واردات خوراک دام از چین با علی والا

واردات کالا با علی والا، تلفن: 008613883921774 ( حسین جاوید )

واردات خوراک دام از چین جزو یکی از پرحجم‌ترین انواع واردات محصولات غذایی محسوب می‌شود. درصد بالایی از ۱۴.۸ میلیارد دلار واردات سال ۲۰۲۲ از چین به ایران شامل خوراک دام بوده است. به همین دلیل بازرگانان ایرانی به این واردات علاقه زیادی داشته و از آن سود فراوانی کسب می‌کنند.

واردات خوراک دام از چین

واردات خوراک دام از چین در طی ۳ مرحله انجام می‌شود. این مراحل عبارتنداز: خرید خوراک دام از شرکت‌های فروشنده چینی، ترخیص خوراک دام خریداری شده از گمرک کشور چین و ارسال این مواد غذایی به ایران. هر مرحله نیز نکاتی دارد که لازم است بازرگانانی چون شما از آنها اطلاع داشته باشند.

برای واردات کالا از چین با علی والا در سریع‌ترین زمان و با بهترین هزینه کلیک کنید.

فهرست مطالب

  • خوراک دام و لزوم واردات آن
  • قوانین واردات خوراک دام از چین
  • خرید خوراک دام و مراحل انجام آن
  • خرید عمده خوراک دام از چین
  • خرید خوراک دام از چین
  • ترخیص خوراک دام از چین
  • وارد کننده خوراک دام
  • حمل و نقل خوراک دام از چین
  • سود واردات خوراک دام چقدر است
  • واردات خوراک دام از چین با شرکت بازرگانی علی والا
  • حرف آخر
  • سوالات متداول

خوراک دام و لزوم واردات آن

پاسخ به این سوال که چرا یک بازرگان به واردات خوراک دام از چین روی می‌آورد بسیار مهم است. آیا در داخل کشور خوراک دام به اندازه کافی تولید نمی‌شود؟ آیا اصلا سودی در این واردات نهفته است؟ در پاسخ به این سوالات باید بگوییم که تولیدات خوراک دام داخل ایران به‌هیچ‌وجه جوابگوی نیازی که وجود دارد نیست. پس واردات این محصول یک امر ضروری در بخش دام کشور محسوب می‌شود.

خوراک دام و لزوم واردات آن
خوراک دام و لزوم واردات آن

از طرفی قیمت خوراک دام در کشور چین بسیار پایین است. به‌همین‌دلیل بازرگانانی که به واردات خوراک دام از چین روی می‌آورند می‌توانند با کمترین هزینه ممکن مقدار زیادی خوراک دام از شرکت‌های تولید کننده چینی خریداری کنند. در ایران نیز تقاضا برای خرید خوراک دام با قیمت بالا زیاد است. نتیجه اینکه سود زیادی در واردات این محصول از چین به ایران وجود دارد.

قوانین واردات خوراک دام از چین

زمانی یک وارد کننده می‌تواند بصورت قانونی به واردات خوراک دام از چین مشغول شود که هم مدارکی قانونی برای اینکار داشته باشد و هم مجوزهایی که لازم است برای انجام آن اخذ شود را از ادارات گوناگون دریافت کند. اولین و مهم‌ترین مدرک قانونی برای واردات خوراک دام عبارتست‌از کارت بازرگانی. کسب کارت بازرگانی نیازمند داشتن سابقه و کسب‌وکار مرتبط با دام و خوراک دام است.

مجوزهایی که برای واردات خوراک دام از چین باید اخذ شود نیز عبارتنداز مجوز از وزارت صنعت، معدن و تجارت، مجوز از جهاد کشاورزی و سازمان دام و طیور. همچنین چون خوراک دام یک محصول غذایی است و باید بهداشت لازم را داشته باشد، لازم است که شما به‌عنوان بازرگان از وزارت بهداشت و غذا و دارو نیز مجوز واردات خوراک دام اخذ نمایید. با داشتن این مدارک و مجوزها، اقدام برای واردات خوراک دام کاملا قانونی خواهد بود.

خرید خوراک دام و مراحل انجام آن

اولین مرحله واردات خوراک دام از چین عبارت است از خرید خوراک دام از شرکت‌های تولیدکننده چینی. در کشور چین شرکت‌های زیادی وجود دارند که توانایی تولید خوراک دام در ابعاد وسیع داشته و شما می‌توانید برای آنها سفارش خرید ارسال کنید. نکته مهم این است که حتما از بهترین شرکت‌ها خرید خود را انجام دهید چراکه هرچه کیفیت خوراک دام بیشتر باشد سریع‌تر در بازار ایران به فروش می‌رسد.

خرید خوراک دام و مراحل انجام آن
خرید خوراک دام و مراحل انجام آن

همزمان با انتخاب شرکت فروشنده خوراک دام، لازم است که به تخمین مقدار تقاضای بازار ایران برای خرید خوراک دام هم بپردازید. تعیین مقدار تقاضا، مشخص خواهد کرد که چه نوع خوراک دامی، با چه کیفیتی و در چه ابعادی وارد کشور کنید. برای رسیدن به این اطلاعات می‌توانید از مشاوران بازرگانی علی والا کمک بگیرید.

برای خرید از چین با علی والا در سریع‌ترین زمان و با بهترین هزینه کلیک کنید.

خرید عمده خوراک دام از چین

تقاضای واردات خوراک دام از چین بسیار زیاد است. به‌همین‌دلیل لازم است که شما به‌عنوان یک بازرگان مقدار زیادی خوراک دام از چین خریداری کنید. خرید مقدار زیاد خوراک دام با روش خرید عمده باعث می‌شود که با هزینه اندک هم فرآیند خرید انجام شود. در روش خرید عمده می‌توانید مقدار زیادی خوراک دام را با هزینه‌ای اندک از چین خریداری کرده و در بازار ایران با قیمتی مناسب بفروشید.

خرید خوراک دام از چین

با کسب تمام اطلاعات لازم که نوع خرید، فیمت خرید، مقدار خرید و شرکت فروشنده را مشخص می‌کند می‌توانید برای خرید عملی خوراک دام اقدام کنید. برای اینکه بتوانید از شرکت موردنظر خود خوراک دام خریداری کنید لازم است که یک پیش‌فاکتور تهیه کرده و برای شرکت فروشنده ارسال کنید. این پیش‌فاکتور همان درخواست رسمی خرید است که پروفرما هم نامیده می‌شود.

برای خرید از علی بابا و تحویل در ایران با علی والا در سریع‌ترین زمان و با بهترین هزینه کلیک کنید.

در پروفرما اطلاعاتی مثل قیمت خرید خوراک دام، مقدار آن، کیفیت درخواستی و البته روش پرداخت هزینه خرید آن درج می‌شود. ارسال پروفرما برای شرکت فروشنده درواقع به‌معنای ثبت درخواست خرید خوراک دام است و شرکت فروشنده با دریافت آن و موافقت با پروفرما موظف است که مقدار خوراک دام درخواستی شما را تهیه کند و به گمرک چین تحویل دهد.

ترخیص خوراک دام از چین

تحویل خوراک دام خریداری شده به گمرک چین، به این منظور انجام می‌شود که واردات خوراک دام از چین بصورت قانونی انجام شده و قاچاق محسوب نشود. در این مرحله شما همراه با ترخیص‌کار یک‌سری مدارک مثل بارنامه، پروفرما و کارت بازرگانی خود را به گمرک چین تحویل می‌دهید و منتظر می‌مانید تا کارشناسان گمرک کیفیت خوراک دام را تایید کرده و برگه ترخیص برای شما صادر شود.

وارد کننده خوراک دام

توضیح دادیم که زمانی شما می‌توانید بصورت قانونی به واردات خوراک دام از چین بپردازید که کارت بازرگانی داشته باشید. با اینحال تنها داشتن کارت بازرگانی برای درست انجام دادن واردات خوراک دام کافی نیست. شما نیازمند متخصصان گوناگونی مثل ترخیص‌کار و فورواردر نیز هستید تا بتوانید مراحل را به‌درستی پشت‌سر بگذارید.

حمل و نقل خوراک دام از چین

آخرین مرحله واردات خوراک دام از چین که بعداز اخذ برگه ترخیص آغاز می‌شود، تحویل خوراک دام خریداری شده به شرکت‌های حمل‌ونقل بین‌المللی به‌منظور ارسال آن به ایران است. شرکت‌هایی که کارشان انتقال کالا و محصولات گوناگون از کشوری مثل چین به ایران است را کارگو هم می‌نامند. در این روش انتقال از یک وسیله حمل‌ونقل باری برای انتقال خوراک دام استفاده می‌شود.

حمل و نقل خوراک دام از چین
حمل و نقل خوراک دام از چین

سه نوع روش کارگو وجود دارد که عبارتند از: کارگو دریایی، کارگو زمینی و کارگو هوایی. در روش کارگو دریایی بوسیله کشتی باری خوراک دام از چین به ایران منتقل می‌شود. در روش کارگو هوایی از هواپیمای باری و در روش کارگو زمینی از قطار و وسایل حمل‌ونقل زمینی مثل کامیون. عموما برای انتقال خوراک دام از چین به ایران از کارگو دریایی و زمینی استفاده می‌شود.

سود واردات خوراک دام چقدر است

در واردات خوراک دام از چین به ایران سود زیادی وجود دارد و علت آن چند چیز است. اولین علت این است که در ایران هیچ تولیدی خوراک دام وسیعی وجود ندارد که بتواند تقاضای بازار را پاسخ گوید. دلیل دوم هم این است که قیمت خرید خوراک دام در چین بسیار ارزان است و دلیل آخر آن تقاضای زیاد بازار ایران برای خرید خوراک دام با قیمت بالا است.

واردات خوراک دام از چین با شرکت بازرگانی علی والا

در انجام مراحل واردات خوراک دام از چین متخصصان زیادی وجود دارند که لازم است از کمک آنها استفاده کنید. برای مثال در مرحله خرید لازم است که از مشاوران مالی و در مرحله ارسال خوراک دام از چین به ایران لازم است از فورواردرها استفاده کنید. اما بهترین متخصصان برای انجام مراحل به درستی چه کسانی هستند؟ پیشنهاد ما کمک گرفتن از متخصصان بازرگانی علی والا است که تجربه زیادی در این زمینه دارند.

حرف آخر

در این مقاله سعی کردیم تمام نکات مربوط به واردات خوراک دام از چین را توضیح دهیم. این نکات در مراحل گوناگون مثل خرید، ترخیص و ارسال به ایران وجود دارند و رعایت هرکدام به اندازه دیگری اهمیت دارد. امیدواریم با مطالب گفته شده  و راهنمایی‌های متخصصان بازرگانی علی والا بتوانید واردات پرسودی از چین داشته باشید.

سوالات متداول درباره واردات خوراک دام

  • برای واردات خوراک دام از چین چه مراحلی باید پشت‌سر گذاشته شود؟

برای واردات خوراک دام از کشور چین لازم است که ابتدا این محصول خریداری شود، سپس از گمرک چین ترخیص شده و در نهایت به ایران ارسال گردد.

  • در مرحله ترخیص خوراک دام چه مدارکی به گمرک چین تحویل داده می‌شود؟

در این مرحله مدارکی مثل بارنامه، کارت بازرگانی و پروفرما به گمرک تحویل داده می‌شود.

  • درون پروفرما چه اطلاعاتی درج شده و برای شرکت فروشنده ارسال می‌شود؟

در پروفرما اطلاعاتی مثل قیمت خرید خوراک دام درخواستی، مقدار آن، روش پرداخت هرینه خرید و البته اطلاعات و آدرس شرکت‌های فروشنده و خریدار درج شده و برای شرکت فروشنده ارسال می‌شود.

این مطلب را به اشتراک بگذارید

برای واردات کالا با علی والا تماس بگیرید. تلفن چین ( حسین جاوید ): 008613883921774

124 تعداد بازدید

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.