واردات دستگاه تصفیه هوا از چین

واردات کالا با علی والا، تلفن: 008613883921774 ( حسین جاوید )

آیا اطلاع دارید که سالانه چندین هزار دستگاه تصفیه هوا از چین به ایران وارد می‌شود؟ آیا میدانید کشور چین تولیدکننده اغلب کالاهایی است که ما به صورت روزمره از آن‌ها استفاده می‌کنیم؟ شاید شنیده‌اید که این کشور در چندین دهه اخیر پیشرفت‌های زیادی را در زمینه تولید داشته و طیف وسیعی از کالاهای تولیدی خود را به سایر کشورها ازجمله ایران صادر می‌کند. مسلم است که واردات دستگاه تصفیه هوا از چین می‌تواند برای علاقه‌مندان به تجارت این محصول به کشور گزینه مناسبی باشد.

واردات دستگاه تصفیه هوا

دستگاه تصفیه هوا از جمله تکنولوژی‌های نوینی است که کاربردهای فراوانی در صنایع گوناگون دارد. در این مطلب از سایت علی والا ضمن معرفی این محصول، قصد داریم مراحل واردات دستگاه تصفیه هوا از چین را به طور کامل و جامع، مورد بررسی قرار دهیم. شک نکنید که خواندن بخش‌های بعدی در موفقیت تجاری شما نقش به‌سزایی خواهد داشت.

برای واردات از چین با علی والا در سریع‌ترین زمان و با بهترین هزینه کلیک کنید.

فهرست مطالب واردات دستگاه تصفیه هوا:

  • معرفی دستگاه تصفیه هوا و انواع آن
  • مراحل واردات دستگاه تصفیه هوا از چین
  • خرید عمده دستگاه تصفیه هوا از چین
  • خرید دستگاه تصفیه هوا از چین
  • حمل و نقل دستگاه تصفیه هوا از چین به ایران
  • ترخیص دستگاه تصفیه هوا از گمرک
  • سود واردات دستگاه تصفیه هوا از چین
  • واردکننده دستگاه تصفیه هوا از چین

 

 معرفی دستگاه تصفیه هوا و انواع آن

دستگاه تصفیه هوا جزوی از دستگاه‌های الکترونیکی بوده و همان‌طور که از نامش پیداست، برای تصفیه کردن هوای محیط اطراف از موادی مثل آلاینده‌ها، ویروس‌ها، باکتری‌ها، گردوغبار و قارچ‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد.

همچنین ناگفته نماند که این دستگاه به صورت سیستم‌های یونیزه‌کننده، فیلترها و ماسک‌های هوا به تولید می‌رسد. توضیحات و ویژگی‌های هر یک از این انواع دستگاه‌های تصفیه را در زیر آورده‌ایم. این ویژگی‌ها عبارت‌اند از:

 معرفی دستگاه تصفیه هوا و انواع آن
معرفی دستگاه تصفیه هوا و انواع آن
  • سیستم‌های یونیزه کننده: این دستگاه‌ها مواد آلاینده را با استفاده از مراحل ایجاد یون‌های منفی و مثبت و فن‌ها، به سوی برجستگی‌های دیواره‌های محیطی سوق می‌دهد. در نهایت مواد آلاینده از این طرق به راحتی جمع‌آوری می‌شوند.
  • فیلترهای هوا: این دستگاه با بهره‌گیری از فیلترهای مختلف مثل فیلتر HighEfficiency Particulate Air یا به اختصار HEPA، فیلتر UV و فیلتر کربن فعال، می‌تواند هوای اطراف را تصفیه کند.
  • ماسک‌های هوا: این نوع از دستگاه تصفیه هوا، در قالب لوازم جانبی مختلف و به صورت ماسک تولید می‌شود. ناگفته نماند که ماسک‌های هوا برای استفاده‌های شخصی مناسب هستند. این ماسک‌ها با فیلترهای مختلفی که در درون آن‌ها قرار دارد، هوا را از مواد آلاینده و ذرات مختلف موجود در آن مثل ویروس‌ها و باکتری‌ها پاک می‌کنند.

مراحل واردات دستگاه تصفیه هوا از چین

حال که با این دستگاه آشنا شده و اهمیت به‌کارگیری آن در محیط‌های مختلف را درک کردید، بهتر می‌توانید این موضوع را نیز درک کنید که واردات دستگاه تصفیه هوا از چین چه ضرورتی دارد. به طور کلی مراحل آورده شده در ادامه می‌توانند برای واردات دستگاه تصفیه هوا از هر منطقه‌ای به کار روند.

عملیات وارد کردن دستگاه‌های تصفیه هوا از چین را به طور کلی می‌توان این‌گونه لیست کرد:

  • انتخاب نوع دستگاه تصفیه وارداتی

در این مرحله شما باید با توجه به نیازهای بازار داخلی انتخاب کنید که کدام نوع این دستگاه را باید وارد کنید تا میزان سود شما بیشتر شود.

  • اخذ مجوزهای موردنیاز

بعد از انتخاب نوع دستگاه وارداتی، نوبت آن می‌رسد که برای دریافت مجوزهای موردنیاز برای واردات آن به کشور اقدام کنید.

  • پیدا کردن تأمین‌کنندگان دستگاه تصفیه در چین

بعد ازاینکه نوع دستگاه را برای واردات مشخص کردید، باید به دنبال پیدا کردن فروشندگان و تأمین‌کنندگان آن در چین باشید. بدین منظور می‌توانید از طریق سایت‌های اینترنتی اقدام کرده یا از برخی شرکت‌های بازرگانی کمک بخواهید.

  • درخواست پیش‌فاکتور و نمونه محصول از تأمین‌کنندگان

 این مرحله برای نهایی کردن قرارداد است؛ به این صورت که اگر نمونه محصول و پیش‌فاکتور دریافتی مورد تائید خریدار واقع شود، محصول سفارش داده شده و قرارداد نهایی می‌شود.

  • انجام تبادلات ارزی

بهتر است این مرحله را با روش‌های قانونی و با کمک افراد فعال در این حوزه انجام دهید تا در صورت بروز مشکل امکان پیگیری داشته باشد.

  • انجام کارهای حمل‌ونقلی و ترخیص

انجام تشریفات مربوط به حمل و نقل کالا از چین به ایران و ترخیص کالاها از گمرک، فرایندهای پیچیده‌ای هستند که افراد برای انجام آن‌ها باید  از متخصصان این امر کمک بگیرند. در بخش‌های بعدی این مراحل را به صورت جداگانه و دقیق توضیح داده‌ایم.

خرید عمده دستگاه تصفیه هوا از چین

خرید عمده دستگاه تصفیه هوا از چین یکی از مراحل اصلی در واردات این محصول است که تاجران باید برای انجام آن به برخی نکات توجه ویژه‌ای داشته باشند. مثلاً اینکه با راه‌های خرید عمده آشنا شده و با توجه به موقعیت و مهارت خود یکی از آن‌ها را انتخاب کنند.

خرید عمده دستگاه تصفیه هوا از چین
خرید عمده دستگاه تصفیه هوا از چین

راه‌هایی که برای خرید عمده از چین وجود دارند عبارتند از: خرید با استفاده از سایت‌های فروشگاهی چین یا سفر حضوری و مذاکره رودررو با فروشندگان یا اینکه خرید از طریق برخی شرکت‌های بازرگانی که در زمینه خرید کالا از چین مهارت و تجربه دارند.

خرید دستگاه تصفیه هوا از چین

برای خرید دستگاه تصفیه از چین، شما اولاً باید درباره مراکز فروش این دستگاه در این کشور اطلاعاتی را به دست آورده و از محل دقیق آنان باخبر شوید. این موضوع باعث می‌شود که در سفر به  چین  شما دچار سردرگمی نشده و وقت زیادی را برای پیدا کردن مراکز فروش در این کشور نگذارید. همچنین بهتر است برای ارتباط گیری صحیح با فروشندگان، با زبان چینی یا حداقل یک زبان بین‌المللی آشنا باشید.

حمل و نقل دستگاه تصفیه هوا از چین به ایران

مسئله حمل و نقل دستگاه‌های تصفیه هوا از چین به ایران مسئله حساسی است که تاجران باید برای انجام آن برنامه‌ریزی‌های صحیحی به عمل آورند. مثلاً قرارداد با یک شرکت حمل و نقلی معتبر از جمله کارهای ضروری به شمار می‌رود.

برای خرید از چین با علی والا در سریع‌ترین زمان و با بهترین هزینه کلیک کنید.

کادر این شرکت‌ها وظیفه هماهنگی چگونگی حمل محموله شما و بیمه آن را بر عهده خواهند داشت و در صورت نامعتبر بودن این شرکت، صدمات جبران‌ناپذیری به بارهای وارداتی شما وارد خواهد شد.

حمل و نقل دستگاه تصفیه هوا از چین به ایران
حمل و نقل دستگاه تصفیه هوا از چین به ایران

ترخیص دستگاه تصفیه هوا از گمرک

برای پشت سر گذاشتن مرحله ترخیص کالاهای وارداتی از گمرک، واردکنندگان باید از قبل با مجوزها و مدارک موردنیاز برای این کار آشنا بوده و نسبت به اخذ آن‌ها از مراجعه ذی‌ربط اقدام کنند.

اگر این مجوزها به گمرک تحویل داده نشوند، اجازه خروج به دستگاه‌های تصفیه وارداتی  داده نخواهد شد و شما مجبور خواهید بود تا تکمیل شدن مجوزها و مدارک، بارهای خود را در گمرک انبار کنید.

این کار نیز با به بار آوردن هزینه‌های انبارداری موجب خواهد شد در نهایت سود حاصل از واردات کم شود. علاوه بر این مورد ممکن است در صورت مغایرت داشتن کالا با مدارک تحویل داده شده، کالا قاچاق محسوب شده و افزون بر هزینه‌های مالی، به اعتبار واردکننده نیز ضربه سنگینی وارد کند.

سود واردات دستگاه تصفیه هوا از چین

سود واردات دستگاه تصفیه هوا از چین به عوامل مختلفی وابسته است. به طور کلی این‌گونه بگوییم که هر چقدر شما سعی در کاهش هزینه‌های وارداتی خود داشته باشید، به همان نسبت سود شما نیز بیشتر خواهد شد.

مثلاً اینکه اگر به جای خریدهای کم، دست به خرید عمده بزنید، واضح است که امکان تخفیف گیری از فروشنده بیشتر شده و هزینه‌های خریداری کالا کاهش می‌یابد.

همچنین اگر شما برای حمل محموله روشی را انتخاب کنید که هزینه آن در مقایسه با سایر روش‌ها کم‌تر است، صد درصد در مقدار کسب سود شما تأثیر مثبتی خواهد داشت.

برای افزایش سود حاصل از واردات، راه‌های بسیاری پیش روی تاجران قرار دارد که آن‌ها باید با تجربه و مهارت خود آن‌ها را به کار گرفته و جهت موفقیت تجاری خود از منابع موجود به بهترین نحو ممکن استفاده کنند.

واردکننده دستگاه تصفیه هوا از چین

شرکت‌های تجاری معتبری که به‌عنوان واردکننده دستگاه تصفیه هوا از چین و سایر کالاها از این کشور فعالیت می‌کنند. در حقیقت این شرکت‌ها مثل شرکت تجاری علی والا، در کشور چین نمایندگانی‌های دارند که موجب می‌شود فرایند خرید و وارد کردن انواع کالاها در کوتاه‌ترین زمان ممکن و کمترین ریسکی انجام شود.

برای خرید از علی بابا و تحویل در ایران با علی والا در سریع‌ترین زمان و با بهترین هزینه کلیک کنید.

اگر شما سرمایه لازم را در اختیار داشته، اما از تجربه کافی برای وارد شدن به این حوزه برخوردار نیستید، بهتر است کار خود را به یک واردکننده باتجربه مثل مجموعه علی والا بسپارید.

کلام آخر

اگر قصد فعالیت در حوزه تجارت و واردات را دارید، حتماً باید از ابتدای کار خود با قوانین موجود آشنا شده و برنامه‌ریزی‌های خود را بر اساس آن‌ها انجام دهید. اگر بدون کسب اطلاعات قبلی کالایی را برای واردات انتخاب کنید، ممکن است اصلاً آن کالا جزو کالاهای مجاز برای واردات نباشد. در این صورت شما در اواسط راه متوقف شده و هزینه و وقت که گذاشته بودید به هدر می‌رود.

سؤالات متداول درباره واردات دستگاه تصفیه هوا

  • به چند روش می‌توان کالاهای خریداری شده از چین را به ایران منتقل کرد؟

به طور کلی برای این کار سه روش وجود دارد. کارگو هوایی، دریایی و زمینی.

  • چگونه می‌توان سود حاصل از واردات دستگاه تصفیه هوا از چین را بیشتر کرد؟

برای افزایش سود واردات دستگاه تصفیه هوا از چین، باید بتوانید هزینه‌های جانبی و حمل و نقل را کاهش دهید.

این مطلب را به اشتراک بگذارید

برای واردات کالا با علی والا تماس بگیرید. تلفن چین ( حسین جاوید ): 008613883921774

127 تعداد بازدید

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.