واردات محافظ دوربین موبایل از چین با علی والا

واردات کالا با علی والا، تلفن: 008613883921774 ( حسین جاوید )

امروزه موبایل‌هایی با قابلیت‌های باورنکردنی ساخته می‌شوند که در هر جزئشان دنیایی از تکنولوژی بکار رفته است. مثل دوربین موبایل‌ها هوشمندی که در دستان همه ماست. واردات محافظ دوربین موبایل از چین جهت محافظت از این قطعه بسیار ظریف است که با ضربات بسیار ضعیف هم ممکن است آسیب ببیند.

واردات محافظ دوربین موبایل

اما آیا واردات محافظ دوربین موبایل از چین سودی هم دارد؟ شاید خیلی از افراد اصلا نیازی به محافظت از دوربین موبایلشان نداشته باشند. درادامه این مقاله ما توضیح خواهیم داد که این واردات چقدر پرکاربرد و البته پرسود محسوب می‌شود. تاپایان مقاله با ما باشید تا این موضوع را کامل توضیح دهیم.

برای واردات از چین با علی والا در سریع‌ترین زمان و با بهترین هزینه کلیک کنید.

فهرست مطالب واردات محافظ دوربین موبایل:

  • محافظ دوربین موبایل چیست
  • کاربردهای محافظ دوربین موبایل کدام است؟
  • خرید محافظ دوربین موبایل و واردات آن از چین
  • خرید عمده محافظ دوربین موبایل از چین
  • خرید محافظ دوربین موبایل از چین
  • ترخیص محافظ دوربین موبایل از گمرک
  • وارد کننده محافظ دوربین موبایل از چین
  • حمل و نقل محافظ دوربین موبایل از چین
  • سود واردات محافظ دوربین موبایل چقدر است
  • واردات محافظ دوربین موبایل از چین با شرکت بازرگانی علی والا
  • حرف آخر
  • سوالات متداول

محافظ دوربین موبایل چیست

قبل از اینکه توضیح دهیم واردات محافظ دوربین موبایل چگونه انجام می‌شود و نکات هر مرحله آن کدام است، لازم است بررسی کنیم که اصلا محافظ دوربین موبایل چیست؟ چرا از این قطعه استفاده می‌شود و آیا لزومی دارد آن را از چین خریداری کرده و به ایران وارد کرد؟

محافظ دوربین موبایل یک لایه محافظ بر روی دوربین مبایل است که به آن کمک می‌کند از خطراتی مانند خط و خش، گرد و غبار، اثر انگشت و آب و هوای بد محافظت کند.

انواع مختلفی از محافظ دوربین موبایل وجود دارد، از جمله محافظ‌های شفاف، ضد ضربه، ضد خش، ضد آب و ضد چربی. هر نوع محافظ دوربین موبایل دارای ویژگی‌های خاصی است که برای نیازهای مختلف کاربران مناسب هستند.

محافظ دوربین موبایل چیست
محافظ دوربین موبایل چیست

برای مثال، محافظ دوربین ضد ضربه برای کاربرانی که فعالیت‌های خارج از منزل دارند و ممکن است به دستگاهشان ضربه بخورد، مناسب است. در عوض، محافظ دوربین ضد چربی برای کاربرانی که دوست دارند دوربین موبایلشان همیشه تمیز باشد، مناسب است.

استفاده از محافظ دوربین موبایل بیشتر برای چه کسانی توصیه می‌شود؟

استفاده از محافظ دوربین موبایل برای همه کاربران موبایل توصیه می‌شود، اما به خصوص برای کسانی که از دوربین موبایل خود برای عکاسی و فیلم‌برداری بیشتر استفاده می‌کنند، محافظ دوربین موبایل بسیار مفید است.

همچنین، اگر شما فعالیت‌های خارج از منزل دارید و دستگاه شما ممکن است ضربه بخورد، محاف دوربین ضد ضربه برای شما مناسب است. یا مثلا اگر به دنبال حفظ تمیزی دوربین موبایل خود هستید، محافظ دوربین ضد چربی برای شما مناسب. در کل، محافظ دوربین موبایل برای همه کاربران موبایل مفید است و می‌تواند به حفظ دستگاه شما کمک کند.

کاربردهای محافظ دوربین موبایل کدام است؟

با اینکه تا اینجای مقاله مشخص شد که واردات محافظ دوربین موبایل از چین به چه منظور انجام می‌شود، اما شاید هنوز بازرگانانی باشند که قانع نشده و به دنبال دلایل دیگری برای واردات این محصولات باشند. این دلایل دیگر البته سودآور بودن این واردات را کاملا تضمین می‌کند.

محافظ دوربین موبایل برای کاربردهای مختلفی مفید است. تعدادی از این فواید درادامه آورده شده است:

  1. حفاظت از دوربین موبایل در برابر خط و خش و ضربه

۲.حفاظت از دوربین موبایل در برابر گرد و غبار و اثر انگشت

  1. حفاظت از دوربین موبایل در برابر آب و هوای بد
  2. حفاظت از دوربین موبایل در برابر چربی و اثر انگشت
  3. حفاظت از دوربین موبایل در برابر خطراتی مانند نفوذ آب و گرد و غبار به داخل دستگاه
  4. حفاظت از دوربین موبایل در برابر خطراتی مانند تغییر رنگ و کیفیت تصویر به دلیل خط و خش و ضربه
  5. حفاظت از دوربین موبایل در برابر خطراتی ماند نفوذ مواد شیمیایی به داخل دستگاه

در کل، محافظ دوربین موبایل به شما کمک می‌کند تا دوربین موبایل خود را در برابر خطرات مختلف محافظت کنید و عمر دستگاه خود را افزایش دهید. این موضوع برای کسانی که کارشان با دوربین موبایل انجام می‌شود، مانند عکاسان و فیلم برداران می‌توانید بسیار پراهمیت باشد.

خرید محافظ دوربین موبایل و واردات آن از چین

اما مراحل واردات از چین کدام است و هرمرحله باید چگونه انجام شود؟ قبل از اینکه هرکدام از مراحل واردات این محافظ‌ها را توضیح دهیم، باید این نکته اقتصادی و به‌اصطلاح بازاری گوشزد شود که شما باید پیش از هر اقدامی، جامعه هدف خود را بشناسید و مقدار تقاضای آنها را تخمین بزنید.

این تقاضا است که مشخص خواهد کرد سود واردات محافظ دوربین موبایل از چین برای شما چقدر خواهد بود. درنتیجه باید پیش از هرچیز با یک متخصص بازاریابی و اقتصاد سنجی مشورت بگیرید تا برای شما مشخص کند که مشتریان شما چه کسانی هستند و دارید برای چه مقدار از بازار محافط دوربین وارد می‌کنید.

خرید عمده محافظ دوربین موبایل از چین

اگر مقدار تخمینی از یک حد مشخص بیشتر باشد، آنگاه واردات محافظ دوربین موبایل از چین برای شما از حالت یک خرید با تعداد مشخص به سمت خرید تجاری یا عمده خواهد رفت. تعیین تعداد محافظ دوربین موبایل درخواستی است که برای شما مسیر آتی واردات این محصولات را ازنظر هزینه‌ای مشخص خواهد کرد.

برای خرید از چین با علی والا در سریع‌ترین زمان و با بهترین هزینه کلیک کنید.

خرید عمده محافظ دوربین موبایل از چین
خرید عمده محافظ دوربین موبایل از چین

خرید محافظ دوربین موبایل از چین

شناختن تعداد محافظ دوربین موبایل درخواستی همه هزینه‌های بعدی مثل قیمت خرید، هزینه کلی ترخیص و ارسال این محصولات و … را معین خواهد کرد. به‌همین‌دلیل بعداز مشخص شدن تعداد درخواستی شما باید وارد مذاکره با شرکت فروشنده محافظ دوربین موبایل چینی شده و با آنها بر سر یک قیمت مشخص توافق کنید.

برای خرید از علی بابا و تحویل در ایران با علی والا در سریع‌ترین زمان و با بهترین هزینه کلیک کنید.

این توافق و دیگر اطلاعات ضروری باید درنهایت درون یک درخواست خرید رسمی که پروفرما نامیده می‌شود درج شده و برای شرکت فروشنده ارسال گردد. اگر مشخصات خرید شما با شرایط شرکت فروشنده جور باشد آنگاه با درخواست خرید شما موافقت می‌شود و می‌توانید مراحل بعدی واردات را انجام دهید.

ترخیص محافظ دوربین موبایل از گمرک

مرحله بعدی واردات محافظ دوربین وبایل از چین که باید آن را پی‌گیری کنید، مرحله ترخیص این محصولات از گمرک کشور چین است. البته شما در این مرحله هیچ نفش خاصی ندارید و تمام کارهای قانونی و ارادی را به ترخیص کاران خواهید سپرد. ترخیص کاران دراختیار شرکت‌های بازرگانی هستند و شما می‌توانید از آنها کمک بگیرید.

وارد کننده محافظ دوربین موبایل از چین

برای اینکه بتوانید واردات محافظ دوربین موبایل از چین را به‌خوبی پشت‌سر بگذارید لازم است که علاوه بر رعایت نکاتی که تا اینجا گفته شد، این را هم به‌خاطر داشته باشید که سریع انجام دادن کارها همشه مهم‌ترین موضوع در واردات نیست. گاهی ممکن است به‌خاطر کیفیت بیشتر، لازم باشد در انجام بعضی مراحل کمی بیشتر صبر کنید.

حمل و نقل محافظ دوربین موبایل از چین

آخرین نکته‌ای که در واردات محافظ دوربین موبایل از چین باید به ان دقت کنید، نکات مرتبط با ارسال این محافظ‌ها از چین به ایران است. برای ارسال این محافظ‌ها به ایران لازم است که از شرکت‌های حمل‌ونقل بین‌المللی که کارشان ارسال کالا از کشوری به کشور دیگر با ابعاد زیاد است کمک بگیرید.

حمل و نقل محافظ دوربین موبایل از چین
حمل و نقل محافظ دوربین موبایل از چین

ارسال کالا توسط این شرکت‌ها به سه روش انجام می‌شود. روش اول ارسال با کشتی باری است. روش دوم ارسال با هواپیمای باری و روش سوم ارسال با قطار باری. بسته به شرایطی که واردات شما دارد می‌توانید یکی از این روش‌ها را انتخاب کنید.

سود واردات محافظ دوربین موبایل چقدر است

گفتیم که سود واردات محافظ دوربین موبایل از چین را تعداد درخواستی بازار تعیین می‌کند. زمانی این سود ماکزیمم است که اولا تقاضای بازار بسیار زیاد باشد و درثانی بتوان این محافظ‌های دوربین موبایل را با قیمتی بسیار اندک از چین تهیه کرد و در بازار ایران با قیمت بالا فروخت.

واردات محافظ دوربین موبایل از چین با شرکت بازرگانی علی والا

شرکت بازرگانی علی والا همان شرکتی است که در طول متن منظتر بودید تا آن را برای انجام کارهای ترخیص و ارسال محافط‌های دوربین موبایل معرفی کنیم. انجام کارهای ترخیص و ارسال و به‌طورکلی واردات محافظ دوربین موبایل از چین نیازمند کمک متخصصان یک شرکت بازرگانی است که پیشنهاد ما البته شرکت بازرگانی علی والا است.

حرف آخر

برای تامین نیاز کسانی که شغلشان وابسته به دربین موبایل دست‌شان است، یعنی این نیاز که دوربین موبایلشان از آسیب‌های محیطی درامان بماند، بهترین راه واردات محافظ دوربین موبایل از چین است. وارداتی که سودی فراوان داشته و با کمک علی والا به‌سادگی قابل انجام است.

سوالات متداول درباره واردات محافظ دوربین موبایل

  • آیا تنها داشتن کارت بازرگانی برای اینکه بتوان برای واردات محافط دوربین موبایل از چین اقدام کرد کافی است؟

بله. شرط کافی برای اینکار داشتن کارت بازرگانی است اما خب الزاماتی هم دارد که درطول مقاله توضیح دادیم.

  • شرکت‌های کارگو به چه روش‌هایی کالا از چین به ایران می‌فرستند؟

روش‌های ارسال کالا از چین به ایران عبارتست‌از: روش دریایی، روش هوایی و روش زمینی.

  • قبل از اقدام برای خرید محافظ دوربین موبایل از چین باید چه تحقیقاتی را انجام داد؟

تحقیق درباره حجم تقاضای بازار برای خرید این محافظ‌ها و تخمین تعداد محافظ درخواستی.

این مطلب را به اشتراک بگذارید

برای واردات کالا با علی والا تماس بگیرید. تلفن چین ( حسین جاوید ): 008613883921774

198 تعداد بازدید

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.