واردات فیلتر هوا خودرو از چین با علی والا

واردات کالا با علی والا، تلفن: 008613883921774 ( حسین جاوید )

آیا شما هم از جمله افرادی هستید که می‌خواهید وارد دنیای تجارت شوید؟ یا اینکه سالهاست در این حوزه فعالیت دارید ولی بنا به دلایلی در معاملات خود اشتباه کرده و متحمل ضرر شدید؟ آیا تاکنون درباره تجارت لوازم‌یدکی؛ به ویژه واردات فیلتر هوا خودرو از چین فکر کرده‌اید؟ چین، کشوری که به دلیل پیشرفت‌های چشمگیرش در حوزه صنعت و خدمات الکترونیکی و آنلاین، از سراسر جهان خریداران و تاجران را جذب کرده است.

واردات فیلتر هوا خودرو

تجارت در حوزه لوازم‌یدکی خودرو که در همه کشورها بازار خوبی دارد و از ابزارهای کاربردی در صنایع مختلف محسوب می‌شود، قطعاً تجارت پرسودی خواهد بود؛ به‌شرط اینکه کار را به کاردان سپرد. شرکت تجاری علی والا با داشتن کادر مجرب سالهاست در این حیطه حرفی برای گفتن دارد و نوید یک تجارت پرسود را به شما می‌دهد. اگر شما هم از جمله بازرگانانی هستید که قصد واردات فیلتر هوا خودرو از چین را دارید، پیش از اقدام حتماً ضمن مطالعه مقاله زیر، با کارشناسان شرکت علی والا در تماس باشید تا بهترین راهنمایی‌ها و نکات را برایتان ارائه دهند.

برای واردات از چین با علی والا در سریع‌ترین زمان و با بهترین هزینه کلیک کنید.

فهرست مطالب:

  • معرفی فیلتر هوا خودرو و انواع آن
  • مراحل واردات فیلتر هوا خودرو از چین
  • خرید عمده فیلتر هوا خودرو از چین
  • خرید فیلتر هوا خودرو از چین
  • حمل و نقل فیلتر هوا خودرو از چین به ایران
  • ترخیص فیلتر هوا خودرو از گمرک
  • سود واردات فیلتر هوا خودرو از چین
  • وارد کننده فیلتر هوا خودرو از چین

معرفی فیلتر هوا خودرو و انواع آن

هر بازرگانی پیش از شروع به تجارت باید درباره محصول وارداتی خود اطلاعاتی داشته باشد تا درباره فروشندگان و خریداران و بازار آن اطلاعاتی به دست آورد. اگر بخواهیم نقش فیلتر هوا خودرو را به‌طور مختصر توضیح دهیم باید بگوییم که جزو قطعات ضروری ا‌ست که نباید نادیده گرفته شود. موتور خودرو بدون روغن، هوای تمیز و سوخت نمی‌تواند به‌درستی کار کند.

معرفی فیلتر هوا خودرو و انواع آن
معرفی فیلتر هوا خودرو و انواع آن

موتور، به‌وسیله فیلتر هوا از ورود آلودگی‌ در امان مِهم‌اند و تمیز نگه داشته می‌شود. اگر فیلترها مسدود شوند، عملکرد خودرو تحت تأثیر قرار خواهد گرفت و موجب کاهش قدرت موتور، دود کردن خودرو، روشن شدن چراغ روغن و یا حتی خرابی موتور خواهد شد. به‌طور کلی هر خودرو چهار فیلتر اصلی دارد: فیلتر کابین، فیلتر روغن، فیلتر بنزین و فیلتر هوا

مراحل واردات فیلتر هوا خودرو از چین

بعد از آشنایی با محصول وارداتی خود، حال نوبت آن است که با طریقه واردات فیلتر هوا خودرو از چین آشنا شوید. اگر بخواهیم نحوه واردات این محصول را توضیح دهیم باید این پروسه را با ساده‌ترین گفتار ممکن همراه سازیم. از اصلی‌ترین نکات حائز اهمیت واردکنندگان کالاهای گوناگون مثل قطعات یدکی این است که این محصول از منابع مناسب خریداری کنند. شرکت‌های تجاری گوناگون نیز تلاش می‌کنند تا محصول موردنیاز خود را از طریق توزیع‌کننده بین‌المللی و شرکت‌هایی که در حیطه تولید آن‌ها فعالیت دارند تهیه کنند. چرا که خرید کالا از طریق شرکت‌های اصلی پخش‌کننده و شرکت‌های تولیدی مرکزی این امکان را فراهم می‌کند که به سطح قیمتی پایین‌تر و کیفیت بهتر دست یابند.

 بعد از اینکه تأمین‌کننده کالا مدنظر یافت شد، با توجه به قوانین کشور ما و کشور صادرکننده کالا یعنی چین باید اقدام به اخذ مجوزهای لازم و ارائه مدارک موردنیاز کرد. از دیگر نکات مهم و اساسی در مسیر واردات کالاهای گوناگون مانند واردات انواع فیلتر هوا، انتخاب راه انتقال مناسب جهت کاهش هزینه‌ها، سهولت ترخیص کالا و اطمینان از تحویل سالم کالاست.

انتخاب اشتباه روش ارسال محموله، موجب ضرر زیادی خواهد شد. گام بعدی درخواست پیش‌فاکتور و نمونه محصول برای ارزیابی نهایی و بستن قرارداد بین‌المللی است. بعد از تائید کیفیت نمونه محصول، باید طبق قرارداد، تبادل ارز صورت گیرد. همچنین باید توجه داشت انتخاب گمرک مناسب حین ترخیص کالا نیز از موارد مؤثر در افزایش سرعت واردات محسوب می‌شود.

خرید عمده فیلتر هوا خودرو از چین

خرید عمده مطمئناً در سود نهایی تأثیر واردات فیلتر هوا خودرو از چین به سزایی دارد، اما تا به حال به نحوه خرید فکر کرده‌اید؟ خرید از چین مانند سایر کشورها، راه‌های مختلفی دارد، از جمله این راه‌ها می‌توان به خرید از فروشگاه‌های اینترنتی، خرید حضوری و یا خرید از طریق شرکت‌های بازرگانی معتبر اشاره کرد.

برای خرید از چین با علی والا در سریع‌ترین زمان و با بهترین هزینه کلیک کنید.

حال انتخاب هرکدام از این روش‌ها به شرایط هر فرد بستگی دارد. ممکن است کسی خرید و مذاکره حضوری را ترجیح دهد و بازرگان دیگر خرید خود را با کمک یک شرکت معتبر بازرگانی مثل شرکت تجاری علی والا انجام دهد تا از صحت و سلامت کالای وارداتی و سهولت واردات محصول خود اطمینان داشته باشد.

خرید عمده فیلتر هوا خودرو از چین
خرید عمده فیلتر هوا خودرو از چین

 شیوه خرید به کمک یک شرکت بازرگانی برای تاجران کم‌تجربه که ممکن است با زبان کشور مقصد آشنایی نداشته باشند و در تجارت دچار سردرگمی شوند بسیار مناسب است. پس برای واردات فیلتر هوا خودرو از چین می‌توانید با اطمینان، از متخصصان این مجموعه کمک بگیرید و از سودی که کسب خواهید کرد مطمئن باشید.

خرید فیلتر هوا خودرو از چین

گفتیم یکی از روش‌های اصلی خرید از چین مراجعه به بازارهای چین است، شما هم برای واردات فیلتر هوای ماشین‌ سنگین یا سبک مدنظر خود می‌توانید به این بازارها رجوع کنید تا به مزیت‌ها و منافع ارزشمندی دست‌یابید.

  • Kunshan Golden

کونشان گلدن از بازارهای اختصاصی در چین است که در آن انواع لوازم‌یدکی از جمله فیلتر هوا خودروهای مختلف عرضه می‌شود.

  • Guanzhou C&Y Filter

و این هم بازار اختصاصی فیلترها! شما که به طور اختصاصی قصد واردات فیلتر هوا خودرو را دارید، بی‌شک باید از این بازار بزرگ کمک بگیرید. شما می‌توانید انواع فیلتر هوا خودروهای مختلف را در بازار فیلتر گوانجو که از بزرگ‌ترین مراکز خرید لوازم خودرویی است بیابید.

  • نینگبو میشنگ

جزء توزیع‌کنندگان معتبر چین به حساب می‌آید که در شهرهای گوناگون نماینده دارد.

برای خرید از علی بابا و تحویل در ایران با علی والا در سریع‌ترین زمان و با بهترین هزینه کلیک کنید.

حمل و نقل فیلتر هوا خودرو از چین به ایران

مرحله بعد از خرید فیلتر هوای خودرو، انتقال آن به کشور واردکننده است. انتخاب نوع‌ حمل و نقل به عوامل زیادی مثل هزینه‌ای که می‌توانید پرداخت کنید، مقدار محموله سفارشی شما بستگی دارد.

حمل و نقل فیلتر هوا خودرو از چین به ایران
حمل و نقل فیلتر هوا خودرو از چین به ایران

مشخص است که مسیر هوایی بسیار سریع‌تر از راه دریایی است و با حمل هوایی محموله امکان تحویل آن در کمتر از یک هفته، فراهم می‌شود. از طرفی، روش ارسال دریایی بار برای سفارش‌هایی با حجم  بالا و زیاد کاربرد دارد و محموله ممکن است بعد چندین ماه به دستتان برسد.

ترخیص فیلتر هوا خودرو از گمرک

ترخیص فیلتر هوا خودرو از گمرک هم بخش مهمی از فرایند واردات این محصول است. برای این کار، پس از تائید مجوزهای دریافتی از مراجع ذی‌ربط نوبت به تکمیل مراحل ترخیص می‌رسد. بدین منظور باید با مشاوران متخصص و صاحب‌تجربه مشورت کنید تا دچار سردرگمی نشوید و به فرایند ترخیص سرعت بخشید.

به طور کلی بعد از پرداخت هزینه‌های گمرکی مثل هزینه انبارداری، بیمه، تخلیه، سود بازرگانی، یا بهای سیف، ارزش افزوده ۹ درصدی و عوارض گمرکی و در آخر هزینه وزارت راه و ترابری، محصول وارداتی شما آماده ترخیص است.

سود واردات فیلتر هوا خودرو از چین

واردات فیلتر هوا خودرو از چین به‌عنوان یکی از تجارت‌های پرسود در بازارهای جهانی محسوب می‌شود. سالانه مقدار قابل توجهی از این محصول از کشور چین وارد ایران می‌شود.

برای همین است که بسیاری از تاجرانی که قصد انجام دادوستد با درصد ریسک پایین را دارند، تلاش می‌کنند تا با وارد شدن به حوزه واردات چنین محصولاتی از جمله فیلتر هوا خودرو که خواهان زیادی در بازار داخلی دارند، سود ثابتی را در طی سال‌ها به دست بیاورند.

اما توجه داشته باشید که این سود به عوامل مختلفی بستگی دارد، بدیهی است که اگر خرید از خود تولیدکننده صورت گرفته باشد و پای دلال وسط نباشد، اگر خرید غیرحضوری باشد و هزینه رفت‌وآمد حذف شود، اگر خرید به‌صورت عمده انجام شود، قطعاً سود حاصل بیشتر خواهد بود.

واردکننده فیلتر هوا خودرو از چین

بازرگانی علی والا از جمله شرکت‌های تجاری معتبر است که با ورود به مبادله لوازم‌یدکی خودرو از جمله فیلتر هوا، به تاجران اطمینان خاطر داده است که یک تجارت پرسود را برایشان به ارمغان خواهد آورد. شرکت علی والا با داشتن کادر متخصص و با تجربه همواره آماده ارائه خدمات تجاری و بازرگانی به شما تاجران عزیز است.

بازرگانانی که تازه می‌خواهند تجارت فیلتر هوا را شروع کنند، به آن‌ها پیشنهاد می‌کنیم پیش از اینکه وارد این جاده خطرناک شوند که هر آن امکان دارد به خاطر یک اشتباه، کل سرمایه‌شان را به باد دهند، از کسانی که سالهاست در این مسیر فعالیت می‌کنند مثل شرکت علی والا کمک بگیرند.

سخن پایانی

در این مطلب با نحوه واردات فیلتر هوا خودرو از چین و مراحل ترخیص آن از گمرک آشنا شده و دیدگاه جدیدی نسبت به تجارت این محصول کاربردی پیدا کردیم. شرکت تجاری علی والا با کارشناسان مجرب و کاربلد آماده پاسخگویی به سؤالات تجاری شماست.

پیش از اقدام به واردات حتماً از این مجموعه که سابقه‌ای درخشان در امر تجارت دارد راهنمایی بگیرید تا سرمایه‌تان حفظ شود و تجارتی پرسود داشته باشید. شرکت علی والا در کنار شماست و در این مسیر راهنمایتان خواهد بود.

سؤالات متداول درباره واردات فیلتر هوا خودرو

  • تعرفه واردات فیلتر هوا خودرو از چین چقدر است؟

کد تعرفه گمرکی جهت ترخیص فیلتر در ردیف ۹۰۰۲۲۰۰۰ قرار گرفته است. در مجموع می‌توان گفت، ردیف ۸۷۰۸ تعرفه‌های گمرک کشور مختص واردات لوازم‌یدکی خودرو است. تعرفه فیلتر هوا خودرو ۸۴۲۱۳۱۰۰ در مآخذ ۲۰ درصد با اولویت کالایی ۲۶ در سال ۱۴۰۱ بود.

  • آیا فیلتر هوا وارد شده از چین فقط مختص خودروهای چینی است؟

خیر این‌گونه نیست! در بازار قطعات یدکی چین می‌توان فیلترهای مناسب برای انواع خودروهای مختلف از جمله خودروهای آلمانی و آمریکایی پیدا کرد.

این مطلب را به اشتراک بگذارید

برای واردات کالا با علی والا تماس بگیرید. تلفن چین ( حسین جاوید ): 008613883921774

245 تعداد بازدید

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.