واردات ظروف استیل از چین با علی والا

واردات کالا با علی والا، تلفن: 008613883921774 ( حسین جاوید )

آیا می‌دانید بزرگ‌ترین شریک تجاری ایران کشور چین است؟ تخمین زده شده که در سال ۲۰۲۲ چیزی حدود ۱۵.۸ میلیارد دلار تبادلات تجاری ایران و چین بوده است. این عدد نشان‌دهنده سودآور بودن هرنوع تبادل تجاری با چین، مثل واردات ظروف استیل از چین است.

واردات ظروف استیل

واردات ظروف استیل از چین سه مرحله دارد. مرحله اول آن خرید ظروف استیل از تولیدی‌ها و شرکت‌های سازنده این ظروف در چین است. مرحله دوم آن ترخیص ظروف خریداری شده از گمرک چین و مرحله نهایی آن ارسال این ظروف به ایران. درادامه هرمرحله را بیشتر توضیح خواهیم داد.

برای واردات از چین با علی والا در سریع‌ترین زمان و با بهترین هزینه کلیک کنید.

فهرست مطالب واردات ظروف استیل:

  • لزوم واردات ظروف استیل از چین
  • قوانین واردات ظروف استیل از چین
  • خرید ظروف استیل و مراحل آن
  • خرید عمده ظروف استیل از چین
  • خرید ظروف استیل از چین
  • ترخیص ظروف استیل از گمرک
  • وارد کننده ظروف استیل
  • حمل و نقل ظروف استیل از چین
  • سود واردات ظروف استیل چقدر است
  • واردات ظروف استیل از چین با شرکت بازرگانی علی والا
  • حرف آخر
  • سوالات متداول

لزوم واردات ظروف استیل از چین

در زندگی روزمره همه ما ظروف استیل کاربردهای گسترده‌ای دارند. این ظروف به خصوص در آشپزخانه‌ها نقش پررنگ‌تری داشته و جزو ضروریات منازل، رستوران‌ها، کافه‌ها، فست فودی‌ها، تولیدی‌های صنایع غذایی و … است. ضرورت اصلی واردات ظروف استیل جهت تامین نیازهای داخلی کشور به این محصولات است.

لزوم واردات ظروف استیل از چین
لزوم واردات ظروف استیل از چین

اولا تولید انبوه ظروف استیل در ایران وجود ندارد به‌همین‌خاطر بازرگانان روی به واردات آن آورده‌اند. دوما قیمت خرید این ظروف از شرکت‌ها و تولیدی‌های چینی بسیار اندک است و همین باعث شده که واردات آنها سود زیادی برای واردکنندگان به‌همراه داشته باشد.

قوانین واردات ظروف استیل از چین

برای واردات یک سری قوانین باید از قبل رعایت شود. این قوانین عبارتند از اخذ کارت بازرگانی و اخذ مجوزاتی ازقبیل مجوز از گمرک ایران و مجوز از سازمان صنعت، معدن و تجارت. کارت بازرگانی را می‌توانید با ارائه یک‌سری مدارک به اداره گمرک ایران و اثبات فعالیت تجاری در زمینه لوازم آشپزخانه و مشابه آن اخذ کنید. با اخذ کارت بازرگانی، گرفتن مجوزهای ضروری برای واردات ظروف استیل نیز ممکن می‌شود.

خرید ظروف استیل و مراحل  آن

اولین مرحله واردات ظروف استیل از چین عبارت است از خرید این ظروف از تولیدی‌های موجود در کشور چین. برای خرید ظروف استیل بهترین راه این است که ابتدا تحقیق کنید کدام شرکت‌ها و تولیدی‌های چینی برای خرید مناسب‌ترند. هرچه کیفیت این ظروف بهتر باشد، خرید مناسب‌تری انجام می‌شود.

برای خرید از چین با علی والا در سریع‌ترین زمان و با بهترین هزینه کلیک کنید.

خرید عمده ظروف استیل از چین

چه تعداد ظروف استیل برای واردات و تامین نیاز بازار ایران لازم است؟ هر چه تعداد ظروف استیل وارداتی بیشتر باشد، سود واردات آنها بیشتر است. زیرا شما هر چقدر هم ظروف استیل وارد کنید بازهم پاسخ‌گوی نیاز بازار نخواهد بود. درنتیجه سعی کنید بصورت عمده آنها را خریداری کنید.

خرید عمده ظروف استیل از چین
خرید عمده ظروف استیل از چین

خرید ظروف استیل از چین

با تعیین ویژگی‌های خرید و شرکت فروشنده ظروف استیل، نوبت به اقدام برای خرید رسمی این ظروف می‌رسد. خرید رسمی به‌معنای ارسال درخواست خرید یا پروفرما ظروف استیل برای شرکت چینی است که البته درآن اطلاعاتی مثل قیمت خرید، تعداد ظروف درخواستی و البته روش پرداخت هزینه خرید این محصولات درج می‌شود. ارسال پروفرما برای شرکت فروشنده و تایید توسط کارکنان این شرکت، به‌معنای اتمام مرحله خرید است.

برای خرید از علی بابا و تحویل در ایران با علی والا در سریع‌ترین زمان و با بهترین هزینه کلیک کنید.

ترخیص ظروف استیل از گمرک

مرحله دوم واردات ظروف استیل از چین عبارت است از ترخیص این محصولات از گمرک چین. برای ترخیص ظروف استیل از گمرک چین نیازمند ترخیص‌کارانی باتجربه هستید تا بتوانند در مدت زمانی اندک و با کمترین هزینه ممکن برگه ترخیص این ظروف را برای شما دریافت کنند.

وارد کننده ظروف استیل

احتمالا تا اینجای مطلب متوجه شده‌اید که واردات ظروف استیل از چین به ایران یک فرآیند تیمی است. این فرآیند تیمی شامل ترخیص‌کار، فورواردر و مشاروانی است که درزمینه خرید، ترخیص و ارسال کالا تجربه داشته باشند.

آخرین مرحله واردات ظروف استیل از چین به ایران عبارتست‌از ارسال این ظروف از چین به ایران. این مرحله توسط فورواردرهایی که تجربه استفاده از شرکت‌های حمل‌ونقل کالا از چین به ایران را دارند قابل انجام است. روش ارسال نیز کارگو نام دارد. روشی که درآن از کشتی باری، هواپیمای باری یا قطار باری استفاده می‌شود.

سود واردات ظروف استیل چقدر است

واردات ظروف استیل از چین به ایران به خاطر نبود تولیدکننده داخلی و البته ارزان بودن قیمت خرید در چین، دارای سودی فراوان است. این سود البته قابل افزایش نیز هست اگر ظروفی که وارد می‌کنید کیفیت بالایی داشته باشند.

سود واردات ظروف استیل چقدر است
سود واردات ظروف استیل چقدر است

واردات ظروف استیل از چین با شرکت بازرگانی علی والا

برای داشتن تیمی با تجربه و آگاه جهت انجام مراحل واردات بهترین کاری که می‌توانید انجام دهید این است که از شرکت بازرگانی علی والا کمک بگیرید. این شرکت بازرگانی دارای متخصصانی با تجربه و آگاه در زمینه خرید، ترخیص و ارسال کالا از چین به ایران بوده و می‌توانید از آنها برای انجام تمام مراحل کمک بگیرید.

حرف آخر

واردات ظروف استیل از چین به ایران فرآیندی ۳ مرحه‌ای است که سعی کردیم نکات تمام مراحل آن را به تفصیل توضیح دهیم. در مورد خرید، ترخیص و ارسال این محصولات به ایران توضیح دادیم و همچنین بیان کردیم که اگر کارهای واردات را به شرکت بازرگانی علی والا بسپارید، به‌سادگی می‌توانید این واردات را با کمترین هزینه و کمترین دردسر انجام دهید.

امیدواریم مطالب گفته شده در اینجا برای کسانی که قصد سرمایه‌گذارب در حیطه واردات و تجارت فرامرزی را دارند، مفید واقع شده باشد. در صورتی که سوالی ذهن شما را درگیر ساخته، می‌توانید با شماره‌های درج شده در صفحه درباره ما علی والا تماس بگیرید.

سوالات متداول درباره واردات ظروف استیل

  • برای واردات ظروف استیل از چین به ایران چه مدارکی نیاز است؟

مدارک لازم برای واردات این محصولات از چین به ایران عبارتند از کارت بازرگانی، مجوز از گمرک ایران و البته مجوز از سازمان صنعت، معدن و تجارت.

  • برای ارسال ظروف استیل از چین به ایران چه روشی را پیشنهاد می‌کنید؟

برای حمل‌ونقل ظروف استیل از چین به ایران بهترین راه این است که از روش حمل کارگو استفاده کنید. این روش به سه صورت دریایی، هوایی و زمینی قابل انجام است.

  • چرا واردات ظروف استیل از چین به ایران سودآور است؟

دلیل اول آن نبود تولیدی‌های عظیم در ایران است و دلیل دوم آن هم ارزان بودن قیمت خرید این ظروف در چین. همچنین کیفیت بالای ظروف تولیدی باعث می‌شود قیمت فروش بالایی داشته و وارداتی سودآور فراهم کنند.

این مطلب را به اشتراک بگذارید

برای واردات کالا با علی والا تماس بگیرید. تلفن چین ( حسین جاوید ): 008613883921774

304 تعداد بازدید

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.