واردات توربوشارژ خودرو از چین با علی والا

واردات کالا با علی والا، تلفن: 008613883921774 ( حسین جاوید )

آیا شما هم از تاجرانی هستید که قصد واردات لوازم یدکی خودرو را دارند؟ آیا تاکنون به واردات توربوشارژ خودرو از چین و سود حاصل از آن فکر کرده‌اید؟ بی‌شک چین از جمله کشورهایی است که هر بازرگانی برای دادوستد به آن فکر می‌کند. کشور چین، بزرگ‌ترین تولیدکننده و نیز صادرکننده در جهان است.

واردات توربوشارژ خودرو

در همین راستا قیمت پایین کالاهای چینی و گسترش تجارت الکترونیک و آنلاین باعث شده تقاضا برای معامله با بازرگانان چینی، افزایش یابد. پس واردات توربوشارژ خودرو از چین هم می‌تواند گزینه مناسبی برای تاجران باشد. اگر می‌خواهید با این تجارت پرسود بیشتر آشنا شوید در ادامه با ما همراه باشید.

برای واردات از چین با علی والا در سریع‌ترین زمان و با بهترین هزینه کلیک کنید.

فهرست مطالب:

  • معرفی فیلتر توربوشارژ خودرو و انواع آن
  • مراحل واردات توربوشارژ خودرو از چین
  • خرید عمده توربوشارژ خودرو از چین
  • خرید توربوشارژ خودرو از چین
  • حمل و نقل توربوشارژ خودرو از چین به ایران
  • ترخیص توربوشارژ خودرو از گمرک
  • سود واردات توربوشارژ خودرو از چین
  • وارد کننده توربوشارژ خودرو از چین

معرفی توربوشارژ خودرو و انواع آن

در ابتدای مسیر واردات توربوشارژ خودرو از چین، بهتر است یک تعریف کلی از توربوشارژ  داشته باشیم. توربوشارژ یک نوع کمپرسور هواست. گاز خروجی تولید شده توسط موتور احتراق داخلی به وسیله‌این توربوشارژ از دو پروانه کواکسیال به بیرون هدایت می شود. این کار موجب می‌شود که جریان هوا به سمت موتور احتراق داخلی افزایش یابد و راندمان احتراق را بهبود بخشد.

معرفی توربوشارژ خودرو و انواع آن
معرفی توربوشارژ خودرو و انواع آن

مراحل واردات توربوشارژ خودرو از چین

اکثر واردات توربوشارژ به ایران از کشورهای چین، کره، فرانسه و کانادا صورت می‌گیرد. برای واردات این محصول مثل دیگر کالاها لازم است که مجوزهای لازم از مراکز مربوطه اخذ شود و یکسری اصول و قواعد رعایت شود. پس برای شروع واردات باید با امور اداری و قوانین حاکم آشنا باشید و از افراد باتجربه در این مسیر کمک بگیرید.

خوشبختانه شرکت‌های تجاری متعدد از جمله علی والا در این زمینه فعالیت می‌کنند و بسیاری از موانع را تسهیل کرده‌اند. حال در زیر به معرفی روند واردات توربوشارژ خودرو از چین و مراحل انجام آن می‌پردازیم.

  • نیازسنجی بازار داخلی و شناخت کامل وسیله‌ای که می‌خواهیم آن را وارد کنیم.

در این مرحله باید تصمیم گرفت که در شرایط کنونی، نیاز بازار چقدر است و از کدام نوع توربوشارژ خودرو باید خریداری کنیم.

  • اخذ مجوزهای لازم و ارائه مدارک درخواستی از سوی سازمان‌های ذی‌ربط.
  • یافتن فروشنده خارجی و برقراری ارتباط با تأمین‌کنندگان چینی.

این مرحله از دیگر مراحل مهم است که برای بازرگانان تازه‌کار از چالش‌های جدی به شمار می‌رود.

  • اعتبارسنجی و تائید تأمین‌کننده، از بخش‌های حائز اهمیت واردات است که برای جلوگیری از هدر رفت سرمایه ضروری است.
  • گرفتن پیش‌فاکتور و نمونه محصول از فروشنده قبل از نهایی کردن قرارداد برای تائید صحت و سلامت معامله، لازم به نظر می‌رسد.
  • بررسی کیفیت کالا در مبدأ و عقد قرارداد بین‌المللی
  • انجام تبادلات ارزی و پرداخت قیمت تعیین‌شده محصول طبق قرارداد بسته شده
  • انجام امور مربوط به حمل و نقل
  • دریافت بار توربوشارژ خودرو در کشور مبدأ و انجام مراحل ترخیص کالا از گمرک که در بخش مربوطه به طور کامل توضیح داده خواهد شد.

خرید عمده توربوشارژ خودرو از چین

خرید توربوشارژ خودرو از کشور چین آن هم به صورت عمده، برای تجار یکی از راه‌های کسب سود بیشتر است. این در حالی است که خرید عمده یک محصول برای تاجران تازه‌کار یک ریسک بزرگ است و کمتر بازرگان کم‌تجربه وجود دارد که این ریسک را بپذیرد و به صورت عمده کالایی را بخرد که برای اولین بار است می‌خواهد آن را تجارت کند.

برای خرید از چین با علی والا در سریع‌ترین زمان و با بهترین هزینه کلیک کنید.

 مشخص است که برای خرید عمده لوازم یدکی خودرو از جمله توربوشارژ خودرو راه‌های مختلف وجود دارد که هر تاجر با توجه به اختیارات و امکانات خود می‌تواند یکی از این روش‌ها را انتخاب کند. خرید حضوری، خرید از سایت‌های الکترونیکی و یا خرید از طریق شرکت‌های تجاری که سال‌هاست در این مسیر فعالیت دارند از جمله این روش‌ها هستند.

خرید عمده توربوشارژ خودرو از چین
خرید عمده توربوشارژ خودرو از چین

خرید توربوشارژ خودرو از چین

 یکی از روش‌های رایج خرید توربوشارژ خودرو از چین رجوع به سایت‌ها و شرکت‌های فعال در این زمینه است. پس اگر قصد خرید آنلاین از چین را دارید، باید با سایت‌ها فروشگاه‌های اینترنتی چین آشنایی لازم را داشته باشید. در این بخش از مطلب به معرفی چند سایت مهم خرید از این کشور می‌پردازیم:

  • Alibaba(عمده‌فروشی)
    • ۱۶۸۸(عمده‌فروشی)
  • AliExpress (خرده‌فروشی)
  • Taobao(خرده‌فروشی)
  • Joybuy(عمده و خرده)
  • DHgate
  • Banggood
  • Tradekey
  • Made-in-China

 همچنین برای واردات توربوشارژ خودرو از چین، باید با تولیدکنندگان صاحب‌نام چینی آشنا شد و برترین شرکت‌هایی که در این زمینه فعالیت دارند را شناخت تا در روند واردات و یافتن فروشنده به مشکل بر نخورد. برخی از این تولیدکنندگان به شرح زیرند:

  • هونان (Honan)

شرکت ماشین‌سازی هونان تبانیان متعلق به گروه خودروسازی چین چانگان است که در زمینه تولید سوپر شارژرهای قطعات خودرو یک شرکت پیشرو در چین به حساب می‌آید و در تولید و فروش توربوشارژهای گاز اگزوز و سایر اجزای موتور فعالیت دارد.

  • Weifang Fuyuan

. شرکت سازنده توربوشارژ Weifang Fuyuan، امروزه قادر به ارائه چندمنظوره، سری کامل از محصولات توربوشارژ خودرو است.

  • شرکت نینگبو فنگوو (Ningbo Fengwo)

محصولات هر کدام از شرکت‌های فوق ویژگی هایی دارند که قبل از خرید و انجام معامله باید اطلاعات کامل درباره آن داشته باشید شرکت علی والا آماده ارائه اطلاعات کامل در این زمینه به شماست.

برای خرید از علی بابا و تحویل در ایران با علی والا در سریع‌ترین زمان و با بهترین هزینه کلیک کنید.

حمل و نقل توربوشارژ خودرو از چین به ایران

بعد از خرید محصول حال نوبت ارسال آن به کشور وارد کننده است. انتخاب روش‌ حمل و نقل کالا به عوامل متعدد همچون سرمایه، مقدار بار بستگی دارد. راه هوایی بسیار سریع‌تر از دریایی است و با حمل سریع هوایی، امکان تحویل کالا طی یک هفته، فراهم میشود. از طرفی دیگر روش حمل و نقل دریایی برای سفارش‌هایی با حجم  بالا کاربرد دارد و چندین ماه به طول می‌انجامد.

حمل و نقل توربوشارژ خودرو از چین به ایران
حمل و نقل توربوشارژ خودرو از چین به ایران

ترخیص توربوشارژ خودرو از گمرک

از ثبت سفارش در سامانه گمرک و خرید توربوشارژ تا مرحله ترخیص آن مراحل پیچیده‌ای وجود دارد که انجام آن بدون راهنمای راه بسیار سخت است. با وجود اینکه به خاطر الکترونیکی شدن سامانه گمرک، فرایند ترخیص کالا به‌مراتب کم زحمت‌تر و دقیق‌تر شده است، اما همچنان پیچیدگی‌های تخصصی زیادی دارد که برای افراد کم‌تجربه می‌تواند مشکل‌آفرین باشد.

برای همین است که شرکت بازرگانی علی والا با بهره‌گیری از کادر متخصص، خدمات ارزنده‌ای ارائه می‌کند که می‌تواند امور گمرکی را برای تجار تسهیل کند.

سود واردات توربوشارژ خودرو از چین

تجارت لوازم یدکی خودرو از جمله خریدوفروش توربوشارژ از مشاغل پرسود است که هر تاجری را وسوسه می‌کند در این حوزه فعالیت کند. جالب است بدانید «که در بازار جهانی میزان تجارت روی توربوشارژ در سال ۲۰۲۰ تقریباً ۱۰.۵ میلیارد دلار اعلام شد و انتظار داریم این عدد تا سال ۲۰۲۶ به ۱۶.۵ میلیارد دلار نیز برسد.»

 این سود در تجارت‌های مختلف متفاوت است و بسته به مقدار محصول، روش حمل و نقل، هزینه‌های اولیه، هزینه‌ی انبارداری و نرخ ارز در هر بازه زمانی متفاوت خواهد بود. همچنین دانستن اینکه تأمین‌کننده توربوشارژ دلال است یا تولیدکننده واقعی، روی سود حاصل بسیار تأثیرگذار خواهد بود.

وارد کننده توربوشارژ خودرو از چین

برخی شرکت‌ها در چین نمایندگانی دارند که کار واردات را برای تاجران بسیار آسان کرده‌اند؛ این شرکت‌ها سالهاست که در این زمینه فعالیت می‌کنند و با چالش‌هایی که ممکن است با آن‌ها روبرو شوید آشنایی دارند.

شرکت علی والا هم از جمله این شرکت‌های معتبر است که در امر تجارت صاحب‌نام است و کادر متخصصی دارد که به پشتوانه آنان به شما نوید یک تجارت پرسود را می‌دهند. برای اینکه دچار ضرر و زیان نشوید پیشنهاد می‌کنیم با کارشناسان ما تماس بگیرید و از آن‌ها مشاوره برای واردات توربوشارژ خودرو از چین دریافت کنید.

کلام آخر

حال که به پایان مطلب رسیدیم، انتظار داریم که با فرایند کلی واردات توربوشارژ خودرو از چین آشنا شده باشید و اطلاعات لازم درباره نحوه خرید و روند واردات و ترخیص کالا را کسب کرده باشید. کارشناسان شرکت بازرگانی علی والا با سابقه‌ای طولانی در این راه می‌توانند عهده‌دار ثبت سفارش و خرید، حمل و نقل، ترخیص کالا از گمرک باشند.

 شما بازرگانان عزیز با سپردن تشریفات گمرکی و ترخیص کالای خود به متخصصان  این مجموعه بازرگانی مطمئن خواهید بود که بار شما در اسرع وقت و با کمترین هزینه به دستتان خواهد رسید.

سؤالات متداول درباره واردات توربوشارژ خودرو

۱- چطور از کیفیت و اصالت توربوشارژ خودرو وارداتی مطمئن شویم؟

قطعاً که در بازارهای جهانی الا خصوص بازاری به بزرگی بازار چین اطمینان از اصالت و کیفیت کالا وارداتی امری مهم است. در واردات به کمک علی والا این مشکل حل‌شده است و همکاران ما در منبع یابی و انتخاب تأمین‌کننده و تولیدکنندگان مورد اعتماد جهت خرید توربوشارژ خودرو در کنار شما خواهند بود.

  • ۲- تعرفه گمرکی برای ترخیص توربوشارژ چقدر است؟

اچ اس کد یا کد تعرفه گمرکی برای ترخیص توربوشارژ ۸۴۱۴۸۰۹۰ است.

این مطلب را به اشتراک بگذارید

برای واردات کالا با علی والا تماس بگیرید. تلفن چین ( حسین جاوید ): 008613883921774

233 تعداد بازدید

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.