل آورید.

سپس بعد از حمل محموله و رسیدن آن به گمرک نیز، نیاز است با ارائه مدارکی، بارها از این سازمان اجازه خروج بگیرند. به طور کلی مهم‌ترین کارهای واردات در سه مرحله خرید، حمل و ترخیص خلاصه می‌شود که هر کدام از آن‌ها را در بخش‌های بعدی توضیح داده‌ایم.

خرید عمده تجهیزات هیدرو پونیک و ایرو پونیک از چین

اگر به دنبال خرید عمده برای واردات تجهیزات هیدرو پونیک و ایرو پونیک از چین هستید باید به کیفیت محصولات خریداری شده بسیار دقت نمایید. چون کشور چین دارای تولیدی‌ها و مراکز فروش زیادی است که محصولات عرضه شده توسط همگی آن‌ها دارای استاندارهای لازم نیست‌اند. پس ممکن است با خرید محصولات غیر اصل و واردات آن‌ها به کشور، ضررهای مالی زیادی را متحمل شده و به اعتبار شما خدشه وارد شود.

برای خرید از چین با علی والا در سریع‌ترین زمان و با بهترین هزینه کلیک کنید.

خرید عمده تجهیزات هیدرو پونیک و ایرو پونیک از چین
خرید عمده تجهیزات هیدرو پونیک و ایرو پونیک از چین

خرید تجهیزات هیدرو پونیک و ایرو پونیک از چین

شما با خرید تجهیزات هیدرو پونیک و ایرو پونیک از چین می‌توانید ضمن کمک به افزایش تولید کشور، به سوددهی بسیار زیادی نیز برسید. خرید از چین‌ برای شما مزایای زیادی دارد از جمله این مزایا عبارت‌اند از:

  • پایین بودن قیمت محصولات در چین
  • استفاده از به‌روزترین تکنولوژی‌ها در ساخت این تجهیزات و در نتیجه کیفیت بالای آن‌ها
  • وجود محصولات زیاد و باز بودن دست شما در انتخاب
  • وجود روابط سیاسی و تجاری خوب بین ایران و چین و درنتیجه راحتی انجام هماهنگی‌ها و پیگیری‌های مربوطه

برای خرید از علی بابا و تحویل در ایران با علی والا در سریع‌ترین زمان و با بهترین هزینه کلیک کنید.

حمل و نقل تجهیزات هیدرو پونیک و ایرو پونیک از چین به ایران

برای حمل و نقل تجهیزات هیدرو پونیک و ایرو پونیک خریداری شده از چین به ایران، شما باید در ابتدا با یک شرکت حمل‌ونقلی بین‌المللی قرارداد بسته و وظیفه حمل فیزیکی کالاهای خود را به آنان بسپارید.

البته قبل از واگذار کردن کار خود به یکی از شرکت‌ها از ارائه خدماتی همچون بیمه بار و فورواردی کالا توسط آنان نیز مطمئن شوید که بعداً به مشکل برنخورد. برای آشنایی کامل با خدمات حمل‌ونقلی می‌توانید با مشاوران مجموعه ما تماس بگیرید.

حمل و نقل تجهیزات هیدرو پونیک و ایرو پونیک از چین به ایران
حمل و نقل تجهیزات هیدرو پونیک و ایرو پونیک از چین به ایران

ترخیص تجهیزات هیدرو پونیک و ایرو پونیک از گمرک

مرحله ترخیص بار از گمرک نهایی‌ترین و می‌توان گفت حساس‌ترین مرحله واردات کالا محسوب می‌شود؛ زیرا کوچک‌ترین عدم مغایرتی بین مدارک ارائه‌شده و کالای وارداتی موجب خواهد شد که محموله وارداتی شما در گمرک انبار شده و تا رفع مشکل ترخیص نشود. هزینه‌های انبارداری در گمرک نیز به‌صورت روزانه محاسبه شده و تاجران ملزم به پرداخت آن‌ها هستند. پس بهتر است برای جلوگیری از هزینه‌های اضافی، قبل از رسیدن بار به گمرک از کامل بودن مدارک اطمینان حاصل کنید.

سود واردات تجهیزات هیدرو پونیک و ایرو پونیک از چین

واضح است که هدف از واردات هر کالایی توسط بازرگانان، رسیدن به سود است. درباره سود حاصل از واردات تجهیزات هیدرو پونیک و ایرو پونیک از چین نیز باید بگویم که نمی‌توان مقدار دقیقی را برای آن بیان کرد؛ چون مقدار این سود با توجه به برخی شرایط متغیر بوده و مقدار ثابتی نیست؛ اما این نکته را نیز در نظر داشته باشید که هر چقدر تاجر تجربه زیادی در این حیطه داشته باشد، در سخت‌ترین شرایط نیز می‌تواند مقدار هزینه و سود خود را مدیریت کند.

واردکننده تجهیزات هیدرو پونیک و ایرو پونیک از چین

اگر قصد فعالیت به‌عنوان تاجر برای واردات تجهیزات هیدرو پونیک و ایرو پونیک از چین دارید باید در ابتدا قوانین موجود برای شروع این کار را مرور کنید. وارد شدن به این حوزه بدون تجربه و آموزش کافی مساوی با شکست بوده و سرمایه‌های شما را هدر می‌دهد. پس با ثبت‌نام در دوره‌های آموزش واردات برگزار شده توسط برخی شرکت‌های بازرگانی، مهارت خود را افزایش داده و بعد واردات را شروع کنید. همچنین می‌توانید کل پروسه واردات را به مجموعه بازرگانی علی والا بسپارید.

کلام آخر

در این مطالب سعی کردیم تمامی نکات مهم برای واردات ابزارها و دستگاه‌های موردنیاز برای کشت هیدرو پونیک و ایرو پونیک را تحت پوشش قرار دهیم. البته اشاره به‌تمامی جزئیات این کار در نوشتار خارج از توان بود؛ اما مشاورین تلفنی مجموعه علی والا در این خصوص آماده هستند تا در صورت نیاز، تمامی مراحل واردات تجهیزات هیدرو پونیک و ایرو پونیک از چین را با جزئیات برای شما شرح دهند.

سؤالات متداول درباره واردات تجهیزات هیدرو پونیک و ایرو پونیک

  • داشتن چه مجوزی به نشانه اجازه برای شروع واردات است؟

داشتن کارت بازرگانی این معنی را می‌دهد که شما می‌توانید واردات را شروع کنید.

  • سود حاصل از واردات تجهیزات هیدرو پونیک و ایرو پونیک از چین به چه عواملی وابسته است؟

به‌طورکلی می‌توان گفت این سود به نوع کالای وارداتی، تجربه و مهارت تاجر و نوع کارگو وابسته است.

این مطلب را به اشتراک بگذارید

برای واردات کالا با علی والا تماس بگیرید. تلفن چین ( حسین جاوید ): 008613883921774

197 تعداد بازدید

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.