واردات غذای گربه از چین با علی والا

واردات کالا با علی والا، تلفن: 008613883921774 ( حسین جاوید )

واردات غذای گربه از چین جزو جدیدترین تجارت محسوب می‌شود که اتفاقا سود فراوانی دارد. علت سود زیاد آن هم افزایش تعداد گربه‌های خانگی است. امروزه داشتن گربه خانگی جزو سرگرمی‌های جوانان و خانواده‌ها محسوب می‌شود. محافظت از گربه‌ها هم نیازمند غذای گربه است.

واردات غذای گربه

واردات غذای گربه از چین با پشت سر گذاشتن سه مرحله انجام می‌شود. این مراحل عبارتند از خرید غذای گربه از چین، ترخیص غذاهای خریداری شده از گمرک و درنهایت ارسال آنها از چین به ایران. این مراحل نیازمند رعایت یک‌سری نکات است که البته درادامه مقاله به آنها خواهیم پرداخت. با ما باشید تا این نکات را توضیح دهیم.

برای واردات از چین با علی والا در سریع‌ترین زمان و با بهترین هزینه کلیک کنید.

فهرست مطالب واردات غذای گربه:

  • لزوم واردات غذای گربه
  • انواع غذای گربه
  • خرید غذای گربه و نکات آن
  • خرید عمده غذای گربه از چین
  • خرید غذای گربه از چین
  • ترخیص غذای گربه از گمرک
  • وارد کننده غذای گربه
  • حمل و نقل غذای گربه از چین
  • سود واردات غذای گربه چقدر است
  • واردات غذای گربه از چین با شرکت بازرگانی علی والا
  • حرف آخر
  • سوالات متداول

لزوم واردات غذای گربه

افزایش گربه‌های خانگی، باعث شده که حجم واردات غذای گربه از چین بسیار افزایش یابد. علت اینکه این محصول از چین وارد کشور می‌شود نبود تولیدی‌های غذای گربه در ایران است. در کشور چین نیز غذای گربه با میفیت مناسبی تولید می‌شود و همین باعث شده که بازرگانان ایران برای تهیه غذای گربه به چین سفر کنند.

لزوم واردات غذای گربه
لزوم واردات غذای گربه

انواع غذای گربه

قبل از اینکه نکات مراحل واردات غذای گربه از چین را توضیح دهیم لازم است که با انواع غذای گربه درحد بسیار ابتدایی آشنا شوید. شناخت این انواع غذا به شما کمک می‌کند بتوانید در سبد واردات خود همه نوع غذای گربه که لازم است وارد ایران شود را بگنجانید. این انواع عبارتند از:

غذای سوپر پرمیوم گربه هپی کت، غذای گربه رفلکس، غذای گربه حساس جوسرا سنسی کت، غذای بچه گربه پرشین رویال کنین، غذای گربه بالغ سانابل بدون غلات و غذای مغزدار گربه مونلو.

خرید غذای گربه و نکات آن

اولین مرحله واردات غذای گربه از چین عبارت است از خرید این محصول از شرکت‌های غذای حیوانگی که در چین فعالیت دارند. برای اینکه بتوانید خرید مناسبی داشته باشید بهترین راه این است که از شرکت‌های چینی معتبر تولیدکننده غذای حیوان خرید خود را انجام دهید.

برای خرید از چین با علی والا در سریع‌ترین زمان و با بهترین هزینه کلیک کنید.

خرید عمده غذای گربه از چین

خرید شما هرچه مقدار زیادی غذای گربه را شامل شود سود بیشتری هم به دست خواهید آورید. خرید عمده همواره راه اصلی سود زیاد در انواع تجارت و خریدوفروش محسوب می‌شود و خوشبختانه در چین غذاهای حیوان خانگی زیادی هستند که امکان خرید عمده برای بازرگانان فراهم کرده‌اند.

خرید عمده غذای گربه از چین
خرید عمده غذای گربه از چین

خرید غذای گربه از چین

به صورت رسمی خرید غذای گربه با ارسال درخواست خرید که پیش‌فاکتور نام دارد انجام می‌شود. پیش‌فاکتور یا پروفرما شامل اطلاعاتی مثل قیمت خرید، مقدار غذای گربه و روش پرداخت هزینه خرید غذای گربه‌ها است. تنظیم درست پروفرما یکی از مهم‌ترین نکات در درست انجام دادن مرحله خرید غذای گربه است.

برای خرید از علی بابا و تحویل در ایران با علی والا در سریع‌ترین زمان و با بهترین هزینه کلیک کنید.

ترخیص غذای گربه از گمرک

با ارسال پروفرما و تایید آن توسط شرکت فروشنده غذای حیوان خانگی، نوبت به ترخیص غذاهای حیوان خانگی خریداری شده می‌رسد. برای ترخیص غذاهای حیوان خانگی از گمرک لازم است که پروفرما، بارنامه و البته کارت بازرگانی خود را تحویل اداره گمرک دهید و منتظر بمانید بازرسان گمرک چین درستی واردات آنها را تایید کنند.

این تایید به صورت رسمی با صدور برگه ترخیص غذای گربه‌ها توسط اداره گمرک چین به شما داده می‌شود. البته شرط گرفتن برگه ترخیص این است که مبلغی به‌نام حق گمرکی به گمرک چین پرداخت کنید که بسته به نوع کالا متغیر است. برای استعلام حق گمرکی غذای گربه می‌تواند از گمرک کشور چین استعلام بگیرید.

وارد کننده غذای گربه

واردات غذای گربه از چین علاوه‌بر اینکه نیازمند کارت بازرگانی است، به مجوزهایی از سازمان غذا و دارو و گمرک ایران نیز نیاز دارد. این مجوزها را می‌توانید با رجوع به وزارت بهداشت و سازمان صنعت، معدن و تجارت دریافت کنید.

حمل و نقل غذای گربه از چین

با اخذ برگه ترخیصغذای گربه، نوبت به ارسال این محصولات به ایران می‌رسد. ارسال غذای گربه از چین به ایران توسط شرکت‌های حمل‌ونقل بین‌المللی انجام می‌شود. این شرکت‌ها از ۳ راه حمل دریایی، زمینی و هوایی اقدام به ارسال غذای گربه به ایران می‌کنند. اینکه کدام روش را انتخاب کنید به شرایط و هزینه‌هایی است که برای واردات کنار گذاشته‌اید بستگی دارد.

حمل و نقل غذای گربه از چین
حمل و نقل غذای گربه از چین

سود واردات غذای گربه چقدر است

این روزها داشتن گربه خانگی بسیار رواج یافته است. بامزه بودن این حیوانات باعث شده که بسیاری از مردم آنها را به سرپرستی بگیرند. به‌همین‌دلیل نیاز به استفاده از غذای گربه زیاد شده است. نیاز به مصرف هر ماده غذایی زیاد شود واردات آن ماده پرسود خواهد بود. همین است که سود واردات غذای گربه از چین بسیار زیاد است.

واردات غذای گربه از چین با شرکت بازرگانی علی والا

بازرگانی علی والا با داشتن سابقه طولانی مدت در واردات انواع محصولات غذایی بخصوص واردات غذای گربه از چین می‌تواند بهترین کمک کننده شما در انجام مراحل این عملیات باشد. شما به‌عنوان واردکننده می‌توانید کار خرید، ترخیص و ارسال غذای گربه خود را به این شرکت بازرگانی بسپارید و بدون زحمت زیاد، سودی فراوان کسب کنید.

حرف آخر

واردات غذای گربه از چین به‌خاطر تقاضای زیادی که در داخل ایران دارد، وارداتی بسیار سودآور محسوب می‌شود. این واردات نیازمند مجوزهایی ویژه مثل مجوز از سازمان غذا و دارو، سازمان صنعت، معدن و تجارت و گمرک ایران است. دراین مقاله توضیح دادیم که برای انجام درست مراحل واردات غذای گربه و اخذ این مجوزها باید چکار کنید. امیدواریم با توضیحات داده شده وارداتی پرسود انجام دهید.

سوالات متداول درباره واردات غذای گربه

  • میزان واردات غذای سگ و گربه چقدر زیاد است؟

واردات غذای گربه از چین به ایران جزو پرحجم‌ترین انواع واردات غذای حیوانات خانگی محسوب می‌شود و دقیقا به‌همین‌دلیل بسیار سودآور است.

  • تعرفه گمرکی غذای سگ و گربه را از کجا می‌توان استعلام گرفت؟

با استفاده از سایت گمرک و راهنمایی شرکت بازرگانی علی والا می‌توانید این تعرفه را استعلام بگیرید.

  • قیمت غذای گربه در بازار ایران چقدر است؟

ازآنجا که تولیدی غذای گربه در ایران بسیار اندک است و این محصول وابسته به واردات است، درتیجه قیمت فروش بسیار بالایی در بازار ایران داشته و همین موضوع یکی از دلایل مهم سود بالای واردات غذای گربه است.

این مطلب را به اشتراک بگذارید

برای واردات کالا با علی والا تماس بگیرید. تلفن چین ( حسین جاوید ): 008613883921774

252 تعداد بازدید

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.