واردات غذای حیوانات از چین با علی والا

واردات کالا با علی والا، تلفن: 008613883921774 ( حسین جاوید )

حیوانات، این موجودات دوست داشتنی و شرکای ما در زمین، گاهی به‌خاطر شرایط محیطی که دارند یا زمان‌هایی که تحت حفاظت ما قرار می‌گیرند، نیاز به تامین غذا از جانب انسان‌ها دارند. به همین خاطر بازرگانانی هستند که برای تامین این نیاز، دست به واردات غذای حیوانات از چین می‌زنند.

واردات غذای حیوانات

واردات غذای حیوانات از چین علاوه براینکه عملی خداپسندانه است، سود فراوانی هم دارد. این کار با خرید غذای حیوانات از شرکت‌های چینی آغاز شده و در آخرین مرحله با رسیدن به دست مصرف‌کنندگان یعنی باغ‌وحش‌ها یا صاحبان حیوانات به اتمام می‌رسد. اما روش انجام مراحل چگونه است؟

برای واردات از چین با علی والا در سریع‌ترین زمان و با بهترین هزینه کلیک کنید.

فهرست مطالب واردات غذای حیوانات:

  • غذای حیوانات چیست و انواع آن کدام است؟
  • کاربردهای غذای حیوانات کدام است؟
  • خرید غذای حیوانات و وادرات آنها
  • خرید عمده غذای حیوانات از چین
  • خرید غذای حیوانات از چین
  • ترخیص غذای حیوانات از گمرک
  • وارد کننده غذای حیوانات از چین
  • حمل و نقل غذای حیوانات از چین
  • سود واردات غذای حیوانات چقدر است
  • واردات غذای حیوانات از چین با شرکت بازرگانی علی والا
  • حرف آخر
  • سوالات متداول

غذای حیوانات چیست و انواع آن کدام است؟

آیا حیوانات مختلف هر غذایی را می‌خورند؟ مثلا اگر شما مرغداری داشته باشید، آیا غذای این مرغ‌ها با غذای یک گله گربه یکسان است؟ خیر. با اینکه ما هر موجود زنده‌ای غیر از خودمان را حیوان می‌نامیم، اما هر حیوانی غذای مخصوص خود را دارد. پس ابتدا باید بدانیم منظور از غذای حیوانات چیست و انواع آن کدام است.

غذای حیوانات شامل هر نوع غذایی است که برای تغذیه حیوانات خانگی مانند سگ، گربه، پرنده و ماهی استفاده می‌شود. انواع غذای حیوانات شامل غذای خشک، تر، خوراکی، غذای طبیعی و غذای خانگی می‌شود.

غذای حیوانات چیست و انواع آن کدام است؟
غذای حیوانات چیست و انواع آن کدام است؟

هر نوع غذای حیوانات دارای مزایا و معب خود است و بسته به نیازهای حیوان خانگی شما، ممکن است یک نوع غذا بهتر از دیگری باشد. برای انتخاب بهترین غذا برای حیوان خانگی خود، بهتر است با دامپزشک خود مشورت کنید. با اینحال بصورت کلی می‌توان گفت که:

  • غذای خشک بیشتر برای سگ‌ها و گربه‌ها استفاده می‌شود و شامل مواد خشک شده مانند گوشت، ماهی، مرغ، گیاهان و مواد معدنی است.
  • غذای تر شامل غذاهای مرطوب مانند غذای کنسرو شده است که برای سگ‌ها و گربه‌ها مناسب است.
  • غذای خوراکی شامل غذاهای آماده‌ای است که برای حیوانات خانگی در فروشگاه‌ها و آنلاین فروشگاه‌ها موجود است.
  • غذای طبیعی شامل غذهایی است که از مواد طبیعی مانند گوشت تازه، ماهی، سبیجات و میوه‌ها تهیه می‌شود.
  • غذای خانگی شامل غذاهایی است که توسط صاحبان حیوانات خانگی در خانه تهیه می‌شود. این نوع غذاها ممکن است شامل گوشت، سبزیجات، میوه‌ها و مواد معدنی باشد.

کاربردهای غذای حیوانات کدام است؟

مسلما کاربرد اصلی واردات غذای حیوانات از چین این است که با آنها بتوان انواع حیوانات خانگی یا حیوانات درون باغ‌وحش را تغذیه کرد. این کاربرد را می‌توان البته در کنار کاربردهای دیگر گذاشت که باعث می‌شود بازرگانان دست به واردات این محصولات زده و سودی مناسب از خرید آنها کسب کنند. دیگر کاربردهای واردات این محصولات عبارت است از:

  1. تامین نیازهای تغذیه‌ای حیوانات: برای تامین نیازهای تغذیه‌ای حیوانات خانگی مانند سگ، گره، پنده، ماهی و … استفاده می‌شود. تامین این نیازها البته تنها برای حیوانات خانگی نیست و حیوانات باغ وحش نیز از آن بهره می‌برند.
  2. حفظ سلامت حیوانات: علاوه بر تامین تمامی نیازهای تغذیه‌ای حیوانات، به حفظ سلامت و رشد سالم آن‌ها کمک می‌کند. این موضوع بخصوص در دامداری‌های مختلف بسیار موردتوجه است.
  3. افزایش انرژی حیوانات: غذای حیوانات با تامین انرژی لازم برای فعالیت‌های روزانه حیوانات، به افزایش انرژی آن‌ها کمک می‌کند. شاید بتوان استفاده از انرژی‌زاها را برای حیواناتی که در باغ وحش نگه‌داری می‌شوند یک یاز اساسی دانست.
  4. تقویت سیستم ایمنی حیوانات: غذای حیوانات با تامین تمامی مواد مغذی مورد نیاز برای تقویت سیستم ایمنی حیوانات، به حفظ سلامت آن‌ها کمک می‌کند. این مورد بخصوص برای فصل‌های خاصی از سال یا زمان‌هایی که ویروس‌های دوره‌ای میان حیوانات شایع می‌شود بسیار کاربرد دارد.
  5. کمک به کنترل وزن حیوانات: مواد مغذی، به کنترل وزن حیوانات کمک می‌کند.
  6. تقویت رشد حیوانات: با تامین تمامی مواد مغذی مورد نیاز برای رشد حیوانات، به تقویت رشد آن‌ها کمک می‌کند.
  7. تامین نیازهای خاص حیوانات: برخی از حیوانات به دلیل بیماری‌ها، نیاز به غذای خاص دارند که با توجه به نیازهای آن‌ها تهیه می‌شود.
  8. تامین نیازهای حیوانات در محیط‌های صنعتی: در برخی از محیط‌های صنعتی مانند مزارع دام، غذای حیوانات برای تامین نیازهای تغذیه‌ای حیوانات استفاده می‌شود.

با توجه به این که هر نوع حیوان خانگی نیازهای تغذیه‌ای خاص خود را دارد، بهتر است با دامپزشک خود مشورت کنید تا بهترین نوع غذا را برای حیوان خانگی خود انتخاب کنید. با اینکه این توصیه را هر صاحب حیوان خانگی باید در نظر داشته باشد، اما شما هم به‌عنوان کسی که قصد واردات غذای حیوانات از چین را دارد باید بدان عمل کنید تا بتوانید بهترین نوع غذای حیوانات را وارد کشور کنید.

خرید غذای حیوانات و وادرات آنها

اولین قدمی که در راه واردات غذای حیوانات از چین باید بردارید این است که به وزارت بهداشت و درمان رفته و از بخش دامپزشکی آن، مجوز واردات غذای حیوانات بگیرید. اگر غذای حیواناتی که وارد می‌کنید موردتایید وزارت بهداشت نباشد آنگاه کار شما جرم محسوب شده و ممکن است سلامت جامعه را به‌خطر بیندازد.

برای خرید از چین با علی والا در سریع‌ترین زمان و با بهترین هزینه کلیک کنید.

برای اخذ این مجوز ابتدا با شرکت‌های فروشنده غذای حیوانات در چین ارتباط گرفته و از آنها بخواهید که یک نمونه غذای حیوانات برای شما بفرستند. سپس این نمونه را به وزارت بهداشت بدهید تا آزمایشگران آنجا سلامت غذای حیوانات درخواستی را تایید کنند.

خرید عمده غذای حیوانات از چین

اگر سلامت غذای حیوانات توسط وزارت بهداشت تایید شود، آنگاه می‌توانید درخواست دهید که مقدار زیادی از آنها را برای شما ارسال کنند. این نوع خرید را خرید عمده می‌نامند و درجهت تهیه مقدار زیادی کالا برای واردات از کشوری به کشور دیگر کاربرد دارد.

برای خرید از علی بابا و تحویل در ایران با علی والا در سریع‌ترین زمان و با بهترین هزینه کلیک کنید.

خرید عمده غذای حیوانات از چین
خرید عمده غذای حیوانات از چین

خرید غذای حیوانات از چین

در واردات غذای حیوانات از چین شما باید ابتدا مرحله خرید را به‌اتمام برسانید. این مرحله با ارسال درخواست خرید عمده و مشخص کردن ویژگی‌های خریدتان به‌پایان می‌رسد. شرکت فروشنده دراین مرحله اگر با درخواست شما موافقت کند، غذای حیوانات را به فورواردر شما تحویل می‌دهد تا به گمرک انتقال داده شوند.

ترخیص غذای حیوانات از گمرک

تحویل غذای حیوانات خریداری شده به گمرک به‌منظور اخذ مجوز واردات غذای حیوانات از چین انجام می‌شود. این مجوز البته یکی از چندین مجوزی است که باید اخذ کنید و نامش برگه ترخیص است. دریافت برگه ترخیص تایید کننده قانونی بودن واردات شما است.

وارد کننده غذای حیوانات از چین

دیگر مجوزهایی که شما به‌عنوان وارد کننده غذای حیوانات باید دریافت کرده باشید یکی کارت بازرگانی است و دیگری مجوز واردات از گمرک ایران. البته این دو مجوز برای هر وارداتی از چین عمومیت دارند و اخذ آنها ضروری است.

حمل و نقل غذای حیوانات از چین

بعد از ترخیص غذای حیوانات از گمرک چین، نوبت به ارسال این محصولات از چین به ایران می‌رسد. آخرین مرحله واردات غذای حیوانات از چین همین مرحله ارسال غذای حیوانات است که باید به‌دقت انجام شود. انجام ان نیز نیازمند کمک شرکت‌های حمل‌ونقل بین‌المللی است.

حمل و نقل غذای حیوانات از چین
حمل و نقل غذای حیوانات از چین

سود واردات غذای حیوانات چقدر است

چه سودی از واردات غذای حیوانات از چین نصیب واردکنندگان می‌شود؟ تعیین مقدار دقیق این سود از قبل تقریبا ممکن نیست اما این مورد کاملا قطعی است که این سود، بسیار زیاد است. تنها کافی است درصد کسانی که درایران حیوان حانگی دارند یا دامداری‌هایی که نیازمند غذا و داروی مخصوص حیوانات هستند را تخمین بزنید تا تقاضای بازار دستتان بیاید.

واردات غذای حیوانات از چین با شرکت بازرگانی علی والا

انجام مراحل واردات از چین مثل خرید این محصولات و چانه‌زنی برای کاهش قیمت خرید آنها، ترخیص از گمرک و ارسال به ایران نیازمند کمک متخصصانی است که در شرکت‌های بازرگانی مشغول کار هستند. یکی از بهترین این شرکت‌های بازرگانی، بازرگانی علی والا است.

حرف آخر

در واردات غذای حیوانات از چین هزار سود قرار دارد که ما تنها دراین مقاله به دو تا از مهم‌تین آنها یعنی سودآور بودن و البته خداپسندانه بودن این عملیات اشاره کردیم. گرفتن ارتباط با شرکت‌های چینی، ایجاد راه‌های جدید برای انتقال این محصولات از چین به ایران و … از دیگر مزایایی است که دراین مقاله نمی‌توان به همه آنها پرداخت.

سوالات متداول درباره واردات غذای حیوانات

  • چرا داشتن کارت بازرگانی برای واردات غذای حیوانات از چین مهم است؟

زیرا کارت بازرگانی مشخص می‌کند که آیا شما بازرگان هستید یا نه و اگر نباشید که حق واردات ندارید.

  • چگونه می‌توان از وزارت بهداشت مجوز واردات غذای حیوانات دریافت کرد؟

با ارسال نمونه از غذای حیوانات برای آزمایشگاه‌های آنها.

  • آیا واردات غذای حیوانات از چین براساس قیمت خرید و فروش این محصولات سودآور است؟

بله. قیمت خرید غذای حیوانات در چین بسیار پایین بوده و قیمت فروش آنها در ایران بسیار زیاد و این یعنی اختلاف قمیت خرید و فروش غذای حیوانات که همان سود واردات آنها محسوب می‌شود زیاد است.

این مطلب را به اشتراک بگذارید

برای واردات کالا با علی والا تماس بگیرید. تلفن چین ( حسین جاوید ): 008613883921774

356 تعداد بازدید

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.