واردات پارکت و کفپوش از چین با علی والا

واردات کالا با علی والا، تلفن: 008613883921774 ( حسین جاوید )

برای واردات کالا با علی والا تماس بگیرید

تلفن چین ( حسین جاوید ) 008613883921774

پارکت و کفپوش از جمله مصالح جدیدی است که درحال فراگیر شدن در صنعت ساختمان و دکوراسیون بوده و در بسیاری از ساختمان‌های مدرن از آن‌ها استفاده می‌شود. واردات پارکت و کفپوش از چین راه اصلی تامین این مصالح و دراختیار مصرف کنندگان قرار دادن آنها است. اما این واردات چگونه انجام می‌شود؟

واردات پارکت و کفپوش

شاید شما هم با شنیدن نام پارکت و کفپوش یاد مصالحی که در کف پارک‌های جدید در بخش سرسره و تاب استفاده می‌شود بیفتید. زمان کودکی دهه شصتی‌ها این قسمت از پارک با ماسه درشت پوشانده می‌شد! واردات پارکت و کفپوش از چین باعث شده پارک‌ها امن‌تر شوند؛ پس بد نیست بیشتر راجع‌به آن بدانیم.

برای واردات از چین با علی والا در سریع‌ترین زمان و با بهترین هزینه کلیک کنید.

فهرست مطالب واردات پارکت و کفپوش:

  • پارکت و کفپوش چیست و انواع آن کدام است
  • کاربردهای پارکت و کفپوش کدام است؟
  • خرید پارکت و کفپوش و مراحل واردات آن
  • خرید عمده پارکت و کفپوش از چین
  • خرید پارکت و کفپوش از چین
  • ترخیص پارکت و کفپوش از چین
  • وارد کننده پارکت و کفپوش
  • حمل و نقل پارکت و کفپوش از چین
  • سود واردات پارکت و کفپوش چقدر است
  • واردات پارکت و کفپوش از چین با شرکت بازرگانی علی والا
  • حرف آخر
  • سوالات متداول

پارکت و کفپوش چیست و انواع آن کدام است

از شیک‌ترین مصالحی که جهت پوشاندن کف منازل و ساختمان‌ها استفاده می‌شود، پارکت و کفپوش است. این مصالح را می‌توان ازطریق واردات پارکت و کفپوش از چین وارد کشور کرده و از مزایای زیاد آن استفاده کرد. اما پارکت و کفپشو چیست و جنس انواع آن کدام است؟

پارکت یک نوع کفپوش چوبی است که از تعدادی تخته چوبی ساخته شده است. این تخته‌ها معمولاً از چوب‌های سخت و مقاومی مانند بلوط، گردو، جوز و چندین نوع چوب دیگر ساخته می‌شوند. پارکت‌ها معمولاً در طرح‌ها و رنگ‌های مختلفی در دسترس هستند و می‌توانند به‌راحتی به دکوراسیون داخلی منزل شما بپیوندند.

برای خرید از چین با علی والا در سریع‌ترین زمان و با بهترین هزینه کلیک کنید.

اما کفپوش یک مفهوم گسترده‌تر است و می‌تواند از مواد مختلفی مانند چوب، سرامیک، سنگ، لمینت و وینیل ساخته شود. هر نوع کفپوش دارای ویژگی‌های خاصی است که برای محیط‌های مختلف مناسب هستند.

پارکت و کفپوش چیست و انواع آن کدام است
پارکت و کفپوش چیست و انواع آن کدام است

با توجه به جنس پارکت، می‌توان آن‌ها را به چند دسته تقسیم کرد. پارکت‌های چوبی، پارکت‌های لمینت، پارکت‌های وینیل و پارکت‌های سنگی. هر نوع پارکت دارای ویژگی‌های خاصی است که برای محیط‌های مختلف مناسب هستند.

پارکت‌های چوبی معمولاً برای محیط‌های داخلی مناسب هستند و می‌توانند به راحتی به دکوراسیون داخلی منزل شما بپیوندند. پارکت‌های لمینت و وینیل نیز برای محیط‌های داخلی مناسب هستند و می‌توانند به راحتی نصب شوند. پارکت‌های سنگی نیز برای محیط‌های خارجی مناسب هستند و می‌توانند به راحتی در این محیط‌ها نصب شوند.

همچنین برای نصب پارکت و کفپوش می‌توانید از دستورالعمل زیر پیروی کنید:

  1. آماده‌سازی سطح: قبل از نصب پارکت و کفپوش، سطح باید کاملاً تمیز و صاف باشد. هر گونه لکه، گرد و غبار و یا خراش باید از سطح حذف شود. همچنین، سطح باید خشک و آماده نصب باشد.
  2. نصب زیرسازی: برای نصب پارکت و کفپوش، زیرسازی مناسب باید نصب شود. این زیرسازی می‌تواند شامل یک لایه از فوم، مقوای سخت یا چوب باشد. این زیرسازی باید صاف و بدون هیچ گونه نقص باشد.
  3. نصب پارکت و کفپوش: پس از نصب زیرسازی، می‌توانید پارکت و کفپوش را نصب کنید. برای نصب پارکت، ابتدا باید تعیین کنید که آیا پارکت را به صورت چسبی یا با قفل کردن نصب می‌کنید. در صورتی که پارکت را به صورت چسبی نصب می‌کنید، باید چسب را به صورت یکنواخت روی زیرسازی بمالید و سپس پارکت را روی آن قرار دهید. در صورتی که پارکت را با قفل کردن نصب می‌کنید، باید قطعات پارکت را با هم قفل کنید تا یک سطح صاف و بدون درز ایجاد شود.

برای خرید از علی بابا و تحویل در ایران با علی والا در سریع‌ترین زمان و با بهترین هزینه کلیک کنید.

کاربردهای پارکت و کفپوش کدام است؟

جدای از کاربردی که برای واردات پارکت و کفپوش از چین و استفاده از آنها برای کفپوشی پارک‌ها نام بردیم، دیگر کاربردهای این مصالح کدام است؟ درادامه تعدادی از این کاربردها را بررسی می‌کنیم تا بهتر بتوانید سودی که ممکن است از واردات پارکت و کفپوش عایدتان شود را تخمین بزنید.

  1. محیط‌های خانگی: پارکت و کفپوش برای کف‌پوشیدن در منازل استفاده می‌شوند. این مواد به دلیل زیبایی، مقاومت و دوام، سهولت نصب و نگهداری، و همچنین انعطاف پذیری در طراحی، بسیار محبوب هستند.
  2. محیط‌های تجاری: پارکت و کفپوش برای کف‌پوشیدن در محیط‌های تجاری مانند فروشگاه‌ها، رستوران‌ها، هتل‌ها، و دفاتر کار استفاده می‌شوند. این مواد به دلیل مقاومت و دوام، سهولت نصب و نگهداری، و همچنین انعطاف پذیری در طراحی، بسیار مناسب برای محیط‌های تجاری هستند.
  3. محیط‌های صنعتی: پارکت و کفپوش برای کف‌پوشیدن در محیط‌های صنعتی مانند کارخانه‌ها، انبارها، و کارگاه‌ها استفاده می‌شوند. این مواد به دلیل مقاومت و دوام، سهولت نصب و نگهداری، و همچنین انعطاف پذیری در طراحی، بسیار مناسب برای محیط‌های صنعتی هستند.
  4. محیط‌های ورزشی: پارکت و کفپوش برای کف‌پوشیدن در محیط‌های ورزشی مانند سالن‌های ورزشی، استخرها، و زمین‌های تنیس استفاده می‌شوند. این مواد به دلیل مقاومت و دوام، سهولت نصب و نگهداری، و همچنین انعطاف پذیری در طراحی، بسیار مناسب برای محیط‌های ورزشی هستند.
  5. محیط‌های آموزشی: پارکت و کفپوش برای کف‌پوشیدن در محیط‌های آموزشی مانند مدارس، دانشگاه‌ها، و مراکز آموزشی استفاده می‌شوند. این مواد به دلیل مقاومت و دوام، سهولت نصب و نگهداری، و همچنین انعطاف پذیری در طراحی، بسیار مناسب برای محیط‌های آموزشی هستند.

این کاربردها و البته کاربردهای بسیار زیاد دیگری که در اینجا نمی‌توان به همه آنها اشاره کرده باعث شده که واردات پارکت و کفپوش از چین متقاضی بسیار زیادی داشته و البته سودی مناسب برای بازرگانان فراهم آورد.

خرید پارکت و کفپوش و مراحل واردات آن

برای واردات پارکت و کفپوش از چین لازم است که شما ۳ مرحله اساسی را پشت‌سر بگذارید. این مراحل عبارتنداز خرید پارکت و کفپوش از چین، ترخیص پارکت و کفپوش خریداری شده از گمرک این کشور و ارسال آنها به ایران.

خرید پارکت و کفپوش و مراحل واردات آن
خرید پارکت و کفپوش و مراحل واردات آن

اولین مرحله واردات پارکت و کفپوش از چین همانطور که گفته شد همان خرید این محصولات از شرکت‌های فروشنده چینی است. برای خرید لازم است که شما یک درخواست رسمی تهیه کرده و برای شرکت فروشنده ارسال کنید. این درخواست رسمی خرید را پروفرما می‌نامند.

خرید عمده پارکت و کفپوش از چین

درون پروفرما باید مشخص شود که چه تعداد پارکت و کفپوش با چه قیمتی نیاز دارید. تعیین این ویژگی‌ها برای داشتن یک واردات پارکت و کفپوش از چین مناسب و پرسود ضروری است. برای اینکه این مرحله را به‌خوبی پشت‌سر بگذارید بهترین راه این است که از متخصصان واردات کالا از چین مشورت بگیرید.

خرید پارکت و کفپوش از چین

همچنین قبل از اینکه پروفرما را برای هر شرکت فروشنده‌ای در چین ارسال کنید لازم است که ازقبل حسابی تحقیق کرده باشید و لیستی از بهترین شرکت‌های فروشنده پارکت و کفپوش تهیه کنید و پروفرمای خرید را برای آنکه از همه بهتر است ارسال کنید. کیفیت پارکت و کفپوش‌ها بسیار مهم است.

ترخیص پارکت و کفپوش از چین

ارسال پروفرما شرکت فروشنده را وادار به بررسی درخواست خرید کرده و اگر مناسب باشد، موافقت آن شرکت را جلب می‌کند. اگر با پروفرمای شما موافقت شود، شرکت فروشنده پارکت و مفپوش درخواستی شما را به گمرک تحویل می‌دهد.

در این مرحله از واردات پارکت و کفپوش لازم است که شما برای ترخیص این محصولات از گمرک چین اقدام کنید. برای ترخیص پارکت و کفپوش خریداری شده از گمرک چین نیز لازم است که شما مدارکی مثل کارت بازرگانی، پروفرما و بارنامه را به اداره گمرک دهید تا بازرسان برگه ترخیص این محصولات را صادر کنند.

وارد کننده پارکت و کفپوش

برای واردات لازم است که شما از متخصصان این عملیات استفاده کنید. دو نوع متخصص واردات داریم: فورواردر و ترخیص کار. فورواردر در مراحل خرید و ارسال پارکت و کفپوش به شما کمک می‌کند و ترخیص کار در مرحله ترخیص کالاها.

حمل و نقل پارکت و کفپوش از چین

در نهایت نوبت به مرحله آخر واردات می‌رسد که با کمک گرفتن از شرکت‌های حمل‌ونقل بین‌المللی قابل انجام است. این شرکت‌ها را کارگو می‌نامند و کارشان این است که با وسایل باری مثل کشتی، هواپیما و قطار پارکت و کفپوش درخواستی شما را به ایران ارسال کنند.

حمل و نقل پارکت و کفپوش از چین
حمل و نقل پارکت و کفپوش از چین

سود واردات پارکت و کفپوش چقدر است

سودی که در واردات پارکت و کفپوش از چین به ایران وجود دارد کاملا وابسته است به اینکه اولا هزینه‌های این واردات چقدر است و درثانی اختلاف قیمت خرید پارکت و کفپوش از چین و قیمت فروش آنها در بازار ایران چقدر است.

واردات پارکت و کفپوش از چین با شرکت بازرگانی علی والا

راه مناسب برای اینکه بتوانید از متخصصانی که نام بردیم یعنی فورواردرها و ترخیص‌کاران برای واردات پارکت و کفپوش از چین به ایران کمک بگیرید. یکی از شرکت‌های معتبر مجموعه بازرگانی علی والا است. این شرکت به‌سادگی بهترین متخصصانش را در اختیار شما می‌گذارد.

حرف آخر

استفاده وسیعی که از پارکت و کفپوش می‌شود باعث شده که بازرگانان ایرانی برای واردات پارکت و کفپوش از چین به ایران اقدام کنند. این واردات باعث می‌شود هم صنایع مختلف از آنها استفاده کنند و هم اینکه بازرگانان سود مناسبی از انجام آن کسب کنند.

سوالات متداول درباره واردات پارکت و کفپوش

  • برای واردات پارکت و کفپوش از چین به ایران باید از چه متخصصانی استفاده شود؟

برای اینکه بتوانید مراحل خرید و ترخیص را به‌خوبی پشت‌سر بگذارید باید از فورواردرها و ترخیص‌کاران کمک بگیرید.

  • مدارک لازم برای ترخیص پارکت و کفپوش از گمرک چین کدامند؟

این مدارک عبارتند از کارت بازرگانی، پروفرما و بارنامه خرید محصولات از چین.

  • نام درخواست خریدی که برای شرکت فروشنده پارکت و کفپوش باید ارسال شود چیست؟

نام این درخواست خرید پروفرما است.

این مطلب را به اشتراک بگذارید

برای واردات کالا با علی والا تماس بگیرید. تلفن چین ( حسین جاوید ): 008613883921774

125 تعداد بازدید

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.