واردات دستگاه اتو بخار از چین با علی والا

واردات کالا با علی والا، تلفن: 008613883921774 ( حسین جاوید )

برای واردات کالا با علی والا تماس بگیرید

تلفن چین ( حسین جاوید ) 008613883921774

دستگاه اتو بخار یکی از دستگاه‌هایی است که توانایی دارد ما را در شرایط سختی که نه لباس‌شویی در اختیار ما است و نه اتو داریم یاری کند. البته بسیاری از لباس‌ها هستندکه نمی‌شود غفلت کرد و به دست لباس‌شویی سپردشان. در این شرایط هم باز دستگاه اتو بخار است که به کمک ما آمده و می‌توانیم با آن لباس‌هایمان را تمیز و اتوکشیده کنیم. مثلا شاید شما هم حداقل یکبار پالتوی گران قیمت و قدیم که در خانه که متعلق به پدربزرگ یا شخص دیگری است را به اتوشویی‌های بیرون برده باشید. به‌همین‌دلیل است که در این مقاله قصد داریم واردات دستگاه اتو بخار از چین را بررسی کنیم و آن را به طور کامل توضیح دهیم.

واردات دستگاه اتو بخار

برای انجام عملیات واردات دستگاه اتو بخار از چین لازم است که شما ۳ مرحله را پشت‌سر بگذارید. مرحله اول این عملیات عبارت است از خرید این دستگاه از شرکت‌های چینی، مرحله دوم آن عبارتست از ترخیص این دستگاه‌های اتو بخار خریداری شده از گمرک چین و مرحله سوم آن هم عملیات ارسال این دستگاه‌ها به ایران است. اینکه چطور این مراحل انجام شود تا بتوان سود مناسبی از این واردات کسب کرد هدف اصلی این مقاله است. تا پایان مقاله با ما همراه باشید تا این موضوع با بطور کامل بررسی کنیم و چیزی ناگفته نماند.

برای واردات از چین با علی والا در سریع‌ترین زمان و با بهترین هزینه کلیک کنید.

فهرست مطالب واردات دستگاه اتو بخار:

  • دستگاه اتو بخار چیست و انواع آن کدام است؟
  • کاربردهای دستگاه اتو بخار کدام است؟
  • خرید دستگاه اتو بخار
  • خرید عمده دستگاه اتو بخار از چین
  • خرید دستگاه اتو بخار از چین
  • ترخیص دستگاه اتو بخار
  • وارد کننده دستگاه اتو بخار
  • حمل و نقل دستگاه اتو بخار از چین
  • سود واردات دستگاه اتو بخار چقدر است
  • واردات دستگاه اتو بخار از چین با شرکت علی والا
  • حرف آخر
  • سوالات متداول

دستگاه اتو بخار چیست و انواع آن کدام است؟

برای اینکه بدانیم مراحل واردات دستگاه اتو بخار از چین چگونه انجام شود تا سود بیشتری از این عملیات نصیب واردکنندگان گردد، لازم است خود دستگاه اتو بخار را به‌خوبی بررسی کنیم و انواع آن را بشناسیم. دستگاه اتو بخار یک وسیله برقی است که با تولید بخار، امکان اصلاح چرم، پارچه، البسه و برخی اشیاء دیگر را فراهم می کند. اتوبخار از آب استفاده می کند تا بخاری را تولید کند که به آسانی باعث رفع چین و چروک پارچه و اصلاح نواقص روی پارچه و البسه می شود.

برای خرید از چین با علی والا در سریع‌ترین زمان و با بهترین هزینه کلیک کنید.

انواع دستگاه اتو بخار به شرح زیر هستند:

  • اتو بخار بدون سیم: این نوع از اتوبخارها شامل یک مخزن آب، صفحه گرم کننده و دکمه بخار است. بدون سیم هستند و با باتری قابل شارژ عمل می کنند.
  • اتو بخار با سیم: این نوع از اتوبخارها همچنین شامل یک مخزن آب، صفحه گرم کننده و دکمه بخار است، اما با سیم و به دلیل داشتن اتصال دائمی به برق، قابلیت استفاده بیشتری دارند.
دستگاه اتو بخار چیست و انواع آن کدام است؟
دستگاه اتو بخار چیست و انواع آن کدام است؟
  • اتو بخار پاشنده: این نوع از اتوبخارها از یک مخزن آب کوچک و یک فشار سنج برای تنظیم میزان بخار استفاده می کنند. این اتوبخارها برای اصلاح پارچه ها و زدودن چین و چروک از البسه ها مناسب هستند.
  • اتو بخار صنعتی: این نوع از اتوبخارها برای کاربردهای صنعتی مثل شستشوی مبلمان، پاک کردن فرش و شستشوی کف مناسب هستند. این دستگاه ها دارای ظرفیت بیشتری برای آب و فشار بیشتری برای تولید بخار هستند.
  • اتو بخار سفری: این نوع از اتوبخارها برای استفاده در سفر طراحی شده‌اند. این دستگاه‌ها کوچک و سبک هستند و به راحتی در چمدان یا کیف سفر قرار می‌گیرند. اتوبخارهای سفری در مقایسه با اتو بخارهای معمولی ظرفیت کمتری دارند و به طور معمول با باتری قابل شارژ یا منبع تغذیه خودرو کار می‌کنند.
  • اتو بخار کف‌شوی: این نوع از اتوبخارها برای تمیزکردن کف‌های سطحی طراحی شده‌اند. با استفاده از بخار، این دستگاه‌ها به آسانی لکه‌ها و کثیفی‌های سطحی را برطرف می‌کنند.
  • اتوبخار صورت: این نوع از اتوبخارها برای مراقبت از پوست صورت استفاده می‌شوند. با تولید بخار ملایم، این دستگاه‌ها به آسانی لایه‌های آلودگی و چربی را از صورت حذف می‌کنند و پوست را تمیز و رطوبت رسان می‌کنند.
  • اتو بخار کم‌مصرف: این نوع از اتوبخارها با استفاده از فناوری‌های جدید، به طور قابل توجهی کمتر از برق استفاده می‌کنند. به دلیل کم‌مصرف بودن، این دستگاه‌ها به عنوان گزینه‌ای اقتصادی و پایدار در نظر گرفته می‌شوند.

کاربردهای دستگاه اتو بخار کدام است؟

با شناختی که از دستگاه اتو بخار به‌دست آورده‌ایم اکنون نوبت آن است که کاربردهای این دستگاه را هم بدانیم. کاربردهای این دستگاه به ما کمک می‌کند که بدانیم واردات دستگاه اتو بخار از چین چه مقدار متقاضی و نتیجتا سود دارد. دستگاه اتو بخار به عنوان یک ابزار چند منظوره در خانه و حتی در صنعت کاربرد دارد. در زیر به برخی از کاربردهای دستگاه اتوبخار اشاره می‌کنیم:

  • اتو بخار برای اتو کردن لباس‌ها: با استفاده از بخار، اتو بخارها به آسانی چین و چروک لباس‌ها را از بین می‌برند.
  • تمیز کردن سطوح مختلف: با استفاده از بخار، می‌توانید به راحتی سطوحی مانند کف، دیوار، شیشه و آینه را تمیز کنید.
  • شستشوی فرش و مبل: با استفاده از اتوبخار، می‌توانید به آسانی فرش و مبل را تمیز کنید.
  • پاک کردن دستگاه‌های الکترونیکی: با استفاده از بخار، می‌توانید دستگاه‌های الکترونیکی مانند لپ تاپ، تلفن همراه و تلویزیون را به آسانی پاک کنید.
  • تمیز کردن خودرو: با استفاده از اتوبخار، می‌توانید به آسانی خودرو خود را تمیز کنید و از کثیفی و لکه‌های روی فرش و صندلی خودرو خلاص شوید.
  • تمیز کردن سفره‌ها و ظروف: با استفاده از اتوبخار، می‌توانید به راحتی سفره‌ها و ظروف را تمیز کنید و از باکتری‌ها و ویروس‌های موجود روی آن‌ها خلاص شوید.
  • پاک کردن شیرآلات و سیستم‌های گرمایشی: با استفاده از اتوبخار، می‌توانید به راحتی شیرآلات و سیستم‌های گرمایشی خود را تمیز کرده و از رسوبات و آلودگی‌های موجود در آن‌ها خلاص شوید.
  • پاک کردن تخت و بالشت: با استفاده از اتوبخار، می‌توانید به آسانی تخت و بالشت خود را تمیز کنید و از باکتری‌ها و ویروس‌های موجود روی آن‌ها خلاص شوید.
  • شستشوی کف پله‌ها و کف خانه: با استفاده از اتوبخار، می‌توانید به راحتی کف پله‌ها و کف خانه را تمیز کنید و از کثیفی و لکه‌ها روی آن‌ها خلاص شوید.
  • پاک کردن سرویس بهداشتی: با استفاده از اتوبخار، می‌توانید به راحتی سرویس بهداشتی خود را تمیز کنید و از باکتری‌ها و ویروس‌های موجود در آن‌ها خلاص شوید.
  • تمیز کردن پنجره‌ها و درها: با استفاده از اتوبخار، می‌توانید به راحتی پنجره‌ها و درهای خانه خود را تمیز کنید و از لکه‌ها و آلودگی‌های موجود روی آن‌ها خلاص شوید.

خرید دستگاه اتو بخار

اکنون دیگر چیزی راجع‌به دستگاه اتو بخار و کاربردهای آن ناگفته نمانده و نوبت آن است که مراحل واردات دستگاه اتو بخار از چین را باهم بررسی کنیم. اولین مرحله این عملیات خرید این دستگاه از کشور چین است.

برای خرید دستگاه اتو بخار لازم است که شما شرکت‌های فروشنده این دستگاه در چین را شناخته و سپس از میان آنها بهترینشان را انتخاب کنید. البته انتخاب بهترین شرکت فروشنده دستگاه اتو بخار می‌تواند براساس فاکتورهایی مثل تعداد فروش درسال، کیفیت دستگاه‌ها و اعتبار شرکت صورت گیرد. با این حال انتخاب بهترین شرکت فروشنده چینی دستگاه اتو بخار یکی از مهم‌ترین نکات این مرحله از واردات دستگاه اتو بخار است که باید به آن توجه ویژه شود.

برای خرید از علی بابا و تحویل در ایران با علی والا در سریع‌ترین زمان و با بهترین هزینه کلیک کنید.

خرید عمده دستگاه اتو بخار از چین

نکته دومی که در مرحله اول واردات دستگاه اتو بخار از چین یعنی خرید این وسایل باید به آن توجه شود، این است که این دستگاه‌ها را باید حتما بصورت عمده خریداری کرد تا برای واردکننده سودآور باشد. چرا؟ زیرا اگر شما هزینه کنید و به چین سفر کنید ولی تعداد کمی دستگاه اتو بخار از آنجا خریداری کرده و به ایران وارد کنید، آنگاه حتی هزینه خریدتان هم در نخواهد آمد. پس لازم است که حتما بوسیله خرید عمده این وسایل، تعداد زیادی از آنها را با قیمتی اندک وارد کشور کنید. این روش خرید باعث می‌شود که واردکردن این وسایل به‌داخل کشور سود زیادی برای شما به‌همراه آورد. اینکه چگونه این روش خرید باعث سوددهی برای واردکننده می‌شود را در پایان مقاله قسمت سود واردات این دستگاه‌ها از چین توضیح خواهیم داد.

خرید عمده دستگاه اتو بخار از چین
خرید عمده دستگاه اتو بخار از چین

خرید دستگاه اتو بخار از چین

بعداز اینکه مشخص شده واردات دستگاه اتو بخار از چین باید بصورت عمده و از شرکت‌های معتبر چینی انجام شود، باید سراغ عملی کردن این مرحله رفت و آن را تکمیل کرد. برای تکمیل این مرحله از واردات دستگاه‌های اتو بخار از کشور چین لازم است که شما یک درخواست رسمی خرید دستگاه اتو بخار تهیه کرده و برای شرکت فروشنده چینی ارسال کنید. این درخواست خرید رسمی پیش‌فاکتور یا پروفرما نام دارد و حاوی اطلاعاتی مثل قیمت خرید دستگاه اتو بخار، تعداد درخواستی و البته روش پرداخت هزینه خرید است. پروفرما باید در مشورت با شخصی که در انجام مراحل واردات دستگاه‌ها و کالاهای مختلف از چین تکمیل گردد. در پایان مقاله یکی از شرکت‌های بازرگانی که در این امر می‌تواند به شما کمک کند را معرفی خواهیم کرد.

ترخیص دستگاه اتو بخار

همان‌طور که گفتیم، مرحله دوم واردات دستگاه اتو بخار از چین عبارتست از ترخیص این دستگاه‌ها از گمرک کشور چین. برای ترخیص دستگاه‌های اتو بخار از گمرک کشور چین لازم است که شما یک‌سری مدارک تهیه کرده و به اداره گمرک چین تحویل دهید. این مدارک عبارتنداز کارت بازرگانی، بارنامه و پروفرمای خرید این دستگاه‌ها.

تحویل این مدارک به اداره گمرک چین همراه با تکمیل فرم درخواست ترخیص دستگاه‌های اتو بخار، بازرسان اداره گمرک را وادار می‌کند تا به بررسی دستگاه‌های شما پرداخته و اگر مشکلی وجود نداشت، برگه ترخیص آنها را برای شما صادر کنند. در این مرحله شما می‌توانید با پرداخت حق گمرکی این دستگاه‌ها، آنها را تحویل بگیرید و برای ارسال به ایران آماده کنید.

وارد کننده دستگاه اتو بخار

برای انجام مراحل واردات دستگاه اتو بخار از چین باید شخصی که به قوانین گمرک کشور چین آگاهی دارد و در این زمینه تجربه دارد انجام کارها را برعهده بگیرد. این شخص را فورواردر می‌نامند و توسط شرکت‌های بازرگانی واسطه در اختیار واردکنندگان قرار می‌گیرد. شما می‌توانید با سپردن کارهای واردات خود به این شرکت‌ها از فورواردرهای آنها استفاده کرده و به‌سادگی کارهای واردات خود را انجام دهید. این اشخاص به‌خاطر تجربه بالایی که در امر واردات دستگاه‌های مختلف از چین دارند می‌توانند در کمترین زمان ممکن و با کمترین دردسر دستگاه‌های اتو بخار درخواستی شما را وارد کشور کنند.

حمل و نقل دستگاه اتو بخار از چین

آخرین مرحله واردات دستگاه اتو بخار از چین عبارت است از تحویل دستگاه‌ها و ارسال آنها به ایران. برای ارسال این دستگاه‌ها از چین به ایران لازم است که شما از میان ۳ نوع کارگو یکی را انتخاب کنید. کارگو نام روشی است که در آن کالاهای خریداری شده از چین به ایران با استفاده از وسیله حمل‌ونقل باری ارسال می‌شود. کارگو به ۳ روش دریایی، زمینی و هوایی قابل انجام است. روش هوایی کارگو با هواپیمای باری انجام می‌شود، روش زمینی آن با قطار باری و روش دریایی آن با کشتی باری.

اولین گزینه برای واردات دستگاه اتو بخار از چین به ایران در میان بازرگانان ایرانی همان کارگو دریایی است. کارگو دریایی به‌خاطر ارزان بودن و البته ساده بودن برای تاجران ایرانی بسیار محبوب بوده و به‌همین‌دلیل این مرحله از واردات با استفاده از کارگو دریایی قابل انجام است. در این روش شما دستگاه‌های اتو بخار را حمل یک سری کانتینر کرده و سپس برای ارسال به ایران روی کشتی سوار می‌کنید. هرچند مدت زمان ارسال دستگاه‌ها با کشتی باری نسبت به هواپیمای باری بیشتر است، اما امنیت بالاتر و البته هزینه کمتری دارد.

حمل و نقل دستگاه اتو بخار از چین
حمل و نقل دستگاه اتو بخار از چین

سود واردات دستگاه اتو بخار چقدر است

اینکه سود واردات دستگاه اتو بخار از چین به ایران چه مقدار است بطور دقیق مشخص نیست. اما می‌توان گفت که اگر کدام نکات را رعایت کنیم، این سود ماکزیمم خواهد شد. این نکات را در مرحله خرید دستگاه‌های اتو بخار توضیح دادیم. شما باید برای ماکزیمم شدن سود واردات این دستگاه‌ها از چین به ایران آنها را به صورت عمده از معتبرترین شرکت‌های فروشنده چینی خریداری کنید؛

زیرا اینکار باعث می‌شود که بتوانید تعداد زیادی از این دستگاه‌ها را با قیمتی پایین از چین خریداری کرده و سپس در ایران با قیمتی بیشتر به‌فروش برسانید. اختلاف قیمت میان خرید  و فروش این دستگاه‌ها از چین و در بازار ایران تعیین کننده سود این واردات خواهد بود.

واردات دستگاه اتو بخار از چین با شرکت علی والا

شرکتی که می‌تواند کارهای واردات دستگاه اتو بخار از چین مثل خرید این دستگاه‌ها از شرکت‌های معتبر، تکمیل پروفرمای آنها با دقت بالا، ترخیص این دستگاه‌ها و ارسال آنها به ایران را انجام دهد، شرکت بازرگانی علی والا است. این شرکت به‌خاطر داشتن تجربه بالا در امر واردات دستگاه‌های اتو بخار از چین به ایران می‌تواند این دستگاه‌ها را برای شما به‌سادگی و با کمترین هزینه انجام دهد.

تنها کافی است با این شرکت بازرگانی تماس گرفته و از آنها درخواست کنید که کارهای واردات دستگاه اتو بخار شما را به‌سادگی انجام دهد. این شرکت نیز بعد از بررسی شرایط شما اقدام به چیدن استراتژی مناسبی برای انجام واردات دستگاه‌ها کرده و با کمترین هزینه و در کمترین زمان ممکن آنها را در ایران به‌شما تحویل خواهد داد.

حرف آخر

دستگاه اتو بخار یک وسیله برقی است که با تولید بخار، امکان اصلاح چرم، پارچه، البسه و برخی اشیاء دیگر را فراهم می کند. اتوبخار از آب استفاده می کند تا بخاری را تولید کند که به آسانی باعث رفع چین و چروک پارچه و اصلاح نواقص روی پارچه و البسه می شود.

واردات دستگاه اتو بخار از چین باعث می‌شود بتوانیم خدماتی به‌نام بخارشویی داشته باشیم و درمواقعی که ضروری است لباس‌هایمان را به این مراکز بسپاریم. امیدواریم اگر شما هم قصد واردات این دستگاه‌ها را دارید با خواندن این مقاله متوجه شده باشید که باید چکار کنید تا وارداتی پرسود برای خود فراهم کنید.

سوالات متداول درباره واردات دستگاه اتو بخار

  • آیا واردات دستگاه اتو بخار از چین سود دارد؟

بله تقاضای زیاد برای خرید این دستگاه‌ها در بازار ایران باعث شده که واردات این دستگاه‌ها سودآور باشد اما به‌شرطی که آنها را به صورت عمده از شرکت‌های فروشنده معتبر خریداری کنید.

  • مراحل واردات دستگاه اتو بخار از چین کدام است؟

برای واردات این دستگاه‌ها از چین لازم است که مراحل خرید، ترخیص  و ارسال این دستگاه‌ها پشت‌سر گذاشته شود.

  • متداول‌ترین روش ارسال دستگاه اتو بخار از چین به ایران کدام است؟

متداول‌ترین روش برای انجام این کار ارسال این دستگاه‌ها به‌روش کارگو دریایی یعنی با استفاده از کشتی باری است.

این مطلب را به اشتراک بگذارید

برای واردات کالا با علی والا تماس بگیرید. تلفن چین ( حسین جاوید ): 008613883921774

214 تعداد بازدید

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.