واردات سرسیلندر خودرو از چین با علی والا

واردات کالا با علی والا، تلفن: 008613883921774 ( حسین جاوید )

سرسیلندر یکی از اجزای ثابت خودرو‌هاست که با واردات آن به ایران، می‌توان حجم قابل‌توجهی از نیاز تولید‌کنندگان و کارفرمایان داخلی را تامین کرد. چرا‌که واردات سرسیلندر خودرو از چین می‌تواند در جهت ساخت خودرو‌های مدرن، استفاده شود. وارد کردن این قطعات باید با رعایت نکات مهمی صورت گیرد تا کمترین خسارت به کالا و سرمایه شما وارد شود.

واردات سرسیلندر خودرو

کشور چین یکی از بزرگ‌ترین تولید‌کنندگان جهان است و در جایگاه دوم جهانی قرار دارد. نیروی کار در این کشور فراوان و مواد اولیه به قیمت مناسب در دسترس است. بنابراین واردات سرسیلندر خودرو از چین می‌تواند بهترین گزینه برای کارفرمایان و تولید‌کنندگان داخلی باشد. همچنین به دلیل افزایش استفاده مردم از خودرو‌های شخصی و عمومی، استفاده از این قطعه نیز به نسبت سال‌های گذشته افزایش یافته است.

برای واردات از چین با علی والا در سریع‌ترین زمان و با بهترین هزینه کلیک کنید.

فهرست مطالب واردات سرسیلندر خودرو:

  • خرید سرسیلندر خودرو از چین
  • خرید عمده سرسیلندر خودرو از چین
  • چگونگی حمل و نقل سرسیلندر خودرو از چین
  • ترخیص سرسیلندر خودرو از چین
  • سود واردات سرسیلندر خودرو از چین
  • بهترین وارد‌کننده سرسیلندر خودرو از چین
  • سخن پایانی
  • سوالات متداول

خرید سرسیلندر از چین

برای خرید سرسیلندر از کشور چین، باید شناخت کافی از تولید‌کنندگان و برند‌های این کشور داشته باشید. برای شناخت تولید‌کنندگان چینی می‌توانید از بازرگانانی که در این زمینه فعالیت می‌کنند، کمک بگیرید. همینطور می‌توانید به نمایشگاه‌های بین‌المللی و سایت‌های اینترنتی مراجعه کنید. در این صورت می‌توانید از کیفیت و درجه‌بندی محصولات اطلاعات کافی به دست آورید و بهترین تولید‌کننده را از نظر کیفیت و هزینه‌ها انتخاب کنید.

خرید سرسیلندر از چین
خرید سرسیلندر از چین

پس از انتخاب فروشنده‌ای که محصول مورد‌نظر شما را تامین می‌کند، باید مذاکرات را با این شرکت یا تولید‌کننده آغاز کنید تا مراحل واردات سرسیلندر خودرو از چین انجام شود. شما باید درباره قیمت، تیراژ مورد‌نظر شما و زمان تحویل گفت‌و‌گو نمایید. مدت زمان به توافق رسیدن دو طرف قرارداد، بستگی به رضایت هر دو طرف دارد. چرا‌که در برخی مواقع فروشنده یا خریدار بر‌سر موارد مختلف مانند قیمت، به توافق نمی‌رسند.

برای خرید از چین با علی والا در سریع‌ترین زمان و با بهترین هزینه کلیک کنید.

خرید عمده سرسیلندر خودرو از چین

برای خرید عمده سرسیلندر باید خواسته و میزان تیراژ مورد نیاز خود را با فروشندگان چینی در میان بگذارید. در این صورت از مزیت‌های خرید عمده این قطعات برخوردار خواهید شد.

خرید عمده به شما کمک می‌کند تا تعداد بالایی از سرسیلندر را به قیمت مناسب خریداری و وارد کنید. چرا‌که با خرید تعداد بالایی از این قطعه، امکان تخفیف برای شما وجود خواهد داشت و هزینه کمتری را نسبت به قیمت اصلی می‌پردازید. بعد از در میان گذاشتن تصمیم خود مبنی‌بر خرید عمده، باید هزینه را پرداخت و پیش فاکتور را برای فروشنده ارسال کنید.

برای خرید از علی بابا و تحویل در ایران با علی والا در سریع‌ترین زمان و با بهترین هزینه کلیک کنید.

چگونگی حمل و نقل سرسیلندر خودرو از چین

بعد از انجام مراحل خرید، باید شرایط را برای حمل و نقل و انتقال کالا به ایران فراهم کنید. توصیه می‌شود پیش از خرید و شروع مراحل واردات سرسیلندر خودرو از چین، از شرایط و نحوه جا‌به‌جایی کالا‌ها اطلاع پیدا کنید. با بررسی بهترین روش‌های حمل و نقل قطعات به ایران می‌توانید سلامت کالا‌ها را در حین انتقال، تضمین نمایید. بنابراین پس از خرید و تایید سلامت کالا‌ها توسط کارشناسان، آن‌ها به بندر یا فرودگاه منتقل می‌شوند.

یکی از روش‌هایی که پیش روی بازرگانان قرار دارد، استفاده از خدمات شرکت‌های حمل و نقل بین‌المللی است. امروزه شرکت‌های حمل و نقل بسیاری در دنیا فعالیت می‌کنند. این شرکت‌ها در راستای بهتر و آسان‌تر شدن حمل و نقل کالا‌ها در فرآیند تجارت برون‌مرزی مشغول هستند. بازرگانان می‌توانند با استفاده از این خدمات، از سلامت کالا پس از رسیدن به مقصد اطمینان حاصل نمایند.

چگونگی حمل و نقل سرسیلندر خودرو از چین
چگونگی حمل و نقل سرسیلندر خودرو از چین

ترخیص سرسیلندر خودرو از گمرک

یکی از سخت‌ترین مراحل واردات سرسیلندر خودرو از چین، ترخیص قطعات از گمرک است. زیرا در این مرحله شما باید مجوز‌های مورد‌نیاز و الزامی را از وزاتخانه‌ها و ارگان‌های مربوطه دریافت کنید. همچنین یک اشتباه کوچک در روند ترخیص، می‌تواند محصولات شما را به عنوان کالا قاچاق معرفی کند. در این صورت شما باید خسارت بسیار سنگینی را بپردازید. بنابراین باید این مرحله را با بیشترین دقت انجام دهید.

گمرک برای کالا‌های وارداتی، یک لیست مشخص کرده است. برخی از کالا‌هایی که در این لیست قرار دارند، جزو موارد استثناء هستند. بنابراین روند ترخیص آن‌ها با سایر محصولات متفاوت است و ترخیص آن‌ها از گمرک فرآیندی پیچیده‌تر است. برای رهایی از درگیری در روند ترخیص، امکان کمک گرفتن از شرکت‌های بازرگانی وجود دارد. با انتخاب یک شرکت بازرگانی می‌توانید مراحل ترخیص کالا را به این شرکت بسپارید.

سود واردات سرسیلندر خودرو از چین

سود واردات سرسیلندر خودرو از چین به عوامل مختلفی بستگی دارد. چرا‌که چندین مورد به صورت مستقیم و غیر‌مستقیم در این امر نقش دارند. به عنوان مثال، بازار داخلی یکی از مواردی است که مستقیما در این مورد نقش دارد. در صورت بی‌نیاز بودن بازار از یک محصول، واردات دوباره آن تنها در صورتی سودآور است که از کیفیت بهتری به نسبت کالاهای موجود در بازار برخوردار باشد.

از سوی دیگر عواملی همچون قیمت کالا، هزینه‌های گمرکی، هزینه‌های حمل و نقل، متحمل نشدن خسارت و سایر هزینه‌ها در سود واردات موثر هستند. با وجود هر یک از این موارد امکان کاهش سود واردات برای بازرگانان وجود دارد.

سود واردات سرسیلندر خودرو از چین
سود واردات سرسیلندر خودرو از چین

بهترین وارد‌کننده سرسیلندر خودرو از چین

واردات سرسیلندر خودرو از چین باید با تجربه و مهارت انجام شود. از این رو می‌توانید از خدمات شرکت بازرگانی علی والا کمک بگیرید. این شرکت با داشتن یک دهه سابقه در زمینه انجام انواع خدمات بازرگانی، فعالیت می‌کند. این شرکت در تلاش است تا با ارائه هر‌چه بهتر خدمات بازرگانی، رضایت مشتریان خود را کسب کند.

از خدمات علی والا می‌توان به اخذ مجوز‌های گمرک، خرید و تهیه محصول مورد‌نظر مشتری، حمل و نقل کالا و اخذ گواهینامه بازرگانی اشاره کرد. همچنین امکان دریافت مشاوره از مشاوران متخصص وجود دارد.

سخن پایانی

در نهایت، واردات سرسیلندر خودرو از چین باید با رعایت یک سری نکات انجام شود. شناخت فروشندگان و برند‌های چینی، اطلاع از انواع روش‌های حمل و نقل و شناخت کمبود‌های بازار داخلی از این نکات است. باید توجه داشته باشید که ترخیص کالا باید به بهت ین شکل ممکن انجام گیرد، چرا‌که کوچک‌ترین اشتباه می‌تواند منجر به خسارت‌های بزرگی شود. بنابراین توصیه می‌شود برای اطمینان از واردات کالای خود به بهترین نحو ممکن، از خدمات یک شرکت بازرگانی استفاده کنید.

سوالات متداول درباره واردات سر سیلندر

  • کد تعرفه ترخیص سرسیلندر خودرو از گمرک چیست؟

کد تعرفه گمرکی جهت ترخیص سرسیلندر برای خودرو‌های سواری ۸۴۰۹۹۱۹۰ و برای خودرو‌های سنگین نیز در ردیف ۸۷۰۸۹۹۶۰ قرار دارد.

  • روش‌های انتقال محموله سر سیلندر خودرو چگونه است؟

برای انتقال محموله سرسیلندر خودرو از چین می‌توان از دو راه دریایی و هوایی اقدام کرد.

این مطلب را به اشتراک بگذارید

برای واردات کالا با علی والا تماس بگیرید. تلفن چین ( حسین جاوید ): 008613883921774

194 تعداد بازدید

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.