واردات ورق روغنی از چین با علی والا

واردات کالا با علی والا، تلفن: 008613883921774 ( حسین جاوید )

ورق روغنی یکی از عناصر کاربردی و مواد اولیه در صنایع مختلف است. از این رو باید نیاز این صنایع برطرف شود تا بتوان تولیدات بیشتری در کشور انجام داد. واردات ورق روغنی از چین، می‌تواند بهترین راه حل برای برطرف کردن نیاز صنایع محسوب شود؛ چرا‌که چین یکی از بزرگ‌ترین تولید‌کنندگان جهان است و ورق روغنی یکی از تولیدات این کشور محسوب می‌شود.

واردات ورق روغنی

با این حال، برای واردات ورق روغنی از چین باید با قوانین و شرایط واردات این محصول آشنا باشید. در این صورت می‌تواتید محصولات خریداری شده از کشور چین را در سلامت کامل و بدون هیچ خسارتی وارد ایران کنید. اما وارد کردن این محصول به ایران امری آسان نیست و شما باید مراحل واردات را با دقت بسیار زیادی انجام دهید.

برای واردات از چین با علی والا در سریع‌ترین زمان و با بهترین هزینه کلیک کنید.

فهرست مطالب واردات ورق روغنی:

  • خرید ورق روغنی از چین
  • خرید عمده تزریق پلاستیک از چین
  • چگونگی حمل و نقل ورق روغنی از چین
  • ترخیص ورق روغنی از گمرک
  • سود واردات ورق روغنی از چین
  • واردکننده ورق روغنی از چین
  • سخن پایانی
  • سوالات متداول

خرید ورق روغنی از چین

همانطور که گفتیم کشور چین از تولید‌کنندگان بزرگ جهان است و در جایگاه دوم بعد از آمریکا قرار دارد. اولین مرحله برای واردات ورق روغنی از چین، خرید محصولی با کیفیت و مقرون‌به‌صرفه است. برای این کار ابتدا باید شرکت‌های تولیدی ورق روغنی در چین را بررسی کنید. اگر امکان ارتباط با سایر بازرگانان برای شما وجود داشته باشد، توصیه می‌شود تا از این افراد کمک بگیرید. همچنین می‌توانید در نمایشگاه‌های بین‌المللی شرکت کنید یا از سایت‌های اینترنتی کمک بگیرید.

خرید ورق روغنی از چین
خرید ورق روغنی از چین

با بررسی و تحقیق درباره تولی ‌کنندگان چینی می‌توانید از کیفیت و درجه‌بندی کالا‌های آن‌ها، اطلاعات کسب کنید. پس از انتخاب شرکتی که محصول مورد نظر شما را تولید می‌کند، باید توافق‌های قراردادی و قیمت‌های مرتبط در داخل چین را مورد بررسی قرار دهید. در صورت رضایت از این شرایط و اطمینان به فروشنده، باید مذاکرات را آغاز نمایید. پس از انجام مذاکرات و تعیین قیمت، شما باید پیش‌فاکتور را برای فروشنده ارسال کنید.

برای خرید از چین با علی والا در سریع‌ترین زمان و با بهترین هزینه کلیک کنید.

در سند رسمی پیش‌فاکتور، تعداد دقیق، نحوه پرداخت و ارسال حواله ارزی به همراه روش پرداخت مشخص می‌شود. سپس باید طبق قراردادی که بسته اید، هزینه را برای فروشنده واریز کنید. بنابراین توصیه می‌شود قبل از هر گونه اقدام برای واردات، تمام شرایط را مورد بررسی قرار دهید.

خرید عمده ورق روغنی از چین

هدف بسیاری از بازرگانان خرید عمده محصولات است. این بازرگانان پس از وارد کردن کالا‌ها به ایران، آن‌ها را به بازار داخلی تزریق می‌کنند. در این صورت می‌توان کمبود بازار داخلی را جبران کرد. همچنین خرید عمده می‌تواند مزیت‌های فراوانی برای این کسب‌و‌کار‌ها و صنایع مختلف باشد. از مزایا این نوع خرید می‌توان به دریافت کالا‌های با کیفیت و کاهش هزینه‌های تولید اشاره کرد.

برای خرید عمده باید تصمیم خود را  با تولید‌کننده یا فروشنده در میان بگذارید. بنابراین در طی واردات ورق روغنی از چین باید با شرکت تولید‌کننده، مذاکره‌ای مبنی بر اینکه قصد دارید تیراژ بالایی وارد کنید، داشته باشید. اما نکته مهمی که باید در نظر داشته باشید، اطلاع از شرایط و قوانین حمل و نقل کالا‌ها در مرحله بعدی است.

برای خرید از علی بابا و تحویل در ایران با علی والا در سریع‌ترین زمان و با بهترین هزینه کلیک کنید.

چگونگی حمل و نقل ورق روغنی از چین

حمل و نقل کالا‌ها در برخی از موارد به چالش‌هایی بزرگ و پیچیده برای بازرگانان تبدیل می‌شود. حتی در برخی موارد به فرایند‌هایی هزینه‌بر هم تبدیل می‌شوند. برای انتقال کالا‌ها از چین به ایران، باید با روش‌های مناسب و مراحل آن‌ها آشنا شوید و پس از بررسی روش‌ها، بهترین گزینه را انتخاب کنید. در نظر داشته باشید که انتخاب شما باید از نظر اقتصادی و امنیتی بهترین گزینه محسوب شود.

در حالت کلی دو روش برای حمل و نقل محصولات، برای واردات ورق روغنی از چین وجود دارد. در اولین روش، بازرگانان باید به تنهایی تمام مراحل حمل و نقل را انجام دهد و مدارک مورد نیاز را ارائه دهد. اما در دومین روش، بازرگانان هیچ مسئولیتی بر عهده نخواهند داشت. دومین روش، استفاده از خدمات شرکت‌های حمل و نقل است.

ترخیص ورق روغنی از گمرک

قدم بعدی برای واردات ورق روغنی از چین، ترخیص محصولات از گمرک است. برای اینکار باید برگه ترخیص را از گمرک دریافت کنید. اولین مرحله برای دریافت برگه ترخیص، اخذ مجوز ورود به کشور و موافقتی است که از گمرک کشور صادر می‌شود. پس از اخذ مجوز، می‌توانید به شرکت حمل و نقل اعلام کنید که کالا‌ها را به ایران حمل کنند.

برای ترخیص کالا‌ها از گمرک باید مجوز‌های مورد نیاز را از وزارتخانه‌ها و ارگان‌های مربوطه دریافت کنید. پس از دریافت این مجوز‌ها، باید آن‌ها را به گمرک ایران ارائه دهید تا محصولات آماده تحویل شوند. اما پیش از تحویل کالا‌ها، باید مالیات و عوارض مربوط به واردات این کالا را بپردازید. سپس می‌توانید کالا‌های خود را از گمرک خارج نمایید.

سود واردات ورق روغنی از چین

بدون شک سود واردات ورق روغنی از چین، متغییر است و نمی‌توان مقدار مشخصی را برای آن تعیین کرد. از آن جایی که سود تجارت به عوامل مختلفی بستگی دارد، باید تمام این عوامل را در نظر داشته باشید. اولین و مهم‌ترین عامل در سود‌آوری، کمبود بازار داخلی است. اگر تولید یک کالا در کشور کم باید یا اصلا تولید نشود، مصرف‌کنندگان به آن نیاز پیدا می‌کنند. در این صورت این کالا باید از خارج از کشور تامین شود. بنابراین هر چه نیاز بیشتر باشد، سود واردات چندین برابر خواهد شد.

سود واردات ورق روغنی از چین
سود واردات ورق روغنی از چین

از دیگر عوامل می‌توان به قیمت محصولات، شرایط و هزینه حمل و نقل، هزینه‌های مربوط به گمرک و هزینه‌های دیگر اشاره کرد. اگر بتوانید کالا‌های با کیفیت را با قیمت‌های مقرون‌به‌صرفه وارد کنید، سود شما افزایش خواهد یافت. اما در حالت کلی، باید شرایط را بررسی کنید و همه موارد را در نظر داشته باشید.

بهترین واردکننده ورق روغنی از چین

واردات ورق روغنی از چین با شرکت علی والا می‌تواند تجربه‌ای جدید را برای شما رفقم بزند. شرکت علی والا یک شرکت بازرگانی است که با بیش از یک دهه سابقه، فعالیت خود را ادامه می‌دهد. این شرکت با ارائه خدمات بازرگانی، در تلاش است تا شما را به یک وارد‌کننده موفق و بازده تبدیل شوید.

از خدمات این شرکت می‌توان به واردات انواع کالا، اخذ وکارت بازرگانی، ترخیص کالا از گمرک و حمل و نقل آن اشاره کرد. همچنین امکان دریافت مشاوره تخصصی از علی والا وجود دارد.

سخن پایانی

در نهایت، واردات ورق روغنی کمک بزرگی به صایع مختلف می‌کند. چرا‌که این محصول، مواد اولیه بسیاری از تولیدات داخل ایران است. برای واردات این کالا می‌توان با بررسی و تحقیق درباره تولید‌کنندگان چینی، بهترین کیفیت را با قیمت مقرون‌به‌صرفه پیدا کنید. همچنین می‌توانید از شرکت‌های بازرگانی که در این زمینه فعالیت می‌کنند، کمک بگیرید.

سوالات متداول واردات ورق روغنی

  • تعرفه واردات ورق روغنی از چین چقدر است؟

تعرفه عوارض ورودی ورق روغنی آن هم از چین تاکنون ۱۰ درصد مبلغ کل کالا تعیین شده است.

  • کد تعرفه واردات ورق روغنی چند است؟

در بخشنامه گمرک ایران، کد تعرفه ورق روغنی شماره ۶ رقمی، ۷۲۰۹۱۸۰۰ رج شده است.

این مطلب را به اشتراک بگذارید

برای واردات کالا با علی والا تماس بگیرید. تلفن چین ( حسین جاوید ): 008613883921774

292 تعداد بازدید

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.