واردات تلفن رومیزی از چین با علی والا

واردات کالا با علی والا، تلفن: 008613883921774 ( حسین جاوید )

امروزه در لیست کالاهای وارداتی به کشور، واردات تلفن رومیزی از چین نیز به چشم می‌خورد. اغلب تاجران به دلیل اینکه در خانه‌های ایرانی حداقل یکی از این وسیله‌ها وجود داشته و بازار فروش آن همیشه داغ است، تصمیم به تجارت و سرمایه‌گذاری روی تلفن رومیزی می‌گیرند.

واردات تلفن رومیزی

حال شاید سؤال شما این باشد که چرا پیشنهاد ما واردات تلفن رومیزی از چین است؟ آیا از سایر مناطق امکان واردات این محصول وجود ندارد؟ در پاسخ باید بگوییم البته که وجود دارد، اما به دلیل روابط خوب تجاری حاکم بین چین و ایران، واردات از این منطقه راحت‌تر خواهد بود. حال بیاید در ادامه به چگونگی واردات این محصول کاربردی از چین نگاهی بیندازیم.

برای واردات از چین با علی والا در سریع‌ترین زمان و با بهترین هزینه کلیک کنید.

لیست مطالب واردات تلفن رومیزی:

  • مراحل واردات تلفن رومیزی از چین
  • خرید عمده تلفن رومیزی از چین
  • خرید تلفن رومیزی از چین
  • حمل و نقل تلفن رومیزی در واردات از چین
  • ترخیص تلفن رومیزی در واردات از چین
  • سود واردات تلفن رومیزی از چین
  • واردکننده تلفن رومیزی از چین

مراحل واردات تلفن رومیزی از چین

مراحل و گام‌های مخصوصی برای واردات تلفن رومیزی از چین وجود دارد که در این بخش به توضیح کلیاتی از آن‌ها پرداخته‌ایم؛ اما توجه کنید که موارد اشاره شده در ادامه، فقط یک چک‌لیست کلی برای افزایش آگاهی شما درباره تجارت این محصول هستند. برای اینکه از توضیح و شرح دقیق این گام‌ها مطلع شوید، باید از افراد ماهر و با تجربه در این امر کمک بخواهید. حال این مراحل واردات به شرح زیر هستند:

  • دریافت کارت بازرگانی

در ابتدا برای شروع واردات، شما مستلزم دریافت کارتی به نام کارت بازرگانی هستید. در حقیقت این کارت به‌عنوان مجوزی است که به شما اجازه فعالیت در حوزه تجارت را می‌دهد.

مراحل واردات تلفن رومیزی از چین
مراحل واردات تلفن رومیزی از چین
  • اطلاع از قوانین وارداتی

اطلاع از قوانین موجود برای واردات محصول مدنظر از کارهای بسیار مهمی است که نباید از قلم انداخته شود. چون با بی‌اطلاعی از آن‌ها ممکن است مراحل بعدی واردات را به درستی انجام نداده و ضررهای زیادی را متحمل شوید.

  • پیدا کردن تأمین‌کنندگان تلفن رومیزی در چین

در این مرحله تاجران باید اقدام به مصاحبه با فروشندگان و تأمین‌کنندگان چین کنند. توجه کنید که در این مرحله ممکن است با قیمت‌های متنوعی برای خرید روبه‌رو شوید که پیشنهاد ما به شما عدم اعتماد به قیمت‌های کم است؛ چون اولین هدف در این کار وارد کردن کالای مرغوب و سپس قیمت مناسب است.

  • اقدام برای نهایی کردن قرارداد با فروشنده

پس از اینکه با مصاحبه با فروشندگان مختلف، با شرایط ارائه شده توسط یکی از آن‌ها موافق بودید، باید درخواست خرید خود را به او ارسال کرده و منتظر پاسخ باشید. اگر پاسخ مثبت بود، قرارداد نهایی می‌شود.

  • انجام مبادلات ارزی

برای اینکه تأمین‌کنندگان، کار تولید و بسته‌بندی محصولات سفارش داده شده را شروع کنند، نیاز است مقداری از مبلغ مورد توافق به حساب فروشنده واریز شود. البته این کار، بسته به شرایط قرارداد متفاوت بوده و برخی از تاجران چینی در همان ابتدا تمامی مبلغ را از خریدار درخواست می‌کنند.

  • انجام تشریفات مربوط به جابه‌جایی و ترخیص کالا از گمرک

دو مرحله حمل و ترخیص از گمرک، مراحل نهایی واردات از چین محسوب می‌شوند که نیازمند دقت فراوانی هستند؛ زیرا سهل‌انگاری در مراحل نهایی موجب می‌شود بار سالم به مقصد نرسد یا اینکه دیرتر برسد. هر دوی این موارد نیز در مقدار سود حاصله تأثیر خواهند گذاشت. پس اصول این مراحل را که در ادامه بیشتر توضیح داده‌ایم حتماً رعایت کرده و همیشه سعی در افزایش اطلاعات خود داشته باشید.

خرید عمده تلفن رومیزی از چین

برای خرید عمده در طی واردات تلفن رومیزی از چین، خریداران محترم می‌توانند یکی از این سه روش آورده شده در زیر را به کار بگیرند. یکی اینکه با ورود به برخی سایت‌های فروشگاهی چین مثل علی‌بابا انواع مختلف کالاها را مشاهده کرده و به صورت آنلاین به گفتگو با فروشندگان بپردازند.

برای خرید از چین با علی والا در سریع‌ترین زمان و با بهترین هزینه کلیک کنید.

روش دوم نیز که همان روش قدیمی و مرسوم این کار محسوب می‌شود، سفر به این منطقه و انجام خرید حضوری است. البته این نوع خرید به نسب روش قبلی هزینه‌های زیادی دارد؛ از هزینه‌های سفر گرفته تا اقامت و جابه‌جایی در چین.

روش سوم و کم ریسک که استفاده از آن برای تجار تازه‌وارد پیشنهاد می‌شود، واگذار کردن کار خود به یک شرکت بازرگانی معتبر است؛ چون در این صورت شما دیگر درگیر پیدا کردن فروشنده و اعتبار سنجی آن نخواهید شد، بلکه این کادر شرکت هستند که کارهای شما را پیگیری و تمامی مراحل خرید را انجام می‌دهند.

خرید عمده تلفن رومیزی از چین
خرید عمده تلفن رومیزی از چین

خرید تلفن رومیزی از چین

خرید و واردات تلفن رومیزی از چین برای تاجران مزیت‌های زیادی در پی دارد. دلایل اصلی گرایش تجار ایرانی به سمت خرید از چین نیز همین مزایای اشاره شده در ادامه هستند. اولاً اینکه در این کشور به دلیل زیاد بودن نیروی کار، دستمزد آن‌ها کم بوده و در نتیجه هزینه تمام شده کالاهای این کشور پایین است.

برخلاف تصور همه که فکر می‌کنند این قیمت کم ناشی از کیفیت بد است! همچنین شما می‌توانید در چین هر نوع تلفنی که قصد خرید آن را دارید، پیدا کنید. همچنین برندهای زیادی نیز وجود دارند که موجب می‌شوند شما در انتخاب خود هیچ اجباری نداشته باشد.

برای خرید از علی بابا و تحویل در ایران با علی والا در سریع‌ترین زمان و با بهترین هزینه کلیک کنید.

به طور کلی با انتخاب چین برای واردات تلفن رومیزی، شما محصولات با کیفیت را به قیمت کمتری نسبت به سایر بازارهای جهانی خریداری خواهید کرد. همچنین دلیل دیگری که تاجران را به سمت این منطقه می‌کشاند، روابط خوب تجاری موجود بین ایران و چین است که موجب می‌شود انجام مراحلی مثل تبادلات ارزی راحت شده و انجام پیگیری‌های مربوطه نیز آسان باشد.

حمل و نقل تلفن رومیزی در واردات از چین

بعد از انجام مرحله خرید واردات تلفن رومیزی از چین، نوبت به حمل کالاهای خریداری شده می‌رسد. در این مرحله اگر طبق قرارداد بسته شده، مسئولیت انجام هماهنگی‌های حمل با شماست، باید در همان ابتدا با یک شرکت معتبر فعال در حوزه حمل‌ونقل بین‌المللی قرارداد ببندید.

این شرکت‌ها به خوبی به فوت‌وفن این کار آشنا بوده و با ارائه خدمات فورواردری، کریری و همچنین بیمه بار، نقش بسزایی را در انجام درست و تسهیل این مرحله ایفا می‌کنند.

البته قبل از قرارداد مطمئن شوید که توسط شرکت انتخابی شما این خدمات ارائه می‌شود؛ چون هستند کمپانی‌هایی که فقط مسئولیت حمل فیزیکی بار را قبول کرده و تعهدی را در خصوص انجام هماهنگی‌های مربوطه با طرفین و اخذ مدارک موردنیاز برای حمل و همچنین بیمه بار، به تاجران نمی‌دهند.

حمل و نقل تلفن رومیزی در واردات از چین
حمل و نقل تلفن رومیزی در واردات از چین

ترخیص تلفن رومیزی در واردات از چین

برای ترخیص بار از گمرک مدارکی نیاز هستند که تاجران باید پیش از شروع به فعالیت، نسبت به اخذ آنان اقدام کنند. از جمله این مدارک می‌توان به قبض انبار، کارت بازرگانی، برگه بارنامه، سیاهه خرید، برگه‌های ترخیصیه، بیمه‌نامه، گواهی مبدأ، PACKING LIST، پروفرما، نامه برات، وکالتنامه رسمی و پروانه صادراتی و سایر مجوزهای قانونی و ضروری برای ترخیص تلفن رومیزی اشاره کرد.

البته به دلیل حساسیت این موضوع، پیشنهاد ما به شما برای دور ماندن از  خطا‌ها این است که از همان ابتدا برای اخذ مجوزهای مورد نیاز از مشاورین فعال در این حوزه کمک بگیرید. البته در انتخاب مشاور نیز به اعتبار و تجربه او باید بسیار دقت داشته باشید؛ چون برخی از افراد سودجو از ناشی گری شما استفاده کرده و اطلاعات نادرستی را در اختیارتان قرار می‌دهند.

سود واردات تلفن رومیزی از چین

اگر تمامی مراحل اشاره شده در بخش‌های فوق در خصوص واردات تلفن رومیزی از چین را به صورت اصولی و مطابق با قوانین موجود پیش ببرید حتماً به سوددهی خواهید رسید؛

 یعنی بخش عمده‌ای از سودی که نصیب تجار می‌شود، حاصل تجربه و مهارت خودشان بوده است؛ یعنی نمی‌توان به صورت قطعی گفت که شما از واردات تلفن از چین فلان قدر سود می‌برید زیرا تاجران قبلی که دست به واردات این محصول زده بودند سودشان همین‌قدر بود!

اگر می‌خواهید به سود برسید حتماً برای کار خود برنامه‌ریزی داشته و اصلاً به اطلاعات قبلی خود بسنده نکنید؛ زیرا حوزه تجارت حوزه‌ای است که قوانین آن وابسته به شرایط کشور در حال تغییر بوده و عدم به‌روزرسانی اطلاعات و در نتیجه عدم آگاهی از آنان می‌تواند ضررهای زیادی را به شما وارد کند.

واردکننده تلفن رومیزی از چین

اگر به دنبال واردکننده تلفن رومیزی از چین هستید، ما به شما مجموعه علی والا را پیشنهاد می‌کنیم. چون کادر این مجموعه از ترخیص‌کاران و خریداران باتجربه و پر مهارتی هستند که می‌توانند در همه مراحل تجاری به شما یاری رسانند.

با سپردن کار خود به علی والا دیگر لازم نیست که با شرکت‌های حمل‌ونقلی سروکله زده یا وقت زیادی را صرف تهیه مجوزهای لازم کنید؛ زیرا این مجموعه مسئولیت انجام همه موارد زیر را بر عهده خواهد گرفت.

کلام آخر

در این مطلب تمام تلاشمان را کردیم تا شما را با نکات اصلی واردات تلفن رومیزی از چین آشنا کنیم؛ اما همان‌گونه که اطلاع دارید برای شروع تجارت، بسنده کردن به این مطالب کافی نبوده و شما باید به دنبال کسب تجربه‌های عملی باشید. بدین منظور می‌توانید در دورهای آموزشی واردات شرکت کرده یا از مشاورین مجموعه علی والا کمک بخواهید.

سؤالات متداول درباره واردات تلفن رومیزی

  • زمان موردنیاز برای واردات تلفن رومیزی از چین چقدر است؟

این زمان بسته به برخی از شرایط مثل نوع وسیله حمل‌ونقلی و مدت زمان ماندن بار در گمرک متفاوت است. مثلاً اگر وسیله حمل‌ونقلی شما هواپیما باشد، مسلم است که بارها زود به دستتان خواهند رسید.

  • پیگیری امور تجاری در سازمان‌های ذی‌ربط توسط فرد، نیازمند چه مدرکی است؟

برای این کار افراد باید یک کارت بازرگانی به نام خود داشته باشند

این مطلب را به اشتراک بگذارید

برای واردات کالا با علی والا تماس بگیرید. تلفن چین ( حسین جاوید ): 008613883921774

122 تعداد بازدید

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.